Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 30.11.
Ondřej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Rony Rubinek
(žena)
Občasný
Na Totemu: 42524x
Napsat zprávu

Mám vždycky zájem o hlubší kritiku.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cesta na svět
Rony Rubinek (Občasný) - 2.11.2005 > Huh! Upřímně obdivuju jak jsi dokázal popsat tak něžně něco tak drastickýho. Snad jen že srdíčko slyší maminky při průběžných vyšetřeních, protože je to třeba k tomu, zda je mimčo v pořádku. Ale fakt nevim jak to bodovat, rozloupnutí kouzelného oříšku mě tak trochu odrovnalo, neber to nějak ve zlým, popsal jsi to s velkým citem, ono to tak fakt i probíhá.
U příspěvku:les
Rony Rubinek (Občasný) - 2.11.2005 > Já mam tyhle fotky ráda. Krásná příroda, pozdrav léta, houby, jé mně se stejská..
U příspěvku:Milenci a Mor
Rony Rubinek (Občasný) - 1.11.2005 > Ztratila> :-))vy jste hustý! No, k tobě se vyjadřovat nebudu, obas mi přijdou tvý reakce neadekvátní a zčásti stojím za Dondiem, ale musim uznat, ač jakkoliv nerada:-)), že tentokrát souhlasim. Mně se ta povídka líbila, rozhodně bych jí nezazdila, ale ty připomínky jsou trefný, co se poměrů a moderních slov týče. Dala jsem sem nějakou ukázku, bylo tam toho víc, ale nebavilo mě to číst. Bylo tam něco otěch poměrech té doby. Každopádně předpokládám, že ty jsi tu od toho, abys autorům pomohla, ne je urážela, což zde neděláš, ale pod jiným příspěvkem dotyčného jsi to udělala a to mě dost otrávilo. Proto se nechci vyjadřovat k tvé osobě, protože mé počáteční sympatie se prostě bohužel díky tomu vytratily.
U příspěvku:Milenci a Mor
Rony Rubinek (Občasný) - 1.11.2005 > DondedoG> hele ale nenavážej se do nikoho, to nikam nevede. Pak bysme se tady mohli jenom hádat a to nikomu nepomůže. našla jsem tohle:

Z rodinné kroniky 1599-1945

Věnováno Ludmile Kecinkové, Rozálii Rejlové a Marii Tikalové za jejich slabost i sílu.

Autor: Radek Adamec

Podtržené části se změnily při poslední aktualizaci.

Toto jsou beletristicky zpracované výsledky mého rodopisného bádání v jedné konkrétní smíšené linii. Cílem bylo zpřístupnit je v čitelné formě svým příbuzným. Jsem si vědom některých nepřesností a divočejčích konstrukcí, ale vždy jsem se snažil jasně odlišit tvrdá fakta od vlastní interpretace a hypotéz. Osoby uvedené v přímé linii jsou prokázané nade vší pochybnost.

Nemá tedy valný smysl upozorňovat mě na historické nepřesnosti. Pokud by ovšem čirou náhodou někdo věděl jakékoli doplňující informace týkající se příslušných rodin, zejména chrudimských Sýkorů a Kecinů a hradeckých Tikalů, velmi bych je uvítal např. na adrese radamec@post.cz či jako uživatel RADAMEC na Mageo. Ale teď již vzhůru na počátek sedmnáctého století.

Píše se rok 1621. Pražský kat Jan Mydlář se chystá vykonat na Staroměstském náměstí zakázku, kterou by nejraději nikdy nedostal. Jeho vzdálený příbuzný Jan Kecink zatím v Chrudimi s obavami očekává, co z toho všeho vzejde. Až tak moc si s tím ale zase hlavu nedělá. Je mu dvaadvacet, je členem jedné z nejbohatších chrudimských rodin a má život před sebou. Ještě neví, že v následujících třiceti letech se bude mnohokrát bát o život svůj i své rodiny, že se bude muset vzdát své víry a že z celé země zůstane ruina. Těžko říci, zda by ho ve světle těchto faktů aspoň trochu potěšilo, že jeho potomci se dožijí osvícených časů za 400 let a umístí ho na čestné místo ve svém rodokmenu jako nejstaršího doloženého předka.

Předcházející odstavec je pouhá fantazie, ale je to fantazie reálná. Nevíme, zda staroměstský kat Jan Mydlář skutečně pocházel z rodu chrudimských Mydlářů, jak nesměle uvádějí některé encyklopedie. Nevíme ani, jestli byla rodina Kecinkova v příbuzenském vztahu s Mydlářovými. Víme ale s jistotou, že náš praprapradědeček Jan Kecink vlastnil na konci třicetileté války mlýn Janderov v Chrudimi a patřil mezi zámožné měšťany. Bohatí měšťané královského města tvořili relativně velmi malou uzavřenou skupinu, v tomto případě snad padesáti rodin, které se ženily a vdávaly převážně mezi sebou. Zároveň víme, že Podkopanický mlýn v Chrudimi patřil od konce 16. století Matěji Mydláři, staviteli Mydlářovského domu. Do třetice, na mlýnu Blehovsko žila Dorota rozená Mydlářová, která otrávila svého manžela mlynáře Adama Vaňuru a byla za to popravena. Ta Dorota, kterou se v Svátkově známém románu pokusil Jan Mydlář zachránit a vstoupil proto jako katovský holomek do služeb chrudimského kata. Pokud nebyl Jan Kecink s Mydlářovými spřízněn, musel se s nimi přinejmenším stýkat v rámci sdruženého cechu mlynářského a pekařského.

 

Je to jenom ukázka, ale klidně budu hledat dál. taky by mě zajímalo, jak se dřív jmenovalo.

U příspěvku:Milenci a Mor
Rony Rubinek (Občasný) - 1.11.2005 > Nemyslim si, že tu ztratila ztrácí čas, ostatně je to redaktorka, rozumí tomu, takže kdyby to byla moje povídka, v první řadě si zjistim, jestli tomu tak opravdu je, na čež stačí pár kliků na klávesnici, ta slova bych opravila, ale samotnou mě zajímá co dál je na tom špatně. Jen tak, prostě pro sebe, ráda se přiučim.
U příspěvku:Milenci a Mor
Rony Rubinek (Občasný) - 1.11.2005 > DondedoG> To je dobře, že to bereš takhle. Jestli tě zajímá moje mínění, tak si vezmu ten výtisk, udělam si čas a zaškrtam tam, co vadilo mně a pošlu ti to. Ta slova bych já osobně ale opravila, historické souvislosti mi nepřišli nějak nemístné, neznam moc historii Prahy, ale vim, že tys o tom četl dost. Staroměstský náměstí taky nechápu, mam za to, že je to správně, ale jistá si nejsem, proto říkam, na historii se poptej odborníků nebo mrkni na net. Nebo já ti mrknu, jestli chceš.
U příspěvku:Milenci a Mor
Rony Rubinek (Občasný) - 31.10.2005 >

Tak jsem vytiskla a přečetla, příběh se mi líbil, na mě moc zdlouhavý, ale to je můj problém. Některé momenty mi přišly skvělé, vykreselení atmosféry, tu tíseň jsem cítila s nimi. Ale musim uznat, že holky výše mají v něčem pravdu. Nevidím nějak fatální chyby, které by nešly spravit, cítím z toho řádnou přípravu k tématu a taky vím, že tyto historické věci umíš zvládnout. Trochu mi vadily některé výrazy a pravda je, že sem tam je klišé, ale zas kdo ho nemá. Doufam, že se neurazíš, to by mě mrzelo, ale já bych se taky přikláněla za čtyři, protože ačkoliv nejsem takový znalec historie jako předchozí čtenáři, opravdu to v některých částech nebylo to pravé ořechové. Myslím, že by stála za to si to po sobě přečíst, zkonzultovat to s někým, kdo dané době rozumí, prostě to doladit. Byla by škoda, kdyby jen tak zmizela pod přívalem dalších povídek, je vidět, že sis s tím dal práci a celkový styl se mně osobně líbil a nijak mě nepohoršil. Prostě ty výtky neber jako útok na tebe, ale zkus to vzít jako pomoc od ostatních. je fajn, že tě čtou, to znamená, že to žádný diletantský paskvil není.

U příspěvku:Milenci a Mor
Rony Rubinek (Občasný) - 31.10.2005 > Tisknu, délka mi nevadí, vždycky si ta delší dílka vytisknu a přečtu pěkně v křesle(teda na sedačce, já křeslo nemam:-))
U příspěvku:Za sklem (tonoucí-utonulá)
Rony Rubinek (Občasný) - 31.10.2005 > Mně líbí.
U příspěvku:Boletus edulis
Rony Rubinek (Občasný) - 25.10.2005 > Já taky´jdu houbařit. Krásnej úlovek.
U příspěvku:Pro holky
Rony Rubinek (Občasný) - 21.10.2005 > Já bych řekla, že to s těma chlapama neni tak beznadějný, ono to vyjde tak nastejno, taky maj s náma někdy potíž:-)Chce to čas a moc nehledat, on si tě najde sám. A novinový články? Ty jsou na nic, lepší je vlastní fantazie a přirozenost.
U příspěvku:Schody
Rony Rubinek (Občasný) - 19.10.2005 >
U příspěvku:Nálezy a straty
Rony Rubinek (Občasný) - 19.10.2005 >
U příspěvku:Dům
Rony Rubinek (Občasný) - 19.10.2005 > Líbil
U příspěvku:Dialog
Rony Rubinek (Občasný) - 18.10.2005 >
U příspěvku:Odlesk strachu
Rony Rubinek (Občasný) - 18.10.2005 > methadon> Jako malý, milý, sladký, něžnouččký, miloučký stvořeníčka?:-))
U příspěvku:Na špičce 70x100(olej-plátno)
Rony Rubinek (Občasný) - 14.10.2005 > Já že tě dlouho neviděla a ty si tu vesele publikuješ, mně jsi unikl, ani nevim jak je to možný. Samozřejmě pro mě jsi hotový malíř, takže bez debat.
U příspěvku:Kmen Suruahá
Rony Rubinek (Občasný) - 13.10.2005 > romann> Já jsem to zkoušela, přes holotropní dýchání, ale usnula jsem u toho:-)Jinak moje babička zase prosí Svatého Antoníčka a vždycky tu věc najde. Pokládám to za nějakou sílu podvědomí, který si asi pamatuje, kam jsme ten předmět odložili. Jasnovidnost neodsuzuju, naopak, věřím tomu, že existují lidé vnímavější, citlivější a otevřenější duchovnímu světu, ale dívám se na věci i z druhé, logické stránky, to nikdy není na škodu. ´Máš pravdu, že potlačit své ego je třeba k tomu, aby člověk tohle dokázal. Ale je to těžké, protože téměř každý to vnímá tak, že je tu sám za sebe.
U příspěvku:Bez teba
Rony Rubinek (Občasný) - 13.10.2005 >
U příspěvku:Dnes se posmíváme nicku Smetiprach
Rony Rubinek (Občasný) - 12.10.2005 > No, já nejsem člověk stavěný na tuto diskuzi. Smetiprach je můj oblíbený nik a ať si každý myslí co chce, velmi mě těší, že je tak úspěšný, že ostatním autorům stojí za to jej rozebírat, některým dokonce posmívat se. Napsaný je to fakt dobře, ale tak nějak mi to nic nedalo, mam spíš pocit, že i popis toho obyčejnýho zahnojenýho traktoru by se v rukou zmiňovaného autora proměnil v brilantní poezii.
U příspěvku:Kmen Suruahá
Rony Rubinek (Občasný) - 12.10.2005 > romann> Já netvrdim, že jsou to fe´táci:-))Ale zastávam spíš názor, že ty rostliny, nebo co tam žvýkají, obsahují silné halucinogeny navozující pocit astrálu. Na astrální tělo jako takové se mi moc nechce, nebo spíš nejde věřit. Právě že jako hypnotizér jistě víš, že mozek někdy reaguje tak, že vyluzuje hormony, které mysli dodávají pocit, že opuští fyzické tělo. Třeba v případě smrti, což je dokonce vysvětlený nějakou nezlomnou teorií, ale nikdy neříkam nikdy, takových teorií už bylo spousta. Jinak máš zajímavou profesi, stejně si ale myslím, že na tyto věci, dojmy, má vliv sugesce a co se šamanů týče, plní spíš funkci vůdce kmene a dopomáhají si tímto k respektu. Prostě takové divadlo, ale přesvědčivé. Každopádně je to strašně zajímavý.
U příspěvku:BEAST
Rony Rubinek (Občasný) - 12.10.2005 > perplex> Naopak, ty zuby jsou podle mě přesný. Aspoň pokud můžu soudit podle dostupných dokumentů, které jsem viděla. Mně to spíš připomíná šamana, ale je to perfektní.
U příspěvku:Pine Holt Eagles
Rony Rubinek (Občasný) - 12.10.2005 >
U příspěvku:Záznam života kolem novinového článku
Rony Rubinek (Občasný) - 12.10.2005 >

Pěkně si tam vjeli do vlasů. Ten článek je úsměvný, má svá úskalí(ta povídka teda), ale zas to toho pana K. nějak sebralo příliš. nejspíš to bude neurotik:-))

U příspěvku:Záznam života kolem novinového článku
Rony Rubinek (Občasný) - 11.10.2005 > Je to dlouhý, necham si to na zítra a ráda. Smyšlená povídka má začátek typický pro sedmnáctiletého kluka,  prostě popis se k postavě hodí, úvahy taky, je to docela sranda. Jinak co se tanečních týče, mám podobné emoce.
U příspěvku:Une fiancée indigéne
Rony Rubinek (Občasný) - 11.10.2005 > Lamarski> A pod tim moje fotka,  potetovaná sumo zápasnice v lapáku s gumovou bambitkou na střílení mafiánů, budu střílet diaboly po dozorcích a pleskat je přes mříže po zadku:-))
U příspěvku:Une fiancée indigéne
Rony Rubinek (Občasný) - 11.10.2005 > Lamarski> to je fakt, zhyneš, až budu slavná:-))
U příspěvku:Une fiancée indigéne
Rony Rubinek (Občasný) - 11.10.2005 > Samá chvála a žádná pětka! Sem s ní! A vodovky mi zněj líp než akvarel, protože je to originálnější a má to vtip! Já umi jenom sluníčko a chaloupku, ale nevadí. Jestli je něco, co ještě umíš, zařadím si tě do rubriky na odstřel, a pokud jsi k tomu ještě krásná, což beze sporu jsi, tak se těš:-)))
U příspěvku:Kmen Suruahá
Rony Rubinek (Občasný) - 11.10.2005 > Je to zajímav informace, škoda, že toho neni víc a že sis s tim nepohrál. Ale tohle jsem ještě neslyšela. Astrál vyvoalný halucinogeny ..ne vždy to musí být astrál, v tomto případě je jasný, o co jde, když páchaj sebevraždy, v tomhle jsem skeptik.
U příspěvku:Godfather´s Warning
Rony Rubinek (Občasný) - 9.10.2005 >
U příspěvku:pranostika
Rony Rubinek (Občasný) - 9.10.2005 > To ti neporadim, Věru mam tchýni a dostala nějakej ten dekor. Co taky jinýho.Kytkou nic nezkazíš.
  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter