Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 7.10.
Justýna
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
centaur
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10596x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Kentaur je nejharmoničtější stvoření fantastické zoologie. - J.L.Borges: Fantastická zoologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 18.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tibetský buddhismus
centaur (Občasný) - 12.3.2002 > A jen a jen s buddhistou? Jak se pozná buddhista? Jestli jako filosof, pak to máš dost těžké.
Jestli je buddhista každý, kdo propadl módě východních moudrostí, pak to máš lehčí, ale zase je ti to k ničemu.
U příspěvku:Bažina
centaur (Občasný) - 11.3.2002 >
U příspěvku:Mirage
centaur (Občasný) - 11.3.2002 > raději už neříkám, koho mi to přípomíná, kachnu :-)
U příspěvku:Sucha sezona
centaur (Občasný) - 11.3.2002 > snad jsem zas tolik neřekl, když jsem se vyjádřil, že mi to připomíná Dalího (rozhodně však víc Dalího naž Magritta), už kvůli poušti a obloze, např., ale to není důležité. Vulgo: maluj si jak chceš, já to myslel jako kompliment, ne jako nařčení z plagiátství.
U příspěvku:Stopem do Itálie
centaur (Občasný) - 9.3.2002 > souhlas s Kapucínem
U příspěvku:Sucha sezona
centaur (Občasný) - 9.3.2002 > krása, jako Salvador...
U příspěvku:Setkání
centaur (Občasný) - 9.3.2002 > život rozhodně nikdo neřídí...
U příspěvku:Setkání
centaur (Občasný) - 7.3.2002 > Myslím, že tohle by se nikdy nemohlo stát. Historie lidského života se nedá zredukovat na tak průhledný patos, to bychom všichni žili život divných románových postav. Souhlasím s Hudsonem, tohle je přitažené za vlasy a přijde mi to příliš patetické, možná by to stačilo jen trochu okořenit dalšími sociálními křivdami atd., ale takhle je to moc prvoplánové.
U příspěvku:Rozsah možností channelingu
centaur (Občasný) - 6.3.2002 > myslíš, že channeling nebude nikdy masovou záležitostí? Když si představím velmi vzdálenou budoucnost, tak mi třeba člověk, který dothál v channelingu hodně daleko přijde jako nadčlověk, tak jak ho chápe Bondy nebo Nietzsche.
U příspěvku:Varianta B
centaur (Občasný) - 6.3.2002 > zajímavý apokryf, opravdu, ale někdy mi to zavánělo laciným hororovým klišé...
U příspěvku:Crystal Planet
centaur (Občasný) - 6.3.2002 > to je přímo úchvatné!!! Fakt nemám slov, nádherrrrrrra! Bože, to pozadí....!
U příspěvku:U plotu
centaur (Občasný) - 6.3.2002 > taky bych to dal bez plevele... ale ta zelená, ta je neuvěřitelně hnusná, takovou fakt nemám rád :-)
U příspěvku:Co je lepší?
centaur (Občasný) - 5.3.2002 > hellen: přesně tak, na mořskou nemoc jsem myslel taky, ale snad bych si zvykl...
U příspěvku:Čtení & cestování
centaur (Občasný) - 5.3.2002 > Hmm, ale ona vážně ta paní četla Banánové rybičky a jedla banány v čokoládě. Ani bych se nedivil, kdyby název pořadu vznikl podle té oblíbené tyčinky...
U příspěvku:Co je lepší?
centaur (Občasný) - 4.3.2002 > To druhý je lepší ;-)
U příspěvku:O "smyslu"
centaur (Občasný) - 4.3.2002 > Matoušek - nemyslím si, že by existencialismus byl nějak tragický nebo snad nihilistický, je jen nepříjemný v tom, že na člověka plně uvalí odpovědnost za jeho život. Myslím, že stačí uvědomit si, že smysl není něco tak nedoažitelného a mocného, jak se může zdát. Pokud "smysl" takto odmýtizujeme a nahlédneme na něj v onom nominalistickém duchu, můžeme se snadno spokojit s tím, že smysl si určíme prostě sami. Je to naprosto egocentrické a smysl se tak spíše stává kvalitou (atributem) vnitřního světa, ale to není nic tak hrozného. Koneckonců, smysl není ani nic hmotného, ani to není emoce, je to idea a tak i podřízená lidskému chápání.
To všechno není zas tak důležité, prostě každý svého smyslu strůjcem. V tom nevidím žádný nepřekonatelný rozpor.
U příspěvku:Na okresním úřadě
centaur (Občasný) - 3.3.2002 > jo, aspoň na něco jsou ty úřady dobrý,
bohužel, jak který, někdě místo různých těl jsou jen staré pepřenky :-(
U příspěvku:Narozen ve znamení...
centaur (Občasný) - 3.3.2002 > jo, to mi něco připomíná
U příspěvku:O "smyslu"
centaur (Občasný) - 2.3.2002 > Matoušek: na tvou otázku mi asi nezbývá než odpovědět v existencialistickém duchu, ale to tě rovnou mohu odkázat na existencialisty. Každopádně podle mé úvahy to vypadá, že u člověka předchází existence podstatě, takže svět sám o sobě žádný smysl nemá, i když to není přesně to správné vyjádření, avšak z nabízených možností... nejlépe je šalamounské c)světu kvalita smyslu vůbec nepřísluší.
PS: Myšlenky ateistického existencionalismu... J.P. Sartre.
U příspěvku:Stromy
centaur (Občasný) - 25.2.2002 > kdyžs to uznal, nebudu hodnotit, jinak bych dal kuli
U příspěvku:Můžete se jim divit?
centaur (Občasný) - 25.2.2002 > Romann: Nejen theologové, ale i osychologové a filozofové se brání do hloubky poznat svůj obor do hloubky.
Podle čeho tak soudíš?

Jinak článek celkem rozumnej, na druhou stranu nic nového pod sluncem, ale dobře žes to napsal.
Chystám se na tu tvou knížku, co máš na internetu (těch 40 str.) a pak ti odpovím na ty otázky, nejvíc mě zajímá ta dvanáctá: jak poznat, že to není sugesce? To mi přijde nejdůležitější, protože kdykoli mluvíš o tom, že channelista se dívá na věci z Božského nadhledu, instinktivně tomu nevěřím a pochybuji (svádím na autoseugesci).
U příspěvku:Kosa...,no
centaur (Občasný) - 25.2.2002 > pěkná krční interference :-)
U příspěvku:Příliš pomalý.
centaur (Občasný) - 25.2.2002 > ještě víc a bude to kameňák :-)
U příspěvku:Ikarův sen
centaur (Občasný) - 22.2.2002 > Já beru počítačovou grafiku taktéž jako (téměř) rovnocennou grafice ruční.
Ale především si myslím, že vůbec nezáleží (aspoň mně, konzumentu díla) na to, jak technicky složité bylo obraz vytvořit. Je mi jedno, jestli jsi nad tím strávil pět minut či pět hodin, důležitý je pro mne výsledek a tem mi přišel tady příliš jednoduchý.
Jinak, odborník na GIMP nejsem, ale bratr možná ano (ten dělá v Linuxu, ale že by nějak zvlášť operoval s grafickými programy, to se říci nedá), když tak mu můžu tu otázku naforwardovat.
U příspěvku:Chvála hodnocení.
centaur (Občasný) - 21.2.2002 > s pročítáním to dělám jednoduše: čtu především prózu, úvahy, filosofie a snažím se přečíst vše, co se z těchto rubrik na Totemu vyskytne a většina také ohodnotím, pouze když nemám co říci, nechám dílo bez komentáře
poezie nečtu
fotky si prohlížím, ale v jejich hodnocení se chovám jako naprostý laik, tudíž mého hnodcení si u fotek asi nikdo neváží, ostatní grafiku také občas prohlédnu
Co se oblíbených autorů týče, mám jich pár, ne více než 5, ale že bych s nimi nějak spolupracoval, to se říci nedá. Ostatně pochybuji, že by o tom ti autoři (mí oblíbení) věděli, že mají u mne tu čest...
U příspěvku:Velký den
centaur (Občasný) - 21.2.2002 > viz Kachna
U příspěvku:Jaké nosíte brýle?
centaur (Občasný) - 20.2.2002 > Z tvého testu mám plnej počet. Tohle je docela zajímavý příspěvek, dávám jedna, ať někoho nalákám :-)
U příspěvku:Ikarův sen
centaur (Občasný) - 20.2.2002 > Pravda, působí to pěkně, ale zároveň to je laciný. Kolorovaný (navíc velmi sugestivní barvou) fraktál a k tomu supernova, jako vystřižená z Gimpu nebo z jiného grafické programu. Nic moc.
U příspěvku:Bez názvu
centaur (Občasný) - 20.2.2002 > jo, to zlato je hlavni (mean it business...)
U příspěvku:Bez názvu
centaur (Občasný) - 19.2.2002 > nechci ti to kazit, jestli mam spatne nastavenej monitor, ale zda se mi to sedove, dal bych 2
U příspěvku:O "smyslu"
centaur (Občasný) - 19.2.2002 > jpks: myslím, žes mne nepochopil. Abstraktní věci, tedy ty co se odehrávají jen v našem vědomí nelze z tohoto vědomí vytěsnit. Můžeme na ně zkusit nemyslet, ale někde v našem vědomí budou pořád. Zatímco věc konkrétní, hmotná, té se můžeme úsoěšně vyhnout. Kdo má alergii na kočky, bude se jim vyhýbat. Samozřejmě, ve vědomí bude mít třeba strach z kočky, ale to už je abstraktní věc (nebo i vzpomínka na astmatický záchvat), ale kočce se vyhneš. Vyhnout se emoci, myšlence je už těžší.
Netvrdil jsem, že přisouzením smyslu k věci nad ní získáme moc, pouze si myslím, že jí tím lépe porozumíme, můžeme ji pak "účelně" užívat. Což ovšem neznamená, že nad ní máme moc.
  <<< předchozí 
18.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter