Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.11.
Alžběta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Podzimní depky 2 (ostatní)
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 58.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě mě napadlo, ohledně toho zážitku, kdy byla slyšet ruština, že by mohlo jít o nějakou formu špionáže, že třeba člověk s parapsychickými schopnostmi může být nějak nasměrován a "napíchnut", aby skrze jeho mozek šlo odposlouchávat šifrované bezdrátové vysílání.
Může jít ale i o cokoliv jiného. Já jsem si jistá, že takových programů máme v dimenzionálním poli našeho časoprostoru, v jemnohmotném světě spousty, že se na tom podílí všechny mocnosti, navíc, když je tam slyšet jasně ruština, může jít ještě o sovětský program, sovětský psychotronický projekt, kdy byla vyslána nějaká data do časoprostoru a protože se tady s časoprostorem dělo ledacos, mohlo to doslova zabloudit, jak loď Filadelfie. Nebo jsou to vtisknuté matrice nějakých psychotronických programů do podvědomí, třeba ještě v dětském sovětském věku, jako takový automatický blokátor duchovního rozvoje.

Těch možností je. To aby se člověk snažil, se tímto probrodit, zatímco velké, nepochopitelně velké množství lidí si půjde pro pátou dávku. To už pro nás musí být důkazní materiál, že jsou skutečně duchovně nevyvinutí, potřebují ještě eony duchovního vývoje, nejsou schopni zvládat takové překážky a nové standardy myšlení potřebného k přežití.
Tak musí pryč, protože se potřebujeme zbavit TV davu.
Těch exponátů, kteří po jeden a půl roční pauze usoudili, že covid je pravda, přestože se mohlo chodit minulou zimu do práce i s chřipkou a po vakcíně nikdo ani neštěkl a ten vir, za normálních podmínek, se tedy musel už absolutně neutralizovat a splynout s normální chřipkou, protože se konečně mohl šířit volně a bez jakýchkoliv překážek.
Chtěla bych vidět obrázek jejich mozku, předpokládám, že se tam vytvořila třetí hemisféra pro chápání televize a žádná z těch částí mozku spolu pro jistotu nekomunikuje.


U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.9.2023 > Tommo> 


Jo, díky za potvrzení pocitů loajality k těmto obyvatelům vyšších světů, myslím si, že se to dá svým způsobem přirovnat ke vztahu psa k jeho pánovi, ač je to pro nás svým způsobem degradující a urážející přirovnání, tak ve své podstatě to myslím si dokonale ten vztah vystihuje. Pes má svého pána taky rád, taky od něj dostává fascinující projevy lásky a přátelství, je pro něj nejdůležitější bytost v životě, cítí jeho "nesmrtelnost" a větší možnosti obecně a v případě, kdy je jeho pán v ohrožení, dokáže pes přivolat pomoc, nebo mnohdy za pána položit život.
Tak vnímáme my ty vyšší bytosti, z podobného úhlu pohledu, když se vůči nám chovají vstřícně, prostě vnímáme výlučnost a vzácnost takového jednání.

Souhlasím, že pro většinu té masy už je dost nereálné, aby prohlédla, protože to vázne i s těmi slavnými 20%. Celá ta věc je velice rafinovaně, do detailů promyšleně ze všech stran tak brutálně podrážená, že už je nemožné skutečně šířit masově nějaké myšlenky o mimozemšťanech, tato meta už je nereálná, to je jen pro zajímavost. Protože, když jsem nad tím přemýšlela a pročítala třeba tu diskuzi pod incidentem Auroranovy fanynky s Policií, tak nejen, že lidi absolutně krvavě touží po likvidaci takových lidí na psychiatrii, ale hlavně to nikdy nevezmou vážně i z toho důvodů, že jsou přesvědčení, "že tady někdo moc koukal na Hvězdnou bránu". Prostě ty sci.fi jsou absolutně všude.
Já jsem třeba nikdy neviděla Hvězdnou bránu, ani spoustu chronicky omílaných a vyzdvihovaných sci-fi filmů a seriálů, prostě mě to nikdy nebavilo, vždy jsem z toho vnímala "americkou sračku".
Neodkoukala jsem Star Wars, Star Trek, Hvězdnou bránu,Terminátory a Vetřelce a podobné.
Mě to nezajímalo a nebavilo.
Ze sci-fi znám film Stopařův průvodce galaxií, sitcom Červený trpaslík a to je všechno.
Proto se mi to asi stalo, protože kdybych byla nakrmená těmi nesmysly, nemohla bych zvládnout dimenzionální válku. Ale kdybych se náhodou někdy dostala do ostré hodnotící palby těch malých nízkých osob, co se vyjadřují na internetu, tak by tam stoprocentně zavládlo přesvědčení, "že vona moc koukala na Hvězdnou bránu". Nemám to v plánu, protože vím, že by to bylo naprosto zbytečné a že pro ty osoby je 5. dávka očkování.

Občas mě napadlo, co by se stalo, kdyby se čirou náhodou doopravdy dostal do oběhu nějaký nebezpečný vir, jako doopravdy, stát se to může, ne že to vypustí nějaké hovado z laborky, ale byla by to skutečně náhoda. Třeba z toho permafrostu by se něco uvolnilo, nějaká bakterie skutečně přírodně zmutovala ... to by byl hokej, chaos a bitka, protože po covídku už minimálně třetina nemá důvěru v systém a všechny jeho kroky vůči sobě bere jako likvidační.
Už nás naučili, že jim nemáme věřit. Ale zase si myslím, že u skutečné nemoci a nebezpečí by se vláda na nějaká opatření vykašlala, oni dělají opatření jen proti inscenovaným událostem, ne kvůli nějaké realitě.

Jak funguje systém, jak hypertupě a pokrytecky a jak je zameřen skutečně jen na ty úplné korouhvičky, které nemají paměť, hrdost, ani názor a jen dělají to, co je pro ně výhodné, to jsme viděli za poslední roky opravdu vydatně.
Podařilo se mi na netu najít část toho obrázku, jak jsi mi poslal:



Jo, obrat o 180 stupňů a nikdo ani nemrkl. Myslím si, že už je doopravdy marné očekávat to prozření davů, tento materiál, co toto spolknul už se neprobere nikdy. Proto jsou pro ně páté a šesté dávky. Proto se toto zastavovat nebude, ale věřím, že už si netroufnou si po všech těch skandálech to lidem nutit, i zákonem, bude to doporučení. Které poslechne doopravdy nejhorší debilní odpad této společnosti a bude v pořádku, když na to konečně urychleně pojdou.

Tvůj zážitek je skutečně pozoruhodný, protože "telepatie" je většinou bezjazyková, jen málokdy jsem si všimla nějakého konkrétního jazyka, byla to jenom němčina, protože jsem se dostala asi do nějaké konfrontace a propojení se skutečnými německými starými nacisty, SSáky a ti se skutečně rozčilovali v němčině, jakože jsem vnímala i ten jazyk, jeho akcent. Napadá mě k tomu, že může jít buď o nějaký psychotronický ruský, nebo dokonce ještě sovětský program v poli, který může reálně i být rozprostřený v čase, ve smyslu nepředvidatelné časoprostorové poruchy, případně že mohlo jít o napojení se na nějaké technické radiokomunikační vysílání, když tam byla slyšet ruština, ale nebyl jasný význam sdělení. Nebo by mohlo jít o projev podvědomí, náraz na nějaký blok v sobě, blokační program, nebo instinktivní varování. Tyto podivné monotónní hlasy jsou podle mě často techno-okultní instalace na různých stupních technického vývoje a různého původu. Když tam byla jasně slyšet ruština a nefungoval tam telepatický překlad informace, může jít o nedokonalý vývojářský sovětský psychotronický program a nebo nějaký podvědomý blok a strach. Protože ty dokonalejší a mimozemské psychotronické systémy fungují na bázi přenosu informace jako takové a sluch se nepoužívá, není tam tedy slyšet jazyk.
Určitě je to zvláštní zážitek.


Ještě k paní druhu A-ont, v diskuzi jsem našla ještě tento názor:

"Pavel Nygryn
11. 9. 2023 17:15
Za komančů se tam vozili vybraní lidi a to přímo rukama esenbáků a rovnou s automatickým zavřením "do odvolání". Tady je paní s evidentní poruchou vnímání reality, proto je vhodné přivolat zdravotníka, který by teprve měl provést vyšetření a rozhodnou o vhodné pomoci. Třeba potřebuje prášky, třeba jen psychologa. Třeba i ústavní léčbu, ale to nevíme. Nebo je jen ducha prostého, to se neléčí. "

To se právě hádali, že toto chtění tu ženskou zavřít do blázince je úplně stejný hnus, jako za komunismu. Je fascinující, jakou mají tito lidé víru v moderní psychiatrii, jak v tom vidí dobro a ne duševní genocidu, jak skutečně věří, že nějaká hloupá nána s psychologií, nebo lékařskou fakultou psychiatrička doopravdy dokáže rozpoznat, kdo je duševně zdravý a kdo ne, co je pravda a co ne.
Mně kdyby proscanovali mozek, jasně najdou propojení dvou hemisfér, protože pracuju s dimenzionálními realitami. To je podle nich špatně a nemoc, protože si mám podle nich kolohnátsky lámat každou hemisféru zvlášť při respektování těch jejich debilních vymyšlených hovadin, co nejsou pravda.
Všechny tyto diskuze jasně a pořád dokolečka ukazují, že je marné zachraňovat tu většinu, dá se pouze počkat, až zmizí z povrchu, potom, co si doběhnou pro pátou, šestou a sedmou dávku. Pak třeba udeří nějaký skutečný vir, nebo Rusko, nebo záblesk a bude po nich, bude pokoj.

Pak se teprve "můžeme bavit". A naše společnost se bude moci skutečně vyvíjet. já chci vědět spoustu věcí, jak co funguje, já bych studovala, ale ne tyto školy, co jsou tu teď, ty mě nezajímají. Když už má člověk investovat úsilí, aby pronikl do nějakého vědního oboru a začal se v něm orientovat, tak musí mít jistotu, že se neučí blafy, lži.



U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Tommo (Občasný) - 12.9.2023 >
Ahoj.

Úsměvně přikyvuji. Nacházím paralelu se svým okamžitě přirozeným ochranářským pocitem při setkání s vyšší entitou.
Potvrzuji, že by mě nemusel nikdo pobízet abych v případě nutnosti položil svůj mini nicotný živůtek pro ochranu něčeho tak vstřícného, otevřeného, inteligentního.
Automaticky ochranářský syndrom. Nenucená dětská důvěřivost.
Vlastními slovy nepopsatelné, myslí těžko uchopitelné. Vzácná to chvíle, která otevřela mnoho dveří jednomu páru očí.
Síto na priority, zemětřesení pro životní postoje.
Tento pocit procitnutí bych rád distribuoval do širšího pole, ale zároveň nemohu, nejde to.
Mám stále hodně nedokonalostí, kdy se musím učit, jak s tím pracovat, rozlišovat, bojovat, hledat a nezbláznit se.

Ty diss-kuze k tématu stávajícího konfliktu jasně dokazují akutní potřebu záblesku či externí zásah – pomoct to z lidí oklepat.
Zkorumpovanost té země byla přeci jasná, každý o ní před 2-3 lety nepochyboval. Vraždění etnických Rusů. Sami dělníci, kteří z té země jezdili vydělávat na stavby do CZ o tom hovořili celkem jasně, běžně. Media upozorňovala na NAZI problém. "Konspirátoři" zase na LAB a obchod s dětmi. Ze dne na den obrat o 180°. Lobotomie, stejně jako u kovidu.
Když jsem v TV viděl naposled řečnit p. Fialu, nevěděl jsem, jestli nejsem náhodou v knize 1984. Po minutě vypnuto.
Jako nevím. Ti lidé, co se měli probudit, tak už jsou vzhůru. Ti, co spí, se již neprobudí.
UK vlajka na profilovce, vakcíny v těle. S těmito lidmi bych u jednoho stolu neseděl, jakákoliv smysluplný dialog, diskuse nemožná. To nejde.
Také musím dávat pozor, aby mě nesebrala myšlenková ideo-policie ministerstva lásky a pravdy. Již brzy. :)
Obr. 1:

Zajímavost:
Při své poslední snaze vstupu do "éteru" mi byl puštěn nahraný vzkaz, zpráva v ruštině. Jelikož rusky neumím, mohu si jen domýšlet o co obsahově šlo. V pozadí byl slyšet šum, hlas zněl jak z vysílačky. Monotónní přednes, bez emocí. Měl jsem s toho pocit, že se jedná o nějakou formu upozornění.
Informace, že to teď nejde, ať se nepokouším. Po přehrání té zprávy jsem byl poslán zpět do těla. Dost divné.
(Vstupem do éteru, myslím meditaci, vnímání a napojení se na okolní energie, popř. snaha o astrální cestovaní.)

Tedy jsem asi taky dost pošahanej, ale ne úplně vypláchnutej abych investoval čas, peníze do podporování nesmyslných pastí alternativy viz ty doklady od pana NWO Lavuse.
Reakce ani jedné strany nepřekvapily.
Paní z rodu A-ont má plné zuby tvrdé manipulativní reality, kdy není schopna racionálně pochopit techno-okultní atributy, které s ní dosti mávají.
Plus potřeba se vyhranit, někam patřit. Pravděpodobně finančně zajištěná realizuje svůj bojkot na systém.
Trochu jí chápu, lepší než hajlovat, nebo obětovat při úterním sabatu svého králíčka.
S tvým rozhořčením souhlasím, pro tvou věc - dostat do povědomí reálný obraz věcí, tyto kliky pouze devastují a škodí.
Osobně jsem nečekal že brejlounek bude mít takoví vliv a překvapil podnikatelský záměr.
Pro většinu je neuchopitelná, nepochopitelná ani jedna alternativa, kromě tý kovaný materialistický sobeckosti, ve které byli vychováváni.
Pro paní z rodu A-ont, pro tebe, a nakonec i pro mě by připravili krásný léčebný pobyt ve cvokhausu. Vítej v CZ, EU, v Evropě.


Techno okultismus:
Techno – něco umělého, uměle napodobuje přírodu. Okultismus – Využití, manipulace přírodních zdrojů energie pro svůj cíl.
Takto to chápu - obr. 2:

(Ps - nevím jak připojit obr., tedy zašlu solo)

Uctivá poklona - hezký den.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.9.2023 >



Takže vlastně se sem Galaktická federace výrazně a zřetelně nasunula až nyní, kdy se jí podařilo osvobodit planetu od reptiliánských zrůd a vlastně dostala svoji planetu opět do svých rukou. Ovšem duchovně je to tady katastrofální, protože ta původní osádka Atlantis se rozešla dále do svých inkarnačních plánů ve svých úrovních a často se stala mimozemšťany a do marných, mizerných, násilných a zbytečných a pro danou úroveň nic nepřinášejících lidských osudů se tu rodila nejrůznější kriminální cháska z galaxie a různých koutů vesmíru, protože to tady zužovali reptiliáni a nasadili tvrdé satanistické styly, které dodnes urputností děsí. Patří nám náboženství, materialistický ateismus, židovská víra ve vlastní vyvolení, rigidní násilná demence, konzum atd.

Takže je tu situace, kdy přišli původní vlastníci si vysvobodit planetu a našli tady degenerát po vesmírném viru, kdy je tady zbytková populace, která přenesla základní spirituální hodnoty a je schopná znovu vzkřísit Atlantis, která sestává z cca 10 - 15% populace + se nyní v nových inkarnačních vlnách narodily staré atlantské duše + atlantské duše v mimozemských inkarnacích v rámci galaktického plánu na osvobození této planety, což je různě vyvražděná vrstva, ale původní kapacity byly taky cca 10% a je samozřejmě možné, že se stále rodí.
Dohromady tedy 20 - 25%.
Zbytek je banda různě kriminálních duší, nebo zvídavých expedic, v případě nedostatku duší množství obyvatel lidského druhu planety země tvoří dobytek a menší procento jiné fauny.

Takže žádná velká euforie se nekoná.
Vysvětlit plošně tomuto davu, že se nemají smát jak pominutí idioti, když se řekne posmrtný život, mimozemské civilizace, Galaktická federace, dimenze a hladiny frekvencí atd,, atp. .... to nejde, je to vidět, je to ověřené atd., zkrátka situace je denně na očích, to je prostě v tomto stavu utopie.

Ale jinak by to šlo, velice snadno, rychle a bez problémů. Během tří dnů. Část lidí by to chtěla a ten zatuhlý kriminální a dobytčí dav potřebuje ještě vývojové eony, než pochopí alespoň něco.

Takže tipuju, že nastoupí nějaký efekt zavírajícíh se nůžek, že začnou umírat ti ze spektra nadbytečných a začne nějak přituhovat, do takové míry, aby tlaky donutily měnit chování a náhledy populace.
Některé věci se drží jen proto, že není problém.

Kupř. rusofobie, nenávist k Rusku atd.
Putin přiznává, že invaze do Československa 1968 byla chyba:

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-putin-oznacil-invazi-do-cssr-za-chybu-40443346#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_id=40443346&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

"„Dávno jsme uznali, že tato část politiky Sovětského svazu byla chybná a vedla pouze k napětí ve vztazích,“ citovala Putina agentura TASS.

„V oblasti zahraniční politiky nelze dělat nic, co je v jasném rozporu se zájmy jiných národů. Ale právě na tyto hrábě šlapou přední země Západu a především Spojené státy americké,“ řekl šéf Kremlu. "


To je pravda, já si tedy myslím, že se to stalo z vyššího plánu, protože kdyby ČSR skončilo se západními nacisty o dvacet let dřív, byli bychom teď úplně v prdeli a pro rozvoj ducha byla zásadní 90. léta a kdybychom byli už dvacet let v hajzlu a myšlenkové stoce, nebyli bychom nikdy schopní jakkoliv udělat podloží pro pochopení Galaktické federace a fenoménu NWO.
Proto se 1968 stal z vyššího plánu. I proti vůli kdekoho.

Je pravda, že je to hlavní podloží pro rusofoby a slintaly na západ. Tenkrát se upálil ten Palach, protože co udělali Čecháčkové? Zavřeli držky, otočili ze dne na den, byl klid, pokoj, tichá normalizace.

Já myslím, že ruský vlvi se sem roztáhne a že třeba zase přituhne. A hádejte co udělají Čecháčkové? Fakt někdo věří tomu, že budou bojovat proti Rusku? Čím víc se bude Rusko blížit, jak politicky, ekonomicky, případně vojensky, tím víc budou korouhvičky přetáčet a už nebude všude flastenecké fašistické Russko v diskuzích.
To je totiž náš národ, vraž mu facku z jedný, pak z druhý strany a vždycky se otočí 60% korouhviček.

Jen je otázka, jestli o ty protáčecí korouhvičky někdo stojí.
Proto jsou očkované.

A potom, až se bude společnost pod tlakem měnit a korouhvičky, nyní vyzývané k 5. dávce kapat, by mohl přijít kvantový skok, nebo solární záblesk a zpečetit novou populaci nového věku, výrazně zredukovanou a výrazně spirituálně kvalitnější.


U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Rasy v galaxii, které jsou trochu sígříci, těch je vícero, není to až tak neobvyklý jev. Jsou to rasy, které jsou oproti naší rase vlastně spirituálně vyvinutější, ale přesto jeví nějaké kriminální rysy, tedy nedosahují hodnot, jaké má Galaktická federace, což je společnost duchovně nejvyvinutějších ras této galaxie lidského a většinou savčího typu, ale pochopitelně je mezi nimi i menší procento reptiloidních předků, většinou v návaznosti na Orion. To jsou mafiánské geny, dravčí, vůdčí, zákeřné a i v Galaktické federaci je mnoho těch, kteří jsou často v armádě, ve vojenském velení všelijakých misí, jsou "policie", a mají určitou sadu reptliánských genů, ač jsou humanoidi. I hodní modří džinové mají někteří část takového DNA vybavení. Ti, kteří je nemají, jsou hodní až bambulové a na tomto světě by je přelstilo i pětileté dítě. Ti zákeřnější mají zvláštní okouzlující magický šarm a to jsou stopy předků z Orionu.
Dále je v nich kočičí predátorství, což je hlavní hnací vojenská síla Galaktické federace, někdy až mírně vagabundské, ale stále okouzlující, chránící a spirituálně vyvinuté, maximálně odolné korupci, kočičí rasy. Některé jsou čistě kočičí, jiné mají jen stopový prvek kočičího DNA a jsou víceméně humanoidní. V galaxii existuje široká škála ras, jejich barevných provedení a genetických kombinací.

Galaktická federace je taková vyšší ušlechtilá správa galaxie, funguje vojensky, správou, tedy i soudy atd., dále plní roli ochránců a policie proti mafiánským, většinou reptiloidním rasám, které bezohledně ničí, plení planety a solární soustavy této galaxie.

Rasy, které jsou trochu sígříci a nejeví ty nejvyšší rysy ušlechtilosti a andělských sil, mají třeba soustavu planet, kde se jejich společnost pohybuje a Galaktická federace s nimi má vyjednaný jejich území, za které je bez jasného povolení nepustí. Nechávají je být a nechávají je jejich vývoji a do jejich konfliktů nezasahují. Je to velice podobné problematice ghett a mafie s výpalným. Tyto rasy mívají problémy s galaktickou mafií, ale dá se jim pomoci jen tehdy, když chtějí a kompletně a úplně se to dá vyřešit spirituálním vzestupem a evolucí těch ras což prostě vždycky nejde.
Takže ty rasy oplývají technikou, kdy se dokážou pohybovat ve volném galaktickém prostoru, ale vyvíjejí se svoji cestou a mnohdy zůstávají dobrovolně, protože nejsou schopni kolektivního vyššího vzestupu, ve frekvenčním rozhraní, kde na ně ještě můžou reptiliáni, jsou prostě málo andělská rasa, zároveň ale dost schopná, aby se vyvíjela v soustavě svých planet a na svém vytyčeném území.
A tyto společnosti jsou již na první galaktické metě, tedy vědí o Galaktické federaci, mají vlastní vůli, můžou kdykoliv spolupracovat s Galaktickou federací, když chtějí a požádat o pomoc a mají zodpovědnost za svůj galaktický prostor a do většího se mohou dostat na povolení, když splňují podmínky.


My jsme z tohoto hlediska ještě pod nimi, ale zároveň máme obrovský okamžitý andělský potenciál. Protože jsme ještě neopustili planetu, ve skutečnosti nás Galaktická federace ještě z planety nepustila a lidstvo z této planety je zneužíváno galaktickou mafií a dělá bordel v galaktickém prostoru, ač nemají k takové činnosti jakékoliv povolení, ale jsou samozřejmě (individuálně) posuzováni, zda jsou více oběť, nebo zločinec.
Zároveň ale jsme rasa, která patří mezi andělské a žijeme na pouhé jedné planetě a jsme vlastně taková utržená bývalá komunita Galaktické federace, andělská rasa na andělské planetě s genetickými vlivy Galaktické federace.
Takže myslím si, že naše fáze "sígříků" bude krátká a splyneme. Ovšem, uvidí se, to je daleká budoucnost, relativně.
Myslím si, že od doby, kdy přistane oficiálně Galaktická federace a budeme v kontaktu, může uplynout i X set let, než získáme skutečnou povolenku se volně pohybovat v galaktickém prostoru a budeme bráni jako plně kompetentní jako obyvatelé a ochránci a správci této planety.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tedy vlastně právě že jsme z tohoto světa.
Ale z Atlantidy.

Třeba můj příběh je takový, že jsem žila v Atlantidě v dobách krize a pádu. zazmatkovala jsem, měla jsem nějakou výkonnější funkci, taky ve vyšších vrstvách společnosti. Měla jsem pocit, že se naše společnost úplně zbláznila a že jsme zombie a spustila jsem nějakou zvukovou technologii, která nakonec přispěla k chaosu a pádu té společnosti. Jestli jsem tam v něčem pochybila, tak v tom, že jsem nedokázala rozklíčovat infiltraci, pochopit situaci a jednala jsem unáhleně. Pak jsem nějak umřela a už jsem se neměla kam narodit. Protože tady mezitím proběhla potopa, pád Atlantis, gigantická depopulace, pád společnosti. Nemělo pro mě smysl tu inkarnačně zůstávat a proto jsem se narodila do jedné částečně kočičí galaktické rasy, takových trochu sígříků, kteří měli akutní problém s tímto galaktickým zločinem. Jako mladistvá mimozemšťanka jsem se urvala a rozhodla se proti nim jít na vlastní pěst, pak mě ale dostali a mučili a měla jsem štěstí, zachránila mě Galaktická federace a já se s nimi přimotala k této planetě, kde působíme. No a samozřejmě to není náhoda, prostě chceme zpátky Atlantidu. Proto jsme v misi, narození mimozemšťané.

Takových je, co něco zvorali v Atlantidě a v této krizi se snaží vše obrátit v dobré, aby se Atlantida vrátila. A mezitím přijali mimozemské inkarnace, až byli původně ze země.

Fakt věda tohle pochopit, to člověk asi doopravdy musí být bodhisátva a pár bohů dohromady, nevím.
Mi přijde, že se staví zadkem. Třeba jsou fakt dobytek.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tento princip merkaby, satanismu, iluminátů, NWO právě stojí na těch dvou extrémních vyhrocených pólech. Na jedné straně je dokonalý mocnář s neomezenými možnostmi, který ale utlačuje a zabíjí, nechává zmizet. To je satanismus, protože je na vrcholu, v rámci naší planety vesmírný zločin kruhu archontů, padlých andělů, kteří zabíjí skutečné anděly a pokrok podle Stvořitele.
Tím se společnost drží dole.

Galaktická federace má strukturu, kde se nezabíjí žádný názor, vše zůstává ve světle, věci se diskutují a neexistuje nikdo s neomezenou vládou a na mocenských pozicích se drží vlivem uznání a lásky společnosti. Také v těchto strukturách světů nejsou mocenské pozice k vlastnímu prospěchu, jsou to spíše udržovací správní funkce ... toto je pochopitelné jen lidem, co znají vyšší princip, vyšší světy frekvencí a hodnot. Ty hodnoty jsou tak čisté, zázračné a duši vyživující, že nikdo nechce toto hatit korupcí. Vyšší svět hodnot je vyživující a konejšivý sám od sebe.
Problémy se řeší, jiné postoje a filosofie se diskutují, nic se nezabíjí a nezamítá a společnost se rozvíjí. Existují různé opoziční strany, rozdílné postoje, přístupy i názory, ale neexistuje v tom zabití, vymazání, umlčení, záměrně rituálně vedené, ve prospěch jiného "vůdce".
Opakem takovým přístupům je právě umrtvující satanismus se sestupnou a degenerativní smyčkou vývoje. Princip obrácených pyramid.


O tom "umrtvování" je třeba diskuze pod skandálním chováním nějaké Auroranovy fanynky ze sekty "Novija Gána Sepata".
Jsem dost nešťastná z té salvy žádostí o její násilnou hospitalizaci, tyto skandály skutečně velice poškozují všechno, co se těchto věcí týká. Já si taky myslím, že je šílené chovat se takto vyšinutě a sama se snažím tuto společnost nijak svým jednáním nepoškozovat, ani vizuálně nevyčuhovat, nedělat žádné vyšinuté věci, naopak se chovat vrcholně racionálně a vysvětlovat celou věc co nejstřízlivějším pohledem to jde, vzhledem ke všem těm dimenzionálním věcem a kontaktu s mimozemšťany.

No a pak se najde porno prase Křešová, co přetáhne lži Elenky Danaan o Galaktické federaci, pak "rychle" objeví Aurorana, ten shrábne všechny ztracené lidi v psychospirituální mimozemské transformaci, brutálně je zmanipuluje a zatočí s nimi a zdiskredituje je a pro společnost je tato věc tím pádem mrtvá.
Stejná habaďůra jak Aštar Šeran.

Ale říkám - to je marný, to je marný, toto by se nestalo, kdyby lidi nebyli idioti.
Jsou idioti.
Většina řve, že ženská patří do blázince a že se jí cítí být ohrožování. Nikdo nikdy neřeší, jak se cítí být tito lidi ohrožováni těmito nízkými hloupými zvířaty.
Chovat se jak debil kvůli Rouranovi jim nepomůže, je to vážně zoufalství. Holt, společnost má mimozemskou otázku rozmašírovanou na úplné trosky, vévodí tomu šedivácká kolohnátská zrůda a vetřelec, do médií se dostane ještě tak Rouran, skrze skandály, jinak jedině nějaký suchý dědek s rozsahem fantazie a napojení ve spektru šedé, co si neumí nic představit a evidentně ani pořádně nevidí.
Když si člověk najde Křešovou a protočí oči, tak tam uvidí i Suenee a udělá si závěr, že všechna tato paka jsou jedna hnusná verbež, takto to funguje zhruba tak u "normálního člověka".

Jeden to tam docela shrnul:
"Petr Sikora
11. 9. 2023 15:18
Tento druh šílenství teprve čeká na svoje vědecké zdůvodnění a objasnění příčiny a následků. Není to psychóza, protože antipsychotika na to neúčinkují, není to deprese nebo nebo nějaká forma neurózy, protože antidepresiva by nepomohly. Ani to nespadá do obvyklých forem psychopatie, které byly kdy popsány. Ani to neni slabomyslnost, protože ti lidé mají nějaké to vzdělaní a v tomto případě dokonce úspěšně složená zkouška v autoškole. Ti lidé asi skutečně nejsou z tohoto světa. "

No fakt nejsme no, bez nás byste debílkové ani nemohli napínavě zdechnout :-D
Asi dokonale vyjádřené zoufalství této doby - něco chápat nad rámec 3D a vidět na nebi mimozemšťany a nedejbože se rvát za tenhle svět proti NWO je šílenství a pro tuto opičí společnost nedetekovatelný úkaz.

No, koho zajímá mystika, tak asi chápe, o čem to je. Prostě o racionalizaci starých čarodějnických záležitostí.
Věda jako věda.
Pro mě je nepochopitelný úkaz ta dokonalá dobytčí zabržděnost toho davu, který chce tu ženskou dát do blázince.
Já bych řekla, že mají nárok jenom na to, aby měla správnou značku na autě a doklady, aby nebyl bordel. Jinak jsou stejně vyšahaní jak ta fanynka Rourana.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Holt je to následek velice těžké války a veliké nechápavosti a neochoty lidstva k tomu si jakkoliv pomoci, protože co naplat, velká část lidí se ke všem těmto myšlenkám "staví zadkem" a raději jede v pohodlné cestě od NWO, kdy se mají těmto věcem vysmívat a šiřitele těchto informací šikanovat.
A navíc věřím, že se NWO podařilo pozabíjet hodně lidí, kteří by měli co říct.
To vede k situaci, kdy jakmile přijde jakékoliv odhalení, nebo povolení dosavadního teroru a konečně přijdou nějaké informace a bude jasné, že nejsme blázni a že nás nemá pořád kdo co terorizovat, tak tyto davy jsou absolutně nepřipravené a duševně je to dostane do šoku a ty lidi zemřou. Proto je výhodnější jim nechat píchnout sračku a nezabraňovat plánům NWO, když se do toho ty idioti tak hrnou, stejně tím jasně prokazují, že jsou nízké duchovní úrovně a do nového věku nepatří. Nový věk je prostě obnova Atlantidy se vším všudy, tedy inteligentní a vznešené lidstvo, vznešená filosofie i technologie, spolupráce s galaktickými rasami.
A to není pro každého, doopravdy je k tomu potřeba i nějaká kvalita. Což blbečci, kteří věří na jeden život a bezpráví a konzum, doopravdy nesplňují.

Nicméně, je definitivně zlomen starý věk, Galaktická federace mi to včera vysvětlovala, že se to dá připodobnit přes Merkabu, princip dvou pyramid proti sobě:







Tak ta pyramida směrující nahoru je ta klasická iluminátská, na vrcholu je prostě nějaký satanistický zločinec, pán iluminátů, nejhorší sígr, nejvyšší Drakonián atd.
A ta pyramida směřující dolů je stínová a na jejím vrcholu, v nejnižším bodě je oběť, v tomto systémů nevinná andělská duše, která má být tímto systémem nemilosrdně umlčena, umučena a obětována.

Takový je příběh mého života, v takové jsem byla pozici. Prostě jsem se nikdy nelíbila satanistům, tak si mě vybrali za tuto rituální oběť. Protože moje vize a ideály, to se jim nelíbí, nějaká Galaktická federace a pokrok, vymanění se z otroctví, levičáství, sociální cítění, ideály, pokrok v mystice, spiritualita, pravdomluvnost, upřímnost? Ne a ne a ne, to satanisti nesnáší a to je to, co chtějí zničit a já těmito vlastnostmi prostě oplývám a ještě chci proti nim jít. Takže jsem se ocitla na vrcholu stínové spodní pyramidy jako oběť, která má být obětována umučením a umlčením, aby se jim nahoře dobře vládlo a upevnili pozici.

No ale, jak píšu a jak je snad znát, jsem jim vyhlásila válku a ta jejich oběť se nepovedla, já neumřela, nebyla jsem umučená a obětovaná a umlčená, protože mi pomohla Galaktická federace a já se ve válce ubránila a už prostě nejsem v pozici té oběti, protože se celá ta struktura kvůli tomu, že se oběť nedala obětovat a oběť se nepovedla, zhroutila.

Takže ten systém dvou pyramid se celý rozpadl a s tím i starý věk.
Přičemž nová struktura nového věku nese jinou stavbu.
Tato stavba s vůdčí, vládnoucí a stínovou, obětní pyramidou, je satanistický koncept, vyžadující oběti, protože je o teroru, útlaku, umlčení a umučení.
Kde má být společnost zdravá, nepotřebuje tak vypjatou, obřadní a ceremoniální strukturu civilizace.


U příspěvku:Plytký talíř ad - koncept
František Vyrut (Stálý) - 11.9.2023 > Až na "glazŮru".
U příspěvku:Ad CEO na večírku, td.
František Vyrut (Stálý) - 11.9.2023 > Návrat k počátkům..., v současnosti je to až nadlidský výkon. Obrázek strčí do kapsy plno sofistikovanosti.
U příspěvku:Snaha v životě ad (koncept)
František Vyrut (Stálý) - 11.9.2023 > Výborný nápad.
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Když jsem mluvila o satanistovi 666 a podobných kouscích z městské mondény, "městské kavárny", od 90. let strašící havloidní "kulturní" societky, kterou dnes jasně přiřazuju k satanismu, tak tito, plně integrovaní do "undergroundu", "alternativy", "subkultury" šířili hlavně "společenskou kulturu" sestávající z reggae a metalu. Oba druhy této hudby nemám ráda, jsou překroucené, vypatlané, nemelodické, dekadentní a mají špatnou frekvenci. Reggae se sice snaží tvářit jako sluníčková, vyloženě pozitivní záležitost, ale v našich podmínkách se v této hudbě velice dobře kryje vyšašený satanismus.
Falešní infiltráti, satanisti, si zkrátka kolem sebe neustále udržují satanistické prostředí, a "české" reggae a metal se satanismem dobře ladí.

Infiltrace zevnitř a přejmutí iniciativy v dané oblasti a následná cílená diskreditace hnutí, alternativy, je typický rys mafiánských galaktických, i vesmírných struktur zločinu, reptiliánů, hra Drakoniánů. Oni se neukazují otevřeně, oni rozkládají zevnitř tím, že do společnosti uměle importují falešné a rozkládající hodnoty a manipulace strachem. "Cool" není nic jiného, než manipulace strachem, je to strach ze zavržení, nic jiného.

Je otázka, jestli bude použita technologie "blue beam", tedy inteligentní holografické divadlo na nebi, dá se takto imitovat naprosto všechno, přílet i útok mimozemšťanů, náboženské zjevení a otevření nebes a přílet nebeského Jeruzaléma, také stejně tak jaderná válka, nebo přiblížení se gigantické planety.
Je to zvláštní otázka, podle mě se to do určité míry může stát, právě z důvodu, že lidi s tím musí získat zkušenost.
Kdyby Galaktická federace všechno odfoukla tak, že se nás nic nedotkne, nic se nenaučíme.

Nejsem si jistá, jestli jsem toto jednou už neviděla.
Dříve, v letech 2012 - 2017 zhruba byly na nebi divné těžké ocelové mraky s těžkými "břichy" a extrémní bouře se zlověstnou energií. Meteorologové dělali, jako kdyby tu něco takového bylo vždycky a že máme držet hubu a nedělat ze sebe blázny. Potom to ale zmizelo, řekla bych že na konto zásahu GF a nechci vědět, co bylo v těch mracích.
Pak se ale zase začaly objevovat další divné věci, kupř. v roce 2019 jsem zažila divnou věc, což možná mohl být ten bluebeam. Hodinu v kuse naprosto bez jakéhokoliv zvuku nebe probleskovalo, lítaly po nich blesky, žádný však nešel na zem, vše bylo naprosto neslyšné. Já byla tehdy v excitované nadšené hypnóze, tak mi to dokonale zapadalo do mytologických událostí, tu věc jsem tedy brala čistě magicky, jakože jasně pohoda, vždyť jo, proč ne. Potom přišla skutečná bouřka, taky docela silná a od té doby jsem ten jev nikdy neviděla.
To mohl být bluebeam si myslím, takhle nějak by to mohlo vypadat.




No a ještě perlička závěrem: na iDnes je článek o zmatené ženě, která policii předložila podivné doklady:

https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/policie-hlidka-spz-ridicka-kontrola-doklady-horka.A230911_130621_pardubice-zpravy_skn

Tady je ten doklad:



Paní je z rodu A-ont z "dieržavy Československaja", takže je jasné, že je za tím slovutný mystický znalec a všeobecný génius Auroran.
A toho přivedla Andrejka (nezpapomínat na porno prase k čemu asi slouží), v diskuzi je samozřejmě hlavně o tom, že je mají strčit do blázince atd.:



Petr Chmel
11. 9. 2023 13:57
Já na tom "dokladu" jasně vidím "Československaja", takže ani nemusím být Sherlock Holmes, abych pochopil, odkud vítr fouká.

Luděk Chrástek
11. 9. 2023 14:37
Tohle není na zákaz činnosti, ale na zbavení svéprávnosti a nařízené ústavní léčení :-)

Josef Kolínek
11. 9. 2023 14:44
Paní přišla z jiné dimenze a vy byste z ní hned dělali blázna




Takže je jasně vidět, kam tyto debility vedou, veřejnost si to vyloží takhle, ale bohužel, s Auroranem a jeho blbou sektou se samozřejmě v myslích našich "lepších lidí" sveze celá tato alternativa, bez ohledu na argumentaci a míru vystupování atd.
Zkrátka "ti s dimenzema a mimozemšťanama, co si přejí znovu Československo", to jsou ti, jak jezdí s těmi divnými doklady, jak je tam ten Auroran.

To jsou všechno výsledky projektů NWO.
Proto to takto funguje, aby veřejnost nikdy nepochopila nic a vše bylo šmahem zamítnuto.

Proto depopulace, protože to je pak následek a jediné řešení toho, když se vše takto pokaká a je reálně znemožněn inteligentní přístup populace k mimozemským otázkám.
To se nesmí dopustit, protože z těchto sraček pak už nevede cesta ven. Já byla jediná, kdo z alternativy řvala proti Křešový, zbytku to bylo u prdele, takže se prosadili do médií tyto obskurní případy a diskreditovali celé hnutí.
Takže následuje depopulace.







U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



U těchto útoků, který jsem tady popsala, je vážně velice těžko určitelné, co to je, ale je to nejvíce pravděpodobně mimozemský útok.
Není to tedy nacistický, pozemský útok - myslím si, že je to doopravdy tak, že ty nacistické útoky z laborek, které se dějí před spaním, nebo kdy jsou posílány pod podvědomí formátovací programy, jsou o řád nižší.

A tyto velice nepříjemné, syrové útoky, jsou mimozemské. Protože ono je ve výsledku i jedno, z kterého vysílače, zařízení byl vyslán ten agresivní elektromagnetický pražící puls, který doteď v hlavě trochu cítím. Já to tušila, že z Vatikánu. Ale je to technologie, kterou zařídili reptiliáni a používají to reptiliáni, takže je to mimozemský útok.

Což jsou takové agresivní "cool hollywood" útoky, mafiánská nálada, přímá jasně vyjádřená agrese.

První rok bojů s těmito silami byl doslova příšerný, ulevilo se mi až jsem se naučila pracovat s černou dírou nekonečna. Tehdy to byly útoky 24h denně, tehdy jsem ještě k tomu musela zvládat pracovní nasazení, denně jsem v těch šílených stavech chodila do práce, buď jsem ležela, nebo běžela, bojovala, pracovala, nebo spala. Byly to neustálé deptající, brutální a bučící útoky do hlavy, sexuální násilí, zvrácené hodnoty, pořád non-stop, výhrůžky, série super agresivních bitev atd. Hrůza.
To nejhorší opadlo na konci srpna 2020, kdy se museli vzdálit reptiliáni a jak je vidět, doposud je tu nějaký menší počet těchto schovaných hajzlů.

No a ti prostě udržují všechny ty na blití "kultury". Všechen ten západní satanismus, komerce, mozek hozený do kanálu, nevkus, porno, zlá sexualita plná násilí a orgií, zamítnutí křehkosti, lásky a vztahu dvou lidí, vše musí být "cool", kdo není "cool", musí předstírat, nebo dělat komedianta a blázna, vše zpražené zlem, překroucenost.

Toto nějak ti rusofobové nevidí a podobní chytráci, nikdo proti tomu nic nedělá.
Mimozemské invazi nikdo nevěří, protože přece ...

Mě už nezajímá, co přece, mám chuť ty lidi zfackovat a zkopat, protože jsou to tupý svině, co nemají rozsah vnímání potřebný pro člověka nového věku, omezené myšlení a velice pochybnou a zakrnělou představivost.
Budou muset ustoupit pravdě a tito omezenci ji nejsou schopni přijmout, proto depopulace.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak už to tak bývá, tak vždycky když nadšeně oznámím, že už je všechno dobrý, tak mě zase někdo vyvede z omylu.

Tentokrát na mě před spaním zaútočila parta nějakých reptiliánů, kteří tu zůstávali skryti. GF mi říkala, že věděli, že tu ještě nějací jsou, ale že nevěděli kde, že se kryli. Jsou to takové zbytkové roztroušené skupiny posledních vzdorujících jednotlivců.
Protože tato napadení reptiliány mají specifickou energii a průběh, zkusím to nějak popsat, protože je nutné sdílet informace.

Jednoznačně to souvisí s Vatikánem a mafií. Ptala jsem se GF, jestli na mě útočil Vatikán, nebo reptiliáni a GF říká, vždyť víš, že to je to stejný. To je jedno a to samé. Vatikán jsou reptiliáni.

Takže když jsem usínala, jasně jsem cítila, jak se mi nějaká studená energie nalepila na pravou nohu a jak mě celkově začala ovíjet a ovlivňovat nějaká cizí energie. Jasně jsem věděla, že je to Vatikán, ale proč jsem to jasně věděla, nevím, prostě to tak vím, když se to děje. Byla jsem tedy ve střehu, co se bude dít, co to bude dělat. Vím, že v tom ovíjení tou energií byl odkaz na černou, na černé zvíře, neurčité, ale černé. Potom mi GF nějak odpomohla, já se z toho otřepala, odreagovala se od toho a začala jsem usínat.
Najednou, chronicky známý útok, který se mi stal už Xkrát, tentokrát byl však silný. Do mozku, do spánku, blízko u sluchového nervu je najednou poslán silný elektromagnetický puls, zní to elektricky, má to jasně technický zvuk podobný elektrickému zkratu, je to jasně technicky znějící zvuk, nemůže to vyprodukovat mozek, není to halucinace, je to prostě elektromagnetický útočný puls, který má zřejmě schopnost člověka zabít, ale GF to tlumí a odráží.
Protože jsem ležela na pravé straně a celý tento útok byl směrván na pravou polovinu těla i mozku, cítila jsem, jak mám mozek "shrnutý", jak mi ten puls doslova vyryl do mozku rovnou čáru zezhora do toho spánku a zvukového nervu. Galaktická federace mi řekla, ať ležím, že na mě použijí jejich technologii na odstraňování následků těchto útoků, trvalo to asi pět minut, nebolí to, člověk ani nic zvláštního moc necítí. Pak mi mimozemšťan, co mě má na starosti říkal, že brzy uvidím kamení a skály, skutečně jsem uviděla skálu, jako černý kámen, brzy poté na to také velice ostré skály, jako útesy a při tom výjevu jsem pocítila nutkání velice silně polknout, takže jsem polkla tak, že jsem cítila, jak se mi přitom narovnává mozek a jak t spálenina mizí a ztrácí strukturu a můj mozek se celý zase srovnal a zmizela ta spálená pokroucenina.

Toto je realita.
Bez Galaktické federace bychom byli proti těmto ksindlům absolutně bezbranní.

Pak jsem se právě od GF dozvěděla, že jde o skrytou skupinu, o které měli detekováno, že tu někde musí být, ale teprve teď že se odhalili.

Potom jsem viděla obličej ženy, mafiánského typu, s velkými slunečními brýlemi, jak s typicky mafiánským výrazem pokuřuje kubánský doutník a jde z ní taková ta typická mafiánská arogance. V té vizualizaci jsem jí strhla ty černé brýle, abych jí viděla do očí.
Ty oči nejsou lidské, jsou strašidelné, mají jinou strukturu zornice a duhovky, měla myslím nějaké světlé oči, možná i modré, ale duhovku měla buď tu typicky plazí, anebo ještě nějakou jinou, byl to takový zmatený vjem, ale byly to velké a nelidské oči, kde je jasné, že to patří jinému druhu, než jsme my.
Ta mrcha na mě začala syčet "kdo si myslím že jsem", no a já se s ní začala taky hádat, co ona si myslí a že vypadne, že já takovou svini tady tolerovat nebudu.
Oni nejsou zvyklí na tak aktivní odpor, jsou zvyklí na strach, tak byla zaražená a pak pochopila, že je celou dobu detekovaná ze strany Galaktické federace, že už o ní vědí a těch ona se bojí, takže se snažila rychle zpakovat pryč.

Tak to jsou reptiliáni.
Takové rysy to nese. Je to spojené s technickými útoky, s Vatikánem, s "cool" mafiánským jednáním.

Naposled jsem měla tu čest s reptiliány na jaře tohoto roku, na začátku března, tehdy tu měli nějaké dostaveníčko, nebo co.
Na nebi jsem viděla zlé červené záblesky, obrovský temný mrak čočkovitého tvaru, jak v noci velice rychle, až obskurně komicky rychle přeplouvá nebe, potom před spaním jsem viděla obrovskou loď nad nějakým městem typu New York, vtíravý výjev nějakých zlých sexuálních orgií, potom právě osoby typu "cool Hollywood" a "cool mafie", takový to typu jako Rihanna atd., černý dredy, sluneční brýle, mafie, svět peněz.
Tady na totemu se při té příležitosti na mě sesypali všichni a šli po mě jak slepice po flusu.
Tak to byla poslední výraznější návštěva reptiliánů.

Takže tak.
Takže stát se ještě může, ale přesto trvám na tom, že oproti minulosti už je tu ráj.
Protože toto se mě snažilo zničit asi dva roky v kuse a kdyby se ty bastardy nepodařilo vypráskat z planety na konci srpna 2020, nevím co by bylo.
Nechci domýšlet, co by bylo, kdyby nebyla Galaktická federace na naší straně.

Galaktická federace jsou prostě dobří bohové, jak je známe ze starých mýtů a z náboženství. Jsou reální, všechny ty hovadiny antropologie, o tom, jak si lidi přiřazovali abstraktní síly nějakým konkrétním bohům jsou totálně mimo. Evoluční teorie je mimo, historie je mimo, učíme se totální blafy a nesmysly.

Popravdě neumím si představit, jak se předělá akademická sféra. Jak se pošlou všichni to docenti do prdele, protože celý život produkují lži a totální pitomosti a jak to ti docenti udělají a nebudou se hádat.
Proto nevěřím ještě v nějakou rozumnou transformaci společnosti. Věřím v depopulaci. Možná ten kvantový skok. Až všichni ti zástupci starého věku prostě nebudou na světě, z akademií se seberou ty jejich obskurní teorie a spisy, zařadí se do kolonky "ideologie doby okupace, aneb lži pro zasmání" a mládež k tomu bude mít přístup pod tímto kódem.
A rozvinou se skutečné vědy.



U příspěvku:Krása
František Vyrut (Stálý) - 11.9.2023 > j.f.julian> Zdravím a děkuji. Díval jsem se do rukopisu, máš v řadě poznámek pravdu. Konkrétně: souhlasím s "HLAS". Napadlo mě "JAS". Ve třetí sloce v posledním verši z "NEBESKÝ" na "NEBE" jas. U čtvrté sloky mi připadá verš v pořádku. K poznámce o úpravě, tady konstatuji, že se k básním nevracím. /Stojí za zamyšlení./ Ještě jednou děkuji a přeji hezký den. Franta.
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já bych řekla, že určité myšlenky se šíří lavinovým efektem.
Kupř. to, že existuje nějaká psychotronika a utajované technologie a "deep state" a NWO a že existuje nějaké spiknutí elit - to bylo doopravdy před dvaceti lety ještě dost v mlze a málokdo se tím reálně zabýval.
Teprve po té dimenzionální válce se to stalo tolika lidem, že se s těmito kriply muselo rvát, že už to není až taková totálně neznámá věc.

Že mimozemšťani byli starodávní bohové a že všechny ty biblické vyprávěnky a další legendy jsou zřejmě vyobrazení techniky (kupř. zvukovými vibracemi, zvukovou zbraní sesypané hradby Jericha) ... to krásně zapadá do kontextu taky až nyní.

Do toho reálně lítá na nebi Galaktická federace, která sejmula satanisty NWO a galaktickou mafii a nyní se již nacházíme ve frekvenčním rozhraní, kam nedosáhnou reptiliáni a podobná havěť.
Když se mi ještě někdy stává, že padám do minulosti a promítám se vědomím do časů před r. 2020, kdy museli reptiliáni definitivně vypadnout, tak se ode mě odtahují a utíkají, protože mám frekvenci budoucnosti a oni to vyloženě nesnáší, utíkají od toho.

Pořád pokračuje ten vzestupný proces, kdy planeta zvedá svoji frekvenci a lidi s ní a s tím probíhá ten odstředivý proud různých událostí a nutností rozhodnutí. A tento celý princip vede k tomu, že jedna část (lidi) se budou dále evolučně vyvíjet a druhá část - odstředění očkovanci a prozápadní atd. - budou upadat, umírat, až zmizí, pokud se jim v tom ještě nepomůže masomlejnkem idiotské války proti Rusku.

Rozhodně však v poslední době se ten proces zvedání myslím ještě více zrychluje a začíná nabírat tu vrcholnou sílu, což jsem pocítila a vnímám to tak, že se stala nějaká velice hluboká syntéza naší planety s tou ruskou, sibiřskou energií. Ta je ve skutečnosti pocházející z jiné planety, musí tam být nějaká plocha, krystaly, kus zeminy, energetický implantát, nebo něco takového, co pochází z jiné planety, než je ta naše. Nevím která to je, nebudu říkat která, protože nevím, ale ta planeta je velice velká, stará, vznešená a má v sobě specifickou energii seversko-slovanské kultury.
Asi je nositelka nějaké galaktické "slovanské" rasy.
Tato energie tu nyní získala větší sílu, planeta je touto energií teď podporována, probíhá větší syntéza ras, ve smyslu, že odpadá stará stigmata, uvolňuje se atmosféra, ale zároveň se dynamizuje proces vzestupu.
Pocítila jsem dravý vzestupný proud, který byl velice otevírající, až bolestivý a nesnesitelný a Galaktická federace s těmito věcmi se mnou pracuje.

Zřejmě skutečně může přijít něco, jako je ten kvantový skok, planeta se může dostat do dynamického frekvenčního vzestupu, její energie se skokově znásobí a tyto energie doslova nutí otevřít veškeré nitro a vyčistit se, je to bolestivé, když to tak není.
V tom případě to doslova zabije mnoho nepřipravených lidí.

Mám pocit, že ten proces nějak začíná, že přišly první šlehy a výboje tohoto procesu, je to zatím zkušební, ještě to není naplno.
Ale začíná to.

Já myslím, že v realitě se to projeví takovým velkým převalem událostí, protože já už na sobě vyloženě cítím, jak mám dost těch věčných lží a idiocie a jak vidím, že je to o tom, že jsou ve společnosti dlouhodobé manipulace od NWO, inteligenti jsou zastrašení a bojí se mluvit nahlas a idioti mají volný výběh a nestydí se mlátit držkou.
Až toto dojde inteligentům, kteří jsou zavaleni nejistotami, pocity viny a zmateností, jestli náhodou nejsou blázen, když si myslí něco dočista jiného, než propaganda, tak se věci můžou začít hýbat, i pod tlakem těchto vzestupných procesů.


U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Navíc na Slovensku se zdá, že se podaří politicky otočit a u nás se to může povést taky.
Minimálně 40 - 60 % lidí u nás funguje ve stylu "kam vítr tam plášť".
Nemají názor, hrdost, ideály, vyšší víru a ideály atd., je zajímá "co mají dělat".

Teď si měli otevírat hubu na Rusko.

Kdyby jim zítra řekli - teď nesmíš na Rusko ani zle kouknout, ale zlí jsou USA, budou diskuze na internetu plné USSA.

Vždyť jsou to totálně vypatlaní idioti, co dělají to, co jim řekne televize.

U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > čtenář> 


Na to je asi starý, to by se mu mohlo stát, až bude vybita mládež, do té doby ještě zpřísní podle nacistického manuálu.
Já si stejně myslím, že ta moblilizace u nás je ze sféry snů.

Podle mě se tam šli vyřádit generálové NATO s "pořádným materiálem", protože Ukrajinci normálně chodili na vojnu a nebyli očkovaní.
Takže si tam mohli ty úchylové "zkusit normální válku".
Jenže s vyběhanými a neočkovanými Ukrajinci skončili.

Já myslím, že nikdo normální fakt nepočítá s tím, že by vojnu neabsolvující Češi atd. doopravdy byli schopní jakkoliv porazit ruskou armádu.

Ale asi to zkusí, protože kdybychom náhodou chtěli být tak neuvěřitelně debilní, že tam naklušeme (což možná skutečně nadpolovina očkovaných udělá), tak je to pro ně jedině výhra, že se semele další slovanský národ.

Ale já si myslím, že tam už by nastoupil hněv společnosti, ta si chce v bezpečí na Rusko otevírat držku a ne doopravdy válčit s Ruskem.
Ten povyk dementů dělají vládní trolové, nasazení židozednáři a nefalšovaní idioti žijící v americkém filmu.



U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
Čtenář - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> mě by zajímalo jak bude dotyčnej cenzor cenzorovat z Bachmutu až mu Pávek pískne NÁSTUP NA LINIE👿💩
U příspěvku:Krása
j.f.julian (Stálý) - 10.9.2023 > František Vyrut> ok
U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
fakani (Občasný) - 10.9.2023 > 👻👻👻👻👻
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Zkrátka procházíme mytologicko - evolučním předělem, v křesťanství Armageddon, v islámu Svatá válka, u židů se počítá s tím, že Jehova je nesmrtelný, ale není ... potvůrka jedna ještěří. Dále nevím, rozhodně tato mytologická událost se děje a naplňuje, tedy probíhá odstředivý proces na lidi nového věku a ty, co půjdou po svém, hezky zpátky podle své duchovní úrovně a příslušnosti. Velká část duší tu zůstane, protože je prakticky dobytek a počet zvířat na této planetě se bude dále zvyšovat, přičemž největší část tvoří kopytníci. Ptáci atd., i když domnívám se, že pro ptačí duši je degradujícím procesem stát se člověkem, takže myslím si, že největší zvířecí část, která je nucena pobývat v lidských tělech tvoří kopytníci, od plachých srnek až po ukrutné voly.
Další část duší se odstěhuje do svých planetárních a galaktických systémů a menší část půjde do bájného "věčného zatracení", tedy bude vcucnuta do jiných, paralelních vesmírů, což je doufám i budoucnost satanisty 666. :-D

Proto jede doopravdy čistka a je to myšleno naprosto vážně.

Stěžejním problémem k chápání v budoucnosti a reálně nyní působícím problémem současnosti je psychotronika a geomagnetické zbraně.

Obě mocnosti - SSSR i USA NATO na těchto věcech pilně pracovaly celou druhou polovinu 20. století.
Jedni předháněli druhé - v 80. letech všichni frčeli naplno.

USA se vydalo cestou kolaborace s ohyzdnými šediváckými příšerami a rozvíjeli brutální nacistické projekty. Zároveň svoji populaci zavedli do "new age", kdy se skrze éru "hippies" prosadily falešné mystické proudy, představy, programy a konstrukty. Dokonale vše zpovrchnili a zesluníčkařeli a znemožnili doopravdy myšlení a rozvoj v těchto věcech. Tento vývoj přerušil až Steven Greer.

SSSR se vydalo cestou tvrdé ideologie marxismu a komunismu, že "náboženství je opium lidstva" a nasadili tvrdou cestu materialistického ateismu a tvrdé persekuce nepohodlných osob na psychiatriích. Zároveň ale nechávali proudit jisté mystické poznání, z východu, na do určité míry pravdivých základech, protože potřebovali, aby obyvatelstvo taky něco umělo.
Nicméně tento vývoj byl přerušen revolucemi 1989 - 1991 a SSSR jako říše padl. Což tehdy bylo chápáno jako "jupí budeme se mít rádi" a ono hovno, bylo to úplně jinak, západ nás v té době považoval za poraženou stranu k vykořistění, což je teď už docela jasné a zřetelné.
Myslím si, že tyto události se ale musely stát kvůli vzestupu planety a frekvencí lidstva a další evoluce k nutnosti přijmutí galaktické reality, pochopení galaktických a dimenzionálních, spirituálních souvislostí, abychom dospěli ke schopnosti jasně civilizačně komunikovat s Galaktickou federací, což je pro naši společnost zásadní stabilizační bod k ukotvení "nového věku".

No a v tomto hraje roli právě česká Bohemie a dále další slovanské národy a jejich kultické proudy civilizace a energií a protože bylo nutno dosáhnout podmínek k takovému vzestupu a jeho vědomému uchopení, bylo nutno naši společnost pustit ke všem možným informacím, včetně pochopení efektu a reality, že "imperialistický západ" není jenom sovětský blábol.

Takže se věci vyvinuly všelijak jinak a myslím si, že už to pomalu začínáme chápat a že celá problematika dostává reálné obrysy a rozměry k uchopení a o to jde.

U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

A nebo má Martin doopravdy rád Evu Holubovou, je tu více možností, v literátech se člověk těžko orientuje.
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 >



Jinak je tu ještě jedna věc, která by mohla hrát roli, totiž efekt, kdy došla trpělivost.
Já to pozoruju na sobě - teprve teď mi dochází, že ta amorální hnusná prozápadní odporná krvavá hajlující verbež je prostě duchovně nevyvinutý a nízký odpad, že to je skutečná příčina jejich postojů, duchovní nevyvinutost, zakrnělost základních duchovních funkcí, neexistence vyšších spirituálních schopností.
Tím vůči nim ztrácím respekt a začíná mi být čím dál tím víc jasné, že je potřeba tu nízkou rozjívenou verbež srovnat do latě, nebo, naprosto ideálně, protože už mě pustily humanitní ideály, to oddělat a tento svět zbavit takové zátěže.

Museli mi hodně hodně dlouho lézt na nervy, než jsem byla schopná k takovému závěru dojít, protože to je holt úděl složitějších a duchovně vyvinutějších lidí, že mají vysokou míru tolerance, shovívavosti vůči duchovně nižším lidem, hledají pro ně omluvy a stále doufají, že oni něco pochopí a podle hesla "podle sebe soudím tebe" je vidí pozitivnější, než ve skutečnosti jsou.
Opačně to samozřejmě nefunguje, malé nízké bestie nemají žádný nadhled, ani velkodušnost a klovou jak slepice, jak dementní svině do všeho, co se jim byť jen trochu nelíbí.

Skutečně došlo k situaci, že nízký hloupý a antispirituální odpad se rozjel, rozjívil a nyní má pocit, že může zničit duchovně cennější složku společnosti, protože "dezoláti a antivaxeři" jsou v menšině, zatímco jich, duchovně nevyvinutých tupých parchantů, kteří nedosahují kvalit nutných pro nový věk, je drtivá většina.

Pořád jsem přesvědčená, že evoluce nemůže probíhat pořád dokolečka tak, že vždy, když se vyvine nějaká duchovnější a spirituálně vyvinutější vrstva, bude zničena nízkým odporným odpadem.
Takto se to tady děje od pádu Atlantis, pořád dokolečka se opakuje tento proces. Duchovně vyvinutí jsou vždy zašlapáni nízkými primitivy a společenský vývoj se posouvá do hajzlu, až jsme v těch nacistických sračkách, kde teď jsme.
Vím, že bez pomoci budeme těmito odpornými sviněmi zase zašlapáni. Jedině, kdyby se menšina dokázala nějak sjednotit a vůči nízké většině zaujala nekompromisní stanovisko a rozhodli si ty hyeny nemilosrdně podřídit a spráskat je do kouta.
Tomu nevěřím.

Proto doufám v depopulační program od Galaktické federace, který by měl tuto odpornou přebytečnou nízkou havěť zničit. Očkováním, válkou, zářením, slunečním zábleskem.
Myslím si, že když se Rusko skutečně pohne, tak poženou na západ rusofobní svině a jakmile tato vlna přejde přes nás, už bude lépe. Když se odizoluje západní Evropa, mělo by být politicky lépe. Pak bude největší problém mikrovlnná bezdrátová technika, psychotronika a ovlivňování počasí.

Kéž by se to stalo co nejrychleji, protože je jasné, že dokud nás někdo nezbaví těch odporných stvůřiček, na světě bude peklo.
Jsou to duchovně nevyvinuté bytosti, já věřím, že je v tom kolikrát duše dobytka, chová se to tak.
Když jsem nad tím přemýšlela, tak se to štěpí a ukazuje už od revoluce.

Hned po revoluci vznikli pravičáci a výsměch Rusku, zlodějny ve velkém, privatizace státního majetku do rukou nadnárodních globalistických sviní atd.
Kdo v tom jel?
Pravičáci byli a jsou z mého pohledu jasně antispirituální, materiálně založení primitivové, pro které je "vlastnit", "mít", "moct si koupit" to nejvíc na světě a žádné jiné hodnoty nemají, zajímá je vyloženě jenom hmota, mít, vlastnit, mít dost.
Takoví za komunistů museli skutečně velice trpět, protože socialismus nesl neviditelné a duchovní hodnoty typu, že neexistovala reálná hmotná bída, nezaměstnanost, bezdomovectví atd.
Pro duchovně nevyvinuté bastardy to ale není hodnota, protože je nezajímá, že někdo zbytečně trpí, je zajímá jenom to, jestli oni "mají".
Suma sumárum - je zbytečné takové lidi tolerovat, jejich hloupé nízké hodnoty a je v pořádku jim zavřít držku / pozabíjet je.


Výbojné a agresivní nelidské války USA a západní Evropy proti muslimským státům - opět, toto vyžadovalo skutečně vyššího ducha, aby člověk začal nenávidět ty západní ksindly a začal fandit muslimům. Jednak to vyžaduje netrpět rasismem a nepovažovat tedy život muslimů za méněcenný. Dále to vyžaduje inteligenci, aby člověku došlo, že "demokracie" je v tomto světle totální zlo a také sociální intuici a cítění, aby člověku došlo, že kvůli "ženským právům" není v pořádku ničit celou jednu civilizaci a že "ženská práva" nesmí mít přednost před celým kolektivem a jeho prospěchem. "Ženská práva" byla jenom záminka pro hecování nenávisti.
Takže tímto sítem, které dále utvářelo a směrovalo myšlení, bylo základním kamenem pro nedůvěru k západu a rozpoznání těchto států jako zločinných, prošlo opět jen málo lidí.
Protože většina jsou tupí dementní rasisti a muslimské kultury považují za méněcenné.
To nespojuju s fenoménem "vítání uprchlíků", to už byl jenom následek zrůdné politiky, bylo v pořádku se proti tomu bránit(aťsi sežerou Německo a Francii), ač už to bylo jenom bránění se následku, mělo se řvát, když USA začalo tyto oblasti světa šikanovat.
Tyto krvavé masakry ale obyvatelstvu nevadily, protože obyvatelstvo je samý pirmitivní rasistický, spirituálně zaostalý hajzl, který má pocit, že život bělocha je víc.

Následoval samozřejmě covid a vakcína.
Spirituálně zaostalý dobytek evidentně nedával ve škole pozor, takže je nerozrušuje magnet, co drží po očkování na paži, na rameni. Magnet je přitahován určitým spektrem kovů a dalším magnetem, ničím jiným. To asi ve fyzice nebrali, zrovna chyběli ve škole, a nebo, a to je nejhorší, jim to připadá normální, resp. se svou nízkou duchovní konstitucí a vírou, že nic po smrti není a žádné důsledky svých nízkých rozhodnutí nikdy neponesou, si myslí, že je lepší se podvolit, i když jim rozum a intuice říká, že toto je špatně.
Takže - debilita, morální nízkost, nezodpovědnost, bezvíra, spirituální zaostalost.
Nevěří v reinkarnaci, takže ten dobytek věří tomu, že toto nejsou jeho problémy, že toto řešit nemusí, že se do následků svých dementních rozhodnutí nikdy nenarodí a nebude je tedy muset vyžrat.
Podvolili se rychle, dobytek, NWO nemuselo nijak výrazně tlačit a používat těžké kalibry nátlaku, dalo se tomu snadno vyhnout, když pro to člověk byl ochoten něco udělat. Ten nátlak byl pouze simulovaný, protože tu již byla GF v roli vítězů, nebylo to doopravdy.
Ale, antispirituální odpad se nachytal, v plné míře.

Tak když už se společnost odstředila na odpad a ty, co patří do nového věku, intenzivně věřím (i díky pozorování GF a komunikaci s GF), že bude z tohoto světa konečně, po dlouhých 12 000 letech, definitivně odstraněn nízký, duchovně zaostalý dobytčí odpad a bude obnovena úroveň Atlantidy.

U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > fakani> 

To by musel být Bohuňák Martin. I to mě kolikrát napadlo, protože jeho cenzorské zásahy jsou vždy proti uživatelům a ne proti anonymní škodné.
Nevím.
Je fakt, že je na tebe vyloženě zasedlý, protože maže a přesouvá bez jakékoliv logiky. Nepůvodní, neautorské dílo mu nevadí (viz. celá tvorba Mister NS), politika mu nevadí (viz. agitka moje, Zeanddricha atd.), asi mu vadí, když je to dílo vtipný, tipuju.

U příspěvku:Krása
František Vyrut (Stálý) - 10.9.2023 > j.f.julian> Asi novotvar ve významu "galaxie". Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
RETRO (Občasný) - 10.9.2023 > PROČ TO BYLO V KOŠI??
U příspěvku:Rozdíl propagandy ČR-Rusko
fakani (Občasný) - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> jak vidim tak se Bohunak vratil a vse mi presunul do kose, ten musi bejt nemocnej, šmejd👎👎
U příspěvku:Večerní foto..
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.9.2023 > Super fotka
U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A myslím si, že už není třeba posmutněle říci - jo děvče, na to nedojde, protože USA/Rusko spustí jaderný kolotoč.

Ne, nespustí, doopravdy nespustí.
Protože je tady Galaktická federace a ta to prostě nedovolí.
Protože by to rozšvihalo planetu a výrazně poškodilo životní prostředí a to je pro ně cennější, než plná masa tohoto připitomělého druhu.

Takže se můžeme nervovat a likvidovat plným spektrem zbraní, přes pulsní a psychotronická děla až po mikrovlnné zářiče likvidující vše živé, obří nejaderné bomby a vyvolávače zemětřesení, můžeme klidně trpět jak zvířata a způsobovat si fakt krutou a nesmyslnou bolest a škodu ... ale žádné jaderné zbraně.

Pokud nad tím někdo pochybuje, ať se doopravdy zamyslí a jestli to udělá, musí mu vyjít, že to, že ještě nikdy nepropukla jaderná válka, je dáno tím, že si to Galaktická federace nepřeje.

Protože by doopravdy šlo rozpoutat extrémní nesmyslné peklo na zemi kvůli ukníkaným hovadům, kterým ještě nikdo v životě nevrazil a západ je hitparáda prasoidní degenarace, tak je tu jasný, velice přehledný a naprosto maximálně efektivní plán.

Nahnat opět z východu na západ odpad, oddělit to neprostupnou zdí, přičemž je výhled, že se to všechno časem potopí.
To je řešení.
Nebo má někdo nějaký nápad na efektivní psychoterapii, jak udělat ze západu zase civilizaci? Galaktická federace dospěla k závěru, že je lepší to utratit.

Takže nedoufejte v jaderné bomby, věřte v ruční řešení a zábavnou psychotronickou válku, po které už bude lidstvo doslova magie znalé.


U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já myslím, že Ukrajinci, co odjeli na západ, se možná někteří rádi vrátí domů, i kdyby tam vyhrálo Rusko, protože někteří zřejmě nejsou pouze rusofobové a ještě rádi uniknou kníkavé západní degeneraci.

Západ je zdegenerovaný. Vidí někdo někde průrazné myšlení na západě? Jedou tam snad progresivní mystické proudy, bombastické zprávy o mimozemšťanech, antivax, nenávist k NWO, nebo něco takového?
To, že u nás není nic od Germánů, Francouzů, Belgičanů a podobných, ne, to není náhoda.
Oni jsou totiž zprasovatění a duševně mrtví.
Ukníkané bílé, na vojně to nebylo a fšecko fšecičko je uráží ta bílá rozmazlená čuňátka, jak tak loztomile kníkají a chtějí korektní zacházeníčko. Ať na ty prdelky dřou slovanské a jiné barevné ženy.
Opravit záchod, vyměnit trubku? Volají servis, většinou nějakého Ukrajince.
Ty Rusové sou ale zlý na ně, hm.

Prostě kdo chce věřit, že tato verbež - tedy západ, je budoucnost, tak se mu sen rozsype jak domeček z karet. A protože má tři dávky, zvedne se mu stres, tlak a ještě dostane depičku až existencionální krizi ... no a pak zhebne.
Dobře tak.
S tolika lozmazlenými kníkavými citlivoučkými plasátečky se totiž z té agresivní mimozemské invaze nikdy nevybereme a já tu nehodlám ztrácet nervy donekonečna.

Myslím si, že hodně lidem by pomohlo, kdyby je někdo profackoval. Prostě aby si skokově uvědomili, že jsou ochotni rozpoutat peklo na zemi naprosto umělými hodnotami a že se doslova do krve hádají kvůli malichernostem.
Ale protože je zakázáno fackovat děti a je neslušné to dělat s dospělými, tak jim toto všechno může dojít až na frontě, nebo pod bombovým útokem, jistě, proč ne.
Chce to stres a pád západu, pak bude ukňouraný lobotomizovaný prozápadní odpad kapat.

Podle mě už se s tím nedá nic dělat, je to prostě přímo probíhající degenerativní prasečí pád kultury.
Je fascinující, že tak velká část populace nevidí amorálnost západu, nevadily jim útoky NATO na země středního východu, ani severní Afriky, není schopno vidět absolutně nic z reality a souvislostí.
Jsou v tom psychotronické zbraně, programování mysli i vnějšími příjmy informací, ale nejdůležitější je podle mě jasná degenerace a sesuv duševní úrovně společnosti. Po očkování už jsou to prázdné slupky.
  <<< předchozí 
58.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter