Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 16.11.
Otmar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Soutěž - Doširoka otevřené (ostatní)
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 53.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já mohu poskytnout pouze svůj náhled, jak celou tuto věc chápu.
Pokud probíhá skutečně nějaká dimenzionální transformace, jde to zcela mimo mě, nic s tím nemám společného, nestarám se o to.

Mohu poskytnout pouze to, co jsem zažila.

Myslím si, že vše odpovídá tomu, že v letech cca kolem r. 2000 jsme procházeli zvláštním kosmickým úkazem, nějakou osou, nebo prostorem, kde se velice intenzivně projevují vesmírné a kosmické síly, příležitost, která je málokdy.
A Galaktická federace toho využila jako poslední platné možnosti, kdy je možné tuto planetu dostat ze spáru Drakoniánů, protože jim budou kosmické síly nadprůměrně přát.
Což se taky stalo a vznikla nějaká ta mimozemská mise, které jsem součástí, tedy mimozemšťani uspaní na lodi, inkarnovaní do lidských těl. Kvůli této zvláštní příležitosti "kosmické čistky", kterou jsme využili k obrození a osvobození planety od Drakoniánů, kteří měli tuto planetu v zajetí od pádu Atlantidy.

To se skutečně povedlo, skutečně Drakoniáni byli poraženi a Galaktická federace nyní tuto planetu již kontroluje.

Při této příležitosti, kdyby se podařila válka proti Drakoniánům, tu byla hypotetická příležitost pro rasu, která obývá tuto planetu, že už bude dostatečně evolučně vyvinutá a pochopí, co se děje, když se rozšíří informace, oni se přidají ke GF, potom dojde ke kontaktu a rozvinutí té tzv. galaktické éry, tedy nového věku.

Drakoniáni však chtěli tomuto scénáři za každou cenu zabránit a zdá se, že se jim to podařilo.
Kontakt s Galaktickou federací je už za svým zenitem, nebylo to zrealizováno.
Já se ale nedivím, vidím tu neschopnost ezotericko-ufologické komunity dlouhodobě, nejvíc mě asi dostal ten zmařený projekt GF na podzim 2021, všude jsou jen aštarové a podobné koniny, o věcech mluví lidi, kteří o tom ví totální hovno, je to obrovská příležitost na vydělávání peněz atd.
Prostě lidi se chovají extrémně neschopně, zato drakoniánský projekt běžel velice precizně, viz. Křešová, prostě lidi jsou bezbranní, nedokážou odlišit dobro od zla, lež od pravdy, špatné hodnoty od těch dobrých.
Ta tupost obyvatelstva je skutečně extrémní a drakoniánské tlaky, když mají pod palcem veškerý mediální prostor, skutečně obrovsky efektivní.

Proto se dlouhodobě nedaří ničemu dobrému, nakonec ve veřejnosti převládl nacismus, matně chápající alternativa je slaboučká a prostě, je rozhodnuto, že na galaktickou éru nemáme.

"Nový věk" by byl prostě sladká odměna, kdybychom se ukázali jako dostatečně vyspělá rasa, ale bohužel, tou nejsme.

Na druhou stranu tu došlo k obrození této planety od Drakoniánských sil a planeta je nyní již v moci Galaktické federace, která odsud odvezla veškeré nebezpečné a ničivé dimenzionální technologie, které způsobují hrubou nestabilitu a ohrožovaly život planety a dále jsou neustále léčena kultická vřídla, čakry planety a její zdravotní stav se neustále zlepšuje.
Drakoniánské síly ve volném vesmírném a dimenzionálním prostoru našeho světa, naší planety, velice oslábly, až dokonce úplně zmizely.
Lidstvo také získalo kosmologickou povolenku k další existenci, protože kupř. skrze mě, ale jistě ne jen skrze mě, bylo dokázáno, ža tato rasa má latentní potenciál k dalšímu vyššímu vývoji a chápání složitějších reálií dimenzionálního charakteru.

To jsou všechno dobré věci.

Teď to zlé - jsme přemnožená hloupá rasa bez evoluční možnosti okamžitého vzestupu, zkrátka se projevujeme tak brutálně neschopně, že už to nelze svést na nic, v tomto případě i alternativa se chová jak nekňuba, co neumí počítat.

Protože jsme přemnožení a zároveň jsme Drakoniány uměle vyhnaní do technologického rozpoložení, které daleko přesahuje náš skutečný duševní evoluční vývoj, stáváme se největším nebezpečím pro tuto planetu a budeme zredukováni početně, i technologicky, tak, aby nás byl počet do dvou miliard kusů a neoplývali jsme žádnými nebezpečnými technologiemi, včetně jaderných.

V tomto stavu budeme ponecháni svému dalšímu přirozenému vývoji, což by pro nás mělo být dobré, protože planetu již kontroluje Galaktická federace a do našeho vývoje tedy nebudou zasahovat Drakoniáni.
Tím bychom se měli srovnat a jako rasa vyléčit z toho drakoniánského nacismu, kterým většina oplývá.
Těžko říci, jak je na tom zbytek světa, tady mluvíme o toxickém prostředí Evropy, ale jsem si jistá, že na středoevropský prostor GF spoléhala nejvíc, kvůli slovanské příslušnosti, relativní svobodě i materiálnímu blahobytu a dostupnosti vědeckých objevů.
Ale tady se docela hajluje, tento národ se zbláznil a stal se nacistickým.
Celý ten plán selhal, zkrátka žádný zázrak se nekoná.

Takže to je naše budoucnost, budeme vráceni početně i technologicky, nebudeme kontaktováni, žádná transformace, ani nový věk se nekoná.
Lidi jsou bezvěrci a jako rasa se chováme neschopně a naše hodnoty jsou příšerné, nedokážeme rozeznávat dobro od zla, nic z toho.
Prostě na to nemáme, na ten evoluční skok do galaktické éry.

Ale popravdě, ač se to proklamuje jako jistota, ve skutečnosti to byla pouze potencialita, že se to stane, když věci při osvobozování planety půjdou dobře.
No a ony dlouhodobě nejdou dobře, ač se GF snaží nám pomáhat, viz. akce Putina, která zastavila covid násilné očkování.
Ale Drakoniáni řvou proti tomu, pochopitelně a strhli příliš velkou část davu a ti, co toto nechtějí, jsou slabí a nemají kontakt na GF, ani v ní nevěří, tedy jsou slabí, zastrašení a bez tahu na bránu.

Takže proto se nic takového zřejmě neuskuteční, je třeba se s tím smířit.
Prostě lidstvo půjde početně a technologicky dolů a něco velkého se tu stane, až lidstvo evolučně dospěje.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 >



Protože se vůbec nijak neděje cokoliv, co by napovídalo, že se tento svět někam transformuje a že přijde cokoliv, jako je ten nový věk, jsem taky nucená dělat revizi.

Když si vezmu racionálně, jak to se mnou je, tak jsem v žádné vlně transformace nikdy nejela, žádné ezo pošuky nevyhledávala, ani nesledovala, nic takového neřešila. Potom jsem se ale dostala skrze podle mě tvrdou nacifikaci společnosti do obrovského nesouladu s touto společností, která r. 2015 vyvrcholila prudkým přeskupováním hodnot, něco se otevřelo, začala jsem řešit národ, potom mě brutálně začalo napadat NWO, pak mě nakontaktovala Galaktická federace, pak byla ta válka, nejdřív půlroční, pak zas od r. 2019.
No a protože jsem byla v hajzlu, byla jsem na tom velice zle a tonoucí se stébla chytá, tak jsem se chytla té myšlenky "transformace". A začala se k ní tak nějak vztahovat a tu myšlenku podporovat.

Ale popravdě, o žádném dimenzionálním vzestupu, nebo transformaci vůbec nic nevím.
Je to umělé, prostě jsem to přijala, uměle a zvenku, není to nic autentického, co bych skutečně prožívala.
Já jsem si prostě myslela, že musím Galaktické federaci pomoci porazit NWO, v rámci těch čarodějných bojů, potom přistane GF a zabijeme zbytky NWO na zemi a začne nový věk.

No ale všechno se vyvíjí někam úplně jinam, toto se absolutně vůbec neděje, prestože se ten čarodějný boj proti NWO v podstatě zdařil.
Protože už mi neduní do hlavy a jejich pokus mě zabít jim prostě nevyšel.
Ale stejně se nic dobrého neděje.
Děje se jenom to zlé - očkování magnetickou vakcínou a potom protiruský nacistický fanatismus. A zrůdné davy, které toto vyznávají.

Kupř. včera jsem viděla nějakou animaci na FB, jak je jako svět a Rusko je tam vyobrazeno jako toxický zhoubný nádor. Tak se jako svět vezme, Rusko se vyřízne a to má být jako řešení.
Nevím, mě se chce doopravdy brečet.
Kdyby toto bylo s USA, tak bych to snad ještě pochopila, ale s Ruskem, to je prostě nacismus, to je nacistická ideologie.
Je fakt, že to sdílel člověk, který je určitě idiot, kdysi jsem ho znala, ale stejně ... ani vědomí, že je ten člověk idiot, tu nepomáhá.

Prostě, tento svět je nacistický a je to zrůdnost a toto se nikam nemá šanci transformovat, jak o tom pořád bájí všichni ty magoři na internetu.
Ta transformace je zdá se doopravdy fake, je to nesmysl, nic takového se neděje a nestane. Co má jako být transformace?
Ten obor duchovnosti a spirituality se vůbec nikam nehýbe. Nikdo se nerozvíjí a žádné schopnosti nezískává. To, že nějaký vyřehtaný kačeny na tom vydělávají peníze, ještě neznamená, že se jakkoliv doopravdy cokoliv hýbe.
Takovou spiritualitu, jako my, projevoval už třeba Jan Hus. Už tenkrát, bez transformace. To totiž není nic divného, je to jakoy normální védský přístup, lidský přístup, normální lidská spiritualita proti Drakoniánské církvi, která je plná satanistických zrůd s nelidským původem.
Celá "tranformace" by znamenala jenom jediné - rozpoznat zlo a vyřadit ho z lidské společnosti, tedy umět rozpoznat NWO.

Ale to se neděje, ani omylem.
Lidi jsou tupí, nechávají se očkovat a milují nacismus, jsou absolutně pohlcení čistým zlem, satanismem, NWO.

A ten cíl, který jsem chápala, se kvůli tomu, jak jsou lidi odporní satanisti prostě naprosto vzdálil, protože to vyžaduje lidskou spolupráci.
Nic se nikam nehýbe, vše zůstalo zaseklé, žádná transformace se neděje.
Začíná to pěkně smrdět.
Transformace společnosti je naprosto vyloučená, vyžadovalo by to přestat lhát a to tato společnost neuznává, protože je plně pohlcená magnetickou sračkou v krvi a nenávistí k Rusku.
Jsme prostě společnost naprosto vylízaných idiotů a začíná to být vidět čím dál více. Naprosto se ztrácí jakákoliv naděje, že se na tom něco změní.

Je naprosto chybný výklad si myslet, že probíhá nějaké transformační období, které dopadne nějakým zázrakem. Aby se tato společnost někam hnula, musela by v první řadě mít víru, resp. vědomí nesmrtelnosti lidského ducha, jeho věčnosti, aby v nich byla nějaká síla. Ale tady jsou lidi bezvěrci, oni nevěří na svoji duši a svoji věčnost a tím pádem nemají žádné vyšší hodnoty a jsou tedy ovladatelní strachem, skrze strach o svůj jediný, bídný a mizerný život plného duchovní nízkosti. Vlastně nám chybí cokoliv, co by nás opravňovalo ke vstupu do galaktické éry, jak jsem si myslela.

Do galaktického prostoru může vstoupit pouze civilizace, která zná spirituální pravdy, zná reinkarnaci a oplývá i nějakým duchovním kreditem, tedy že je sama od sebe imunní, nebo hodnotově založená proti drakoniánskému nacismu. Dále je vědoma problému infiltrací, zná základní úskalí techno-okultismu, zná základní triky Drakoniánů.
Nyní jsme meli příležitost k takovému přestupu, do galaktické éry, ale protože se populace chová doopravdy vyloženě nezrale a neschopně, tak se zdá, že se nic takového prostě nestane.
Máme drakoniánské nacistické řádění přímo před očima, ale fandíme jim a zavrhujeme Rusko, Galaktickou federaci a vůbec všechny, kdo nám chtějí pomoci. Říkám, bez Putina už bychom byli do očkování dotlačení totuo nacistickou společností i my, kdo jsme to nechtěli. Museli bychom se vystěhovat z Evropy a k čemu jako?

Skutečně, toto je racionální věc, to není žádná mýtická transformace. Všechny ty kecy o transformaci a 5D je zřejmě klasická NWO new age masírka, která měla sloužit ke špatnému výkladu událostí, tedy mimozemské války a případnému kontaktu s GF a přestupu do galaktické éry.

Ale skutečně se zdá, že lidstvo je zkrátka příšerně nevyzrálé a na žádnou galaktickou éru prostě nemá. GF tu musela zasáhnout, aby vyrvala planetu ze spárů Drakoniánů, ale ta verze, že lidstvo přejde do galaktické éry padla.
Protože není schopné pochopit reálie.

Věřím, že budeme početně zredukováni a nějakými cestami se technicky propadneme na úroveň, která neohrožuje planetu.
A zřejmě tu bude ještě nějaký dlouhodobější duchovní vývoj.
GF nikam nespěchá, není potřeba lidstvo za každou cenu tahat do galaxie. Když nechceme, tak nechceme, když na to nemáme, tak na to nemáme.

Podle toho, co vidím, tak na to prostě nemáme, nedá se nic dělat. A to i po té případné depopulaci, protože jestli je alternativa "to lepší", tak je nutné uznat, že je to plné hloupých lidí, kteří nic nechápou a v ničem, co je potřeba, se neorientují.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Proto, že je tato rasa až neuvěřitelně naivní, asi bylo přistoupeno k tomuto řešení, které snižuje na lidi nároky, ale prodlužuje dobu k nějakému finálnímu řešení, jakože procitnutí do galaktické reality.

Nemá to žádný mytologický rámec, je to prostě vyhodnocení situace a co s tím dál.
Ta válka byla extrémní, jestli si někdo myslí, že "elity jsou jenom lidi", tak se prostě krutě plete.
Ohavnost struktury NWO jsem tu nejrůznějšími způsoby už popsala, včetně jejich akcí, prostě myslím si, že jsem popsala tu válku, její problémy a různé zákruty, ohavnost a krutost až až.
Ale mám pocit, že mluvím absolutně do prázdna, že to doslova nikoho nezajímá, tedy samozřejmě kromě těch lidí, co to tu čtou a třeba je to zrovna zajímá.
Ale jakoby "ohlas" na té ezo-ufo scéně je nulový, ne že bych toužila po tom, aby mě někdo nějak vyzdvihoval, nebo o mně mluvil, ne o to mi nejde. Spíš vidím, že ty myšlenky, co produkuju, nebo ty popisy nejsou nikde brány vážně. Nekřiklavěji to bylo vidět asi s tou Křešovou, to bylo nejsledovanější a moje rozebírání, že hrála v pornu a celkově plodí nesmysly, nemělo z mého pohledu nějaký velký ohlas, nebo dopad.
Nevím, prostě mám pocit, že to, co se stalo, tedy ty brutální útoky od NWO, jsou zřejmě vysvětlovány jako moje chyba, schizofrenie, špatné vysvětlení dějů atd. a prostě to nikoho nezajímá, ta divoká realita toho všeho, co se stalo.
Jen ticho, nulová reakce, jsem jedna, všichni říkají něco jiného, zkrátka takto to vůbec nemá žádný relevantní dopad, toto sdělení.

Takže výsledkem je situace taková, že NWO mohlo oddělat koho chtělo na dálku, nikoho to ale nezajímá, společnost to nezajímá.
Zasáhla GF, sehrála se ta válka, NWO je v podstatě poraženo, takže tento problém zdá se padá, už to zase možné není, už je svět "zase v pořádku", dalo by se říci.
No a to je ten problém, že problém byl, problém byl odstraněn, ale kolektivní zkušenost z toho je takřka nulová. Pro mě, jako osobu to myslím si nemá žádný velký duchovní význam, kromě tedy poznání, jak vesmírné síly skutečně fungují a jak klasické mytologie lžou a vysvětlují vše obráceně, aby byl člověk bezbranný a v jakémkoliv boji se vysekal. No ale, myslím si o sobě, že jak jsem inkarnace z GF, že tyto bojové praktiky znám a tady jsem to použila, ale pro duchovní vývoj mě, jako lidské bytosti, to až tak důležité není.

GF podle mě minulé dva roky nechávala NWO plně, aby se vyjevilo. Ta propaganda byla tak ukrutně debilní, to zlo tak strašně moc viditelné, vůbec se neskrývali, vše dělali a říkali otevřeně, naprosto zmizela jakákoliv rafinovanost a sofistikovanost, ne, prostě se surově až primitivně vyvalila nejhorší sprostota, nejhorší nacismus.
Aby to bylo vidět a bylo vidět, co teda lidi, jak to pochopí.
No, nepochopili a už je zbytečné tento stav udržovat. Poslední 2 roky se NWO udržuje na očích naprosto uměle, už od nich může být pokoj dávno. Udržují se, aby ještě byli vidět, aby lidi mohli konečně prohlédnout zlo.

Jediné ale, k čemu to vede, je k tomu, že takovým jako já totálně tečou nervy, protože takto neskrývaný nacismus nedávám a vyloženě šílím, zato davy nevidí nic a dál to žerou i s navijákem.
Už je to dlouhodobé a je to už zbytečné.

Tak GF došla k závěru, že toto je vážně naprosto zbytečné, probouzet lidstvo, že ti to prostě neuvidí, protože nevím proč vlastně, asi jsme extrémně tupá rasa, nevím.

GF o nic nejde, oni mají času doopravdy fůru, oni jsou schopní vrátit svět, aby byl normální, aby fungoval podle tezí těch intelektuálů, jak si myslí, že těm procesům rozumí. Těm rozumným, jak do toho bláznivě nemíchají žádné vyšší světy, dimenze, mimozemšťany, NWO, satanisty, ty, jak způsobně a inteligentně vědí, že "elity jsou taky jenom lidi".
Infiltraci, Drakoniány, to tato vrstva prostě nepochopí.
Ta válka byla šílená, prvotně šlo o planetu, druhotně o kosmologickou povolenku pro pokračování této rasy a až někde v terciálních vodách je nějaká nutnost pochopení této rasy, co se stalo a její evoluční vývoj.
Tato rasa získala kosmologickou povolenku k dalšímu pokračování na této planetě. Sice dojde k depopulaci a detechnizaci, aby nemohla ohrožovat planetu.
Ale jakmile rezignujeme na galaktickou éru a okamžitý evoluční vzestup, rozšíření chápání a vědomí, získáme fůru času.
Protože GF vyřeší všechny hořící problémy za nás. Vypráská NWO, časem zlikviduje 5G, pohlídá jaderná zařízení atd.

Pohlídá planetu a tuto rasu, která potřebuje prostě ještě nějaký čas.
Zdá se, že fůru času.
Jakmile budeme zredukováni a detechnizováni, můžeme si tu blbnout se svými naivitami, jak jsme sami ve vesmíru, nebo jak je všechno lůžovoučká lásečka od Aštara do zblbnutí.
Planeta je zachráněná a GF z toho za každou cenu nepotřebuje dělat kovbojku. NWO se zamete a zapomene a pokud nebudeme extrémně tupá a degenerativní rasa i po depopulaci a detechnizaci, měl by být i ten problém infiltrací uhlídatelný.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Na tomto je nejvíc nesnesitelné to pomyšlení, že jsme od 1989 chápání jako národ, který prohrál válku, zachází se s námi hrozně, řádí tady nacisti a satanisti a ještě jsme vedeni k tomu, abychom si mysleli, že je to pokrok.
Strašný.

Je to divný, ale mně na tomto národu a jeho odkazu záleží a toto nechci nechat dál probíhat.
Je to urážka, strašně mě to bolí, že se tady válíme s nacisty jako s kamarádíčky.

Těžko říci, skutečně velice těžko odhadovat, co se jak bude dále vyvíjet.
Jak jsem pochopila, na lidstvo byly sníženy nároky, nebudou muset pochopit nic z toho, co tady říkám, můžou si dál nechat bludy, že NWO "jsou jenom lidi" (přála bych jim zažít tu "lidskou" strukturu), nebudou muset pochopit techno-okultismus, nechá se jim ještě nějaký čas na další vývoj, poučí se skrze nějaké katastrofy, pro tuto populaci je asi vrchol jejich potenciálu, co můžou pochopit, že 5G a globalistické očkování škodí zdraví.

Zdá se, že Drakoniánské napadení této planety bylo tak daleko nadimenzované za hranicemi chápání této rasy, že to asi skutečně není schopná pochopit absolutně vůbec.
Prostě tuto planetu bude muset vojensky hlídat GF ještě hodně dlouho a člověk se bude emancipovat na skutečně galaktickou bytost s rozhledem ještě dlouhé epochy.

Pro galaktický pobyt a chápání je nutné znát praktiky Drakoniánů, techno-okultismus, infiltrace, znaky nacismu atd.
Je fakt, že s tímto lidským mozkem byla válka proti nim extrémní, že jsem musela mít přeleštěné DNA a ještě se pořádně vykloubit a protočit, překonat jakékoliv lidské limity, že prostě tato bytost jako taková, tedy člověk, je poměrně nevyspělá bytost.
Celé je to skutečně jenom velký zázrak, nic víc.

Zdá se, v poli jsem to pocítila, že nastává konec satanismu, že by se měl přestat dít, prostě se změnily podmínky, GF vymlátí tu infiltraci, po člověku se už moc chápání nechce.
Zkrátka se zametou stopy po satanismu, po NWO, GF zničí infiltraci a nechá se tu dále vyvíjet tato rasa s jejími jalovými představami o realitě, protože na galaktickou realitu prostě nemá.

Uvidí se.

Doopravdy nikde nevidím, že by někdo z těch proroků, co mluví, doopravdy chápali, co to je NWO. Možná ten VK to ví, jinak nikdo. Jsou schopní si představit asi tak desetinu jejich zla.
To jsou pořád kecy o tom, že "elity jsou taky jenom lidi", že toto je bez šancí. Na galaktickou realitu musí jasně a tvrdě chápat, že "elity jsou infiltrace".
To je na tuto naivní rasu prostě příliš "konspirativní".

Takže se musí počkat, až se tady naivně vyplkáme ze svých idiocií a galaktická éra se odkládá.
Holt, na jakýkoliv volný pobyt po galaxii můžeme zapomenout a zřejmě bude trvat ještě X desítek let, než pochopíme aspoň něco málo, aby se mohla "odhalit" alespoň existence nějakých mimozemšťanů.
Prostě tato rasa je pitomější, než jsem kdy vůbec nejčerněji myslela.




U příspěvku:Bota pod mostem
Chyméra (Občasný) - 3.10.2023 > Standartní atributy v žonglérských polohách
U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nevím, jak dalekosáhlý může být dopad obecné deziluze ze stavu spoluobčanů a jaký to má vliv na společnost. Mluvím o tom, co se mi stalo, kdy jsem v šoku z "odhalení" (jediné odhalení, které skutečně přišlo) skutečného stavu obyvatelstva.
Já jsem na začátku r. 2021 skutečně neměla ponětí o odporném stavu populace a do té doby jsem byla shovívavá, smířlivá a umírněná a ochotná něco dělat pro tuto společnost.
Pak jsem ale zjistila, že většinová populace je skutečně odporná, antispirituální, extrémně tupá a amorální blbá verbež, která je velice snadno ovlivnitelná výhrůžkami a strachem. Jak ty zrůdy chtěly šikanovat neočkované, hnus.
No a potom se ukázali jako prasoidní nacíci.

Takže jsem velice otočila, ztratila jsem shovívavost, kdyby to bylo legální, beru samopal a jdu to vystřílet. Už pro ně nejsem ochotná pracovat, nic jim nechci dát už zadarmo, už pro ně prostě nebudu pracovat, už v ně nemám víru.
Nejsem ochotná dělat pomáhající profese, ani pomáhat nacistickým staříkům, ani vzdělávat jejich zkurvená nacistická vnoučata.

Ochotná pomáhat jsem jenom zvířatům a přírodě, lidská rasa si už u mě neškrtne, dobytek si zaslouží víc pomoci než oni.

No, tak jsem jedna, kdo takto zradikalizoval?
Nebo je víc takových zradikalizovaných ezo idealistek?
Jak se to pozná na společnosti?

Myslím si, že tato změna bude mít taky nějaký dopad. Jsem přesvědčená, že ty masy zkurvenců z naší dobré mysli velice dobře prosperovali, protože to byly síly v jejich prospěch.
Když se tyto síly otočí proti nim a začneme s nimi zacházet jako s nepříteli, dokážeme strhnout síly na naší stranu, v náš prospěch.
Vše se nějak projeví.

Já jsem přesvědčená, že veškeré probouzení se týká pouze těch "probuzených". My musíme otevřít oči a pochopit, že pomáháme odpadu a pracujeme na vlastním zničení, když "jsme hodní", když se chováme vlídně k nacisticky smýšlejícímu dobytku.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Nebo by teoreticky mohl nastat vývoj podle všech těch hnusných zrůdiček, jak je nesnáším.
Přetechnizování světa, rozvíjení drakoniánských technologií ještě více, 5G mikrovlnný teror všude, absolutní zamítnutí spirituality a znemožnění duchovního vývoje drnčidlem 5G, non-stop tlaky a teror do hlavy, genederová rozcapenost, ještě větší rozvoj západu poražením a vyžráním a vykořistěním Ruska, absolutní vítězství nacismu...

no prostě dystopie, po které bych se již nikdy nechtěla narodit na tuto planetu.

nejhorší je, že se s těmito zastánci tohoto obludného směru není možné jakkoliv domluvit, jsou to prostě tuhé kamenné nelidské zrůdy a ani se s nimi domlouvat nechci.
Mají příšerně hnusné hodnoty, nenávidím je.
Vidím je jako dobytek a zločince a přeju si jejich smrt.
Bezvěrecká dementní pakáž, který záleží jenom na jejich malém jednom ubohém životě v prasečím těle, prasata bez spirituality a svědomí, neznají vyšší hodnoty, nic, co má doopravdy smysl.

Proto věřím, že GF nasadila program na zbavení planety idiotů, že to skutečně časem pochcípá a západ úplně sejde a s tím i ta hnusná nacistická technokracie.

Uvidíme, lidi jsou prostě mezi dobytkem a zločinci v drtivé menšině.
Navíc Slovani a hlavně Rusové jsou tedy dnes v neoblibě, jsou ti špatní.
Dokud to tvrdil jenom nacistický západ, OK, ale teď to tvrdí vlastní lidi, takovou hrůzu jsem nikdy nečekala.

Uvidí se, kam se budou události vyvíjet, člověk s tím stejně nic nenadělá.
Ale velice doufám ve vývoj, kdy bude poražen západ, nacismus a drakoniánská technokracie.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Asi to nějak tak bude, že prostě GF s námi nemá v plánu kontakt nějak za každou cenu, natož tak, aby na to jakkoliv dopláceli.

Říkám, to co se děje o mimozemšťanech na alternativě, je divný. Ve skutečnosti to nemá žádný velký smysl, ty dřívější vlny kolem r. 2012, které šly dokonale mimo mě, jsou dost o těch dimenzionálních vzestupech, kvantových skocích atd.
Dnes už je to dost omletá písnička, která nikoho až tak nezajímá a doopravdy těžko říci, kdo to přitáhl a proč.
Možná že nějak nejsrozumitelněji a nejrozpracovaněji je to vyjádřeno v Poselství Amenti.
Nevím, nebudu to hodnotit, já popravdě nic takového nevnímám, myslím si, že je možná celý vzestup do 5D nerealistická halucinace a utkvělá falešná myšlenka.
Jestli se něco děje, tak osvobozování planety od zlých technologických instalací, odvážení zlých technologií, uzdravování a vyživování planety z vnějšího prostoru. Takže planeta má lepší energie, než dříve a skokově se to jeví jako nějaký vzestup do 5D. Asi.

Válka proti NWO se daří, jak to nyní chápu, tak tedy byly dokonale zlikvidovány zločinné psychotronické programy nácků a žiďáků, kdy k napadání obětí používali nějaké nacistické laborky, případně reptiliánská doupata.
To už je vyřazené, proto mě nic nenapadá a neslyším žádné útoky.
Útoky do hlavy, ty drnčivé, zřejmě mají na svědomí reptiliáni jako takoví, tedy tyto tvrdé útoky jsou čistě mimozemského původu a na zemi se za to nedá nikdo trestat a obviňovat, zřejmě.
A moje současná komunikace běží přes technologické zázemí Galaktické federace.

Celá mimozemská otázka je jeden velký nepřehledný binec, kdy o tom kafrá mnoho lidí, kteří nemají žádný kontakt a svoje přání vydávají za pravdu. V lepším případě, v tom horšímm jsou schválně nasazeni jako dezinformátoři v této oblasti.
Toto je velice zrádné, potom člověk s reálným kontaktem je těmito velice znejistěný a není to sranda, způsobili mi docela peklo, protože jsem byla skutečně v krutých schizofrenních stavech a nevěděla jsem, jestli jsem, nebo nejsem šílená.
On totiž nikdo, kdo není schizofrenik, není v kontaktu, to dá rozum, prostě mít kontakt znamená mít schizofrenii.
Všichni ti prolhanci, co to valí s tím, že jsou léčitelé a serou lásku, kudy jdou, jsou podvodníci a bezohledné svině.

Nakonec mě tedy zachránil vlastní rozum a hlavně fakt, že jsem vyfotila ty éterické objekty. Někdo mi tady psal, že to vidí taky.
Takže to je objektivní realita, takže mám větší šanci, že skutečně mluvím s mimozemšťany, s těmi, za které se vydávají, s Galaktickou federací.

No a to jsou reální mimozemšťani, ne nějaké halucinační plejádské světelné bytosti, takže myslí taky realisticky a nemají v hlavě cukrovou vatu.

Proto se do kontaktu až tak nehrnou. Už to, že vše zůstalo zaseklé v tomto bodě, že jsou maximálně nějaké fotky a sporadicky sem tam nějaký autentický kontakt, vypovídá o tom, že se žádná velká kontaktní událost nechystá.

Jenže, je to pochopitelné, při tom extrémním množství kreténů, jak je vidět na tom mainstreamu, se nelze divit. Já jsem tady v r. 2021 na začátku roku bájila, jak tu přistane GF a spojí se s námi. Jenže tehdy jsem skutečně a upřímně neměla ponětí o úrovni obyvatelstva. Psala jsem třeba i o tom slovanství, jaký má náš národ v tomto význam, doopravdy jsem netušila, že to nadpolovina našich obyvatel vidí úplně jinak, že mají pouze materiální a západní hodnoty, že se v západu doopravdy shlíží, že jim nestačily ty NATO prasárny. Pro mě to je prostě hrozný šok, ty minulé dva roky. Kdybych věděla o stavu obyvatel, nikdy bych si netroufla tvrdit, že do tohoto hnoje přistane Galaktická federace.

Kontakt s Galaktickou federací je posvátná a úchvatná záležitost. Sama mám z jejich zamítnutí vyloženě trauma, silnější, než co si myslím, měla jsem možnost to zjistit, jak se mnou zrovna tento fakt hrozně háže, jak jsem z toho šílená, jak bych se zbláznila, kdyby se doopravdy zvedli a odlétli. Protože jsou to božstva, naši ochránci, naše nadstavba civilizace, těžko se to vysvětluje a popisuje, ale kdo je pozná, už je nechce pustit.
A tady byli zamítnuti hloupou nacistickou populací. Samozřejmě ne, že natvrdo, kdyby je ta většinová populace viděla a pochopila, kdo oni jsou, rvali by si vlasy, co provedli.

Jenže, to je právě ono.
Ta Galaktická federace podle mě nemá hned tak zájem přetrhnout tu kontinuitu, že o nich jakože nevíme a sice stupidně, ale v něčem pro nás přínosně si myslíme, že jsme ve vesmíru sami.
Protože jakmile se odhalí a vstoupí mezi nás, okamžitě se tato výhoda bortí a přichází nová velká série problémů. Ve stavu, jako jsme na tom teď, tedy nacistický hnůj a širokospektrální ostuda, přetechnizování, DNA degenerace atd. je vyloženě hazardní nás konfrontovat s jejich úrovní.

Musíme se z toho dostat sami.
Přičemž to právě není až tak nemožné a nemusí to být ani nějak na dlouhá staletí.
To se může všechno semlít během 30 let.

Pokud jsou skutečně Drakoniáni a s nimi žiďácké NWO a nacistické NWO struktury vyřízeni, logicky se s vymíráním skutečně začne rozpadat ta přetechnizovaná struktura světa, prostě nebude internet atd., ten mikrovlnný kyber teror se celý rozpadne, protože to je uměle vyhnané a drakoniánské inteligence už to nemůžou podporovat.
Věřím, že naše skutečná úroveň může být někde na začátku 20. století. Tam podle mě byly ještě technologie, kterým člověk skutečně rozuměl. Jestli se propadneme časem někam na tuto technickou úroveň, začneme se zase zvedat.
Dojde k obrození věd, skutečně věřím, že se brzy objeví volná energie, tak jak ji znali již na začátku 20. století, dojde k renesanci éterové fyziky, "vytáhne" se Tesla atd.

A tam budeme jednak už méně početní, budeme zbaveni idiotů a zároveň už budeme stát na vlastní cestě vývoje, bez Drakoniánských tlaků.
To je mnohem lepší prostředí pro kontakt s Galaktickou federací, tam už to může proběhnout bez traumatu a zlých následků.

Teď to nejde - stačí si rozkliknout jakoukoliv mainstreamovou diskuzi. Lidi jsou prostě odpad, musí dojít k čistce, aby lidstvo celkově získalo vyšší úroveň.



U příspěvku:ELIŠCE + RYCHLOKVAŠKY
j.f.julian (Stálý) - 3.10.2023 > František Vyrut> ahoj, děkuju. Dovolím si připomenout že na Totemu je známkování opačn~ než ve #kole🤗👻, ale komentář je pro mne cennější,j.
U příspěvku:ELIŠCE + RYCHLOKVAŠKY
j.f.julian (Stálý) - 3.10.2023 > ahoj a děkuju, j
U příspěvku:ELIŠCE + RYCHLOKVAŠKY
František Vyrut (Stálý) - 3.10.2023 > Křehké spojené s ostrým, verše navozují amalgám nálady Villona, Seiferta, Nezvala. Zvláště zaujala u první básně předposlední sloka.
U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 





Možná že vážně přijde po té strašné válce a zklamání z lidí nějaký zázrak o třech dějstvích, přistane GF, přijde odhalení, velké plošné a mainstreamové, tedy to bude vyloženo jako pravda, ne jako "konspirace" a "dezinformace" a pak se z lidstva stane něco kvalitního.

Ale, prostě už tomu nevěřím, ztratila jsem jakoukoliv víru v takový vývoj událostí.
Protože vidím tu realitu a GF taky, nejhorší demence se vyvalila s tím Ruskem, to je strašný.
Asi bych vůbec neměla číst mainstream a ty diskuze pod tím, ale já si chci zachovat právě pojetí reality, protože mám zkušenost z dřívějška, kdy jsem ještě vyhledávala lidi a bavila se s nimi, že to, co se děje v maisntreamové diskuzi, se skutečně děje i v hlavách lidí, že to tedy skutečně odpovídá realitě.

No tak třeba tento článek:

https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-proc-prisli-lide-v-moskve-na-oslavu-anexe-ukrajinskych-uzemi-odpovedi-rikaji-hodne-o-dnesnim-rusku-40445346

Tak lidi z Ruska prostě říkají něco v tom smyslu, že ty východní části Ukrajiny nyní již v Rusku jsou prostě jejich historická území.
To je fakt, jakože fakt, většinou to tam obývají Rusové a ti byli vystaveni po r. 2014 tvrdé genocidě ze strany Ukrajinských banderovců, ti to tam vraždili, prý až 17 000 obětí. Ale to nacistickou EU nezajímalo a dodnes tento FAKT i s odpornými biolaborkami, co tam rozjeli s americkými úchyly a dělali pokusy na místním obyvatelstvu, prohlašují za "ruskou propagandu".
Prostě drakoniánské nacistické a žiďácké zrůdy podporují genocidu a lžou a lžou a dělají zločin. Normálka.

Takže odpovědi Rusů jsou docela logické - já si taky myslím, že je dobře, aby tato území patřila Rusku.
Jestli to někdo chce srovnávat s problémy československého pohraničí a Sudet, ať si dá mokrý hadr na hlavu.
Protože historicky ta území Sudet patřila Germánům možná někdy v 7. století, jinak to je tradičně české území.
Takže úplně opačná situace, než Doněcko atd., tradiční "Malorusko"

No nic, kdo chce, chápe, kdo je nacistická svině, nechápe.

A tady je kupř. reakce z diskuze pod tím, kterou jsem otevřela s vědomím, že mě to bude vytáčet, ale stejně mě vždycky dostanou:

"Petr Novak
Ruská společnost se za posledních 20 měsíců nacifikovala dokonale. Mnohem rychleji než ta německá ve 30. letech."


Takže Rusové jsou prý nacifikovaní aha.
My "dezoláti" zase tvrdíme, ža nacifikovaná je banderovská Ukrajina a západní Evropa.

Už mě to překrucování totálně nebaví, ale zdá se, že se budeme muset s tímto vypořádávat, že to už nikdy nepřejde, tato demence a úporná debilita.

Přejde to prostě až s úmrtím těchto jedinců, k čemuž jim pomůže jejich víra v systém a dále s tím, až jednoho krásného dne prostě spadne internet, s plouživým úpadkem společnosti prostě jednoho krásného dne přijde výrazný úpadek, že už nebude nikdo schopen zajišťovat tyto služby.

Celý svět se ocitne v chaosu, nejvíce pochopitelně západ, ale vymírání se bude týkat všech částí světa, i slovanské a muslimské, navíc, jak to chápu, tak Rusové mají nějaké vlastní technické zázemí, nicméně internet je globalistická záležitost, 5G taky a závisí to hlavně na západě.
Takže tam někde zmizí tato tupá debilita, až padne internet a společnost se začne vracet k realitě. Bude to úpadkovější forma, než doba "s pevnou linkou" a klasickým radio a televizním signálem.
Tipuju úroveň 1. poloviny 20. století, ten propad pak může být docela rychlý a zastaví to reálná úroveň Ruska, ta utvoří záchytnou síť.

Ale nakonec, toto taky není tak špatný vývoj, nese to mnoho pozitivního.
Lidstvo stejně bude vymírat, to už se nezastaví a jestli nám sem skočí Galaktická federace a dá nám technologie, budeme poškozeni na vývoji a budeme to muset dohánět umělými cestami a hrozí, že to zaplatíme tragickým selháním v další vzdálenější budoucnosti.
Když spadneme nyní a najdeme vlastní autentickou cestu vývoje, budeme v budoucnu daleko zdravější.

Třeba se jednou někdo zeptá - hele a jak se vlastně rozebralo to 5G a kdo zabezpečil ty jaderný elektrárny, jak už nebyla obsluha?
Podívá se na nebe, tam se protočí hvězdička a začne nová etapa "kontaktu s GF".





U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Už jsem z celé věci dlouhodobě frustrovaná, protože vše jde úplně jinými cestami, než co jsem čekala, že se bude dít.

Navíc, nyní se změnily podmínky, právě tím, že naprosto opadly ty útoky a já si na to teprve zvykám, vlastně jsem si toho teprve pořádně "všimla", že už skutečně žádné útoky nejsou a že zmizel ten extra zlý hlas, který byl přítomný celé válce.
Najednou není.

Co jsem se dozvěděla od GF, tak prý je nyní situace taková, že kdyby se uhodilo na vojenské struktury, ať přiznají vše nejtajnější, tak by tam prý techno-okultní, vyvinuté psychotronické programy už nebyly, tedy i kdyby to armáda popřela, nebude lhát.
GF tvrdí, že je to tím, že zmizela předchozí struktura, kdy se to skutečně dělo, ale bylo to tajnější, než tajné, v podstatě to byly zločinecké odštěpenecké žiďácké struktury a z vojenských struktur, i těch tajných služeb, o tom vědělo jenom minimum lidí.
Ti jsou prý ale již mrtví, ti co o tom věděli.
A ty programy, laboratoře a zařízení byly zrušeny, vyvražděny, zajaty a zničeny.

Bylo to navázané na zlé mimozemšťany, byla to jejich technologie, případně jimi inspirovaná technologie.
A nyní je to už minulost, takže, paradoxně, jakkoliv je to pro mě šťastné, že toto ustalo a už mě nemohou terorizovat, tak to nese i ten prvek neštěstí, že už nikdy nikomu nebudu moct jakkoliv dokázat, že nejsem blázen, že jsem si to nevymyslela a že se mi to doopravdy stalo.

A to je ten hlavní motiv tohoto problému.
Technokracie.

Já to totiž původně chápala nějak tak, že to, co se mi stalo, není jenom můj problém, byla jsem přesvědčená, že těch lidí je víc, vůbec jsem nečekala, že jsem sama a nikdo jiný takový není, kdo by toto zažil.
Byla jsem přesvědčená, že se takových lidí najde více, že bude plně odhaleno NWO, že to lidi pochopí, vzbouří se proti nim, že začnou vidět GF na nebi, nebudou se tedy bát a že s GF přirozeně navážeme vztah bojem a odporem proti NWO.
No ale, toto se opět absolutně nestalo.
Nejen, že lidi jakkoliv nepobouřila existence techno-okultních útoků, že je možné na dálku deptat lidi hlasy do hlavy atd., technicky vyvolanou schizofrenií, nebo nějakými paprsky smrti, to je lidem úplně jedno, což je strašně šokující, ale pak jsem měla možnost na vlastní oči vidět, jak lidi konzumují NWO nacismus poklidně, jak s tím jdou, jak proti tomu nic nemají, jak se jim to líbí a vyhovuje jim to... no prostě ten předpoklad, že lidi budou nenávidět NWO byl strašně lichý a vůbec se to nestalo.

Přitom, jediný skutečný důvod, proč se tady musí Galaktická federace jakkoliv angažovat, je právě Drakoniánská okupace v době vzestupné kosmické čistky a nasazení techno-okultních zbraní proti obyvatelstvu + jaderné zbraně, což hrozilo stržením planety a celého obyvatelstva do destrukce a zničení.

No ale, toto vypadá, že Drakoniáni jsou poraženi, techno-okultní instalace odstraněny a jediné, co zbývá, jsou jaderné zbraně a kvůli tomu nás nemusí kontaktovat Galaktická federace na civilizační úrovni.

Vlastně definitivně s tímto zmizel důvod, aby nás Galaktická federace jakkoliv kontaktovala.
Jedině, že by si jí lidi vyloženě přáli, ale to by musela chtít intenzivně většina obyvatel a to je absolutní utopie, jak je jasně vidět.

A v těchto dramatických časech, kdy šlo o všechno, se davy ukázaly bez zájmu, apatické a jdoucí na ruku NWO.
Zároveň je už vyřešeno.

Náš problém, této společnosti, je jednoznačně přemnoženost a kulhající spiritualita za velice drastickými technologiemi, velice hrubými, krutými, hřmotnými, surovými, no prostě drakoniánskými hnusnými život poškozujícími. Nejhorší je 5G - ovšem zase, GF je schopna odstranit 5G i bez nás, když na to přijde.
Ve skutečnosti bychom se asi museli sakra začít snažit, aby došlo po depopulaci ke kontaktu.

Depopulace už je nastartovaná projekty NWO - toxicita a otrava přírodních zdrojů, očkování, společenské deptání, perverze, zvrácenost, následně strach ze sexu a ze vztahů, tedy neplodnost a málo dětí, vymírání...
Přitom se to týká nejvíce západu a západ je nositel technologií a jejich know-how, ovšem nežádoucích, protože to dostali od zlých mimozemšťanů.
Jak budou umírat, bude mizet i know-how.

Protože nás má GF prohlídlé a ví, co jsme zač, asi z toho usoudili, že je pro ně nevýhodné si nás tzv. "brát na triko", tedy se s námi tahat.
Když nás technologicky udrží nahoře v tomto zbídačeném spirituálním stavu, kdy jsme amorální a odporní, zle se jim to vrátí.
Oni s tímto mají bohaté zkušenosti.

Tak když si ověřili, že jsme nebyli schopní rozpoznat mimozemské napadání a hororové útoky, když nám nepřišly divné velice jasné a viditelné úkazy na nebi a zkrátka neexistuje nic, co by nás jakkoliv znepokojilo a donutilo změnit postoje a pochopit nebezpečí a zmenit chování, tak se zřejmě rozhodli, že je pro ně výhodnější nás nechat nejenom spadnout populačně, ale i technicky.

Až nebude západ, nebudou tam lidi, nebude internet, wifi na každém rohu atd. Prostě ten technický úpadek bude probíhat přirozeně a GF je schopná zajistit demontáž té odporné technokracie.
Jednoho dne se ten úpadek snad zastaví, myslím si, že ve výsledku se ten úpadek zastaví právě na nové úrovni hlavní kultury v euro-asii, tedy Slovanů a Islámských kultur, možná že to bude přece jen kousek nad koněspřežkou.
A tam teprve začne lidský přirozený vývoj neovlivněný Drakoniány, který bude v pořádku.

A tam někde v budoucnu se konečně lidstvo dovyvine k přirozenému, dobrovolnému a radostnému setkání s GF, tak jak to má být a ne v této vrcholně znechucené, zašpiněné a pomluvené formě, což je extrémně urážlivé.

Zřejmě došlo k tomuto, proto se věci vyvíjí úplně jinak, než jak člověk doufal.
Nějak mě ten optimismus pouští, třeba se věci vyvinou jinak, radostněji, ale podle mě skutečně zmizel důvod, proč by Galaktická federace jakkoliv musela zasahovat na tomto světě napřímo, s civilizačním veřejným rozměrem.
Většina lidí to nechce, odmítá to.

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > Tommo> 



Jo, s éterickými prvky je to velká záhada, vážně bych docela věřila, že jsme byli očesáni o mnohé poznatky a vědomosti. Něco se mihotá ve vzduchu, vysvětlení třeba nějaké je, ale pravda je asi to, co si člověk vysvětlí "dětsky".
Hlavně - není jakákoliv vůle studovat cokoliv mystického, teorie éteru je zakázaná.
Proto mě nezajímá věda atd., jsou zkorumpovaní, nedá se jim věřit absolutně vůbec nic. Nepřipadá jim špatný elektrosmog, ani magnetická vakcína a i kdyby jim to vadilo, nemají hlas k prosazení pravdy. Takže ve výsledku je "věda" bezcenná věc, která jde proti nám, našim zájmům.
Už mě to nebaví, je to prostě nacistická bariéra, kterou není možné jakkoliv překonat.
Myslím si, že je to záměr, že ve skutečnosti lidstvo je určeno k depopulaci a detechnizaci, proto tu je stále žiďácko-nacistická bariéra, přes kterou nikdo neprojde a vize, že se něco změní, je málo pravděpodobná.

O šamance od Suenee, že volila Pavla atd., vidíš, to já ani nevím.
Idiotů je v té alternativě skutečně drtivá většina, evidentně i idiot může mluvit se zvířátky, je to skutečně až primitivně jednoduché.

Taky bych ráda viděla reálné kruhy lidí, jak chtějí něco skutečně konstruktivně pojmout, ale nevidím to. Ad to, co si myslím - čeká nás depopulace a detechnizace. Lidi prostě nejsou, nikdo konstruktivní není, nic skutečného není možné vytvořit. Takových, jako jsem já, by muselo být aspoň 100, aby se něco dělo.
Ale jsem sama, nic se neděje, právěže už mě to všechno přestává bavit.
Všude jsou jenom kecy, lži, debilní pojetí reality.

Souhlasím s tebou, že pojem "vysokovibrační" je stejně jako "demokracie" naprosto směšný, prázdný, zprofanovaný a vykradený.
Kvůli "vysokovibračním" zlatokopkám, které neustále melou nějaké nesmysly.

Vůbec, mám z toho všeho zlý pocit, že vše je "new age". Nic z těch keců o stoupání do vyšší dimenze, vysokofrekvenčním rozhraní, novém věku prostě není pravda.
Co vnímám podle sebe, tak pravda by mohla být dimenzionální mimozemská válka, dále osvobození planety od zlých technických instalací, odvezení těch technologií, aby to tu nezatěžovaly a dále uzdravování planety a jejích čaker - kultických vřídel a ve výsledku, působením vyživujících sil z vnějšího prostoru, harmonizace dimenzionálního prostředí a uzdravování planety.

Něco z toho snad nějak pravda je.
Ale "vysokovibrační" ezo societka je opravdu na nakopnutí do zadku, jen se dementně směje a plácá nesmysly.

Stejně tak pojmy jako "dimenze", 5D, vše je to skutečně vělice nejasné, o co jde, jestli si to někdo nevycucal z prstu, nebo se to nějak vztahuje k realitě. Právě, pochopitelné to může být skrze fakt, že společnost ovládající telepatii nemůže být prolhaná, jako ta naše, ale to je asi tak jediný pochopitelný rozdíl, jinak jsou to pouze proklamované kecy v kleci.
A skutečně, všelijaké zdravotní problémy, které s vysokou pravděpodobností vyvolávají technologie, jako je 5G, radary, všudypřítomný elektrosmog, případně magnetické bouře atd., jsou vysvětlovány jako příznaky vzestupu do 5D.
Už tyto kokotiny jedou dlouhé roky a opravdu to je zřejmě prolhaná agitka nějakého vyčůraného šmejda.
Na hlavu :-)

Běhači po kurzech seberozvoje jsou taky zajímavá kapitolka, je to z nudy podle mě. Taky si myslím, že nikdo ze sebe žádný zázrak nevymáčkne.
Vlastně je vtipný, že já se těmto lidem absolutně celý život vyhýbala, pak se mi stala ta věc s mimozemšťany a šla jsem s tím na internet a vlastně jsem zabořila mezi lidi s mentalitou těchto běhačů po kurzech.
Jejich a moje představa toho, co se děje, o co jde a má se dělat byla někde úplně jinde a dost jsem se s různými takovými pohádala.
Lezou mi na nervy.
Ale to je vlastně hlavní mota té "tranformace", to je na tom to šílené, začíná být vidět víc, než jasně, že je to celé podvod, bůhví o co tu jde.
Proto to tak podporuje NWO, každý takový blb, co začne nadšeně hýkat na internetu o takových věcech, nemá problémy.

No, "
Pokud mimozemšťané existují, chci to vědět", je to tak, to chce každý. Ale je to divné, celé se to vyvíjí divně, nemám z toho moc dobrý pocit.
Kupř. i to, že nemám žádný důkaz, kromě té fotky a že teoreticky může jít o techniku světové mocnosti typu Rusko, je zlověstné.
Nevím, co z tohoto bude a kde se kdy něco ukáže, něco co nebude nacismus, satanismus a zlo, ale pravda.
Souvisí to se složením lidí, připadá mi, že lidi jsou velice nevyvinutí a že skutečně na žádné mimozemšťany připravení nejsou, chovají se tak.

No, uvidíme.

Furt píšu, jak zhypnotizovaná, asi i příliš, ale čím dál víc mi dochází jakási marnost toho počínání, nějak to nemá úrodnou půdu, v tomto světě je to výstřelek a navíc, pokud vnímám pravdivé informace, tak věc čím dál tím víc "houstne", až se obávám, že pravdu už opravdu ani nebude možné psát.




U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Co tak vím, tak časoprostorovým kolečkem se tady točilo hodněkráte.
To jsou věci, které nechápeme, ale zkrátka je tu manipulováno časem i prostorem. Tedy, je skutečně možné, že někdo něco udělá s časoprostorem, někteří lidé zmizí, jiní se objeví a všem to připadá přirozené a nikdo si na nic nepamatuje, akorát převládne na určitou dobu divný mrtvý pocit.

Mně se třeba stalo, že jsem jednou stála u okna se sluchátky a hudbou v uších a najednou jsem jasně cítila, jak mě rodinný příslušník tahá za rameno a mluví na mě, s divným přízvukem, plným divné starosti. Doopravdy jsem si myslela, že to tak je, otočila jsem se, s očekáváním, že tam bude a budu muset vysvětlovat, proč si něco mumlám pro sebe a jsem duševně mimo.
Ale nikdo tam nebyl, otočila jsem se do prázdna.
Dodnes mi to Galaktická federace vysvětluje tak, že museli tehdy vystřihnout časovou linii, kdy tomuto zabránili, tehdy by mě starostlivá rodina dotáhla do blázince, takže tuto časovou linii vystřihli a nahradili ji jinou, tento podivný zážitek je odraz reality, že se tomu tak stalo.

No, tak to jsou takové trochu šílenější věci, které vynechávám, protože manipulacím s časem a prostorem doopravdy nerozumím, tak tím nezatěžuju, ale toto je také součástí plnější reality.
Tedy nemám problém s představou, že existujeme v simulované realitě nějakého divného časoprostorového pokusu s tímto světem.

Takže si nemyslím, že by byly nemožné všelijaké fantastické teorie, jak to s námi ve skutečnosti je.

Prostě si nemyslím, že je jakkoliv moje vina, co se mi stalo a jediné, jak to doopravdy dává smysl, při všech těch realitách, které se skutečně dějí, že jsem prostě nasazená z Galaktické federace v šamanské, čarodějné roli proti satanistům z NWO, do jejich bezprostřední blízkosti a oni si na mě smlsli, jako na levné oběti, ale já je pak s Galaktickou federací totálně oddělala a dnes už jsou to jenom klony, nejsou to živí lidé.

No a zároveň bylo poraženo techno-okultní možnosti NWO, protože tu byli zničeni Drakoniáni, a to i díky manipulacím s časoprostorem.
Protože kdyby mě rodina odtáhla do blázince, asi těžko bych se mohla servat s NWO, že.

No, ale vzhledem k tomu, že je velikým tichem řešeno i vše racionální, typu "mám fotky éterických objektů, co se mnou vedou telepatickou komunikaci", případně "dějí se mi technické elektricky drnčivé útoky do hlavy", tak ž mě to prostě nebaví.

Co chtějí všichni ti znalci tlustých knih a hrabači peněz s duchovní transformací?

Prostě cítím, že je tu neochota cokoliv chápat.
Zároveň vím, že kdyby jakákoliv slečna v duchovní transformaci dostala takový nářez, co já, tak prostě zdechne, že já jsem člověk s duší mimozemšťana a proto jsem to dala, nikdo jiný to nedá.
A nebaví mě se sem rodit a tuto rasu nenávidím za její zlo, zakrslost, primitivitu, násilí a hrubozaložení.

Takže neočekávám nic hezkého, leda že by se konečně něco hnulo i v těch kamenných sviních, případně něco v té extra inteligentní alternativě.
A to je vysoce nepravděpodobné.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak to chápu, tak vůbec tato naše realita, ve které jsme, je svým způsobem umělá.
Zdá se, že existuje něco jako "save" v počítačové hře, zkrátka bod, od kterého se vše další odvíjí a to je zřejmě stupeň vývoje lidstva, ve kterém je v přirozené formě.
Takže někde v 18. století je "save". Tedy, kdybyste hráli hru, máte uložený záchytný bod vývoje tohoto lidstva v 18. století, odkud se následně vyvíjí všechny další scénáře.
Tedy, člověk s knížkou vytištěnou primtivivní technologií tisku s koněm a vozíkem, maximálně kolejemi.

To je všechno, to je náš duševní stav, to je to, na co doopravdy máme.

A zdá se, že tento "save" nebyl použit poprvé.

Kdo chce jet v 3D linii a úporně věřit v klasickou vzdělanost, tvrdit, že NWO jsou "jenom lidi", vynechávat veškeré mimozemšťany, pochopitelně může. Třeba mají pravdu, já jsem jenom blázen a schizofrenička a technické zvuky do hlavy, divné úkazy na nebi, vyfocené éterické objekty nic neznamenají, to je prostě "normálka".

Mě toto nebaví, popravdě, toto je zoufalství.

Já nechápu vůbec, co se tady děje. Všichni dobří, kdo přinesli něco skvělého a probouzejícího, jsou "odhaleni" jako blázni a podvodníci, třeba ten Lobsang Rampa.
OK, ale co když třeba Lobsang Rampa říkal pravdu? Pak jsme hodili do koše extrémní výkon extrémně nám oddaného a pomáhajícího člověka, protože nějakej zkurvenec, jako je Dalajláma, ho sundal a nějaký debílek napsal, že Cyril Hoskins je prostě podvodník.
Jenže ten podvodník dokonale popisoval Galaktickou feeraci už v 50. letech.
Třeba sepsal dílo Poustevník, ve kterém odhaluje svůj příběh z dětství, kdy nějaký čas pobýval u starého tibetského poustevníka, aby ten mu předal svoje znalosti a příběh, kdy byl v mládí unesen mimozemšťany. Ti ho poučili o všelicems, pak mu během několika vteřin vylaserovali jeskyni a zařídili v ní pramínek čisté vody, vysadili ho a řekli mu, že teď počká X desetiletí na malého kluka, který si to k němu přijde poslechnout.
OK, on tam přišel, pak to donesl na západ, tady to hovada zmačkaly v ruce a vysraly se na to.

Takže, jestliže jedeme v "save" z 18. století, tak tohle jsme docela podělali.

Na druhou stranu, Drakoniáni byli Galaktickou federací zničeni a tak by se dal udělat další imitovaný "save" po r. 2000.
Ale musí se docílit stavu, kdy na této planetě nebudou zbytečné technologie a velká masa lidí.

Myslím si, že to je i plán NWO - deindustrializace.
Asi se to nechá běžet.
Stejně - člověk je primitivní hloupá bytost, která nechápe složité mimozemské věci, nepotřebuje i-phone, ani eletřinu, ani jadernou elektrárnu.

Časem se to tady dovede ke koněspřežce a malému počtu lidí.
Pak se pustí něco jako záblesk, nové generaci se vypustí paměť, pak se nasadí "pamětníci", což budou nasazený mimozemšťani a ti mládeži vysvětlí, že je přesně rok 1728.
Od té doby tomu budou všichni věřit.
Když je GF schopná laserem vytvořit jeskyni i s pramínkem během několika vteřin, tak asi umí zamést efektivně stopy k vytvoření takového historického "save" ve hře "Člověk na planetě Zemi"

Takže, buď vezmem rozum do hrsti a začneme se chovat přičinlivě, nebo si počkáme na vytvoření tohoto "save game".

U příspěvku:Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Tommo (Občasný) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Připojuji svůj postřeh k otázce o éterických prvcích.
Zaujalo mě výše zmíněné "mihotání " před očima.

Které vidím hlavně při pohledu do modré jasné oblohy. Mihotavé modro-zelené kuličky s velkou dynamikou se objevují a mizí.

Vysvětlení sklivcových zákalků a defektů na sítnici, obyč. prach. částic je ok, ty vidím samozřejmě také. Zvýšený nitrooční tlak apod.
To není ono.

Blíže tomu co vidíme a jeho fyziologické vysvětlení se nazývá: Entoptický fenomén modrého pole.
Toto dle mého subjektivního vnímání okolní (zde vnitřní) přírody se nechá vidět krátce po západu slunce na jednolitém šedém nebi.
Mikrokosmos, vnitřní dění přesto jemně projektované do vidění.
To není ono, ale hezké.

Dle vysvětlení W. Reicha je to Orgon.
(Celkem obsáhlá knihovna se dá lehce sehnat, bohužel jen v originálním znění. Přikládám odkaz se skicou pohybu orgonu. )
https://media.ellinikahoaxes.gr/uploads/2021/03/the-orgone-accumulator-handbook.pdf
str.105/175
A to je dle mě ono.


Telepatická komunikace se zvířaty a mimozemšťany :
Bez pochyb se zde jedná o dvě, tři i více rozdílné věci.
Stejně jako ve vysvětlení mihotání před očima.

Míchat tyto věci do sebe, nerozlišovat mezi nimi pouze poukazuje na zmatené vnímání, odbornou neohrabanost, zveličování úžasnosti zážitků či jen obchodní akt ezoteriků, kteří si rádi uměle zdvihají sledovanost. Trochu se divím, že to nekorunovali komunikací s dévickými bytostmi, možná ano - video jsem celé neshlédl.
Rozhodně nechci rozporovat "um" paní šamanky, ale jestli byla zároveň volit p.Pavla - Fialu, maluje UK vlajku, spolkla vakcíny a pokládá USA za demokratické mírotvůrce, ignoruje minulí-stávající-budoucí stav věcí. Padá.
Promiň, ve všeobecnosti mě lidé celkově iritují.

Já bych rád viděl, jak se tvoří reálné kruhy lidí, kteří jsou toto vše, nejen tebou opisované minimálně schopny alespoň v širším rámci pojmout, připustit. Respektovat se mezi sebou. Hledat společné, neodsuzovat.
Tvorba jakési knihovny zážitků z chanelingů, aby se opravdu vědělo odkud vítr vane, je zářný příklad věcí, které bych jistě nejen já velice ocenil.
Rád bych za svého života zažil všeobecný vzestup a získání většího prostoru pro moc měnit zažité - pokřivené, zastaralé - již vyvrácené vzorce, paradigmat ve společnosti, víře. Doma v rodinách, politice a světovém dění. Přístupu.
Už se prostě vymanit.

Moje motivy pro poznání a pochopení mechanizmů kolem nás.
Chci znát pravdu. Nejenom tu svojí osobní, ale naší všeobecnou.
Došel jsem k závěru, že na to mám výsostné právo, že na to má každý právo.

Neustálé řeči o vibraci je třpytivé pozlátko na snůšce keců. "Vysokovibrační lidé" jsou slepí kreténi. Většinově.
Připravte se, právě probíhá hon na vysokou vibraci.
Zavádějící slovní spojení je nepochopeno a v podání naší scény opět narcis sebestřednost a neschopnost uchopit dění z širšího pohledu.
Vše musí být vysokovibrační . Vysokovibrační strava, vysokovibrační parfém a dál až do úplného znásilnění, zmrzačení tohoto chápu, libozvučného slovního spojení.
Nevím proč se nemluví jednoznačnými jednoduchými pojmy a hledá se mysterium a magie, kde není.
Upřímný, laskaví. Otevřený, přístupný. Zvědavý, vnímavý a pod.
Pojem vyskovibrační jistě zahrnuje všechno toto a dál. Můžeš pod to schovat, ukrývat a prodávat téměř cokoliv. Od materiálních produktů po duchovní aspekty, reálie, relikvie.
S jistotou mohu jen říci, že stávající IT technologie by měli být skutečně vysokofrekvenčnímu člověku bolestivým, otravným, deprimujícím zážitkem.
Všímavější , opět "vysokovibrační" by zaznamenali změny v okolní přírodě a hlavně na sobě.

To samé nejednoznačný, nepochopený pojem přechodu do 5d.
U člověka = našel jsem se, ztotožňuji se s tvým vysvětlením co takový přechod, změna obnáší. Je pro každého z nás nutností, základním předpokladem.
( ext., int. otevřenost, upřímnost, čistý záměr, empatie, sounáležitost. Odkrytí-přijetí-rozvoj duševního pole, uvědomění si jemnohmotných struktur, světů. )
U planety to bude mít souvislost s odbouráním a vymanění se z techno okultních instalacích kolem a uvnitř Země. Chápu jako očistu.

Veřejně v ezo kruzích se omílá, že je planeta vezme díky své měřitelné rezonanci - frekvenci (shumann) a jejím působením sebou. Jen tak. Bez svého vědomého čistého prozření, přičinění se ke změnám.
Hodně je s toho i bolí hlava - říkají s přilepeným iphonem na spánkovém laloku.
Jsou unavení z té aglomerace plné technicistních vln, vibrací, nebo skutečně vnitřními radary zachytávají a ladí s výkyvy tohoto jevu ?. Nevím.

Ale myslím že, to neustálé všudypřítomné, masově mediálně i ezoterikou proklamované Já!, je akutně nutné změnit v My!

Lidé co běhají po kurzech sebepoznání, sebe léčení a chytání prázdného pojmu vysokých vibrací, už, už jsou v 5d.
Tyto učení a falešný vzestup je primárně uzamkne do zahledění se do sebe. Odtrhne od okolních lidí, dění. Mini kruhy. Vzniknou divně vyzařující v jádru sobečští lidé, sektaři. Podobní jehovistům. Takové vybrakované umělé schránky bez jakéhokoliv postupu. Dají si kakaovou ceromonii a s láskou přijmou brutální zotročující vesmírný vir.
To se "mocipánům" velice hodí. Bude to tedy ač jakoby underground, na okraji alternativy, ale více či méně vždy podporováno NWO slizkými lasičkami.

To úzce souvisí s tím co říkáš. NWO nebude šikanovat svoje lidi.

Pokud mimozemšťané existují, chci to vědět. Vše tomu nasvědčuje. Indicie všude ve švem.
Více než naivní názor, že jsme ve vesmíru sami je prostě dávno za zenitem. Nejsme sami. Od int. jemnohmotných paralelních světů a živých bytostí schopných plnohodnotné komunikace všude kolem nás po ext. vyspělé civilizace.
Pokud se s nimi dá komunikovat. Jistě že mimo zažité všeobecně standardizované technologie pro komunikaci, chci to umět, nebo se alespoň více přiblížit k pochopení.
Základní lidská vlastnost, instinkt - poznání pravdy, historie a skutečných lidských možností.
V tomto ohledu sbírám jen doporučení, vědom si nebezpečí.

Několikrát, myslím si.
Se mi podařilo navázat jednoduchou komunikaci s přírodou, rostlinami.
Ne. Samozřejmě to vím.
(ext.) Od domácí květiny, která mě uctivě žádá o přesazení, přes majestátní stromy v lese se svojí dětskou zvědavostí. Po vysmívání se mé osobě obyčejného Jetele na rozkvetlé louce.
(int.) Rostliny s námi komunikují i vnitřně, po jejich požití nás dokáží léčit, směřovat, ukazovat - vyjevovat skryté věci, moudrost.
Se zvířaty probíhá čtení v řeči těla a krátké obsahově však jasné výkřiky mysli. Žádný smysluplný dialog.


Výpověď Emery Smitha. Momentálně běžící na Celostním Vzdělání.
Díl 22. = při čtení tohoto dílu mě trochu zamrazilo díky paralelám s tvojí zkušenosti - někdy mrkni, popř. znáš, vid.



Tak Hezký den.


Ps.
Jsem rád, že tě čtou i relativně známé, hlavně normální osobnosti. O paní Hance jsem to věděl, díky její propagaci tebe u svého videa o A. Denan. Pokládá si dobré otázky. Orientuje se v tématu a přiřazuje nejen pocitově, intuitivně odpovědi, ke kterým jsem také došel.
Vždy hezký, jemný, slušný, racionální, nenásilný přednes. Poukazování na mega rozpory a snaha otevřít ztraceným děvčátkům oči. Vnuknout trochu kritického myšlení.
Sdílení vlastního pohledu. Takhle by to mělo být.
Uznání její osoby, snahy, práce.
Respekt. (Nikoliv obdiv.)

Ty jo, ta kadence tvého psaní je obdivuhodná.
Pro mne studnice vědomostí . Malé poselství, né však posedlost.
Pomalu tě nestíhám číst. Právě ted se jen dívám (opět) na ty hezké grafiky. Mazec. Díky.
S tvým dovolením zasílám sem do tvého prostoru.
U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vlastně je tu dlouhodobý problém, že nacisti drží lidstvo v otrockém stavu.
Přičemž, nacisti jsou chytřejší, než lidstvo, protože to je infiltrační vrstva, stejně jako žiďáci. Tedy, jsou v nich taky mimozemské duše, ovšem z nepřátelské strany, tedy mají větší inteligenční, parapsychické schopnosti a mají přímé propojení s mimozemskými rasami.
Tedy, nyní jsou již potíráni a zabíjeni Galaktickou federací, i skrze infiltrace z pozitivní mimozemské strany, tedy Galaktické federace.

To se daří, skutečně já si musím zvykat na to, že už žádné boje nejsou a že jsou všechny ty zrůdy, co bučely do hlavy, jsou odstraněné.
Věřím, že Galaktická federace velice intenzivně potírá tento zločin, že to prostě ničí čím dál více, já to s nimi procházím skrze kosmologické poryvy vln, kterým taky ne vždy úplně rozumím.

No, ale běžné lidstvo, to je katastrofa.
Nic nechápou, vlastně se do těchto bojů nijak nezapojili, vše se odehrává pouze mezi Galaktickou federací a Drakoniány, lidstvo k tomu nepřiložilo ruku, nijak se nezapojilo do díla.

Takže je jakoby zachráněná rasa, ale taky nevyspělá k jakémukoliv kontaktu.
Tudíž se zřejmě skutečně odstraní všechny technické instalace, o kterých toto lidstvo stejně ani neví a tato rasa se vrátí na svoji linii vývoje.
Tedy bez techniky, tato záležitost, která se tu stala, tato technicko-okultní a kosmologicky vedená válka mezi GF a Drakoniány jim nebude odhalována, nebude se po nich chtít, aby cokoliv pochopili a prostě se jejich počet výrazně zredukuje a vrátí se k před-průmyslové éře.
A tam budou vráceni na svoji linii vývoje a nechají se být.

Protože, já nevím, jestli jsem přehnaně pesimistická, ale mě už to nepochopení těchto záležitostí nebaví.
To, jak proti EU hnusárnám není odpor, jak to lidi žerou, jak se ohání nějakou demokracií, aniž by o něco takového kdy duševně zavadili, jak pojali "transformaci" jako nějaké individiální duchovní vzestupy a příležitost k vytřískání peněz ...

už mě to nebaví, nějak nikde nevidím cokoliv, co by mohlo zlepšit situaci.
Zkrátka ta nízká spirituální úroveň je fakt, tvrdý fakt a z tohoto bodu, v této fázi vývoje, i v této fázi již vyhrané války, ovšem bez přispění lidstva, z toho nevede vzestupná linie.

Vše povede zřejmě k sejmutí lidstva na středověkou technickou úroveň, bude bez internetu, bez počítačů, bez jaderných technologií atd.
A ať se technicky vyvine podle toho, jak uzná za vhodné.
Mimozemšťané GF jsou schopni z této planety odstranit vše technické, co sem nepatří, aby nezůstal ani šroubek v zemi.
Při snadném revizionismu dějin, kterého jsme svědky, nepochybuju, že za 200 et si nikdo nebude pamatovat, že tu byla tato doba, všechen ten beton a ocel a jaderné eletrárny, nějaká umělá inteligence, internet.
Dá se to zařídit snadno.
Odstraní se hmotné důkazy, pustí se vlna do hlavy a po úmrtí většiny zůstane generace, která bude tvrdit, že od r- 1725, kdy se toto všechno stalo, uplynulo 6 let a že by možná bylo na místě vyvinout knihtisk.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Docházím k těmto závěrům, protože dlouhodobě vidím neschopnost a neochotu lidí cokoliv chápat, včetně alternativní scény, přičemž drakoniánské manipulace jsou velice intenzivní a rafinované, tak rafinované, že to skutečně pro "normálního člověka" je za hranicí jeho schopností myslet.

Mně kupř. nezajímá, že někoho nezajímá, že když jsem vyfotila éterické objekty, se kterými mluvím, že asi nejsem blázen.
Percepce běžného člověka tyto reality míjí, běžný člověk mě potřebuje mít v kolonce "blázen".
I když je vrcholně bláznivé si v současných situacích tohoto světa myslet, že tu nezasahují mimozemšťani.

Většině je u prdele, že se nějakou ženskou pokusilo NWO odpravit techno-okultními možnostmi. Jim se to nestalo, jim je ti doslova u prdele.
I z toho důvodu, že nevěří na reinkarnaci, tudíž je jim u prdele celá budoucnost této lidské rasy na této planetě.

Kdo se chce narodit jako nevinné děvče, kterému v jejích 14ti letech vytvoří dementní spolužák její nahý profil na sociální síti, který vytvořila umělá inteligence?
Asi nikdo z těch chcípáků, kteří ignorují to, co píšu, nebo se tomu smějí.
Ale přesto se to někomu děje.
Což je vzhledem k rigidní zaostalosti, primitivitě, bezcitnosti a násilnosti této super hloupoučké rasy poněkud problém.

Prostě jsme v situaci, kdy jsme jako hloupoučká rasa zavaleni technologiemi, které nás úplně zničí.

Jedinou obranou je spojit se se spřízněnou, ochranářskou mimozemskou společností, která takové technologie zvládá.
Ale proti tomu je aktivní odpor, jakože skutečně aktivní odpor.
Hloupost, primitivita.

Takže si začínám říkat, že to asi vážně dopadne depopulací a detechnizací, vrácením této stupidní rasy na její skutečnou úroveň.
Ke koněspřežce.
Mně to jako mimozemšťance taky až tak nevadí, celý můj život je rámovaný divným bojem proti divným lidem, následně telepatickým spojením s GF a válkou proti NWO. Nepotřebuju dále žít, od života nic neočekávám, i bych ocenila svoji přirozenou smrt, abych mohla jít domů, do vyspělých společností.
Této hloupé rasy už mám dost a planeta je zachráněná, nemám důvod tu dále pobývat.

Ta stupidita a rafinovanost drakoniánských infiltrací je extrémní a lidi jako rasa jsou extrémně hloupí a nikde, doslova nikde nevidím jakékoliv pochopení toho, co se tu děje.
Toto nemůže dopadnout dobře.
Kdyby mělo někde v budoucnosti dojít k jakémukoliv kontaktu s GF, už teď by musela být vidět daleko větší proaktivní, nikoliv odporová aktivita. Ale to se neděje.

V deníku Právo dnes vyšel třeba tento článek:



Když vyhrál Fico, tak Jourová, euronacistka, přizná vše, co se děje.
Pravda je určitě někde tam, že ač se snažili nasadit všechny tyto svinské metody, tak vyhrál Fico, proto o tom informují.
Kdyby vyhrála jejich liberální Sračka, tak by žádná umělá inteligence do voleb nezasahovala a všechno by bylo v pořádku.

Zkrátka, věřím už víc na apokalypsu, než na kontakt s GF.
Tak blbá a protivná, nedovyvinutá rasa, kladoucí tuhý odpor Galaktické federacu, přetechnizovaná na vzácné planetě...
toto nedopadne dobře.




U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 >





Ale je otázka, jestli se s novým věkem kdy dočkám.
Pomalu začínám připouštět i variantu, že prostě ne, že nic takového nikdy nepřijde a nebude.

Ten vývoj, kterému jsem doposud věřila, že přijde depopulace na 20% a potom kontakt s Galaktickou federací a nový věk, je plně závislý na existenci technologií kooperujících s jemnohmotným prostorem, tedy techno - okultních technologií. Technologií, které dovolují komukoliv, bez jakýchkoliv schopností, fungovat jako "čaroděj", tedy na někom páchat na dálku jakékoliv zásahy, zasahovat mu do mozku, mluvit na něj tak, aby člověk slyšel hlasy. Dovoluje to tomu komu, aby fungoval jako volný mrtvý duch v jemnohmtoném prostoru. Další forma těchto zbraní jsou ty pulsní zbraně, tedy že je možné člověka zabít na dálku "paprskem smrti".

Dokud tu budou takové technologie, musí dojít ke kontaktu s Galaktickou federací, protože bez tohoto kontaktu budeme těmito zbraněmi natolik ovládnuti, zotročeni a bude nám znemožněn duchovní vývoj, že naše rasa bez tohoto kontaktu zahyne a nebude mít pokračování.

Potom by vše mohlo skutečně probíhat tak, že tak zhruba za 5 let, mezi roky 2027 - 2030 opustíme EU, přijdou největší vlny masového umírání na vakcínu, idioti vymřou, zmizí veškerá infiltrace, dobytek a vesmírná náplava, zůstane hypotetických 20% obyvatelstva, které má mít lepší, lidskou duši a dojde ke kontaktu s GF.

No, ale popravdě, nevím, až tak tomu už taky nevěřím. Včera jsem viděla jeden pořad na alternativě, kde vyjádřili názor, že alternativě škodí ty idioti s mimozemšťany a taky tam vyjádřili názor, že ti zlí, myšleno NWO, "jsou taky jenom lidi" a že nejsou schopní dotáhnout svoje plány do konce.

To ve mně probouzí veliké zoufalství a zmar. Čím dál víc mi dochází, že k pravdě, jak věci jsou, že to NWO jsou infiltrace a že to řídí Drakoniáni a že bez mimozemšťanů GF už bychom byli všichni rozsekaní na fašírku, je extrémní odpor.
Prostě lidi je nechtějí, žádné mimozemšťany z GF, je k tomu odpor, absolutní, nikdo to nechce chápat, neexistuje žádný proaktivní přístup. Já jsem tak vytočená, zklamaná a zoufalá, protože mi absolutně nikdo nevěří.
Ani ta alternativa. Doslova k tomu všichni zaujímají aktivní odpor, ne aktivní spolupráci.

Takže lidstvo je absolutně duchovně nepřipravené na jakýkoliv kontakt s Galaktickou federací a je velice málo pravděpodobné, že by k tomu mělo nyní vůbec dojít a to i v případě, že by jich zůstalo jenom 20% těch lepších.

Zároveň, mám takový dojem, zřejmě zmizely důvody k naší intervenci tady.
Kupř. tady na totemu zmizel ten útočný anonym, který je s vysokou pravděpodobností Zeanndrich E., alespoň všechny okolnosti tomu napovídají. Aspoň je vidět, za jakými hranicemi našeho běžného uvažování ty zlo NWO funguje - funguje tam, kde to nikoho nenapadne, protože přece ... tady protože přece vždyť ten hodný křesťanský pán přece nemůže být taková zrůdná svině ... ale může ale může.
V mém prožívání defintivně zmizely všichni útočníci, včetně jedné úporné zrůdy s namachrovaným hlasem, který mě obtěžoval ještě v létě tohoto roku. Prostě zmizel. Prý jde o nejhorší zrůdu za posledních 300 000 let, která tu na zemi operovala. A zmizel, už mě neobtěžuje.
I nějaké ty formátovací programy do podvědomí o politicích a kanibalismu jsou pryč, už se neobjevují.
Už prostě není problém, na nebi už se taky nevyskytuje nic divného, žádné záblesky, žádné divné mraky, jenom běžné chemtrails.
Mluví na mě už jenom Galaktická federace, jinak jsem vlastně už bez problému, nezažívám žádné boje, nic takového, žádné útoky, nic z toho. Kdybych nebyla dezintegrovaná z války a nemusela se ještě v tomto ohledu dávat dohromady, tak už mi doslova vůbec nic není.

To znamená, že ty technologie a útočníci byli odstraněni.
Ono je totiž docela klidně možné, že toto skutečně byla pouze a jenom mimozemská záležitost, že si to tady prostě vyřídíme mezi sebou, protože já jsem v podstatě taky mimozemšťanka, sice v lidské inkarnaci s lidským tělem, ale s mimozemskou duší, která na tento svět nepatří.
Že prostě Galaktická federace získá pod kontrolu tento svět, za pomocí takových inkarnací, jako jsem já, vypráskáme Drakoniány, získáme pod kontrolu všechny ty techno-okultní instalace a odtsraníme je z této planety, Galaktická federace odstraní infiltraci ze sféry zlých mimozemšťanů do lidské rasy, všechny je zabije a nahradí neškodným klonem ... vymlátí a uzavře všechny laborky s tajnými nacistickými psychotronickými programy atd. a bude po problému.
A protože lidstvo je strašně stupidní, duchovně zaostalé a brutálně nevyvinuté a nedokáže pochopit nic z toho, co by mělo chápat, kupř. že mikrovlnné záření škodí a že 5G je škodlivé pro zdraví a pro planetu a vůči všemu, co je potřeba pochopit, tedy mimozemské infiltrace, technno-okultismus atd. vyvíjí aktivní odpor ...

tak to možná dopadne úplně jinak, než jak to říkám.

Žádný kontakt nebude, protože možná potřebujeme ještě X tisíc až desítek tisíc let vývoje na spirituální bázi, abychom vůči GF nevyvíjeli aktivní odpor, zato budeme výrazně zredukováni a technicky vráceni do středověku.
Protože, technický vývoj mají na svědomí Drakoniáni, ti to tady valili, všechny ty těžké průmysly, vesmírný vývoj, počítače, nanotechnologie, výzkumy atmosféry, ovliv%nování počasí, psychotronický nacistický vývoj, satanistické oběti, toto všechno mají na svědomí Drakoniáni, ve skutečnosti to nebyl přirozený lidský vývoj, jak by se skutečně rozvíjela tato rasa bez násilné intervence Drakoniánů.

Čemu věřím jako neměnnému vývoji budoucnosti, je depopulace a vymírání západu.
Jakmile to přijde, technický vývoj půjde prudce dolů.
Galaktická federace je schopná odstranit ohrádku 5G, sestřelit, či dematerializovat satelity, zneškodnit jaderné elektrárny atd. a nechat lidstvo spadnout na úroveň, kam patří.

Já třeba to chápu, o co jde a co má lidstvo chápat, ale já mám mimozemskou duši, takže je to podvod.
Lidská duše to nechápe, vyvíjí aktivní odpor vůči všemu, co je nutné pochopit.
Je to prostě ještě nedochůdče.

Takže to tady možná skončí depopulací a detechnizací, odstraní se všechny technologie, které nejsou lidský vynález, všechny technologie, které tu byly uměle vyhnané a člověk na ně evolučně nemá.
Lidská rasa se zredukuje, na jakou míru nevím, třeba těch 20% a technicky se nechá propadnout zpátky někam ke koněspřežce.
A tam se nechá být, planeta už je od Drakoniánů osvobozená, už ji má v moci GF, ti nikam nespěchají, jim je to jedno, kolik desítek tisíců let ještě potřebujee, tolik jich budeme mít.
Bez Drakoniánů je vysoká pravděpodobnost, že už nikdy nezahučíme do tak příšerné technokracie a nebudeme schopni ohrožovat planetu.

Je to taky jedna z variant.

Nikdy jsem ji nepřipouštěla, protože mi přišla mimozemská otázka velice jasná a otevřená a lidi chytřejší, než co jsou a taky ty problémy techno-okultismu jako velké a zásadní.
Ale techno-okultismus se dá odstranit a tím pádem tu není vůbec žádá nutnost ke kontaktu s GF.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jakože naoko se v těch diskuzích nechává takové různé štěkání, že jako je možná oponentura.
Ale to je výsledek dlouhodobé nezákonné cenzury, která za dlouhé roky již odradila všechny, kdo by byli schopni skutečné diskuze, aby cokoliv psali.
Navíc, nezákonnost jednání velkých mainstreamových webů a jejich redukce diskuzí je chronicky známá.
Takže výsledkem si nikdo, kdo by doopravdy věděl a dokázal by diskutovat, toto netroufne, protože ví, že to nikam nepovede.
Prostě se bude snažit, bude formulovat, argumentovat, dá tomu hodiny času a pak přijde nějaká vygumovaná píča z redakce a smaže ho a ještě může mít oplétačky s policií.
Takže se na to každý vykašle a v diskuzi se místo skutečně erudovaných diskuzí lidí, kteří by měli co říci, vyskytují pouze ratlíkové bitky nějakých štěků.

Jo, jednoznačně úbytek demokracie v naší zemi souvisí se vstupem do EU v r. 2004. Začalo to plíživě a nenápadně, utužením poměrů, nasazením cenzury na internet, ta zvláštní krásná svoboda zmizela, nasadilo se šedé gestapácké myšlení, evidentně se utáhly šrouby.
Tenkrát jsem si to neuvědomovala, byla jsem dvacetiletá a nic nechápala, ale tvrdě se mi to podepsalo do duševního zdraví.
Když žijete jako hippie a nechápete, že kolem vás jsou jenom náckové, tak duševně trpíte.

Těším se na umírání těchto zkurvených nacistických davů, netajím se tím.
Ať už zdechnou, já chci nový věk.


U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Slovo "demokracie" je naprosto zprofanované a prázdné. V r. 2022 s naprosto zločinnou cenzurou nepohodlných webů a výhrůžkami zavírání do vězení a tvrdou nacistickou masírkou jsem zažívala pocity ohrožení vlastní země a přímé útoky na slovanské kořeny, měla jsem emoce a pocity, které jsem nikdy předtím nezažila a ani nevěděla, že existují.
Strach o vlastní zemi, sevřené srdce, ale ne z Ruska, ale z těch zrůd, co blily nacistickou proukrajinskou propagandu a jejich příšerných očkovaných davů.
Toto vítězství Fica je první věc, samozřejmě po selhání NATO na Ukrajině, která mi zvedla náladu a dala příslib lepší budoucnosti.

Ti, co bezohledně lejou v diskuzích svoje názory, protože jsou prorežimní a nikdo po nich nepůjde, nejsou demokrati. Ti mají toho pojmu jenom plnou držku, jinak jsou to normální totalitní zrůdy a skutečně si zaslouží svoji očkovanou smrt.
Milují satanismus, obdivují ho.
Západ totiž jede velkozločin nad vrstvami normálního zločinu, do kterého se snadněji chytnou ti slabší, jejich oběti. Na idioty to perfektně funguje, taková taktika, to hyperpokrytectví.

Jak pročítám ty diskuze nad volbami na Slovensku, jsem jedině ráda, že se karta začíná obracet, už mám proklamací těch dementních prasat plné zuby. Kdyby se těm sviním dalo v diskuzích normálně oponovat, kdyby byla ta demokracie, ale ona není.
Nechávají se názory prorežimních prasat a opozice je likvidovaná a je jí vyhrožováno vězením.
Fakt demokracie jak kráva, nechápu ty zmrdy, který si doteď myslí, že je u nás nějaká demokracie.


Tady jsou klasické výblitky z diskuzí:

"45% společnosti chce, aby se o ní stát staral a dalších 45% se chce starat sama o sebe."

"2 roky pandemie, ktore viac zasiahli vyskum a zdravotnikov nez zvysok populacie, ktora mohla sediet doma, ale fnukala ostosest."

"Národ, která je schopen si zvolit do vedení hulváta, který veřejně a extrémně sprostě uráží vlastní presidentku, nemá právo na samostanou existenci. Taky o ni brzy přijde."

"Špatnou zprávou je výsledek voleb pro Ukrajinu. Na západní hranici válkou zkoušené země se k moci blíží vláda, od které se místo zásadových demokratických postojů dá čekat v lepším případě nemravné lavírování, v horším ještě nemravnější proruský appeasement."

"EU se musí vypořádat s populismem východních politiků, kteří jdou na ruku tupé ruSSké propagandě pro hlupáky! "



Atd., atd., už mám těchto výblitků nějak plné zuby a nechci je číst.
Mně by to nevadilo, kdyby byla demokracie, tedy kdyby byli tito křiklouni nesmyslů zbaveni té výlučné pozice nedotknutelnosti, kdyby se jim skutečně dalo oponovat, kdyby skutečně byla povolená společenská diskuze jdoucí do větší hloubky a tedy ti, co by dokázali takovým oponovat, by nebyli mazáni a banováni a nehrozilo jim vězení.
Jenže to, co jede, je nacismus, sprostý EU nacismus, potírání lidských práv a svobod, omezování diskuze, cenzura internetových zdrojů.
Když už to má být takto a tato populace je schopná pouze této diktatury a na demokracii může zapomenout, protože ta vyžaduje otevřenou a svobodnou diskuzi bez násilného potírání opozice, tak tady můžeme mít klidně ruské poměry a pro nás, obyčejné lidi, to bude lepší.
A teprve tehdy, až v nás bude síla a většina bude ctít demokracii vevnitř, ne jen navenek, tak přijde svoboda a vyspělá společnost.

Stejně, když si uvědomuju, s čím souvisí pohasnutí spirituality a tvrdá nacifikace a zešednutí světa a celé populace zhruba kolem r. 2007, tak jednoznačně se vstupem do EU v r. 2004.
Ta nacistická stoka se k nám velice brzy nalila a udusila vše krásné, barevné a svobodné.
Stejně ty svině lhaly, nebo nám se lhalo - EU měla být o volném obchodu, mělo to být pouze o ekonomice, nikoliv o jakýchkoliv ideologiích, hromadných nařízeních, hromadné ideové politice.
EU je nacismus, nic víc.
To jsme si nedomluvili a už je čas je opustit, vypadnout z toho spolku a rozvíjet naše země a nikoliv dotovat parazity s nacistickou ideologií.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak bude probíhat ten proces umírání západu a rozkvétání východu, tak se NWO, jako ty inteligence, které tu jsou stále přítomné, již v oslabené míře, ale jsou, pochopitelně nacpou do Ruska.
Tedy, jakmile spadne problém "západ", což se myslím si už začíná dít, protože už jsou za horinzontem událostí, kdy mohli ještě překlopit síly ve svůj prospěch - tzn. s Ukrajinou neuspěli a tedy již nemají šanci na jakoukoliv světovládu a začne jejich pomalý, ale jistý úpadek a masové vymírání a útlum vlivu - tak jakmile toto začíná, začne vnitřní boj proti archaickému zlu, které se nastěhuje pochopitelně do východních struktur.

Ty zločinné mafiánské NWO osoby, plazoidní a jiné infiltrace s nelidskou duší, v židovských strukturách většinou, jsou převlékači kabátků.
Takže problém s NWO jako takový tím úplně nemizí, budeme se s nimi muset ještě potýkat, souvisí to samozřejmě s celkovým a hlubším odhalením souvislotí, s řešením technokracie, techno-okultismu a mimozemšťanů.

Jak jsem to navnímala v dimenzionálním poli planety, tak velice staré, shnilé a morbidní sídlo archontů, vesmírného viru, je někde pod východní Sibiří. Toto má stále vliv, ač je to taky oslabováno. Odpovídá to nejhnusnějším černomagickým okultním praktikám.
Toto musí být také vyřešeno, souvisí to ale s celkovými divokými a syrovými energiemi východní Asie.

Takže, hodně bojů je ještě před námi, jak budeme nuceni prosazovat svoji vizi proti těmto temným strukturám, bude docházet k dalším plošným pochopením a odhalením a lepšímu chápání a také ke zlepšování společnosti, kde bude čím dál silnější vliv těch, co nyní prošli sítem očkování a nacistické propagandy.

Je fakt, že taková ta úplně naivní vize panslovanství a Putina jako svatého spasitele je taky zrádná.
Problémy nezmizí, starý věk se odstraňuje po kusech a stupních a přecentrování na východ a oslabení západu je první, nejdůležitější fáze, ale není to všechno.
To, že padá západ, je jasný projev toho, že Drakoniáni, skuteční vůdci nacismu prohráli. Jejich plán byl jasný a průzračný - s nadvládou nacistického západu pod nálepkou "demokracie" dostat pod kontrolu s globalistickou agendou celý svět.
To, že se tento scénář narušil, je projev výhry Galaktické federace a její větší vliv na globální řízení.

Cílem je prozření a pochopení galaktické reality.
To se může pochopitelně stát, když budou nejhorší problémy vyřešeny a svět se zastabilizuje v nových, udržitelných pořádcích a zmizí nacistická ideologie.

U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jsem šťastná, že se začíná objevovat nějaká schůdná cesta, jak celé toto zrealizovat, jak přeskupit na východ. Když se podaří uskutečnit spojenectví států východní a střední Evropy, celá věc již bude stát na úplně jiných základech, než Sovětský svaz. Kdyby došlo na výhrůžky, že Rusko se dá válečně tažením na západ, i kdyby došli až do Lisabonu, problém bude zase to "dobytí území". Tedy, zase by u nás řvali západní fanatici o tom, jaká je to okupace a kdesi cosi. Když se uskuteční svaz států východní a střední Evropy, což se může podařit během několika let, protože očkovaní prozápadní lidi budou umírat a celkově slábnout, bude to stát na silných a stabilních základech dobrovolného rozhodnutí a už celá ta věc bude mít úplně jinou energii, než Sovětský svaz.

Velice v tento scénář doufám, vypadá jako nejreálnější, nejschůdnější a nejméně dramatický a splní podmínky přecentrování na východ.
Rusko se zároveň otřepe z děsivého šoku, že se na něj západní nacisti vrhli ve snaze ho úplně zničit skrze nacistické provokativní jednání na Ukrajině následně "celosvětovou" podporou nacistické Ukrajiny.
Když ucítí, že se na západ od něj vytvořila koalice států o své vlastní vůli, bez jejich válečné intervence, která s nimi bude spolupracovat, získají vnitřní energii pro vlastní obrodu.
Tou dobou už bude západ slábnout a již nebude nebezpečný, zmizí konflikt "studené války", celý další vývoj už se bude soustředit na "nový věk", nové vědy, nové chápání, otevře se problém pro řešení techno-okultních věcí, nakonec i kontakt s Galaktickou federací.
Věřím tomuto vývoji, podobného typu, tak to chce vesmír, GF, planeta, tak to stojí ve vizích a věštbách.

Západ už končí.
To, co se tu stalo za poslední dva roky je vyvržení kruté pravdy. O nás, o našich spoluobčanech, o tom, co si skutečně myslí.
Kupř. ta Marta Kubišová - pořád se na ni nahlíželo jako na chudinku disidentku, vždy když měla nějaké ty prozápadní kecy, které nám škodily, protože nás hnaly nacistickým žiďákům do chřtánu NWO, tak to bylo takové nejasné, co když má pravdu, ten komunismus asi byl hroznej, vždyť je to taková zpěvačka a disidentka a bůhvíco ... pořád v tom byl ten znejisťující prvek. Málokdo si dokázal říct, drž hubu ty nacistická krávo Kubišová.
Dnes to jde, už se odkopali, absolutně ukázali s banderovskými nácky, co jsou zač, za co celou dobu kopali, co bylo to jejich zkurvený disidentství.
Prostě jsou to náckové, kolaboranti, proto měla tato parta "umělců" problémy s režimem.
Kryl měl problémy s tím, co bylo tehdy a zabilo ho až to, co přišlo po revoluci, s tím měl taky problémy. Jo, ten byl disident.
Ale tahle "charta 77" pakáž, to je úplně jiná liga, byli to kolaboranti a jsou, ale teprve teď je to vidět.

Prostě očkování a ukronacismus ukázalo pravdu a konečně to rozčíslo a přerušilo ten příšerný porevoluční vývoj a skutečně věřím, že ve vzduchu je změna a obroda přijde.

Já to mám hezky od dětství, hned po revoluci jsem nastoupila do 1. třídy a ještě jsem zažila doznívající socialistické "strašné komunistické moresy", kupř. jsme ve škole dostávali zadarmo svačinu a naše třídní učitelka měla hned v 1. třídě dokonale rozpracované metodiky, jak pracovat s různými dislexiemi atd. Taky jsme měli ve škole zakázáno vyrušovat.
No nic, základku jsem zvládla v 90. letech, tedy jsme se ještě učili, pak na střední škole přišlo 11. září 2001, Afghánistán, okupace a útok na Írák, tam už jsem si začala víc všímat, co se děje, vše se jen stupňovalo. Pořád ale doznívala jakási dobrá porevoluční nálada plná nadějí na duchovní vzestup.
Zhruba v r. 2007 toto ale tak nějak ustalo, došlo k nějakému divnému přeformátování celé společnosti, nasadil se tvrdý fašismus, korporátní fašismus, teror oploštělosti, hrabivost, nesmyslné půjčky, lži, počátky tvrdší cenzury, potom 2008 a ekonomická krize.
Tou dobou se něco změnilo a to hezké zmizelo. Ale vadilo to jenom menšině obyvatel, většina nic ani nezaregistrovala.
Byly to strašné časy.
Na nebi se objevovaly divné úkazy, divné záblesky, divné mraky, začalo to očkování těmito sračkami.
Poslední očkování - tetanovku - jsem dostala 2013, omarodila jsem to extrémní divnou chřipkou velice podobnou původnímu covidu, pak se mi zhoršil duševní stav, až 2015 mi pomohla se z následků té vakcíny dostat GF, kdy jsem slyšela, jak mi vyhání z těla, z hlavy nějaké nanorobůtky, měla jsem pocit, jako když mi v uších bydlí miniaturní hmyz...
nikdy více, už ani tetanovku.

Prostě se to celé pořád zatmavovalo a většinová populace nic nechápala a projevovala se hůře a hůře a děsivěji a děsivěji a USA mezitím likvidovalo celý jižní svět, Blízký východ, severní Afriku, namalovali nám děsivou budoucnost s miliony uprchlíků a CO2 terorem, žraním hmyzu a bezpohlavní degenerací...

No skutečně tedy naštěstí proběhla ta úspěšná válka proti Drakoniánskému NWO a Galaktická federace to vyhrála a proto přišly tyto dva roky rozbřesku, kdy se vše vyjevilo, odhalilo a už je jasné, oč tu běží.
Už je vidět nepřítel, už jsou vidět i ty davy, jejich příšerná kvalita, jak jsou skutečně stupidní, že je v pořádku, že vymřou.
Zároveň teď, když je to už vidět, jsou už ty davy ošetřeny očkováním a jejich pravděpodobný osud je známý. V podstatě čas už teď půjde v náš prospěch.
Všechny problémy se dají řešit, když se chce. Miliony uprchlíků nemusí být, když se do jejich zemí nebude nikdo srát, jako USA. CO2 agenda se může ukázat jako naprosto nesmyslná, protože příčiny oteplování můžou být někde úplně jinde atd.

Hodně se ukázalo a vyřešilo, v minulých letech a snad ty příšerné minulé dva roky, kdy se naši spoluobčané ukázali jako nacistická superstupidní fašírka ochotná nás zničit, najdou vysvobozující rozhřešení v budoucnosti, kdy se odpoutáme od EU a nacistická většina bude vymírat.

U příspěvku:Pláž
Čtenář - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> Mohla bych se s vámi také kamarádit?
U příspěvku:Pláž
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > Mi63rek> 
Jo :-)
U příspěvku:Pláž
Mi63rek (Občasný) - 1.10.2023 > Aby jste si nemyslela, že fotím pouze Židovské ghetto v Třebíči.
U příspěvku:Běh na dlouhou trať
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 >



Mám radost, na Slovensku vyhrál Fico, toto jsou volby, na kterých velice záleží, teoreticky se díky tomu můžeme odlepit od EU.
Mohlo by dojít ke svazu střední a východní Evropy, jako Slovenska, Maďarska, Bulharska, Rumunska, nás, České republiky, kdyby chtělo, může i Polsko a nebo další státy na Balkánu... a trhneme se od EU. To je věc, která má velice krásnou vnitřní energii, funguje to na bázi lásky, jak jsem to pocítila.
Zkrátka je to přirozené, není to okamžité obnovování Sovětského svazu, což je nyní v našich podmínkách poněkud násilné a příliš velký a nejistý krok. A taky by to extrémně vyčerpávalo Rusko.
Takže vypadá to, že proběhne "orbanizace", tedy pomalá, ale jistá tendence se osamostatnit a vystoupit z EU, ochránit svoje kulturní hodnoty a vymyslet cestu pro pokračování naší společnosti, nejlepší by bylo a tato myšlenka se právě již rodí a věřím, že se časem prosadí, společností států střední a východní Evropy, s vlastním hospodářstvím a politikou, kdy jsou přátelsky navázaní na Rusko, politicky, ekonomicky i vojensky.

To je naše budoucnost.
Tekly mi slzy štěstím, že vyhrál Fico, ještě včera jsem viděla na iDnes před spaním článek, že vyhráli ty liberálové, říkala jsem si, to snad není možný, přece ta noční můra musí někde skončit.
Takže se mi úžasně ulevilo, že vyhrál Fico. Ne, že by to samo od sebe bylo nějak zachraňující, ale dává to příslib, že se konečně otočí vítr a že budeme mít šanci se emancipovat od EU.
Nejpozději za dva roky se to změní i u nás, jde o to, aby ta změna skutečně k něčemu byla, docela věřím Martinu Kollerovi, že Fiala a Babiš je stejná globalistická pracka, že jsou nepřátelé jen na oko. Tomu bych i věřila, je potřeba, aby se dostali k moci lidi, co mají tento národ rádi a uvažují o jeho budoucnosti, ne o finálním nacistickém zotročení a vyhlazení.

Je potřeba opustit EU, protože je to mrtvola.

Pročítala jsem si na aeronetu diskuzi o těch turborakovinách po očkování, tak další lidi potvrdili podezřelá úmrtí po očkování, co viděli u svých známých. Prostě je to fakt, je to realita, co vím já, tak následky jsou porucha erekce, srdeční problémy, bolesti kloubů, jenom to, co mi řekli sami, očkovanci.
Každý něco ví, o nějakých poruchách očkovaných ve svém okolí. Prostě to poškození zdraví je fakt, není to výmysl.
To se za nějaké ty roky projeví, věřím, že ty lidi budou vymírat, doslova od nich bude pokoj, přestanou nás rvát svým apokalyptickým vypatlaným směrem plným idiocie a krutého dementního materialistického nacismu. Jejich vlivy zeslábnou a my se od nich osvobodíme, od jejich děsivých hodnot "západu". Takže vystoupíme z EU, věřím tomu, skutečně to může přijít klidně i za několik let.

V té diskuzi dalo několik lidí odkaz na tento článek:

https://cz24.news/a-dugin-rozchod-s-civilizaci-smrti/

Ruský ideolog Dugin popisuje západ jako mrtvolu, od které se musí Rusko odseparovat, vymanit se z jejího vlivu, nebo zemře s tou mrtvolou:

"Vším čím nás může zasáhnout, nás Západ zasáhne. Něčím už zasáhl, a tím, čím ještě ne – to přijde postupně.
Je snadné si to představit. A když jste si to představili, připravíte se.
Od této chvíle jsme předurčeni žít bez Západu.
....
(...)současný Západ – je rozkládající se, hnijící mrtvola spojená s lidstvem.
Nestačí mu zahynout, chce s sebou do propasti strhnout všechny ostatní.
"

Je to radikální vidění, svým způsobem to je velice smutné, protože to znovu vrací éru studené války, rozděleného světa, na druhou stranu, teď už je to jiné.
Ve skutečnosti je to ale pravda, západ je skutečně mrtvola, v tom dimenzionálním poli to tak je, skutečně, jsou mrtví.
Jejich kultická vřídla a inteligence strážných sil se odtáhly a přestaly proudit, od západní Evropy. Tam mění struktury, slábnou a co vím, vše je připravené na velké zaplavení a jakýsi kultický restart Evropy. To znamená, že nové obyvatelstvo Evropy západu bude muset to území znovu dobývat jednou z bažin.
Západní Evropa je skutečná mrtvola.
Austrálie je mrtvý kontinent bez vnitřních sil, jejich obyvatelstvo je nejdebilnější na celém světě, že jsou tak krutě debilní, je vidět kupř. na oblíbeném pořadu na seznam stream "Jak nás vidí svět". (jeden příklad, z posledních dílů - výrok Australana - něco ve smyslu "jo, docela dobrý, takový lepší průměr, to jídlo. Dávám tomu 120%" ... prostě idioti, hlupáci, kreténi atd, tam nic jiného nežije)
No a USA je ze západních mocností na tom paradoxně kulticky nejlépe, protože se tam objevila atlantská energie, kultické vřídlo, což je jejich budoucnost a odpovídá to jejich alternativě typu Steven Greer, což je budoucnost této země. Tedy, poté, co tam vymře většina obyvatelstva, tak Amerika bude mít kulturní pokračování, zkrátka budou dále civilizace, ale už pochopitelně úplně jiná, než co je nynejší USA a Kanada. Zbude tam třeba jen 10, nebo 15% obyvatelstva.

Západní Evropa je ale doslova mrtvola v kultickém poli a ta míra brutální dementní degenerace je obrovská, musíme se od nich dostat co nejdříve, protože jestli někoho v první linii ohrožují, tak nás, naši zemi, Českou republiku.
V dimenzionální válce stojím vyloženě na hranicích dobrého a zlého světa, je to tu nejextrémnější. Naštěstí se dlouhodobě daří vyměňovat a ozdravovat naše národní energie a kulticky jsme připojeni k východu, k velké civilizační epochální desce a mizí odsud západní toxicity a atmosféra NATO, tedy nacismu.
Ale pohodlné to není, jako pohraničník už toho mám dost a doopravdy bych ocenila jasné oddělení od té mrtvoly, ideálně politickou cestou bez války a uzavřením západních hranic, klidně i obnovením Železné opony.

Už ve škole, když jsme se učili o studené válce, nebo vůbec, kdy jsem pochopila, co to je studená válka, mi přišlo divné, proč k tomu vůbec došlo.
Vždyť východ i západ bojoval proti nacismu. Pak porazili nacismus, rozdělili si svět, doopravdy bylo nutné z toho udělat studenou válku, proč jako, nedávalo to žádný smysl.
Proč vůbec byla nějaká studená válka.
Nikdo to nevysvětlil, tak jsem si říkala, že asi kvůli komunismu, že to jako pro západ bylo absolutně nepřijatelné, vize jiného přerozdělování hmotných statků, ne jen do rukou bohaté elity, že to asi vadilo západu, nebo nějaký ty jejich debilní lidský práva, či něco takového.
Ale ne, nyní je to vidět černé na bílém - studená válka byla kvůli tomu, že se ve skutečnosti podařilo nacismus vyhnat jen z komunistického bloku, na západ a západ pokračoval v nacismu. Západ byl od té doby nacistický, ve skutečnosti se nacisty nepodařilo porazit nikdy, ani teď ještě ne.
Tak proto byla studená válka.

Je smutné, že se musí Rusko takto uzavírat, ale já si myslím, že nikdo dvakrát nevstoupí do stejné řeky a že se ve skutečnosti spíše věda a další obory přesune více na východ a západ skutečně finálně zemře, vymře, prostě bude od nich pokoj, časem bude EU pod vodou a severní Amerika bude prázdná.
Centrum světové kultury bude v linii euro-asijského kontinentu s centrováním na Rusko a dále Afrika.
Amerika bude periferie a bude velice málo početná.


U příspěvku:Pláž
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > Abyste si nemyslel, že proti vám něco mám.
U příspěvku:ELIŠCE + RYCHLOKVAŠKY
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > Pěkné básně, sice to moc často nečtu, ale jo, pěkné.
U příspěvku:Škaredý chlap
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > Ta básnička je vtipná.
  <<< předchozí 
53.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter