Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.11.
Alžběta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Podzimní depky 2 (ostatní)
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 61.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Koncept jkm56.
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.9.2023 >

Stále na totemu 153905x, možná že už od 11.8.
Ten klid je božský, málem jsem ochotná prosit i pánbíčka, ať na tomto novém řádu s číslem 153905x a svatým klidem od anonymů nic nemění.
(já této tezi nemám problém věřit, neboť tam vede mnoho indicií, ta hlavní je podoba a hlas osoby Z., což se dá vygooglit)

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


S tou tezí, že jsme byli tatíčkem židokrysou prozatímně stvořeni jen na 100 let ve Washingtonu, jsem nikdy moc nepočítala, protože mi to nepřipadá důležité, ale skutečně se to tak jeví.

Hit "za 100 let" považuju za urážku. Je to demence, stupidní rytmus, stupidní melodie, stupidní text, ať tam ta kejhavá kráva se snaží dělat hlasem piruetky jak chce, je to prostě gigantická sračka, která je URÁŹLIVÁ.
Nebylo by to urážlivé, kdyby šlo o dětskou písničku, hit pro předškoláky, případně hloupoučký disco-hit pro náctileté.

Ale toto vzniklo jako skladba, která má uctít 100 let od vzniku Československa.

Je to urážka, strašná urážka, kdyby nevzniklo nic, je to lepší.
A pravda je, že národ, který si tohle nechá líbit, který se neozve proti takové sračce, nemá právo na existenci.
To jako pardon, jestli vám tohle přijde normální a nejdou vám do očí slzy ponížení a rozčílení, jako mně, když jsem to slyšela, tak už nejste Češi a nemáte nárok na vlastní zemi.
S tím souhlasím, takový hnusný naočkovaný prozápadní odpad, kterýmu se líbí takový sračky a neprotestuje, si zaslouží svoji zemi ztratit.

Stejně tak - JAK JE MOŽNÉ, že byl znovu postaven Mariánský sloup bez reptání společnosti, když naši předkové v prvních dnech samostanosti této republiky ten sloup strhli, protože ho nenáviděli, protože byl symbol jezuitů, germánů a vůbec týhle havěti.
Opět, bez prostestů veřejnosti, nikdo si toho ani moc nevšímal a naše jelitky se tvářily jakože to je supr.

Takže suma sumárum, po 100 letech si stejně nezasloužíme žádné Československo, ten státní útvar se nedožil ani těch 100 let, jak to židokrysa Masaryk dojednal.
Protože máme strašně tupé obyvatelstvo.

Takže ve výsledku ten zbytečný Rakousko-uherský otrocký materiál může klidně zhebnout a naživu zůstanou jenom ti, co mají v duši Československo a ta země pro ně doopravdy něco znemaná, jsou ochotní pro ní něco udělat a alespoň zvrací z toho, čím nás tady krmí naši západní kamarádi.
Nebude proti ruskému vojenskému zásahu na naší zemi a bude rád, že spadáme do slovanského vlivu.
Tam obnovíme naši zemi a ne ty dva rozdělené pahejlky.

Tak nějak.
Nasrat těm židozednářským bastardům.

Masarykova republika už neexistuje, což je dokázáno skrze tyto všelijaké jevy a je dokázáno, že je to v pořádku, protože obyvatelstvo je na sračky debilní.
Inteligentní obyvatelstvo se svědomím a proslovanským cítěním chce Československo jako součást něčeho jako je bývalý SSSR, prostě s vlivem Ruska, ne EU.
A to jsou dnešní vlastenci oproti vypatlanému zbytku něčeho od EU.

Takže věřím, že to tak dopadne, protože to jsou skutečné národní síly, oproti těm vypatlaným očkovaným mulám mají názor, který nestojí jenom na lžích a špatných morálních a povahových vlastnostech.

A s jakoukoliv dobou se začíná dobře tak, že je hodně bezprizorních sirotků, kteří nasají hodnoty a jejich dementní rodiče jim nic nevykládají jako protitezi. Dělá se to tak, dělají to tak všichni, dělá to tak i Galaktická federace.
Takže až umřou paka na magnetizující šmakuládku a nerozmnoží se, zůstanou po nich děti a těm už se dá potom vysvětlit naprosto všechno, od telepatie po časoprostor, etiku i nebezpečí technookultismu.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Vůbec je celá tato smyčka, kdy byl zbourán a znovu postaven Mariánský sloup (3.11.1918 - 15.8.2020), odpovídá "konspirační teorii", že ve skutečnosti se svět řídí podle nějaké šílené knížky černého, nebo námořního práva a podle této teorie, která se zdá býti "neviditelně pravdivá", (tedy je výsledkem tzv. skrytých a okultních procesů řízení - v tomto případě jak si usmyslela nějaká mocnost, tady Drakoniáni a židozednáři), že ve skutečnosti tatíček židozednář Masaryk sjednal ve Washingtonu otrockou smlouvu pro Československo na 100 let.

Že Masařík je Masaryk spočívá prý v tomto:
(viz. odkaz v článku)
"Význam Hilsneriády spočíval v tom, že na ochranu Leopolda Hilsnera vystupoval i jistý Tomáš Masařík (v historických záznamech uváděný po svém otčímovi Jozefovi ze Slovenska jako Tomáš Masárik – Rödlich), který po sňatku se svojí ženou Charlotte (1877) si změnil jméno na Tomáš Garrigue Masaryk."

No, takže to byla židošakiáda o naší republice, kdy jsme byli na 100 let v nájmu se svou zemí a nyní to globální řízení tady židomiláčků bere tak, chuj s náma a zabásli nás pro jistotu zase pod Germány, okultně.


Přičemž, toto bylo "vysvětleno" a posvěceno a zrealizováno dvěma způsoby - písní a sloupem.

Jednak tento hit "na počest 100 let existence republiky, přičemž se tu myslí asi obou, či co):




Všichni, kdo to realizovali, by zasloužili facku a hodit do Vltavy.

A dále byl 2020 znovu postaven Mariánský sloup.


Takže ... končí tatíčkova krvavá smlouva, což se dá brát dvěma způsoby.
Buď jupí osvobodíme se s Ruskem a konečně se staneme suverénním slovanským národem, protože západ se potopí a nebo... och ach chudinky teď dostaneme přes držku a padneme do věčného otroctví.

Důležitý je tzv. "egregor" národa, tedy kolektivní vědomí, že jsme vlastně Československo a že to s tím, jaký jsou na západě zlí náckové neměl nikdo tušení.
No a pak vymřou a nerozmnoží se prozápadní očkovanci a pak přistane Galaktická federace, až tu bude dost nadějných sirotků prahnoucích po poznání.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.9.2023 >



Praha má podle mě dokonale zalklou atmosféru, udušenou, zkorumpovanou, pitoreskní malost tam dýchá na každém rohu. Trapné měšťáctví stojící na zlomené národní hrdosti.
Nevím, jestli je to záležitost pouze osobního vkusu, nebo to má něco společného s jasnou dimenzionální realitou, ale myslím si, že mnoho staveb je vyloženě negativních.
Asi nejkřiklavější je znovupostavení Mariánského sloupu, symbolu národního zničení, který byl slavnostně zbořen po vzniku samostatného Československa, aby ten hnus dali znovu postavit židozednáři r. 2020.



Nechápu, jaký to má význam, určitě ne národní, je to zlý zářič, udržovač českého porobení, stavu, kdy nejsme to, co máme být. Udržovač jezuitského zla, barokního germánského zlořádu, udržovač satanistické a démonské energie v tom městě.

Nebo Chrám sv. Víta, který byl dostavěný až v 19. století.
Toto je kupř. obrázek zachycující stav v r. 1836:




To znamená, že v podstatě celou historii naší země jsme byli bez toho chrámu, nepotřebovali jsme ho, ale teď tam straší:



Taky jsem tam povinně byla, asi se školou a dojem z toho je tupý. Jakoby ta hnusná stavba dusila a otupovala nějakou energii, která tam působí.

Asi tu andělskou energii, kterou jsem začala vnímat, když jsem chtěla vyhnat pražského židozednářského démona.
Prostě hnusné satanistické instalace na území s rozvojovým, vzestupným proudem andělských energií vyššího řádu.

Odporná goticko-barokní židozednářská Praha.

Nechápu, komu se to líbí, takové odporné stavby. Myslím si, že bude válka (všichni se tak chovají a vytáčí Rusko, takže to přijde), že tudy půjdou Rusové na západ a myslím si, že při té příležitosti bude Praha vybombardovaná, buď celá a lehne popelem, nebo jenom zčásti.

Potom, až bude po židozednářských prasatech a NWO, tak bude nutné Prahu přestavět. Doufám, že vzniknou i nové přístupy a že se bude rozhodovat daleko více intuitivně a prospěšně pro náš národ a lidi a že se mnohé tyto odporné satanistické instalace přehodnotí, budou zbourány a nahrazeny něčím úplně jiným.


U příspěvku:Nádobí. 54466664.
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.9.2023 >



Je zajímavé, jak se odklidily anonymy a zároveň tu zmizely veškeré další komentáře, včetně Zeanddricha.


Zajímavá shoda náhod, že veškeré tyto aktivity skončily 9., 10. a 11.8.?

viz:
poslední dementní komentář slovenského klerika zní:
Čtenář - 11.8. > Kresťania by sa mali spojiť pre dobro a záchranu sveta.
(poslední dementní komentář registrovaného MisterNS zní:
Mister NS. (Občasný) - 11.8. > Zeanddrichu, ty so mnou nehovoríš?! - Alebo si naozaj taký flegmatik?)


poslední dementní komentář českého julaýťa anonymu zní:
"Čtenář - 9.8. > PřilítliMimozemšťani> to by tu zendrich tutaj aňi něni. ale zendrich je. a s ním brzy přijde i vyhlášené křesťanské porno. tak. sláva julovi, zendrichovi, majstrovi a ýťě. vjehlasné čtyřce, zhmotnělé kultuře alá totem."


A poslední komentář Zeanddricha E. zní:
U příspěvku:Ev. Tichá v. ad. 257, A4, n, .10 08 23,01.
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.8. >

(( ...)).






Od té doby klid, ticho po pěšině, žádné konflikty, žádné hádky, žádné provokace a anonymní vejšplechty, jakoby tu byla naděje, že se tu život vrátí do normálních kolejí.
To vypadá, jakoby si jedna osoba konečně způsobila smrtelný úraz a je v koma, nebo ho zatkla policie, nebo se zkrátka stalo něco, že vše ustalo.
Tak snad to té osobě vydrží.
Že nebude mít kapacitu tady prudit.


Mister NS měl evidentně dopředu nasázena "díla" (dá se nastavit zveřejnění díla v určitý den a čas a díla uložit dopředu) a pak jeho "tvorba" ustala, Zeanddrich má možná nasázeno o něco déle.

Pochybuju, že by to ty traviče přešlo samo, zdá se, že se pouze jedné jediné osobě něco stalo a že veškerý teror tady má, (nebo doufám, že spíš už měla) na svědomí skutečně jedna osoba, ač je to neuvěřitelné.



U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.9.2023 >




Na seznamu vyšel článek, že asi 1/3 Slováků by ráda patřila do ruské sféry vlivu.

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-stale-vice-slovaku-by-si-pralo-patrit-do-sfery-ruskeho-vlivu-40442209#source=hp&seq_no=3&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Slováci jsou narozdíl od nás zdravější ve svém instinktu, jsou živější a divočejší, nechalo se u nich očkovat asi jen polovina lidí a mají větší důvěru k východu, než naši lidi.

Ale ten článek je vyloženě tendenční, hodně se tam odhalili tou vysoce stupidní anketou s extrémně debilně položenými otázkami.


1. otázka
Jak byste odpověděli na otázku z průzkumu: Musíme zabránit tomu, aby nás Rusko znovu dostalo do sféry svého vlivu?

ano - 84,1 % ne - 12,8 %


2. otázka
Jak byste odpověděli na otázku z průzkumu: Čtyři desetiletí vlády komunistické strany řízené z Moskvy přinesly lidem v Česku potlačení svobody a demokracie?

ano - 83,8 % ne - 12,1 %


3. otázka
Jak byste odpověděli na otázku z průzkumu: Mít silného a rozhodného lídra, který se nemusí zatěžovat parlamentem a volbami by bylo pro Česko dobré?

ano - 11,4 % ne - 83,1 %




Toto se nedá brát jako regulérní průzkum, bůhvíkde je pravda. Jednak, Češi jsou extrémně zastrašovaní, i já jsem se bála tam hlasovat, protože nejsem ta většina, to si může dovolit jenom s režimem jdoucí idiot, nechci na sebe vícero upozorňovat, nechávat svůj digitální otisk, na toto si nechávám zajít chuť.

Ve výzkumu to tedy vypadá, že je u nás 12% lidí, co si přejí jít do ruské sféry vlivu, prakticky jich ale bude daleko více.
Protože věřím, že hodně těch, co tam chtějí, nechtějí zbytečně riskovat ve veřejné nic neřešící anketě, tak jako já.

Ale divím se neustále stejnému poměru cca 84% prozápadních versus 12% provýchodních, který se snaží provýchodní jednoznačně vykreslit jako fanoušky diktatur a totalit, tedy opět, vykreslit je jako zlo a prozápadní jako hodňoušky.

Já bych na první otázku odpověděla samozřejmě tak, že v současné situaci, kdy se západ vybarvil jako odporná satanistická verbež, co miluje nácky, je pro nás naprosto výhodné dostat se do ruské sféry vlivu, odpověděla bych tedy jako cca 12% ostatních.

Na druhou otázku už bych ale odpověděla jako těch 84% ostatních, protože to, že u nás komunistický režim omezil svobodu a demokracii, je zjevné. Toto ale nepopírá ani nikdo z alternativy, tak nevím, kde vzali těch 12%, co si to nemyslí.
Inu - protože to není reálné číslo, viz. zásadní bod, že provýchodní se bojí cokoliv psát, nebo vyplňovat v anketě a to přesně z toho důvodu, že i prozápadní prokapitalistické řízení sem přineslo potlačení svobody a bezpráví a strach a demokracie absolutně nefunguje, protože volby jsou řízeny asi jako ta anketa.

No a na třetí otázku bych odpověděla někde uprostřed, protože pro náš relativně malý stát platí jiné podmínky, než pro velkou říši. Pro velkou říši je absolutně nereálné, aby se tam udržovala demokratická šaškiáda a když se tam vyskytne silný vůdce, kterého lid miluje, neměl by být nucen každé 4 roky vymýšlet, jak dále zůstat u moci, když mu z demošaško zákona vychází, že může vládnout maximálně 8 let.
Pro malý stát, jako jsme my, který stejně vždy funguje navázaný na větší geopolitický celek, můžou platit více uvolněné šaško zákony.
Takže bych si tak jistá nebyla a dala něco uprostřed.


No ale podle výzkumu hnusného media seznam.cz jsou všichni provýchodní totalitární fanoušci a o ničem jiným to není.

Prostě židozednářská demence, bez rozlišování, bez hloubek, propaganda pro idioty po lobotomii.
Takže pro prozápadní lidi.


Realita toho, co se děje, je přitom velice složitá a o komunismu toto všechno už dávno není.
Je to prostě o velké táhlé obrodě od NWO, od Drakoniánů, od satanismu, nacismu, chronických židozednářských lží a o přecentrování světové moci na východ, protože to tak chce Galaktická federace.

Už i VK na aeronetu píše, že Prigožin je vysoce pravděpodobně naživu, že bylo třeba jeho osobu mediálně odklidit.

https://aeronet.news/video-na-pohreb-jevgenije-prigozina-prisla-v-cernem-i-manzelka-jednoho-z-prigozinovych-dvojniku-je-to-dalsi-dukaz-ze-v-letadle-zahynul-dvojnik-a-prigozin-je-nazivu-zrejme-i-s-celym-vedenim-pmc/

Jak to tak vnímám, tak už toto je třeba věc, ve které má jednoznačně prsty Galaktická federace, je to nějaká jejich vyšší hra, vyšší plán, já si myslím, že to souvisí s ruskou armádou a s Afrikou, že je tu snaha odlifrovat problém "žoldáctví" ve spojení s fenoménem "ruský geroj", tedy národním hrdinou a určitě to má ještě mnoho a mnoho dalších důvodů.
Jedná se o vysokou hru, ale události čím dál tím víc řídí Galaktická federace, oproti dřívějšku, kdy si se vším pohrávaly Drakoniánské inteligence.

Fakt si nemyslím, že by bez Galaktické federace vznikl v Rusku dostatečný odpor, který by se vzmohl i na válečnou protiakci proti NWO a satanismu a nacismu. To mohlo vzniknout jenom díky oslabení Drakoniánského NWO. A Rusko je jeden z hlavních koní Galaktické federace, to je pravda a stejně tak se dá očekávat rozvoj ruského vlivu do Evropy, kdy naše území připadne opět k nim.
Ale SSSR už to nebude, dvakrát nevstoupíš do stejné řeky.

Holt se asi musí prostě počkat, až vymřou lidi, co žerou seznam a jejich rozlišovací schopnosti a vůbec schopnosti uvažovat jsou velice malé.
Takže když Rusko, tak Sovětský svaz a zlo. A když západ, tak svoboda a demokracie.
Holt to tak v těch hlavičkách mají, no.


U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2023 > Tommo> 


Ahoj Tommo, ten rozdíl v 5D je určitě v psychickém rozpoložení dán tak, že je duševní pole sdíleno a lidi si vidí aury a čtou myšlenky, což nutně vede k pročištění společnosti, protože když je většina jasnovidná a intuitivní atd., tak se nic neschová a navíc v takové společnosti je velice rozvinuta upřímná komunikace i city, takže ty stavy, co tu máme my, nejsou vůbec možné.

Pojem techno-okultní jsem si myslím nevymyslela já, určitě jsem tento pojem slyšela v nějakém dokumentu o nacistickém okultismu, přes ty společnosti Thule, Vril atd. Ale je to logický pojem, je to zkrátka o propojení mystiky a techniky, to je vlastně normální báze, na které mají mimozemšťani stavěnou svoji techniku.
Je to logická cesta, žijeme v šílených lžích, kdy byla kupř. fyzika odkloněna od teorie éteru Albertem Einsteinem, ale ten přiznal, že udělal z rychlosti světla konstatntu a to není pravda.
Ale zároveň je velice pilně rozvinuta sféra psychotronického působení na mysl.
Přes 5G, neuronovou síť a co toho všeho je, jen těch patentů na vyvolávání halucinací atd., co toho je. Je to vlastně sféra okultního, neviditelného, jemnohmotného, to co přináleží mystice a dále hlavně spirituálnímu poznání. Ovšem přírodní vlny jsou tu decimovány technickými vlnami a neznalá mysl to nedokáže rozlišovat, ani teoreticky.
Ale už je to techno-okultismus, tedy technické ovlivňování mysli. Skrze neviditelné geo-magnetické pole, nebo odraz z ionosféry, zaměřený paprsek atd.

Asi se ten pojem příliš nepoužívá a hlavně google velice zkrouhnul inteligenci svého vyhledávání, nabízí velice omezený rejstřík, prostě je to všechno, jenom ne hledač, ale spíš zatajovač informací.

Jinak, je to těžké a tlak na depopulaci je obrovský, ovšem vzhledem k tomu, že to je ve výsledku kosmologická nutnost, právě kvůli té degeneraci. To je v každém člověku, jak smýšlí o životě, jak ho chce naplnit, jaké vzněty má, co ho vábí, co ho nechává v klidu. Fakt je, že nemá žádný smysl pokračovat v tom, co je teď a chce to zásadní změnu společnosti, přičemž zásadní je zbavit se struktur NWO ... a těch idiotů, co jsou na to zvyklí a hodlají to obhajovat, protože je nikdo zrovna do očička zaživa nedloube.

K tomu je potřeba alespoň 20% těch, co jsou schopni pochopit okolnosti tohoto světa, což je míra, která zřejmě muí býti dosažena, ovšem v tom smyslu, že 20% duší je přirozeně připraveno na změny a musí se teprve "probudit". Je tu tedy předpoklad, že za dalších nějakých událostí, které nastanou, se pětina společnosti konečně bude schopná smysluplně domluvit a usnést, co jsou její problémy, jaké mají možnosti a jak to chtějí řešit.
Tedy jakmile bude dost informací a začne téct doopravdy do bot, v jakémkoliv slova smyslu, skokově klesně tolerance k elitám, NWO, židozednářským slizáckým falešným žvástům, vykloktanému satanismu a stoupne touha po řádu.
Jde o to, aby to bylo civilizačně s GF a byl to tedy nový společenský a civilizační řád a aby to nezařídily židozednářské struktury jako NWO, což teď určitě pojede dohromady, tyto dvě tendence.

Praha je šílený místo, ale objevila jsem tam nové věci, jak se snažím vyhnat židozednářského démona.
Jakmile se převezmou určité proudy, které tam jsou a vyrvou se jim z jejich hnusných pracek a předělá se to podle zemských proudů s matkou planetou a Galaktickou federací, vzniká andělský bílý květ, odkazující na holubici, lípu, mír, vše lyrické a krásné.
Jakmile je to v prackách židozednářského dobytka, duní tam žiďácká Praha a smrdí tam technokratický démon z Orionu a vše leží ve čpící, štiplavé černé mlze.
Praha.

Astearra tady uvedla nějaké informace z mimozemského prostředí, které údajně načerpala během regresí, či přímých kontaktů, i když úplně přesně, jak a co, jsem nepochopila. Je fakt, že je takových materiálů málo, tedy přímých zkušeností. I když, z těch regresí je materiálů poměrně dost, ale ty materiály jsou dost takové snové, nereálné, fantastické, chybí tomu propojení, přímé s tímto světem.
Je fakt, že ve sci-fi a fantasy hrách je ukryto mnoho z reality, je to způsob šíření informací a diskreditace určitých realit zároveň.

Já v tomto vnímám, že musím mít právě ty průrazné myšlenky, že je potřeba mít odvahu už i nějak myslet, že ta vize je naprosto reálná.

Já věřím v depopulaci a přítomnost Galaktické federace a taky věřím v určitou časovou kapacitu, která není nekonečná.
Lidstvo strašně zdegenerovalo a to je konečný stav, tady není cesta čekat na jejich prozření, zásadní je 20% populace, která dokáže rychle pochopit 5G a jeho nebezpečí, pokus o kyborgizaci a ovládání mysli, přítomnost Galaktické federace a přiznat si okultní otázky, že existuje satanismus a NWO a naopak spiritualita podle Stvořitele, že planeta má vědomí atd.
Podle mě, docela normální, lidsky pochopitelné věci. Jestli s tím má 80% populace problém, hm, tak jsou ten degenrativní odpad, který už není v plánu zachraňovat a jede depopulace.

A ty fotky - ano, takových fotek je všude spousta, někdy je to třeba pták, někdy odraz ve skle, někdy doopravdy létající talíř, co třeba převáží drogy, nebo otroky a vůbec to nemá nic společného s mimozemšťany, ale s nějakou globální mafií od NWO.
Myslím si, že to je ten hlavní důvod, proč zůstává GF v těch éterických rovinách, protože jim jde jednak o to, abychom rozšířili spektrum svého vnímání a evolučně se vyvinuli a jednak kvůli tomu, že NWO má veliké množství hmotných objektů a pokud mají technologie, které jim umožňují krytí, tedy mají buď frekvenční štít, nebo dokážou zvednout frekvenci celé lodi i s posádkou, nedokážou se pohybovat suverénně na nebi, jsou humpoláčtí, působí jak idioti vedle originální Galaktické federace.
To jsem vídala n avlastní oči, že NWO sice byli v éterické rovině, ale proti GF vypadali jak totálně tupá hovada, co s tím neumí lítat.

A zlí mimozemšťané a reálná galaktická mafie se na nebi projevuje jinak. Třeba vypadají jako zlověstný černý mrak čočkovitého tvaru, který nepřirozeně rychle letí po nebi, nebo kupř. výhružně a zlověstně agresivně bliknou.

Tak proto GF zůstávají pořád hlavně v pozici éterických světlušek na nebi, které klidně plynou, občas zatřpytí, bliknou a dost reagují na mysl.


U příspěvku:Dvě roviny
Tommo (Občasný) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Děkuji za jednoduché vysvětlení rozdílu 3D-5D jasnou řečí, kterou konečně rozumím a nastínění jednoznačných podmínek pro tuto vnitřní, vnější změnu, přechod jednotlivce.
Dále mě "fascinuje" tebou zavedený pojem techno-okultismus. Snažil jsem se toto slovní spojení dále hledat, více pochopit, ale název zaveden s největší pravděpodobností tebou a jeho vysvětlení je rozdrobeno po celé tvé tvorbě či výpovědi. (nevím jak tomu říci)

Jak mohou lidé najít svůj "střed" ,když kolem drnčí 5G, TV potažmo PSI vysílání.
Nutné nepřirozené pracovní nasazení. Moc není čas přemýšlet o okolním dění, prostředí u stroje na "dvanáctce" noční.
Přirozenějším je se řídit měsícem nad hlavou, než-li prac. kalendářem. To vím, cítím.
Voda je plná farmak, umělých hormonů. Rostlinné strava vyprodukovaná pod průmyslovými hnojivy, naplněna umělými látkami, geneticky upravena. Z živočišné produkce se stává odporný zvířecí koncentrák plný utrpení, ke kterému těžko hledám slov.
Nejsem vegan, vegetarián, ale vím, že je úplný nesmysl každý den tlačit maso, které ve své finální podobě na talíři ve všech těch laciných závodních jídelnách jsou jen zbytečně utýrané, nemocné zvířata. Totálně zbytečná smrt i ta forma na talíři - vesměs velice těžce stravitelná podrážka.
Zdravotní nezávadnost přijímané stravy jsou volbou pro "vyvolené". Obyčejný pěšák je zdrchaný, zdrogovaný, otrávený, ožralí idiot u linky v automobilovém průmyslu či jeho sub-dodavatelem čekající na implementaci názorů masovými medii.

-LGBT,ČEPEK apod. Následek obřího množství vypouštěných hormonů do vody ?. Hormonální antikoncepci z vody jen tak nedostaneš a ty kvanta vypouštěné třeba Čínou díky té politice jednoho dítěte je jen příklad.
-5G, TV, Smart zařízení apod. Nepřirozené vlnění které degeneruje - min. mění DNA celkem skokově.
Po všem teče tuna kyberslizu, pseudo humanismu.

S okultní žido zednář, sobec, naci-narcis, kabala - Pražskou kavárnou a územím ti dávám za pravdu.
Hezké postřehy a super práce = děkuji za všechny.

S historii se pracuje max sto let dozadu, v případě koncových uživatelů, obyčejných lidí zdá se pouze týden dozadu, ale nechávají se střepy vzpomínek se
kterými se manipuluje - vyvolávají a ohýbají se dle potřeby elit.
T.G.Masaryk "tatíček", informace od p. Bartoše nějak nepřekvapili
Jako rasu nás absolutně nechápu a moc nevěřím v tvůj optimizmus 20%. I když těch zdrojů prezentující právě toto číslo je více. Těch 20% si představuji jako zazobaný vykořisťovatelé, kteří si na zahradě vybudovali atomový kryt, nebo prostě mají to štěstí, že drží krvavý kapitál po tatínkovy apod. a trochu správný stihomam a tak se podle toho zařídí - odříznou od okolního světa. Asi.

Koho nedostali na propagandu očkování, celkem nebezpečně nyní ovládla zpropagována nenávist vůči Rusku. (v mém okolí) To minimum, kteří se za poslední dobu vyhnuly oběma těmto "testům" uvědomění, připravují moci páni určitě další překvapení. Další síto na lidství.
Vynechávám bahno ezoterických proudů, koučů života a poselství z plejád - které je více než směšné. Ale např. Astearra zde a další střípky jinde, mají celkem zajímavý článek/ky, popis. Zde se nesměji, ale nutí mě to přemýšlet a trochu víc od problematiky, pravdivosti kontaktérů odstoupit a nechat svůj názor nadále pootevřený.
Zajímavý aspekt, kdy nacházíte paralely mezi děním, vykreslením postav ve strategických videohrách Heroes, Warcraft apod. Spíše to je funkčním přiblížením, nežli halucinace vytvořená díky těmto virtuálním světům. Kolik relikvií pravdy v nich je, vědí programátoři, vizionáři kteří tyto "světy" třeba i nezištně vytvořili. Stejné jako s filmovou tvorbou.

Držím se v dosavadním nepochopení mechanizmů zde na Zemi z produkce matky přírody, ale je mi jasná ta provázanost s tím světem nad námi. Čtyřpólový magnet uvnitř nás, dle p. Bardona. Utajované objevy Tesly, W.Reicha přes apely S. Greera, umění šamanů Afriky, jižní Ameriky, ideologií a životními poznatky původních indiánů té Ameriky severní až po Sibiř.
Tím chci říci, že je pro mě zatím nepochopitelné nějakým rozumným způsobem uchopit vesmírnou realitu, pokud alespoň z časti nepochopím v určitých aspektech do hloubky tu Zemskou. Jedno z druhým, vím velice úzce souvisí, koresponduje a otevírá se s pochopením jedné či druhé časti. Od hmoty k vibraci či naopak, výsledek by měl být stejný.

Líbí se mi tvůj tok myšlenek zaznamenaných zde i určité pochybnosti o čemkoliv co píšeš - supluješ si do jisté míry oponenta sama. (Racionálně o "iracionálních" věcech)

Krátce vznesené pozitiva, že se věci hýbou správným směrem, vykřesává malou naději, že tomu skutečně tak je.
Ze svého úhlu pohledu bych raději krizový plán na okamžitý zásah ze strany vyšších bytostí.
Když na denní bázi vidím a pozoruji tupou stádovitost a mizivý potenciál na změnu ve smýšlení průměrných lidí, je to utopie se nějak poutat na rychlou změnu k lepšímu.
Tento život si prožiji v debilitě a neschopnosti okolí pochopit pár základních věcí. Na druhou stranu ten tlak je zdrcující, promyšlený a podporovaný.


Taková novinka : Google map UFO / Glitch hunting.

V Ulánbátaru má každé malé dítě celkem fajn dron. To víš, Mongolsko. Chyba na zařízení, které skládá obraz ?Ten "disk" je taky jen dětská hračka, odraz čočky, lampion, pták, nebo jen vada.

Odkaz 1)
https://www.google.com/maps/@47.8169159,107.1772672,3a,15y,246.44h,89.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1sk86tXdOe1gSqgpacBLnBzw!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

Jen o kousek dál :
Odkaz 2)
https://www.google.com/maps/@47.8179775,107.1760081,3a,51y,194.31h,105.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbjgrMifexloFAmDpZKF9Sw!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

Zde je potřeba se otočit k obloze.
Odkaz 3) Není můj nález, přesto sdílím. Zdroj - FB - Kelley Watkins Naftal.

https://www.google.com/maps/@32.3238019,-64.7385382,2a,81.9y,61.31h,106.79t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLXstnU5n3YOKLPsE53WzeQ!2e0!7i13312!8i6656!5m1!1e4?entry=ttu



Jo, a hlavně jsem ti chtěl popřát Hezký den Přilítli. :)
U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A pak jednou třeba bude i nějaké odhalení.
Karlíček IV, utrápil v pěti letech pejska, ve čtrnácti už měl za sebou i pěknou zdatnou vraždu nevinného děvčete, ale teprve když nastupoval na trůn, tak způsobně umučil nějaké dítě se šlechetným genomem, jasně....

To samý i tatíček Masaryk a tenhle a tamta.

Připravte si blicí kýblíčky.

Ne, já si myslím, že pak se všechno sleje do kolonky "staré časy" a bude to mládeži přístupno až od dvaceti let, aby neměly zkažené dětství a nemusely se od těch toxických šmejdů ničit nějakými traumaty.

Holocaust?

Ne, milí zlatí, o tom se dozvíte až po dvacítce, to byla zábava takového extrémně degenerativního druhu, co byl na této planetě před vámi.
Koukej, tady máš novou éterickou telekinetickou hračku a před sebou hodinu telepatie, mnohem mnohem zajímavější věci.

To jednou přijde, zatím by měla padnout Praha. Já už nenávidím Prahu tak, jako nenáviděli Tálibánci Kábul. Což je co říct, ale to, co předvádí pražští bastardi, už nutí ty, co s nimi nesouhlasí a zvrací z nich, stát se českou obdobou Tálibánu. Chci, aby tekla pražská krev, pražské havloidní galérky, prosím prosím, ať spadnou velké bomby na Prahu. Chci tam radikálně předělat architekturu, zamazat Karlíčka a to město udělat pouze na 1/3 současné kapacity.
Ráda si představuju výjev, jak kinžál sejmul Staroměstskou věž.
U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Neustále jsme psychicky týráni a zastrašováni a ponižováni nějakými židozednářskými ksindly, což spočívá i v moudrých projevech nějakých duchovních, rádoby ekologů a sociologů, všelijakých přišláplých chcípáků, kteří "krotí" skutečnou duchovnost, nade mnou se ochomejtají a dělají ze mě něco, co nejsem, viz. Zeanddrich, typický rukopis hajzla z lóže. A vůbec všichni tito učesaní prolhaní proglobalističtí hajzlové, hodně od křesťanů.

Pak je to samozřejmě vláda, zastrašování zavíráním lidí atd., rozkrádání, podpora násilí atd.

Satanismus.

Jede to, naplno, nikdo to nezastaví, zdá se.
Co by se stalo, kdybysme z těch divných lidí doopravdy neměli strach?
Proč já ho nemám, že se na mě vrhne lóže?
Protože mi nad hlavou lítá Galaktická federace, o tom to je.

Až lidi pochopí, že tyhle satanistický bastardy nemusí poslouchat, ani se jich bát, jejich zkurvenýho dementního démona z Orionu, i jejich zkurvený dementní držky poslat tam, kam patří, tak tam teprve bude dobře.

Jejich oddaní svědci covidovi, posluchači ČT a konzumenti "tývý dobrodrůža hity", chcípnou na vakcínu.
Bude od těch bastardů pokoj, stačí se nebát a podívat se na nebe.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Duše je dimenzionální jev, stav, kus Stvořitele, různě velký, jeho dílo.
A vesmír a časoprostor je velice úchvatný a složitý a zároveň jednoduchý jev pochopitelný skrz vnitřní klíče, podle fraktálu Stvořitelského nastavení.
Z ukotvení v hmotné realitě tohoto světa a mozek a srdce našeho lidského druhu se toho hodně pochopit dá a hodně taky nedá.

Ale to, co je pravda, je v našem archetypu vnímání světa.

Takže v mnoha filmech, pohádkách atd. je jasně vyjádřen propad duše do pekelných paralelních světů, kdy ho tam zaveze dominantní autoritativní striktní Pán pekel, nebo pro něj přijdou zlé temné skučící bytosti a stáhnou ho do temné díry, portálu ze zlých pekelných paralelních vesmírů atp.
Tak to chodí v časoprostoru.

Ta duše v nekonečnu, věčnosti a bytí nezmizela, pouze zmizela v našem vesmíru.
Když jsem v dřívějších dobách bojovala s pekelnými bytostmi, v našem světě židozednáři, satanisty, zlými mimozemšťany atd., tak mě ještě zajímalo, co s nimi je po smrti, co z nich zbude.
Většinou nic, resp. prvek, třeba rtuť, zinek, hliník, sodík, síra atd.
Jako základní atom toho prvku, nic víc.

To znamená, že ty existence přestaly být v našem časoprostoru, i tom jemnohmotném, zkrátka zmizely, byly vymazány, přesunuty do jiného paralelního vesmíru a tady je od nich klid.

No a z takového, sem nepatřícího materiálu sestává naše vláda, židozednářská Praha atd.
A pochopitelně z celého NWO a jejich poskoků po celém světě.
Nebo je to dobytek.

Doslova si umím představit Pekarovou, jak v příštím životě spokojeně mrská ocasem a bučí na pastvině, free jako poslední osvobozená LGBT piča.

Protože jsou napíchaní a po židozednářích jde Galaktická federace a náš společensko - civilizační a planetární prostor se začíná přesouvat do vyšších frekvenčních rovin, kdy vzniká silný tlak na odstranění satanismu, ... tak to dopadne tak, že tato verbež bude z tohoto světa a časoprostoru, tedy i posmrtného časoprostoru vypráskána tam, kam patří a přestanou obsedat tuto planetu.

Už mě třeba nebaví takový ten úporný démonský tlak, který jde i z židozednářského pražského démona z Orionu.
Tupá demence, vysávací tlak, pořád vše dusící hnus, vše držící v dolních vrstvách, obsadející všechny zraněné a pohmožděné části duše, které se tito šmejdi neustále snaží zvětšit stálými zločiny proti lidskosti a zdravému rozumu a spravedlivosti.

Fuj.

No, je to samozřejmě ve vyšším vedení, ale doufám, že se hledáček protiglobalistického odboje pořádně zaměří na Prahu a židozednářskou hitparádu v ní.
Z Prahy je z národního hlediska povolený cíl. Protože není naše.





U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


No a až tyto roztodivné nelidské exempláře zemřou (masa udržovatelů pekla na zemi, podporovatelů NWO, židozednářství, satanismu, totalit i bezpráví - těch, co si přejí vězení pro Čermáka a zastánců podobných výplodů nelidskosti), tak buď definitivně opustí tuto planetu a již se sem nebudou moci vrátit, protože jejich frekvenční úroveň je mizivá, nebo se změní na dobytek, kterým normálně mají být, ale nejsou jím, protože lidstvo způsobilo zvířecí genocidu a duše zvířat nemají těla.


Židozednáři jsou pekelné bytosti.
Uznejte sami - všichni ti na seznamu na vyznamenání od prezidenta jsou s vysokou pravděpodobností židozednáři, nebo těmi organizacemi podporovaní zločinci.
Tedy, mají zločinnou duši.
Buď sami od sebe vyvíjejí aktivity, které se líbí židozednářům, tedy aktivity poškozující společnost a její obrození a duchovní vývoj.
Tedy šmejdi a zločinci.
Nebo, jsou to hovada, která přinejmenším utýrala domácí zvíře a myslí si, že tento hřích smaže čas a jejich zasraný pánbíček jim odpustí.
Ne, neodpustí.
Jsou to zločinci.


Taky, po smrti opustí tuto planetu a již se sem nevrátí, propadnou se do nízkých dimenzí vesmíru, případně rovnou přejdou do paralelních pekelných vesmírů, podle svojí frekvenční úrovně.

Jde o to, aby byli po smrti.
Gigantický démon židozednářství v Praze už nám myslím vytočil nervy doběla Xkrát, ale bohužel, lidí je málo, je nás pouze 20% a židozednářská garnitura se úporně brání proti svému pádu.

Do Prahy nyní směřuju extémní síly černé díry nekonečna, jsem v podstatě jenom naváděč, vím, že nejsem schopná doopravdy dosáhnout kvalit spravedlivého hněvu, které si ta svoloč zaslouží, nechávám skrze sebe probíjet kosmické síly, které odpovídají síle nutné k poražení těchto pekelných mocností a někde v hloubi pod sebou vnímám melu, na kterou se zřejmě ani nejsem schopná dívat.

Musíme toho démona a ty židozednářský krysy porazit, klidně ať Praha zmizí ze zemského povrchu.
Věřím, že to přijde, porazíme ty svině, svinský národ vychcípá a za 10 až 20 let tu už bude úplně jiný svět.

Rozvoj potom půjde velice rychle.

Vyčištěné lidstvo oproštěné od duší dobytka a židozednářství se bude rychle uzdravovat a rozvíjet, s pomocí Galaktické federace. A s námi i celá planeta, se kterou se naučíme komunikovat a obnovíme šamanistické práce s krajinou, právě ve spolupráci s planetárním vědomím.
Znovu se staneme tím, kým máme být, správci této planety a její ochránci.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Takže se vývoj nakonec bude ubírat směrem, kdy dojde k úplnému zničení židozednářství a jim oddaných lidí, což znamená zničení nadpoloviny populace.

Je to vidět na případu Tomáše Čermáka.

Naprosto nevinný člověk, společensky přínosný, dostal 5,5 roku za tato slova:

"„Nemůžeme chodit každý týden někam protestovat a mrznout tam. Uděláme plán, musíme se spojit všichni a udělat pořádný uragán. Musíme těm dobytkům zarazit tipec. Vyneseme je za rypáky a naházíme je do řeky a zbavíme se jich jednou provždy. Nějaká mírová cesta, nějaké právo neudělá nic,“


Tedy, byl proti pandemickému zákonu a ze všech sil se snažil zastavit zločinný židozednářský kurz, který byl satanistický a poškozoval lidstvo a národ do budoucna.
Ehm.
Po tý vakcíně držel magnet na rameni.

To není dezinformace, TO JE FAKT.
Takže dobytek, který chce takovou sračku někomu nutit povinně v rámci pandemického zákona, zaslouží mnohem horší věci, než vytáhnout za rypák a hodit do řeky.

Ale, žijeme ve zločineckém státě, který ovládají židozednáři, proto je tento nevinný člověk odsouzen a nenastoupil do vězení, proč by to taky měl udělat, já mu fandím, ať se mu podaří nějak utéct.
Za dva roky můžou být ti, co ho chtěli zavřít po smrti a jeho případ může být naprosto překlasifikován.
Stačí aby padla tato vláda, aby se změnil režim.

Ovšem.

To půjde jedině tehdy, až vychcípají nuly očkovaný tou sračkou, které jsou všudypřítomné, které jdou na ruku židozednářům, milují satanismus, mají špatné povahy, zvířecí duše, milují stádovost a vždy a za všech okolností vytváří masu, která jde proti lidem, proti těm, co maj těch satanistických dobytků už plné zuby.
viz:

https://www.novinky.cz/clanek/krimi-celej-den-jsem-pil-hledany-cermak-natocil-video-40442088#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40442088&source=hp&seq_no=8&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

z diskuze pod tím:

Dva dezoláti par excellence. Snad to policie taky sleduje. Bizár.
Skupina jednoduchých prvoků. Jinak se tohle ani nazvat nedá.
Asi utekl do Československa, to už ho teď nenajdou.
Jojo, to byl frajer, když pronásledoval lidi, teď se někde vystrašeně opíjí žalem, zbabělec.
Místo necelých třech let to může být 7,5 roku 😂 Prostě já tím bezdomovcem budu a nechte mě bejt 😂
Je třeba zatknout i komunistické primitivy, teroristy a vlastizrádce Zítka s Naxerou. Vyloženě si o to ty vlastizrádné jitrnice říkají.
Je třeba ho zavřít darebáka do kriminálu až tam zčerná !


atd. atd., je jedno, jestli je to dílo i politicky nasazených trolů, tato společnost takový stav toleruje a vyžaduje.

Je jedno, jestli Čermák pronásledoval nějakého chcípáka z vlády až k baráku.

Není jedno, že nám vláda lhala a podílela se na největším zločinu všech dob.

Jenže, ty odporné židozednářské krysy z vlády nesejmeme, dokud máme ve společnosti většinu materiálu sestávající z toho, co vytváří tento názor v mainstreamových diskuzích.
Ti jsou hlavními držáky tohoto řádu.

Jsme ovšem v situaci, kdy nelze již čekat a být trpělivý, protože jde doslova o celou rasu, o snahu o její kyborgizaci a ovládání mysli za pomocí magnetizující vakcíny. Bez GF už svět vypadal asi jako z apokalyptického filmu a s GF o tu hrůznou hranici škrtáme, abychom si uvědomili nebezpečí.

Do 10ti let bude ten dobytek mrtvý, všichni ti odporní chcípáci, co nás tu teď zužují.
Tomu věřím.
Pro Galaktickou federaci tento hmyz v tělech lidí taky nemá žádnou cenu.
Pochcípají na svou šmakuládu.


U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ten přechod je větší masakr, než co se dá z lidské perspektivy klidně zvládat.
Byla to válka, situace těžká, museli jsme sem naskákat z Galaktické federace do extrémního stavu, vůbec nebylo jasné, jestli přežijeme atd., leč nebylo zbytí, nakonec se z toho vyklubal dopředu připravený kosmologicky dokonale vedený projekt z pozice kosmického vědomí.
Úžasné doby výher 2019 a 2020 byly brzy zkaleny extrémně podlou a zákeřnou a bezohlednou salvou falešné alternativy NWO, většina naivních dušinek se na to nachytala a bylo po plánu.

To je prostě tím, že jsme museli zvládnout extrémy, já v pozici člověka, byť třeba s inkarnací mimozemské duše jsem dostala zabrat za hranice lidských možností a to, co jsem zvládla, byl v podstatě velice vychýlený stav z normy, kdy jsem byla v roli je-není, v podstatě jsem se dostala do jakési časoprostorové kapsy absolutní výchylky, kdy jsem byla kosmickým vědomím vyndána z normálního lidského chápání, abych zařídila, co mám a pak jsem byla dána zpátky a za pomoci psychoterapie ze strany GF jsem dávána pomalu zase zpátky do lidského rozměru chápání. A ještě jsou mi odřezávány nejhorší vzpomínky atd., abych vůbec mohla žít dál, protože prostě celou tu věc moje kebule není schopná unést.

Stalo se to, protože to bylo nutné a jasně vnímám, jak to bylo za hranicí lidských možností, a to mám být ta víc vybavená a je to masakr. Takže je pochopitelné, že se valná většina těch otevřených novému věku sekla někde mezi Q-Annon a technokraticky pojatou Galaktickou federací, případně zůstala v náboženském kole staré duchařiny.

Ale ač je ta situace těžká, neznamená to, že teď jako se všechno odpustí, i ten nedokončený duchovní vývoj a zázrakem bude všechno dobrý.

Doopravdy - co s bezvěrci, kteří se všemu smějí a nevidí, neslyší a tupě matlají po displeji mikrovlnného zařízení a nevadí jim, že magnet drží i X týdnů po očkování na rameni?

Když je potřeba pochopit nebezpečí 5G, globální mafie, galaktickou realitu, základní otázky časoprostoru, vědomí planety, vráti vědu ke spiritualitě, pochopit základy techno-okultismu?

Holt, extrémně pitomé lidstvo a jsem přesvědčená, třeba v našich českých podmínkách, že to už není pitomost, ale přirozená inklinace ke zlu.
No a protože směr nový věk, nový vývoj je nezvratný, tak se toho dočká prostě o něco déle a daleko menší počet lidí, ale i tak to přijde.

Jako neumím si představit z tohoto směru, kdy je naplno říkána pravda o židozednářství, satanismu, propojení vlád s negativními mimozemskými rasami, odhalení NWO, ruské války proti NWO atd. ... najednou někam odbočit zase do židozednářského středověku.
Bez vědění, bez znalostí, bez kontextu.

To už by šlo jedině nějakou zdrcující válkou a propadem do nevolnických, předprůmyslových podmínek.
A to Galaktická federace nedovolí, to vím jistě, protože na ně denně čučím na nebe.
U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A taky by to chtělo odlifrovat zmatky a hloupost lidí.

Je zajímavý obrat nosiče Q-Annon v českém prostředí, Martina Cornela, který nyní tvrdí, že prozřel, že Q.Annon je podvod.
Viz:

"Q-Anon byl skvělý projekt a miliony lidí přivedl k pravdě, otevřel oči a naučil spoustu dalšího. Bohužel to byl projekt v rámci boje mezi elitami, nejspíš odnož samotných Zednářů a jiná verze NWO. Pořád šlo o ovládání světa a udržení si politického vlivu a moci, kontrolu nad populací a planetou. Všechno dnes ale vyřešila a řeší armáda, nestojí za tím žádný politik ani bankéř. Q-Anon byla tak "trochu" past, která nakonec přinesla víc užitku než škody, a sám jsem o tomhle neměl hodně dlouho tušení a naprosto takovou variantu odmítal. Byla to totiž dokonalost a od začátku jsme věděli a víme věci dopředu, všechny informace se potvrzovaly a nebyl důvod o čemkoliv pochybovat. V pozadí se ale mezitím děly obrovský věci, se kterými autoři tohohle NWO 2.0 plánu nepočítali, a přepočítali.
Q-Anon mi dal hrozně moc a i když jsou strůjci zločinci, tohle stříbrný logo jsem si i přesto chtěl od doby, co tohle vím, ponechat až do konce a nikdy nezměnit...tak nějak ke mě přirostlo 👀.
Až včerejší přemýšlení a zjišťování MedBeds ve vteřině způsobilo tuhle změnu v český dukát, a proč ne zrovna zlatý, že?
Q-Anon byl prostě projekt zla a přišel čas tu stříbrnou WWG1WGA ukončit.
Mimochodem a prozatím, MedBeds opravdu existují 👍
Cornel"


A pod tím je dotaz čtenářky:

Kdyžtak qanon byl zase podvod,, to znamená že lhali i o galaktický federaci atd? Doufám že bude všechno dobrý 🙏🙏

8 hod

Autor
Martin Cornel
Jirkus Saminka Q-Anon byl o pravdě, ne o lhaní. Nevím, jak je to s galaktickou federací a možná je to zrovna jedno z mála témat, kde bych byl opatrnější, ale hlavní lež a podvod byl v pozadí v samotných autorech.
""""




No, to je úžasný masakr.
Cornel tvrdí, že "Q-Anon byla tak "trochu" past, která nakonec přinesla víc užitku než škody".

Já nevím, kde má ten užitek, totálně to zlikvidovalo skutečné uchopení a správné chápání Galaktické federace (viz. porno prase Křešová vylezlá z Q-Annon vod), v našem českém, naprosto stěžejním prostředí pro kontakt s Galaktickou federací tahle hnusná vypasená americká trapárna zašlapala veškeré chápání a došlo k celkovému selhání kontaktérského projektu a kvůli tomu se nasadila drsná depopulační verze vývoje, záložní verze.

Realita totiž je taková, že pouze Galaktická federace, tedy moc zvnějšku, mimozemská společnost, má tu moc sejmout NWO.
Ne nějaký hodný miliardáři a tajná armáda.

Jenže, holt toto už se vrátit nedá a hlavně - to, že se podařilo NWO naprosto rozvrátit alternativu a způsobit nekonečný chaos a naprosto zdiskreditovat autentické zdroje absolutním terorem, to je dílem idiocie lidí.
Kdyby lidi nebyli vypatlaní idioti s pochroumanými hodnotami, nikdy se nemohla rozbujet tato falešná NWO alternativa naplno.

Už vše proběhlo, směr je nastaven, kostky jsou vrženy. Lidi zmařili kontaktní vysvobozovací možnost v letech 2021 a 2022, takže nás čeká depopulace a osvobození planety se odkládá.
Až vymřou kreténi a zůstanou lidi, kteří budou mít plné zuby satanismu, ničení přírody, budou nenávidět žiďácké krysy a cokoliv technokratického, tak se můžeme bavit dál.

GF neodlítla, stále je na nebi, stále je vidí mizerné množství lidí, protože všichni akorát tak matlají po placičce.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Prý Prahu za svoje hlavní město považuje 16 zednářských lóží.
Fujtajxl, vážně není divu, že zrovna v této republice je tolik pitoreskní lži, zlo, pomluvy, příšerná média, extrémní kolaborace, debilní technokratický zabodaný lidi atd. Čisté toxické zlo.

Ale ono to časem odpadne, sice jsme pod extrémním tlakem, ale přesto se tu daří obnovovat kultickou slovanskou síť a ta je mnohem silnější, než cokoliv žiďáckého.

Sice je společnost absolutně toxická, ale časem bezpečně vymře.
Znovu už se očkovací maraton opakovat nebude, protože lidstvo už je dokonale rozdělené, podle kosmických zásad, na idioty určené k likvidaci - ti mají očkování, nevěří na židozednářské lóže a respektují satanismus a toxickou obludnou satanistickou společnost a druhá skupina jsou ti, co musí z tohoto hrůzného snu prozřít.

Říkám, je před námi pochopení fenoménu ovlivňování mysli a zločinného zacházení s technologiemi typu 5G a HAARP, radikální odpor proti židozednářským krysám a satanismu a nakonec pozvání si Galaktické federace na zem k dokonalé likvidaci tohoto nešvaru.

Nejdřív musí vymřít idioti, pro které je telepatie a éter mystérium, takoví ti, jak fakt věří na evoluční teorii a nevěří na posmrtný život a mimozemské civilizace jim připadají jako absolutní fantasmagorie.

Holt to musí jít vrstva po vrstvě, než zůstane pouze lidstvo.
Když jsou Češi ochotní tolerovat, že v jejich hlavním městě mají žiďáci hitparádu, tak logicky nemůže být kontakt s Galaktickou federací.

Nejdřív musí zmizet tolerance k těmto zločincům.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Stejně co se týká kultického rozložení sil pod tímto územím, tak je to tak, že česká kotlina, kterou teď řeším nejvíc, je navázaná na civilizačně - kulturní rovinu Slovanství skrze ten kult Slavie-Bohemie, což je zemská struna, síla, proud, z jádra země na povrch, je to přírodního původu a v této kotlině to rozvíjí takový květ propojený s kosmem, který má přívětivé konejšivé barvy příslušející středu Evropy, vidím tam růžovou a oranžovou a zelenou atd., tedy dobré barvy a má ten potenciál otevírat vyšší dimenze lidství, v propojení s významným kultickým systémem Ruska, středu Slovanství, což jsou síly propojené se Sibiří a Severem.
Ale je to samostatná kultická kvalita příslušná pro toto území, se spektrem civilizačního programování a syntéze a jisté propojenosti s kosmem, pevně stojící na védských základech, tedy normální spirituality, nikoliv satanismu s podléhání Drakoniánům.

No a "Maharal", to má být také jakási židovská instalace týkající se Prahy, která má středobod pod Staroměstským náměstím a má utvářet Prahu jako takovou, to je ještě něco jiného.

Asi tuším o co jde, co se týká "Slavie-Bohemie", tak to vnímám se středobodem blízko Vyšehradu, nad řekou, je to podle mě nějaká stará civilizační přísaha, kouzlo, bod v informačním poli, zkrátka nějaká neviditelná, ale funkční instituce, která je provázána se samotným proudem planety, se svou kvalitou, který tudy prochází a utváří základní charakter této země.
Který je víceméně lyrický a jemný a dost se vylučuje s technokratickou "stověžatou Prahou, židovskou Prahou", které odpovídá nějaký ten blbý démon z Orionu.

A ti mají zřejmě tedy něco pod Staroměstským náměstím. To místo taky znám, ocitala jsem se v místnosti pod Staroměstským náměstím, přičemž jsem vnímala, že mám pod sebou neklidnou zem, vždy když jsem viděla, že se tam něco hýbe, nějaká síla, či co, něco jako Sauron z Pána Prstenů, tak jsem veškerou plochu pod sebou až do jádra země zakamenovala, nechala zarůst zemí, vytvořila kompaktní strop až po první zemské žíly, podlahu jsem nechala pokrýt úhlednou dlažbou a v prostých bílých šatech zarezonovala v souladu s planetou a Stvořitelem jako Svatá prostota.
Přičemž jsem při tom vždy hrdě a směle unesla nezlomená satanistickou popravu našeho panstva rozhodlá, že tím tento národ nekončí a jde dál.

Což je asi všechno, co se tam dá dělat. Není to zrovna komfortní a je to docela náročné a hlavně tam není programovací místo, tak ani není důvod tam být.

Vychází z toho, že to musí být nějaká technoinstalace, jednou jsem to viděla jako přímý technicistní paprsek, který zřejmě podporuje nablblou extrázi našeho obyvatelstva ze všeho chytřejšího, než jsou oni sami, jsou evidentně náchylní k tomu, aby si nechali píchnout čip rovnou do těla.

Magický recept na to je velice kruté a rozzuřrené zakamenování a zazemování a vyztužení stropu až po první zemské žíly, protože v našem podzemí nemají být žádné hluboké technologické instalace, na to jsou Himaláje a podobně, ať žiďáci táhnou.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Taky se objevila další geniální fáma, že Prigožin se změnil na Papeže, nebo Papež na Prigožina :-)
Aspoň je sranda.

Jinak se prý měníme na Česko-ukrajinskou republiku, tedy že jsou velice upřednostňováni Ukrajinci na úkor Čechů (např. kolotočář, co zmlátil dvě ožralé Ukrajinky, má dostat až 5 let, zato o brutálním znásilnění 15ti leté se pro jistotu nemluví a ukrajinský vrah zavražděného Roma byl prý propuštěn...)

To podle mě souvisí s tím, že tu máme židohitparádu, nějaký ten Maharal (něco jako žiďácká okultní instalace v podzemí Prahy), což ale není kultický proud Bohemie, naštěstí, když jsem to jednou zkoušela psychicky prozkoumat, objevila jsem tam nějakou nablblou entitu, která byla už dost umořená, tvrdila, že pochází z nebeského pásma Orionu a že má za úkol vyzkoumat, kde je hranice, kam až je možné lézt Čechům s žiďáky na nervy a kdeže se začneme bránit. Tak jsem jí řekla, že už asi tu hranici přepálili, že je nás málo a že už nemáme sílu se bránit, takže tu takhle zůstane trčet navěky.

No nevím, kde je relevance této komunikace :-D

Zajímavé.

Myslím si, že Praha alespoň zčásti tím popelem lehne a že žiďáky dostaneme z našeho státu až tehdy, až nebude Praha a vymřou očkovaní a naše území se definitivně dostane do Euro-asijského prostoru a posléze, úplně naplno, až později, až začne nový věk.

To znamená, že lidi konečně pochopí základy techno-okultismu, galaktickou realitu, pásy vyšších frekvenčních světů, skamarádí se s Galaktickou federací atd.
K čemuž nám asi poslouží přechodné období, kdy nás bude dále zužovat 5G a ovládání mysli, pomalé odcházení přírody atd.
Prostě, až se vyblbneme ze svých choromyslných demencí, až 20% lidí konečně pochopí, kde jsou hodnoty.

Zatím se společnost nebezpečně rozkližuje a debilní. Před 10 lety byla společenská kultivovanost úplně někde jinde, je však nutné říct, že taky vládla bláhová naivita, lidi ještě nebyli rozřazení v číselných tabulkách a pomyslných statistikách na očkované ukrofašisty a antivaxerské proruské vlastence, dnes už ta čísla máme.
Tzn. úcta a ochota se k sobě chovat dobře klesá, láska a úcta se vytrácí, haranti rostou bez výchovy i lásky, protože rodiče jsou přesvědčeni, že ty jejich výtvory "lásky", nebo co to realizovali, má vychovávat škola a škola jim na to sere, protože má vzdělávat a i to se nedá, protože haranti jsou nevychovaní, muži nenávidí ženy a ženy muže atd.
A roste židozednářský hnus, výsměch našemu národu, Češi jsou okrajová komunita proti žiďákům a Ukrajincům, roste nenávist.

To vygraduje, není třeba si myslet, že vyhrají žiďáci.

Svým způsobem lituju ty Ukrajince, protože na tuto nenávist budou doplácet oni, nikdo jiný a doufám, že jednoho krásného dne půjdou buď domů, nebo se z nich stanou Češi, ne ukročeši, židozednářské české svině atp.

Musíme holt svrhnout židozednářskou odpornou pakáž, která považuje Prahu za svoje město, vyhnat tyto zrůdičky z naší země, Praha může klidně při té příležitosti padnout.
To vše v budoucnosti přijde.

Rozhřešení těchto stavů přijde až s vysokou frekvenční úrovní, nenávistí k satanismu, láskou ke Galaktické federaci a poznání a pochopení základů techno-okultismu.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A ještě bych chtěla poukázat na výtečnou diskuzi na iDnes pod článkem o Rusko velebícím papeži:


https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-invaze-papez-frantisek-katolicka-cirkev-katerina-velika-ruske-imperium-kolonial.A230829_101532_zahranicni_dtt/diskuse/2?razeni=tip

Člověk se pobaví, to je jako když se hodí bomba do kurníku.
Takový myšlenkový mišmaš se jen tak nevidí, od vtipů po vtipy.

Třeba:

"Vít Ježek
29. 8. 2023 13:53

Nejde o samotný Vatikán. Jsem přesvědčen, že Jan Pavel II. by naopak zcela podporoval Ukrajinu. To, že je tam teďka tenhle žalud je dočasné a s ničím dalším (větším) bych to nespojoval. "

"Pavel Vacek
29. 8. 2023 12:53

Roman Pupik:

Ano, pokud by přijal křest na smrtelném loži a pak hned umřel, půjde rovnou do nebe. Neboť křest maže všechny předchozí hříchy. Proto se taky dřív nechávali lidi křtít později. "


"Zdeněk Špaček
29. 8. 2023 14:36

Přijde hříšník do pekla a sám Lucifer ho provádí: "Sem zajdi, když budeš mít žízeň. Od pramenité vody, po nejlepší koňaky. Prostě všechno." A jdou dál. Lucifer se znovu zastaví. "a tady máme úplně všechno k jídlu. Od chlebových placek po nejlepší menu vyhlášených šéfkuchařů." Hříšníkovi se zbíhají sliny, ale pokračují v procházce. "A tady pro změnu, když budeš mít chuť na sex, kohokoliv si můžeš přát. Hříšník se rozhlédne a všimne si zamřížovaných dveří s plno závorami. "Co tam je?" zeptal se nesměle. "Ale, to Ti nemusí zajímat." "Říkal si, že mi ukážeš celé peklo, tak mi to ukaž."Dobře, jak chceš." A Lucifer s hlasitým skřípáním a vrzáním otevře těžké kovové dveře. Hříšníka začnou polévat mrákoty. Vidí obrovské kotle, kdy se, za ohlušujícího jekotu, vaří lidé a čerti je vidlemi sráží zpět. S posledních sil se s tázavým pohledem hříšník podívá na Lucifera. "Já Ti říkal, že Tě to nemusí zajímat. To jsou katolíci. Oni to tak chtěj."


"Martin Kral
29. 8. 2023 14:28

Nežije ani Ronald Reagan, ani Jan Pavel II., ani Maggie Thatcher a rusákům, komoušům a klerofašounům rostou křídla po celém světě. Smutné, moc smutné. "


A taky se tam rozebírají nacistické zločiny církve, jak jdou proti Rusům, jde to samo i na mainstreamu:

"Pavel Kudrys
29. 8. 2023 13:55

Tak ona jim ta kolaborace s fašistama vždycky tak nějak šla? 🤷🏼♂ Z holokaustu měli politiku nevměšovaní a po válce zachraňovali prchající nácky.
3
0
možnosti
reagovat
Petr Foltýn
29. 8. 2023 13:58

jo, církev na konci války zachránila tisíce německých válečných zločinců - včetně doktora Mengele - doktora smrt, kterému pomohla utéct do jižní ameriky. To byla jedna z největších zrůd a díky Vatikánu utekl a nebyl nikdy potrestaný.. "


Věci se hýbou, ne že ne.



U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Přičemž to, co jsem už mnohokrát napsala, je nutnost i z časových důvodů. Lidstvo je přemnožené, jsou v tom inkarnačně nastěhovaná zvířata této planety, dále agresivní galaktická, vesmírná a kosmická zvířata v pozici zlých infiltrací a dále různé duše, které využily výjimečné kosmologické situace k inkarnaci na této planetě a dále je v tom i lidská sféra, která ovšem nepřesahuje míru 20%.
A času je relativně málo.

Na přestup z 3D na 5D. Protože 3D, to je ten naivní člověk z masa a kostí, který se spoléhá na bláhovou ideologii materialistického ateismu a díky tomu má soukromí. Šťastný naiva, který si myslí, že ho nikdo nevidí, když si honí, když sere, když má sex, když má trapné a hříšné, či kriminální a zločinné myšlenky, vždy si myslí, že o tom nikdo neví. A že stačí udržovat obličej v nějakém výrazu a přesvědčivě řečnicky manévrovat a je neprůstřelný a v bezpečí.

Jenže.
Realita je kapku někde jinde.
Nejen, že fungují naprosto normální dimenzionální a jemnohmotné reality, světy, hladiny, které jsou formovány v jednoduché rovnici, že informace formuje tok energie a ta utváří hmotnou realitu, takže duchovní svět existuje, tak do toho jsou na nás aplikovány vývojové psychotronické špehovací a myšlení ovlivňující programy a do toho ještě několik sfér a dimenzí přesahující vojensko-informační a hypnotické technologie mimozemských civilizací (tzv. "matrix" od zlých a tzv. "5D" od Galaktické federace) a navíc ještě, je veškerá dimenzionální aktivita a realita života této planety neustále snímána vysokokapacitními a miliardy let starými a stále výkonnými dimenzionálními technologiemi .... a navíc je veškerý život pochopitelně monitorován, usměrňován, řízen atd. samotným kosmickým vědomím Stvořitelem.

Takže o soukromí si člověk může nechat zdát.

No a to je realita 5D, standard, ve kterém je všem jasné, že svoji auru, vyzařování a aktivity nikomu neutají a takže je v pořádku být upřímný, spolupracovat, veselit se, radovat se, vyvíjet, zlepšovat, pěstovat lásku a vědy a uctívat přírodu a splývat s vesmírnou a galaktickou plání jak bláznivý hippie.

Přičemž, toto všechno obnáší i soukromí, které je realizováno tím, že nikdo nepřeje ostatním brát právo na soukromí, tzn. nikdo nikoho neznásilňuje, nešikanuje, nenatáčí si ho při sexu, ani ho tím pak nevydírá, nemá k němu deptající poznámky atd.

Takže toto z normálního přiblblého idiota, který věří ve wifi soukromí, není možné během krátké doby udělat.
Proto vše to, co jsem napsala už mnohokrát.


No a k tomu, abychom se dopracovali z 3D do 5D, nám poslouží jistě Čína, velká hvězda BRICS, hlavní ekonomický tahoun.
Protože 5G, protože digi gulag, protože ovládání mysli.

Ztepilí vojáci dimenzionální války už máme mozek tolikrát přehrabaný tam a zpátky, že asi snad dokážeme rozeznat 5G ovládání mysli a umíráni včeliček.

Takže Čína nám poskytne mnohokráte příležitost zorientovat se v základní problematice techno-okultismu. Rusáci na to přijdou znovu první.
Já věřím, že se to všechno podaří.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A nemyslím si, že jse obětí nějaké tajné služby, tou jsem byla, dokud nepřilítla Galaktická federace, nezačala mě bránit a já aktivně bojovat, čímž jsem se ve výsledku zapletla do té příšerné dimenzionální války a nahlédla strukturu vedení temnot.

Galaktická federace je inteligentní, mají vyšší frekvenci, vyšší vědomí, lepší postupy, lepší duše i povahy, než máme my, lidi.
Takže už se nebojím reálného NWO, že by to nastalo, tedy kyborgizujícího vývoje, zotročení a duchovního umučení rasy, vítězství technokracie a umrtvení planety.
To už nehrozí.

Nový věk a idylka ještě není jen kvůli stavu debility obyvatelstva.

Já tady rozebírám věci, o kterých nikdo nepíše a které jsou vlastně už z utajených vědomostí, popisy galaktické složité reality a dimenzionálních entit a podobných věcí, protože se mi to stalo a jsem člověk "zezdola" a absolutně nenávidím zatajování těchto informací, protože jsem je zoufale postrádala.
Takže vyjadřuju reality ze spektra, o kterých se nemluví ani v těch "ulítlých" esoterických a ufologických kruzích.

No ale co obyčejný napíchaný idiot?

Pro toho je mystérium i obyčejná telepatie, nebo pojem "dimenzionální pole", "aura", posmrtný život je pro něj krajní mez a pole, kam se bojí jenom dohlédnout a vzhledem k omezené inteligenci a minimální připravenosti by pro takového idiota i "odhalení", že reálně existují duchové, znamenalo šok ze ztráty soukromí a zauzlování střev na několik týdnů.

A z tohoto hypertupého, spiritualitě absolutně uzavřeného materiálu sestává většina společnosti.

Tak co s tím?
No už jsem to hodněkrát napsala.


U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ale taky neočekávám se sílícím východem a přecentrováním světa automaticky hned ráj na zemi.
Je to jenom okamžitý akutní zákrok k přerušení nejhoršího vývoje. Tedy zmaření západního plánu NWO.

Na tomto světě byla ta situace extrémně položená, kupř. ta teze o spiknutí židozednářských spolků a korporátů se nedá dokázat, protože je to tak nastavené.
Všichni ti nejvyšší židozednáři, bankéři, šéfové korporátů jsou jenom loutky, kdy jeden neví, co dělá druhý a každý si dělá jenom svoje a o druhých neví. To skutečné řízení NWO bylo v Drakoniánských kruzích, ti to skutečně řídili. Je to doslova okultní řízení - Drakoniáni jsou dimenzionální bytosti, stejně jako je Galaktická federace. Ale Drakoniáni jsou dimenzionálnější.
Galaktická federace bydlí v 5D, "v nebi". Mají svoji vlastní přirozenou frekvenci takovou a jsou schopni se tedy odhmotňovat, v podstatě fungují na bázi astrálního pohybu, když k tomu mají přizpůsobené lodě i mysli. Jsou hmotní, ve smyslu reální, jsou to obyvatelé této galaxie a zkrátka vědí o časoprostoru daleko víc, než my. Jsou to mimozemšťani.
Struktury NWO na jejich úrovni jsou různí pobudové galaktické mafie, kteří jsou frekvenčně pod nimi, říká se tomu 4D, tedy v nižších duchovních, špinavých a potemnělých okultních sférách a nebo intrikánské osoby z jejich řad schopní dimenzionálních přechodů.
Drakoniáni nesou více charakter typicky dimenzionálních bytostí, mají krutou hierarchii bez lítosti a soucitu, dokáží se zhmotňovat, prostě taková zlá vesmírná šlechta.

Je to složité, rozhodně všichni ti mocichtiví hnusáci ze židozednářských spolků atd. jsou jenom jejich otroci a ve skutečnosti nic neřídí. Jsou to otroci se zničenou zdeprivovanou a od Stvořitele odtrženou duší, tedy bez síly a plně na nich závislí.

Přičemž, aby se nám to ještě hůř chápalo, tak si plně obsadili západ a Čínu, ale primárně a hlavně západ.
Což je zase nekorektní pro naše spravedlivé chápání světa, připadá nám to rasistické a přehnané zjednodušení, že Drakoniáni si obsedali západ. Ale je to tak, přes Evropu, židy jako nadnárodní mafii, Anglii, nacisty, USA, to je jejich základní osa.

Zbytek světa jistě není andělský, i tam vznikly kruté mafie, protože roztočená kola násilí a nenávisti anděly nevytvoří. Všechny mocenské struktury se v této válce svezly.

Ale opozice proti Drakoniánskému NWO se politicky, geopoliticky, reálně, kuturně a civilizačně zrodila na euro-asijské pevnině. Slovani a muslimové byla hlavní kulturní síla proti západnímu NWO.
A Galaktická federace našla hlavní spojence v těchto společnostech, logicky i díky genetickým klikám galaktických ras, které tyto společnosti nesou.

Takže si myslím, že skutečné NWO je zlikvidované, Drakoniáni sice chtěli použít západ jenom jako prostředek a pak s ním zamést jako se všemi ostatními, ale tento vývoj je podle mě zastavený.

Jistě, problémy pořád budou, budou umírat lidi na očkování, bude se tlakovat problém 5G a ovládání mysli, bude se tlakovat všechno, co jsou naše skutečné problémy.

A planeta se bude frekvenčně zvedat, lidi budou umírat, lidí bude méně a méně ... nevím, kam až to půjde, podle mě jde rámcově o to, dosáhnout stavu, kdy kritické množství úplně strašných idiotů je po smrti, 20% lidí konečně chápe rámec tohoto světa v současnosti, uvědomuje si zlo, i to 5G a podobně, je konečně frekvenční úrovní otevřeno galaktické realitě a je schopno otevřeně na civilizační úrovni komunikovat s Galaktickou federací.
Pak se to zlomí, zlámou se fidlátka starému věku, zavede se volná energie, dojde k rozvoji vědy i spirituality.

Duchovně je tento vývoj otevřen pouze přirozeně duchovně založeným, nebo přirozeně čistým životem žijícím lidem s rozvinutou intuicí, inteligencí, parapsychickými schopnostmi, kteří nemají hříchy a špatným životem a uvažováním zablokovaný přístup ke Stvořiteli, tedy umí se naladit na kosmické vědomí a jsou tedy schopni unést změny, jak dimenzionální planetární, tak společenské.

Myslím si, že změna a přecentrování světa na východ přinese ještě k nám nepokoje, protože ve výsledku máme připadnout k euro-asii, k východu. Ač se to těm divným ublížencům z 1968 a jejich potomkům nelíbí, tak my nejsme západ, historicky, ani kulticky.
Ale tato změna urychlí jejich odchod ze světa, protože se jim zhroutí jejich jalové a zločinné sny o tom, jak ve jménu jejich hrůzné ideologie můžou šlapat po odpůrcích.

Takže žádná selanka nás rozhodně nečeká, ale základní hrůza NWO z Drakoniánské dílny je odvrácena.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2023 >




Stala se zábavná novinka, kdy Vatikánský papež velice, až nechutně, vzhledem k odpůrcům Ruska, zvelebil Rusko a dal podporu nejimperiálnějšímu sebepojetí Rusů, které existuje.


https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/rusko-ukrajina-valka-invaze-papez-frantisek-katolicka-cirkev-katerina-velika-ruske-imperium-kolonial.A230829_101532_zahranicni_dtt


Jednoznačně to odráží fakt, že západní NWO se rozpadá a Vatikán už přeladil na nové, provýchodní noty.
VK o tom napsal článek:

https://aeronet.news/video-papez-frantisek-pozehnal-rusum-jako-potomkum-velkeho-ruska-a-vyzval-je-aby-s-matkou-rusi-kraceli-dal-v-kyjeve-je-z-toho-hotovy-poprask-a-vsichni-se-boji-ze-vatikan-tim-neprimo-oznacil-rusy/


Papež je vůbec zajímavá postavička, je vysoce pravděpodobné, že ani není papež, že je to nějaký hologram:
Určitě je to postavička v rukách mocenských struktur.

V tomto videu je záznam záhadné dematerializace papeže po ukončení projevu v čase cca 02:40:




Vzhledem k šílené víře většiny populace tohoto světa, kdy jsou vedeni k uctívání vnějšího a nejsou vedeni ke skutečné spiritualitě, což vesměs spočívá ve vyčištění vlastního jádra, propojení se Stvořitelskou jiskrou a žití bez hříchů a bez zátěží svědomí a následně rozvoji vědomí a parapsychických schopností ... tak musí GF po vyhrané válce s těmito figurkami hrát divadélko.

VK vidí situaci samozřejmě daleko více temněji, vlastně to, co se děje, vidí tak, že vše směřuje do NWO.

viz:

"Vatikán je v procesech světového řízení jedním z největších center řízení na 1. prioritě, což si mnoho konceptuálů hned neuvědomuje, resp. zapomínají na to. Pokud Vatikán podpoří nějaký proces, je již dopředu rozhodnuto o tom, že je to proces konceptuálně-objektivní, je to proces zániku systému Pax Americana a nástupu New World Order."

Já si myslím, že je to jinak. Že to, čemu říkají "Pax Americana", bylo NWO a skutečné původní NWO absolutně nemělo v plánu se rozpustit.
Chtěli skrze tento západní teror dovést lidi k absolutní poslušnosti, k utužení režimu, k rozvoji kontroly pohybu obyvatelstva a následně to domlátit magnetickou vakcínou s drnčidlem 5G k definitivní kontrole mysli.
Měli v plánu rozjet válku s Íránem, to se jim ale nepovedlo, chtěli mít dávno Rusko na lopatkách, ale to se jim nepovedlo, chtěli dokonale oočkovat lidi, ale to se jim nepovedlo.

Já to zažila na vlastní kůži, snažilo se mě zničit NWO, což byli židozednáři, satanisti, ale potom i ti šediváci, reptiliáni, do toho jela nějaká nechutná degenerativní umělá inteligence a vévodili tomu Drakoniáni, jako skutečná inteligence. Měla jsem tu čest s Jehovou, jako s kápem galaktické mafie a se Šivou, jako se silou vesmírného zločinu a zlovolné mysli.
Jehova zdechnul, Šivu zašlápla Kálí jakožto černá díra nekonečna, Galaktická federace vypráskala šediváky a reptiliány, kosmická mystéria se naplnila a protočila, kosmický zákon nakonec vymazal sféru vlivu Drakoniánů a jejich možnot tu působit a nakonec se definitivně zhroutily i nechutné okultní židozednářské pokusy vyvolat pekelné bytosti a zlé brány ze zlých časoprostorů byly definitivně zavřeny.

A tomu podle mě odpovídá ten vývoj.

Takže to není tak, že "hodná" Pax Americana končí a zlé "NWO" teď začíná.
Aspoň si to myslím. NWO nemělo v plánu měnit řád světa směrem k Rusku a na východ, ne, to vybojovala Galaktická federace.

Kdyby to, co mělo přijít, tedy NWO z východu, jenom převlečené, bylo doopravdy tak v plánu, tak si zlí globalisti se zákrokem Putina na Ukrajině dali ještě chvíli pokoj.
Protože tehdy Rakušáci šíleli, že bude očkování naprosto povinné pro všechny a EU by to chtělo samosebou taky a u nás ty úchyláci chtěli zavést povinné očkování ve zdravotnictví, armádě, policii, sociálních službách atd. + lidí na 50 let.
A lidi? Totálka zfanatizovaný odporný náckové, těch lidí, co to nechtěli, by se absolutně nikdo nezastal, kdyby ten tlak nepolevil a začalo by se to dít, už tehdy bylo jasné, že síla v lidech není, že do ulic nikdo nepůjde, že těch pár odhodlaných se dá oddělit a zpacifikovat a zbytek zastrašit a znemožnit jim život a ve výsledku stejně napíchat ...
Kdyby tehdy nepřišla válka na Ukrajině, už by to nikdo nezastavil. Nebyl dostatečně silný odpor a většinový dav byl rozhodlý alternativu zašlapat a obětovat.

Tak proč by to jako od sebe zastavili, kdyby to bylo NWO?

To nedává žádný smysl.

Takže si myslím, že toto otočení ve smyslu BRICS je dílem faktu, že dimenzionální válku vyhrála GF.
Ta s vysokou pravděpodobností povraždila velkou část těch skutečných zločinců, ale protože vyrozuměli, že lidstvo je hloupé a není schopné se doopravdy dozvědět pravdu a začít za sebe skutečně rozhodovat, používají figurky, jako je ten papež, v podobě hologramů, aby přetočili svět na jinou cestu vývoje.

Samozřejmě, je to jenom názor a vždy se vyplatí být ostražitý a jistě jsem chronicky naivní, ale myslím si, že ta skutečně temná vize NWO je ve skutečnosti už zažehnaná.




U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Toto je naprosto zásadní záležitost. Jestli je pravda to, co popisuje VK, že Masaryk byl součástí lóže zednářů a že vůbec veskrze veškerá politika je řízena těmito osobami, tak máme přece úplně jasně na scéně ten problém.

Satanismus.

Jestli je to pravda, tak to přece musíme odmítnout. Když si dělám průzkum tím, jak se kdo prezentuje a jaký kdo doopravdy je, tak je jisté, že uměřenost a hyperkorektnost je znak extrémně podlé a odporné osoby. A naopak extroverze a jasný názor, provokatérství a jakási urvanost je znakem všeho možného, od přesvědčení po blbost, ale celkově to málokdy dělá společensky jakkoliv nebezpečný člověk.

Takže umím si představit Tatíčka Masaryka, jak moří štěňátko, nebo děťátko v satanistickém rituálu.

No a satanisti podléhají Drakoniánům, kyborgovité temnotě a nicotě.
Co je na tom pořád tak nepochopitelné, že to lidi pořád tolerují?
Je to pořád tím, že je třeba tato věc s Masarykem neznámá a lidi to nevědí, nebo je jim to jedno a tolerují to?

Podle mě očkovanci už nic nevyřeší, budou to tolerovat, vždyť tolerují satanistické postupy a berou je bez jakýchkoliv výhrad, dlouhodobě, od dvou věží po ukronacismus.
V pozadí tolerují, že existují jacísi "oni".

To je šílený. Ale člověk podle duchovního vývoje toto nesmí tolerovat, to není normální, to jestli žiďákům připadá normální, tak ne, to se pletou, toto není normální.
Jen musí být společnost, která má vůči satanismu radikální odpor a hodlá ho sprovodit ze světa. To je potom už nový věk a poznání, ve kterém se tyto příšernosti rozpadnou a dojde k pochopení stavu, co to je zdraví a co to je bludná choroba.

Umět se spojit se Stvořitelem, naladit se v srdci na jiskru nejvyššího kosmického vědomí, stát se toho součástí bez ega, splynout s tou neporazitelnou silou a kosmickou rovnováhou, dostat se do nulového stavu, "sbalit se" a pak se zase rozbalit, ... to patří k základní výbavě jakéhokoliv vývoje a mimozemšťani tohoto musí být schopni při dimenzionálních přesunech a pohybu.

To jako kdyby každý z Galaktické federace nejdřív utrápil svého domácího mazlíčka, tak by taky zůstali zaseklí v rozpadající se ocelové kraksně s mikrovlnkou vypalující oko.

Jakto že jsou lidi tak debilní, nevím, jestli ještě pomůže osvěta.

Co by se stalo, kdyby se informace, že tatíček Masaryk mořil štěňátka a s vysokou pravděpodobností i děťátka mezi lid? Ta informace je s vysokou pravděpodobností realita.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A tak nějak nemám důvod si myslet, že ten VK, co to napsal na aeronet o Masarykovi, že si to jako vymyslel. Asi to má ověřené.

A když je realita taková, jakým právem si kdo vůbec dovolí pípnout na obhajobu těchto hnusných satanistických polozvířat?
Jestli tatíček Masaryk nejdřív zabil pejska, pak si odchytnul pár nevinných lidí, které rituálně zavraždil a bůhvíco musel ještě udělat, než se stal mistrem nějakého řádu, tak pardon, ale s takovým inťoušem je pak v pořádku zatočit a popravit ho a ne ho mít za tatíčka národa.

To je politická reprezentace, všichni satanističtí sadističtí úchylové z židozednářských řádů.

Jak dlouho hodláme toto ještě tolerovat?
Sejmout tyhle satanistický židozednářský krysy je v pořádku.
Nesmí být u vlády.

Tak doufám, že GF to dotočí se žiďáčkama do konce, stabilizuje skrze ně svět a pak tu svoloč rozpustí.
Satanismus musí skončit a ne, mě doopravdy nezajímají názory žádného chcípáka, ani jeho mocenské výkony, když někde nejdřív satanisticky umučil domácí zvířátko.

To je prostě zločin, zlo, satanismus a ty dementní utajené řády slouží jenom k decimaci duší a vytvoření otroků se zlomenými dušemi, které dělají pro Drakoniány a tím likvidují společnost.
Praha tímhle svinstvem čpí, zrovna tihle šmejdi pořád melou držkou, teď nám tady monumentálně překrucují dějiny a snaží se nám vsugerovat, že Rusko je zlo a oni nacisti svatí.

Už mám těch parchantů plné zuby.
Nehodlám je nijak tolerovat a musí se podařit tuhle odpornou verbež vypráskat.
Pokud je Praha jejich, tak ať to město lehne popelem.

Češi jako etnikum a lidi s příslušnými spirituálními a genetickými klíči žijí stejně vesměs spíš u hranic. Středočeský kraj je plný krvavých prožidovských kolaborantských krys. Kéž by ty zrůdičky protičeský konečně vychcípaly na svý očko. 70% obyvatel této republiky může klidně zdechnout i se svými židovskými pány, to hnusný město Prahu ať si vezmou sebou.

U příspěvku:Rozdíl mezi ženami...
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2023 >

Uvidíme, třeba už se nevrátí, bylo by to fajn.
U příspěvku:Rozdíl mezi ženami...
fakani (Občasný) - 28.8.2023 > je to jedna osoba a jela si pro dávku na slovač👎
Sleduju to dle reakcí na básně, všechno začna nanovo, teda jestli se už nesplnila juliánova vize a boža nespadla s velorexem do příkopy za Maryčkou Magdonovou🥸 PRO POETY UŽ JE ALE POZDĚ, TI UŽ SE JENTAK NEVRÁTÍ👎
U příspěvku:Naveh barevnosti
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2023 >

To velký je Zeanddrich, to malý jsou goyim asi ... si musím ty urážlivý texty domýšlet.

U příspěvku:Rozdíl mezi ženami...
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2023 >


Já vím, že teď podpořím tezi, že jsem Bohuňa Housková, ročník 1846 a že jsem jedna z těch na obrázku, ale chtěla bych upozornit na fakt, že anonymní odpad se odsud odklidil, jak jeden, tak druhý, tedy český julaýťa anonym i slovenský klerik na perníku a celé to svádí k tezi, že jde tedy o jednu osobu.
Třeba jednoho z nich zase vyvoláš, těžko říct, jestli se vrátí z dovolené, nebo se jim nenačítá totem, nebo je konečně zabásla vyšší spravedlivost.
No kéž by to vydrželo, že se tu budeš marně dovolávat Bohuňi.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


To jsou celá staletí, kdy v tom vévodí židi, jak může být Praha české město?
Je to takový vřed, velký démon, temná skvrna, tak upřímně věřím, že to časem spadne. Popravdě, byla by to laskavost, kdyby Rusko to město prostě sejmulo. Jednak co by v tom chcíplo idiotů, jéje, první skvělý bod, zadruhé, srovnaná zem, sutiny a materiál pro výstavbu něčeho menšího, slovanského a důstojného, zatřetí, ušetřené peníze za řízené denotace při nutné přestavbě města, začtvrté, uvolněná část černozemě, zapáté, odblokování a odklonění židovství z Čech do Prdele.


Co já jsem se s těmi židozednářskými úchyly a jinými bestiálně debilními kretény z jiných podobných tajných spolků namordovala.

Hovada debilní, takovou kreténskou vypatlanou zdebilizovanou ceremoniální idiocii, to jsem nikdy předtím nezažila.
Ty debilní hovada nemají sebemenší kosmologické pojetí.
Pochopitelně, když zabili svýho milovanýho pejska, nebo provedli jinou podobnou zhovadilost, tak mají blok do Stvořitelského jádra, pochopitelně. Nedokážou se naladit na střed, na nulový bod, na kosmické vědomí skrze Stvořitelskou jiskru v srdci, protože jim tam naskočí vyděšené oči a tázavý pohled jejich pejska a srdce jim sevře bolest z vlastní krutosti, odpornosti, ubohosti a provinění. A to přinejmenším.

Jak takový vypatlaný hovada asi můžou jakkoliv zvládat dimenzionální válku?

Kdo musel celý roky poslouchat jejich vypatlaný rozumy jejich pitorekně sebelhářstvím sevřených myslí, kdy byli převedeni na oddanost nějaký odporný Drakoniánský příšeře typu Jehova?
Já, já nebožačka.
Fuj chuj s nima, i s celou Prahou říkám.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Prahu ráda nemám, architektonicky se mi nelíbí, považuju ji za hnusnou. Nechápu, jak se někomu může líbit třeba Staroměstská věž atd. Zeblitý gotický odporný iluminátský hnus.
Zbytek města na tom není jinak, hnus kam se podíváš, odpornost, nevkus, gotika baroko gotika baroko, tady šmejd támhle hajzl.
Kdyby to město zmizelo, nevadilo by mi to.
Jsem přesvědčená, že mnoho těch staveb, na které tento národ nedá dopustit, jako je ta odporná Staroměstská věž, jsou zlé zářiče, které nás drží dole a ve výsledku způsobily (nebo podpořily ten proces) pád našeho národa.

Myslím si, že jediné, co by bylo blbé, kdyby se ztratilo, je paměť.
Takže bych národní knihovnu a všechny ty spisy dovezla někam mimo Prahu a na to město hodila bombu.

Budovy, obyvatelé jsou bezcenní.
Pražáci jsou hnusná hovada, čest výjimkám, nějací tam jsou, ale jinak je to odporná havloidní prožidovská odpadní stoka, která jde proti zbytku národa.
Architektura hnusná, obyvatelé hnusní.
Celé to město by mohlo zmizet a na národním duchu by to nepoškodilo absolutně vůbec nic.
Kultický systém Slavie-Bohemie není vázaný na město, jedná se o funkční planetární strunu, akupunkturní bod planety, její čakru, je to v zemi, v planetě, v krajině, je naprosto jedno, jestli bude na povrchu pole, les, město, nebo suť.

Umím si představit naši zemi bez Prahy.
Čechy by to nepoškodilo.

Ale židy jo, Prahu považují za svoje významné město, bohužel si náš národ pěstují jako uctívače toho jejich satanismu, berou nám naši národní identitu a Prahu považují za jejich město.

Ale mají pravdu - mně na tom městě nezáleží, to není to město, co založila Libuška, nemám k němu žádný závažný vztah, je mi jedno, jak skončí.
Protože to není české, ale židovské město. A protože nechci židy v naší zemi, přeju si zkázu Prahy. Snad se mi vize naplní a Rusové ji časem vybombardují. Po současných zkušenostech už asi na Čecháčky nebudou koukat jako na chudinky.

Bohužel je to tak, že naše státnost, naši představitelé, naši hlavní politici jsou židi, ne Češi. Je to gigantický podvod který se nám neříká.


Viz. "Tatíček Masaryk", velká modla prozápadních poskoků v naší zemi.


Na aeronetu je článek o Bartošovi, antisemitismu, Masarykovi a Hilsneriádě.

https://aeronet.news/nebudes-li-se-klanet-holokaustu-srazime-ti-hlavu-cesky-soud-pristoupil-k-likvidaci-adama-b-bartose-na-5-stupni-odporoveho-gradientu-k-verejnemu-plivani-se-pripojil-i-bulvar-do-bartose-uz-kopou/
" Historicky víme, proč se Tomáš Masařík tak angažoval za Leopolda Hilsnera. Oba dva totiž byli členy mocné vídeňské zednářské lóže “Grenzlogen”, Masařík v roli “mistra” a Hilsner v roli “eléva” a Masaříkova chráněnce.
......
Pokud jde o vraždu Anežky Hrůzové, lóže Grenzlogen ve Vídni byla známa svými krevními “hašely” (přijímacími testy věrnosti). Elévové dostávali úkoly obětovat svého psa, kterého milovali, to je kabalistický rituál D’nah (ochota obětovat své blízké v zájmu lóže), ale v případě Hilsnera všechno nasvědčovalo tomu, že dostal od lóže nejvyšší kabalistický test věrnosti, obětování Henei D’nah (vysoká oběť) a celý rituál se naprosto vymkl kontrole a Leopold Hilsner byl po rituální vraždě Anežky Hrůzové dopaden, vlastně i kvůli tomu, že se psychicky zhroutil a byl spatřen dokonce s nožem v ruce na cestě z lesa, když se potácel jako opilý a mumlal z cesty. Ihned po jeho zatčení kontaktoval C.K. policii Tomáš Masařík a poskytl neurčenou peněžní zálohu za právní zastupování Hilsnera a ostře potlačoval všechny informace, které vedly ke Kabale a k zednářům. Je evidentní i s velkým časovým odstupem, že Masařík měl Hilsnera v lóži pod svoji přímou ochranou a měl povinnost ho chránit podle učednické smlouvy (B’nai B’rith)."


No ne?
To jsou ale milánkové, ty židovský lóže. Zabít milovaného pejska jen tak pro vstup, aby se s ním vůbec bavili, hm. Takže nejdřív se musí prokázat přečinem proti Stvořiteli, uhasit svoji duši a utopit ji v hříchu a sebeopovržení, vytlačit plamen lásky a poznání a nahradit Stvořitele satanistickou entitou a zařadit se do hierarchie, super.
Takže Hilsner, vrah Hrůzové, byl učeň a Mararyk jeho mistr.

Můžu vědět, kolik náš "Tatíček národa Masaryk" pozabíjel nevinných lidí?

A taková odporná žiďácká verbež ovládla náš národ a Prahu považují za svoje město.
Tak ať jdou i s Prahou do pekel, doufám, že Praha bude vybombardovaná a zanikne.
Já to město nechci, když je židovské, ten smrad a obětní satanistická krev tam je vsáklá všude.




  <<< předchozí 
61.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter