Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.3.
Miroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@gmail.com
   


Psi vino
Poetikon
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 38.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:přednost
cvakal (Občasný) - 16.5.2010 > Kompozice je špatná, trojúhelník měl být více vpravo. Podle mého LN je to zimní snímek, čím blíže k létu, tím vice zimních fotek?
U příspěvku:Mžitky před očima
cvakal (Občasný) - 16.5.2010 >

Předchozí fotku, siťku na česnek, jsi odbyla a v lajdačení pokračuješ. Je to takové neurčité, beztvaré, můžu si o tom myslet co chci . Dovolil bych si parafrázovat periskopa a označil bych to za sklon k rajer-artu .

U příspěvku:Žijte zdravě
cvakal (Občasný) - 15.5.2010 > Hm, je to šité horkou jehlou. K česneku mám velkou náklonnost, ale tato fotka mě vůbec neoslovuje.
U příspěvku:Soutickej les
cvakal (Občasný) - 15.5.2010 > Pěkně´s to odbyla .
U příspěvku:Osamělost
cvakal (Občasný) - 15.5.2010 > germanica> Další foto se určitě vyvede . Sklenice se mi líbí se vším všudy :-).
U příspěvku:Osamělost
cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > Periskop> No ... jestli se toho opravdu obáváš, tak snad ještě jednu, nebo více fotek o růstu cibulové natě dodám, ať je trochu legrace
U příspěvku:Sprévský les/Blota
cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > Janahe> Tak jo :-).
U příspěvku:Co takhle pampelišku?
cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > Nedala ses na básnění ? Předchozí fotka "Rudý trpaslík" mě uvedla do takového příjemného stavu, lehkého opojení. A toto je prostě výzva, poleť s námi do světa. Je to krásné snové a moc milé. To je bezva, že ses oprostila od těžkých tmavých tónů .
U příspěvku:Rudý trpaslík
cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > V tomto chladném deštivém dni krásně hřeje na duši :-). Krásná střídmá barevnost, hezky usazený květ s různými odstíny červeně. Nádhera, jako by se na chvilku shlukly hvězdy a každým okamžikem se chtěly opět rozlétnout :-).
U příspěvku:Osamělost
cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > Periskop> Skvělý postřeh, na další fotce uvidíš, jak cibule povyrostla .
U příspěvku:Osamělost
cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > JARO> Mýlíš se, žádná voda tam není , Janahe se asi dívala trochu pozorněji než ty. Cibule byla jen tak hozená do oné sklenice, nikdo si jí nevšímal a proto mi přišla osamělá, vůbec celkově to na mě působilo jakousi osamělostí, ale možná jsem byl trochu ovlivněn prostředím.  Jinak cibuli a česnek konzumuji v velkém množství, ze společenských důvodů se musím krotit a občas podstoupit "detoxikační kúru", aby to ze mě trochu vyprchalo .
U příspěvku:Setkání s civilizací
cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > Periskop> Omlouvám se, vím jak´s to myslel , chtěl jsem Tě trochu popíchnout. Janažiny fotky znám jen pár měsíců, ale líbí se mi. Určitě je dobře, když někomu vytkneš nedostatky a je lepší být přísnější, než měkčí .
U příspěvku:Osamělost
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Simonka> Rozumím ti, ale nesouhlasím s tebou :-). Zkrátka tě fotka nudí? To je mě mrzí.
U příspěvku:Osamělost
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Janahe> ´sem se musel kouknout, co znamená "geotropismus", kam na ty výrazy chodíš ? Je docela zajímavé, že osamělost vnímáš "schoulenou" :-). 
U příspěvku:Sprévský les/Blota
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > sadaf>  ´sem rád, že ses mě zastal, Sadafe , díky za úhel
U příspěvku:Sprévský les/Blota
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Janahe>  myslíš díky za úhel pohledu ?
U příspěvku:Pampelišky
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > čtenář> No jasně, ale díky měchu je možno zaostřit určitou rovinu, hloubka ostrosti je otázka ohniskové vzdálenosti a clony. Normálním foťákem nelze udělat to, co pomocí měchu ... :-). Hlava není placatá, ale také není příliš průhledná (pampelišková hlava) a mimo jiné jde o to, aby pozadí bylo pokud možno rozmazané, prostě domnívám se, že tento úkol lépe něž měchovým foťákem zvládnout nelze.
U příspěvku:Sprévský les/Blota
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Janahe> Příliš s tebou nesouhlasím, ale díky za názor :-).
U příspěvku:Setkání s civilizací
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > boval> Snad si nemyslíš, že patříš k těm, co tvoří ?
U příspěvku:Setkání s civilizací
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Periskop> Ke tvé "kritice" Janažiny fotky jsem se již vyjádřil, jen tak dál, kritizuj, i když střelíš vedle, to nevadí . Jen bych se chtěl zastat Vězy, se kterou nemám dobré zkušenosti, ale přesto mi připadá nevhodné razit termín vězaárt. Slabších fotografů je zde vícero, nejen věza, všichni se navzájem poplácávají na zádech, jací jsou kabrňáci a dávají si po pěti bodech. Když jsem to kritizoval, byl jsem tvrdě okřiknut, z tohoto důvodu bych doporučoval termín "totemart", to by bylo trefné a vystihovalo by to současný stav. Na Totemu jsem půl roku a nikdy jsem ho jiný nezažil.

Když se Věza trochu nepochopitelně, ale tvrdošíjně dožaduje "hlubší kritiky", splň její přání , vysvětli jí a nám všem, v čem dělá chybu, co se ti na jejích fotkách nelíbí.

Doufám, že ti alespoň chvíli vydrží chuť kritizovat, je to velmi potřeba, když jsem se o to pokoušel, některé dámy z Totemu, včetně Janahe, mě soukromou totemovou poštu napomínaly, že nesmím být takový příkrý, že Totemáci mají citlivé duše. Tobě to asi prochází, držím ti palce .  

U příspěvku:Setkání s civilizací
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 >

To jsou věci! Nemohu se tvářit, že jsem nečetl předchozí komentáře pod touto fotkou, tak to vezmu hezky popořadě. Zaplaťpánbu za Periskopa, už jsem zde na něj narazil, také jsem si prohlédl pár jeho (starých, jiné nejsou) fotek. Líbí se mi jak hezky kritizuje, bezva je, že se mu dostává podpory, z mé strany určitě.

Líbí se mi, že Janahe vytknul převod do čb, je to skutečně jen berlička, jak udělat ze všední fotky něco zvláštnějšího. Periskop káže vodu a pije víno, možná je lepší kritik než fotograf, protože sám používá čb berličku v 90% fotek, které jsem viděl na Totemu. Nejsou to špatné fotky, jsou dobré, tedy průměrné, nemám pocit, že by "vyčníval z davu".

Janahe si použitím převodu do čb v tomto případě jen uškodila. Neměl jsem sice tu čest vidět barevný originál, ale myslím si, že čerň pneumatiky, kovová barva disku, zeleň a barevnost pampelišek by tvořily účinnější směs, než zploštělý převod do čb, který fotku ozvlášťňuje pouze povrchovým způsobem, což Janahe nemá zapotřebí.

Periskop tak trochu plácá nesmysly, když Janahe vytýká: "... zvolíš vhodný ořez, zaostříš kde třeba... " Má tedy Janahe zvolit špatný výřez a zaostřit kde netřeba, Periskope?! Souhlasím s tebou jedině v nevhodném převodu do čb, čímž si pravděpodobně spíš uškodila než pomohla.

Zkrátka, když to shrnu, nechápu, proč se Janahe před periskopem tak sklání, protože jeho "kritika" je velmi povrchní, přičemž Janahe se dožaduje kritiky hlubší, té by taková autorita jakou periskop zřejmě je, měla být schopna .

Fotka je sofistikovaná, má vtipný název, vadí mi, že je čb, proto 4 body .  

U příspěvku:Posvítím si na tebe
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Vtipný název, fotka nic moc.
U příspěvku:...kdeže loňský podzim...
cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Samozřejmě je to jarní fotka, s výrokem "paměťový záznam bez náznaku autorského vkladu" beze zbytku souhlasím. Stačilo by si trošku namáhat hlavičku a něco by se z toho dalo vydolovat. Z kýčovitosti tuto fotku nepodezírám.
U příspěvku:Pampelišky
cvakal (Občasný) - 12.5.2010 > čtenář> To si znala nějakého slabého fotografa se slabým technickým vybavením a ještě slabšími technickými znalostmi. Měchovým foťákem by to nebyl žádný problém, podle Scheinpflugova pravidla, jestli nevíš co to je, najdi si to na internetu. Např. foťák Sinar by to zvládl hravě, koukni se na stránky jeho pražského prodejce, má tam hezké ukázky možností tohoto přístroje
U příspěvku:Pampelišky
cvakal (Občasný) - 12.5.2010 > Krásná fotka, hezký, nevšední pohled na pampelišky, baladický, jak jinak u tebe. Pozadí je krásné, rozmazané tak akorát, aby člověk rozeznal divoké pohledy a výhružně vyceněné zuby běsů :-), vytvářejí bezvadný protiklad ke křehkým pampeliškám. Díky za krásný zážitek.
U příspěvku:Sprévský les/Blota
cvakal (Občasný) - 12.5.2010 > Mima> Mosty jsou tam poměrně vysoko nad vodou, kvůli převážení sena .
U příspěvku:-§-§-§-§-§
cvakal (Občasný) - 11.5.2010 > Nerozumím tomu, ladění do černa naznačuje, že vrtulník má narazit? Skutečně dramatická fotka :-(, mohutný černý rámeček jen dovršuje dílo zkázy. Je to nuda, kterou nemohou zahnat ani rádoby dramatické prvky (čb provedení, tlustý černý rámeček). 
U příspěvku:Pampelišky
cvakal (Občasný) - 11.5.2010 >

Je to děsně tmavé, nelíbí se mi potlačená barevnost, kompozice je docela zajímavá a zdařilá. Dvě stébla v popředí to oživují a hezky rozčleňují.

Pampelišky se k sobě hezky tulí, jsou ale obklopeny děsem. Je to to strašně smutný, jak už tady zaznělo, až z toho srdce usedá. Působivé to je, ale dal bych přednost něčemu optimističtějšímu. 

U příspěvku:Klánovický les
cvakal (Občasný) - 11.5.2010 > Janahe> Zmatek v tom nevidím, ale neříkám to proto, že bych chtěl za každou cenu bránit svou fotku, díky za názor :-).
U příspěvku:TESCO
cvakal (Občasný) - 10.5.2010 > Pěkná fotka.
U příspěvku:nápis na zdi
cvakal (Občasný) - 9.5.2010 > Hezké .
  <<< předchozí 
38.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter