Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 3.10.
Bohumil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Divoký tanec okolo minulosti
Lin Sien Ti (Občasný) - 3.9.2008 >
U příspěvku:Moře-return
Lin Sien Ti (Občasný) - 3.9.2008 > ****
U příspěvku:Nadvláda vod
Lin Sien Ti (Občasný) - 3.9.2008 > čtenář> Ó díky, opravdu, důležité "d" vypadlo. Opravím. Omlouvám se, čtenáři, už to víckrát (doufám) neudělám.  Možná jsem... tvůj obdivovatel, co víš?
U příspěvku:Pozvolna
Lin Sien Ti (Občasný) - 3.9.2008 > Obdivuji svého opakovaného "čtenáře", jak do mne jemně nahlíží a VIDÍ. 
U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 3.9.2008 > Lyryk> ad 1, 2, 3, 4 i 5.
U příspěvku:Nadvláda vod
Lin Sien Ti (Občasný) - 2.9.2008 > čtenář> 

No, nic ve zlém, ale chybějící písmenko, pro které tu vypouštíš, že mi na čtenáři nezáleží, je asi hlavně ve tvé mysli... Rozhodně tam nemělo být "nadvláda vody", když jde o toky a proudy, co se valí z různých stran. Ach jo.

U příspěvku:dvě z minula
Lin Sien Ti (Občasný) - 2.9.2008 >
U příspěvku:Pozvolna
Lin Sien Ti (Občasný) - 2.9.2008 > jafa> Proč by to měla být porucha?  Pro mne je to tak, že po určitém prožitku načrtnu obrazy a je skvělé, že to může zůstat otevřené. Každý, kdo do toho chce vstoupit, může prožít po svém. Mělo by to zůstat jako brána. Konkrétně v téhle byl určitý smutek a stísněnost... vyprovázeny atd. 
U příspěvku:Pozvolna
Lin Sien Ti (Občasný) - 2.9.2008 > jafa> Díky, jafo.Může to takové pocity vyvolávat, jistě. 
U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 2.9.2008 > Lyryk> 

Chtěl jsem ti tu nechat odpověď s argumenty, ale nebere to konce a je to zbytečné. Na Písmáku jsem tehdy byl, viděl co se děje -blokování, skrývání nepohodlných příspěvků a děl, mazání - čistě z účelových důvodů. O jazyce a důvodech tvé "lit.kritiky" pod mými texty jsem se už vyjádřil, přesvědčovat někoho o něčem nemám zapotřebí. 

Ať si každý udělá svůj názor.

U příspěvku:Nadvláda vod
Lin Sien Ti (Občasný) - 2.9.2008 > čtenář> 

To sem chodíš pro tohle?

U příspěvku:otevřené okno
Lin Sien Ti (Občasný) - 1.9.2008 > Zvláštní tichost v tom, přijde mi.
U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 1.9.2008 > čtenář> 

Na svůj názor máš anonyme čtenáři samozřejmě právo.

O znevažování si mysli co chceš.

Touha po odezvě není to oč jde, někdy stačí, že se najde čtenář, který se textu otevře. kde není otevřenost, většinou se objeví odsudky, protože jde přece o to, být nad dotyčným a jeho trapnými pokusy.

O lžích už jsem toho slyšel vícero, ty pro změnu nečteš pozorně. Nenapsal jsem, že nejde o publikování, napsal jsem:  "...kdyby mi šlo o ohodnocení".

U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 1.9.2008 > Lyryk> 

Škoda, co s tím? Nevidíš rozdíl mezi tím, že je něco v mém přístupu k tobě ovlivněno  tvojí jedovatostí (která není jen vůči mně, používáš ji poměrně často) a že ti jen dokola opakuji nesouhlas a to, že se mi takovýhle styl jeví zbytečně osobní, nemající s tvorbou mnoho společného. Pokud bych s tebou mluvil někde jinde, třeba o jiných věcech či jiným způsobem, mimo tento prostor, třeba by se ukázalo, že je o čem a jak spolu hovořit. Tady reaguji na to, jak si (vůči autorovi textů) počínáš. Nechápu, že se tak divíš, že po těch nájezdech ztratím zájem se na to pořád dokola koukat. Apeluješ na milosrdenství, ale nájezdníkem jsi tu ty. Zájem o člověka mám, ale ne o zavřenou bránu, z které občas někdo vykoukne a zakřičí zbytečné jedovatosti. Zvláštní, to je jako bych k někomu přišel, vrazil mu pár facek a když by se už už chtěl ohradit, apeloval bych na jeho dobré srdce. 

Stačil by náznak pochopení, že je z tvé strany něco špatně, a možná bys viděl, proč jsem tak tvrdě stál "proti". Nijak mě to totiž netěší... 

Snad kdyby byla špetka vůle diskutovat jiným způsobem, já ji zatím nevidím.

U příspěvku:Blábolivá zapomenutým prostorem VI
Lin Sien Ti (Občasný) - 1.9.2008 > rohe> Díky, rohe, za tenhle tvůj náhled. Popřemítám... Sbírka je už ostatně téměř hotová, tak snad najdu pochopení u nakladatele.
U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > Lyryk> 

Ne KDOKOLIV, Lyryku,  bavím se konkrétně směrem k tobě, ke tvém přístupu. A ten je fakt zcela mimořádný. Tvoje opakované nájezdy jsou fakt pověstné. Ty nemají s pohledem na dílo společného téměř nic. Nezachováváš špetku slušnosti, tedy nechápu tvoji drzost, s jakou chceš, abych byl k tobě vlídnější. O veřejném prostoru tu mluvíš, jako bys to nebyl právě ty, kdo má tendenci ho zneužívat (viz, Písmák i jinde), jako bys to nebyl ty, kdo v něm řádí jak se zlíbí TVÉ POSUZUJÍCÍ morálce ohledně autorů. Mluvit v tvém případě o slušnosti projevu po tom, co tu pliveš a nadáváš, je fakt humorné k vyslechnutí. O důvěryhodnost mých básní se nestrachuj, autenticita básní se naštěstí zakládá na tom, co vnitřního je v imaginaci autora živého, pravdivého, nehraného a co a s jakým úmyslem je do textů vloženo. Naštěstí tohle vím asi lépe než ty, když text nechávám vyplout do světa, takže nevím, kde bereš smělost tvrdit něco o hodnotě mé morálky a mém vnitřním světě.

K dalším bodům tvého proslovu: nikomu jsem zde kritiku nezakázal, jedině tebe jsem, coby opakovaného návštěvníka-hulváta, co dští negativitu a kazí náladu kolem textů a povýšeně kárá smyšlenkami o údajné tebou vnímané špatné povaze autora, požádal, abys sem pod má díla s komentářem nechodil. Tys sice napsal, že ti to za to nestojí u takových blbostí, ale jako už tolikrát dříve jsi to stejně nevydžel. Jestli to, co tu adresně k autorovi dštíš za síru považuješ za "kritiku", a nárokuješ si ji, tak nás pánbůh chraň (ať už literárně věřící či nevěřící).  

Ty sem nedáváš povětšinou žádné názory o kterých by se dalo komunikovat jako rovný s rovným, ty pliveš a to opakovaně, a když ne na text, tak smyšlenkami na autora. Chodíš sem s napadáním, shazováním, otravuješ náladu, bez jakékoliv smysluplné literární argumentace. S takovými výstupy nemá smysl hovořit o "výměně názorů". Znovu to za sebe říkám, (až na výjimky) nechodíš s liter.kritikou směrem k textům, chodíš se nesmylsné obouvat do autora, nafouknutý svým "opovržením" k tomu, co tu čteš. Kouká z toho akorát tvá nafoukanost a zhazování. S tímhle nemá cenu o ničem s tebou diskutovat. 

Jinak s tím "čtou tě a dávají ocenění" - dobře víš, že jsem už vícekrát psal, že sem dávám texty pro to, že je to můj způsob sdělování a komunikace, aniž by mi záleželo na nějakých hodnoceních. Nemám zapotřebí si něco tady dokazovat, nemám problém s publikování textů kdekoliv, ale není to to, proč bych měl tvořit. Sem chodím publikovat čerstvě prožité věci a z své vůle. Pokud bych chtěl ohodnocení, budu se drát o publikování po časopisech, v antologiích apod. Ale k čemu to? Co to změní nebo vyjádří jinak?

Co mám tady k tobě otevřeně sdělovat, když po tom, co se tu skrze prožitek a jeho vložení do básně pokouším sdělit čtenáři něcoeho vnitřního citlivého, z čeho vznikl text (ať dobrý či nepodařený), a ty z čiré nafoukanosti hned přispěcháš s pokřikem o kýčích, hovadinách, blbostech apod., jedovatě plivneš a přidáš pár kárajících slov o autorovi hovadin? S takovýmhle přístupem se s tebou nemá smysl o nic dělit. To není o čtenáři, který kriticky řekne, jak text vidí, to je o apriorním odsouzení bez argumentace a následném zbytečném dohadování se a špatné náladě. Díky, o tohle nemám zájem.

Howgh 

U příspěvku:Blábolivá zapomenutým prostorem VI
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > čtenář> Nejsi, proč. Mě to prostě baví právě teď. Neboli: vydrželo mi to.
U příspěvku:Blábolivá zapomenutým prostorem VI
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > Pastevec> Tady to není třeba.  Je to postavené na zvuku, určitém rytmu vnitřní řeči. Jednou to zkusím (po svém) na nějakém čtení "přednést", aby byla troška legrace. Bez toho to není možná příliš stravitelné. Ale baví mě ta vnitřní hatmatilka. Nic moc si od ní neslibuji. 
U příspěvku:MAŠKARY
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > Fajn text, oslovil.
U příspěvku:Blábolivá zapomenutým prostorem VI
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > Hezky jsi to řeklo, moře, ale bez znělosti.
U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.8.2008 > Lyryk>  jako vždy, lyryku, opakuješ svou roli karatele, dozorčího, soudce a taky mi to nápadně připomíná nepovedeného kněze, co hřímání na kúru. TVÉ právo soudit druhého člověka (a je očividné, že toto děláš i vůči dalším autorům tady) aniž toho člověka osobně nějak více znáš, obviňování ze lži, nenávisti, nedostatku srdce a milosrdenství, a po tomto kněžsky karatelském výstupu se obracet na slušného čtenáře, aby si udělal úsudek sám, to je pro mne víc než smutné. Stačí si všimnout, kdo sem opakovaně má zapotřebí chodit psát své "odsudky", a to ne s úmyslem nechat na sebe působit obsah a sdělení básní (ať už jsou napsány lépe či hůře), nýbrž apriori kárat a hovořit o kýčích, blbosti atp. v pozici hřímajícího kněze UMĚNÍ Lyryka. Kde se tady dá ještě najít nějaký dobrý úmysl a jaký asi? Vnášíš sem opakovaně nesnášenlivost, odsuzování v pozici toho, kdo je schopen "svojí autoritou odnikud" vše pravdivě posoudit, ví, co má hodnotu a co je bez ceny. Jen se divím, kde se bere ta drzost tvrdit něco o nitru druhého člověka. No, nic.  Taková nedozírná pýcha je fakt k pláči.  
U příspěvku:Odkudkoliv
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > ariel> 

To je v pohodě, ariely, odlišnosti jsou tím, proč tu v komunikaci jsme. Díváme se každý trošku odjinud a to obohacuje. Jediné, co se dá komunikací špatně prolomit, je zlá vůle a záměr poškozovat. Se svévolí se nedá diskutovat...(to nemyslím k tobě). 

Nepoužívám výrazu "měl by"  ve smyslu doporučení moralizujícího, co by kdo měl, ale jak vyjádření něčeho uvnitř, "kontemplativního", rozjímavého, týkajícího se výhradně současné situace uvnitř. Nač říkat, že něco je na 100% tak a tak, když námi zmítá určitá nejistota? "Měl by" je tedy spíše o výzvě v sobě. "Mohou" vlastně taky. Nemíří to hlavně ven, ale spíše se točí uvnitř.

U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > Lyryk> No, to samé by se dalo říct o tobě, ale nač to, k čemu? Kdybys četl, co píšu pod svými texty, když už je máš tak moc rád, že sem pořád chodíš, tak už jsem minimálně dvakrát na Totemu psal, že mám nicky dva: nick Pescatore pro určitý typ "středomořské poetiky" a nick Lin Sien Ti pro jiný typ textů, a jaký to má důvod. Je mi trapně za tebe, jak se mě tu neustále pokoušíš sestřelit, že tu vlastní zášť nedokážeš opustit. Jenže ty raději nesmyslně prudíš a hraješ si tady na důležitého machra přes kritiku. Jestli říkáš publikování textů dolejzání za čtenářem, pak to tu asi dělají autoři všichni. Ovšem samosebou krom tebe. Všiml jsem si jak paranoidně si počínáš u nicku "moře", samá podezírání a silné řeči. Je to neuvěřitelný, jak zhrzeně se tu vypínáš. A důvod? Že někdo píše texty, které se ti nezamlouvají, nebo které nedokážeš prožít, tak chodíš dělat dusno. To je toho.
U příspěvku:Stát má stejný čas jako jít
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > Ale mohla vytáhnout i černou, ne? 
U příspěvku:Odkudkoliv
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > čtenář> 

Tak to zdravím milá schyzofrenie.

U příspěvku:konce slov
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > Celkem fajn.
U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > Lyryk> A ten druhý se zrcadlem jsi ty, viď? No, červ je taky občas užitečné stvoření.  Pan soudce Lyryk se přišel opět vyřádit, když už to nejde jinak. Když už nechápe, o čem je řeč, komentuje to alespoň svými výkřiky z pralesa. Jeho ani nezajímá, že tu sám mluví o tom, jak nebude dále pod texty lozit a hloupým žvaněním útočit na autora. On vlastně ani neví, co mluví. Texty ho až tak nezajímají, jen si přijde vylít osobní zhrzenost a trochu zvedlé žluči a dokázat si, jak pozná "pravé" od "falešného". Dokonce by rád přikazoval, kdo smí použít termín pokora a kdy. Takový guláš ze slov ve větě hned tak nějaký mistr nepřipraví. :-) Inu, aparátčické móresy jak vyšité, ideolog umění hadra. 
U příspěvku:Odkudkoliv
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > rohe> Máš pravdu, velmi přesný postřeh. Těsně před odesláním textu to bylo změněno z "modři", a ne ku prospěchu básně. Vrátím to do původně napsaného. Tak to dopadá, když se dodatečně předělává něco, co už bylo původně ok.
U příspěvku:Odkudkoliv
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.8.2008 > ariel> 

No, když se vzdálím od toho, že text básně by měl být spíš k prožití, než filosfofickým disputacím -Ariel, "Travlost" - by znamenala, že věci a děje se nehýbou, neproměňují. Samy myšlenky jsou neustále v pohybu, v objevování se a mizení (odkud kam?

Ze zklušenosti je evidentní, že ve stálost sice můžeme věřit a přát si ji, ale neodpovídá to našemu životu tady. Kdysi mi jedna ne hloupá žena řekla něco, co můžu jen podepsat: Jediné, co je stálé, je neuvěřitelná proměnlivost všeho v životě. Myšlenky mohou být někdy dokonce mnohem prchavější, než emoce.  

U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 26.8.2008 > Lyryk> 

 Milý šaškující Lyryku, snad sis vážně nemyslel, že ti tyhle řeči zbaštím.  

Co ty máš co posuzovat, nakolik odpovídá/neodpovídá obsah sdělení v básních autorovi? kdo tě o to prosil? Kdo tě volal na pomoc?  Ty prostě bez neustálého dolézání sem asi být neumíš, jak se zdá. 

U příspěvku:Impuls návratu
Lin Sien Ti (Občasný) - 26.8.2008 > čtenář> Pána jána, ty akorát prudíš a šaškuješ. To je tak pro mě obsah tvých sdělení, čtenáříku.   
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter