Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 2.10.
Olívie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 43.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > čtenář> 


Taky z toho mám pocit, že to bylo předem dáno, docela souhlasím s tím pojetím, že byla ujednána drsná a rázná náprava, kdyby něco, protože přesně takový dojem jsem z toho měla.
2019 přišla ta drsná náprava, měla jsem z toho dlouhé roky dojem, že jsem figurka, postavička ve velké Stvořitelově show, velkolepém představení, ve kterém hraju roli a ta role se mi zkrátka děla, bylo použito mé nadání pro určité pohyby mysli a přesvědčení, takže jsem zvládla výkruty toho, co bylo nutné. A i když jsem tušila, že musíme vyhrát, bylo to velice vysilující a za hranicí a musela jsem to oddřít - nicméně ten pocit, že to musí vyjít, ten je tam přítomný.

Stvořitel je takový pojem, který je asi nablblý, ale já to používám jako pojem pro kosmické vědomí, zkrátka beru Stvořitele jako nejvyšší vědomí všeho stvořeného v nekonečnu, věčnosti a bytí a jako Odpůrce Stvořitele chápu Nicotu, vesmírný vir atd.
Používám ten pojem, abych to odlišila od pojmu Bůh, který už v sobě nese křesťanství, stejně jako Alláh islám, už je to zabarvené, nějak kulturně podmíněné. Je to takové zjednodušující schéma, ale zkrátka ty kosmické inteligence, tedy rozměru Stvořitele, pro mě jsou velice reálné a vím, že mají obrovskou formativní sílu.
Jsou to vysokodimenzionální inteligence, vnímám to ve zjednodušujících schématech, asi není možné to vše vnímat naplno :-)

Taky souhlasím, že kdyby naše planeta byla svržena do nižších světů, tak trochu by to mohl zabalit celý náš vesmír, protože jak jsem to viděla, zažila, v naší planetě byl dlouhé miliardy let vesmírný vir a dokonce naše planeta byla vyvinuta jako lapač na ten vir, je něco jako policejní volavka, nebo antivir, zkrátka je projev inteligence našeho vesmíru, je to reakce imunitního systému proti napadení virem.
Proto bylo vrcholně nutné, aby planeta ten vir zničila a naše rasa, jakkoliv je příšerná, tak posloužila jako další ničitel toho viru - ale už jsme z toho dost přehnaně nazáření a je nutné nás zase zlidštit.

Kdyby to planeta nezvládla, tak by imunitní systém vesmíru nenašel odpověď, jak ten vesmírný vir zničit.

Jinak ten pocit vysílení a zhrzení a nulové, nebo naopak agresivní reakce společnosti vůči těmto dějům a práci jsou skutečně obrovské, je to pochopitelně i dílo mířené likvidace.
Ale je jisté, že se ta věc daří, planeta našla způsob, jak zničit vir.
Planeta už je v pořádku - ale lidstvo má problém, což vidím v současnosti hlavně v likvidační duchovní degeneraci vyspělé bohaté části světa, v takovém tom zprasění a zbachratění a v technicismu a populace nechápe nebezpečí techno - okultismu.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Těžko říci, který scénář se zrealizuje.
NWO, ty zlé síly, proti kterým jsme bojovali, měli v plánu něco jako válku zombies. Zažila jsem, že mi mohli ovládat tělo jako loutce, že by bylo skutečně možné ovládnout všechny jako loutky a tímto ovládnutím, zhypnotizováním, je donutit se mezi sebou vybít drastickými, hrůznými způsoby. Šlo jim o vygenerování co největší duševní bolesti, hrůzy, bestiality. Byla to bytost, které jsem říkala vesmírný vir, jakoby bestie sama, mohla to být nějaká entita spojená s tou umělou inteligencí, určitě to ale bylo čisté zlo.

To byly jejich plány, nechat lidi umlátit mezi sebou nějakou masově vyvolanou hypnozou, psychozou, že by se jim nastřelila hlava spoustou energie, že by se jim spustil amok a oni by se doslova umlátili jak zvířata. Jenže to by bylo, kdyby se jim povedlo vyhrát.

Protože se podařilo oživit a vyčistit různé vlivy v planetě, kultické síly, tak by něco takového snad už nemělo být možné, navíc zlé predátorské rasy byly vyhnány a zničeny.
Zbývá to 5G a HAARP, ale nacisti už taky nemají tak volnou ruku, jako měli dříve, tak doufám, že nic tak hrůzného už nebude možné zrealizovat.
I když věřím, že by to šlo. Nepochybuju o tom. Prostě nervový systém se dá napadnout zářením, vlnami, každému se dá způsobit psychotický amok, kdy ten člověk někoho brutálně zabije.

Ale GF nemá zájem na něčem takovém. Jestli je kupř. jistota, že bude muset jít veliké procento populace pryč, tak oni nemají zájem ty lidi jakkoliv tyranizovat a generovat nějakou hrůzu - pokud je nad nimi zlomena hůl, tak věřím, že zemřou při záblesku, tedy rychle a bezbolestně, popřípadě, jestli přijdou veliké přírodní katastrofy, tak při nich.
Obecně věřím tomu, že GF nemá sebemenší zájem tady generovat nějaké zbytečné utrpení - takže pokud vědí, že je tu ta populace neudržitelná a musí zemřít, tak potom náhle něco spustí, aby ty lidi odstranili co nejrychleji a nejefektivněji.

Protistrana chtěla vygenerovat co nejvíc hrůzy a utrpení.

Uvidí se. NWO lidi skrze zábavní průmysl formátuje na úchylárny, třeba Games of Thrones je asi taková jejich vize budoucnosti.
Je to asi depopulační agenda, která zafungovala i na mě - odmalička musím trpět tyto odporné úchylárny, porno a tyhle vyblitosti jsou naprosto všude, není možné uniknout úchylnosti a slizu a protože nepřeju žádné cítící bytosti, aby zažila to, co já, aby musela zažívat tak odporné prostředí, ve kterém vyrůstá a když jsem si uvědomila, že dnes je to mnohem horší, než když já jsem byla malá, tak jsem si nepořídila dítě, protože prostě nepřivedu dítě do světa řízeného NWO.
Takto se asi zachovalo více vnímavých lidí a množí se jen necitlivý dobytek.

Ve výsledku to povede k úbytku inteligentních a rozvinutých lidí.
Špína veřejného prostoru ale nechává všechny v klidu.

Je otázka, kam se nechá dav nahnat, k jakému jednání. Už nyní je na něm vidět, že je tupý. Myslím si, že nacisti už ve skutečnosti svět neřídí a nevládnou nad ním, ale GF je nechává, protože stejně chystá velký střih a nemá smysl pro ně to tady ještě jakkoliv zachraňovat a snažit se ještě něco odvrátit a druhá věc je ta, že lidi by měli pochopit, že nacisti jsou problém.

Lidstvo budoucnosti by mělo mít zachovanou paměť na minulost, měli by chápat, co se stalo, mělo by to být navazující, nikoliv od samého začátku, znovu od nuly. Takže i přeživší lidi z budoucnosti by měli chápat, že tu byla techno-okultní bestialita od nacistů a obecně NWO, co to bylo.
K tomu je ale potřeba dál nechat běžet nacisty, aby byla šance to pochopit.
Dodneška to drtivá většina lidí nechápe.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > čtenář> 


Jo, je to veliká změna s naším světem i s naším druhem - musí dojít k nějaké evoluci, kterou nikdo přesně nechápeme, genetiku naší rasy věřím mají v rukách mimozemské rasy lidského typu a ti to řeší vlastně vlnami, zářením, nějaké DNA změny. Měli bychom být chytřejší, schopní chápat širší rámec galaktické reality, opustit stará nefunkční schémátka, přestat být jakoby hloupoučké naivní děti.
Věřím, že to proběhne, i formou té depopulace, protože myslím si, že uvízlí ve 3D starém světě zkrátka nepřežijí.

Je to veliké drama, vysvobození planety ze spárů nepřátel a velké vyřešení lidstva a jeho změna na nějakou pokročilou verzi.

To je myslím si hlavní plán a vize toho, co se děje a v tomto ohledu je lepší chápat, že vlastní život není až tak důležitý, že člověk může klidně zemřít v těch depopulačních vlnách, nebo naopak třeba přežít, i když nebude chtít :-) Jde o vysvobození světa a lidstva a holt to není příliš pohodlný proces.

Ale svět, který je frekvenčně stabilní ve vyšších hodnotách, nepadá dolů a má obyvatelstvo, které spolupracuje s Galaktickou federací, resp. je dostatečně spirituálně vyvinuté, aby takový svět udrželo, to se vyplatí.

Ale asi umřou miliardy lidí - jenže to je vývoj, nemá smysl držet staré umučené pořádky.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > čtenář> 


Jojo, díky, jsem ráda, že to sedí do rámce všeho toho, co se děje, protože si myslím, že i když jsou děje na pozadí skryté, tak nějaké obrysy přece jenom mají - a dokud jsem touto věcí tak pohlcená, že mě to nutí psát, tak píšu.
Kolem 2000 a 2012 jsem tyto věci neřešila, celou mě to vzbudilo až později s reálným konflikem s NWO a kontaktem s GF.
Myslím, že tyto věci mají reálný rámec, ale že je těžké ho přijmout v celé šíři a realitě, nebo na to ještě nestačíme.

Těžko říct, co se přesně bude dít a jak tato věc bude pokračovat.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



No, budeme mít možnost pozorovat, kam se to ještě všechno bude hýbat.

Vztahy mezi mužem a ženou se rozpadají a násilím je stupňována nenávist mezi nimi.
Co se týká obrazu žen, tak skutečná ženskost je zavržená a musí se schovávat, stejně jako parapsychické a spirituální potenciály žen jsou zavržené.
Zkrátka, "čarodějnice" je zavržená.

Ve veřejném prostoru jsou velebeny prostitutky a toxické zlé agresivní rafny a aby se neřeklo, občas se udělá rozhovor s nějakou naformátovanou psycholožkou.

To je všechno.

Muži na tom nejsou o moc lépe.

Jakmile se ztratí láska a úcta, nebo v případě mladé generace jakékoliv rozdíly, tak vzniká něco hnusného a nelidského. Buď odporná hrouda čehosi, nebo se stupňuje nenávist mezi mužem a ženou, vzniká agresivní nepřející prostředí a jdou si po krku.

Nevím přesně, jak toto dopadá, ale tuším, že vítězstvím žen. Měla jsem možnost pozorovat skupinu iluminátů, když začala válka, napadali mě a já jsem nad nimi brzy vyhrála a oni se potom začali likvidovat mezi sebou, aby se zachránili, nějak jsem tomu úplně nerozuměla, o co přesně šlo .... válčili jsme všichni proti sobě, já šla po všech, oni mezi sebou taky ...

Výsledkem bylo a to na tom bylo šokující, že jednoznačně zvítězily ženy, ty všechny odkráglovaly, ale staré. Neplodné. Prostě ženy ve věku cca 50 let, tedy silné, se zkušenostmi. Byly dvě a měly sebou jednu mladou a desetiletého kluka.
Tak to dopadlo, pak asi umřeli i oni, zmizeli mi z informačního pole - ale tak to dopadlo.
Jistě, bylo to v mé hlavě, těžko říci, jestli by se toto dělo i v realitě - ale myslím si, že ano, že jsou nějaké takové případy zdokumentovány, třeba v dobách hladomoru, zkrátka když nastane boj o život, ženy vyženou muže, stanou se zkrátka silnějšími bestiemi, než oni.

Protože ve válce rozhoduje vyřídilka, motivace a touha protivníka porazit. A v této dimenzionální válce jsem mnohokrát viděla, že muži jsou vůči ženám v něčem bezbranní - nemají tak rychlý odpal, pere se v nich ochranářský pud, kterého nelítostné plazoidní ženy, nebo satanistky nemilosrdně zneužívají.

Proto, kdyby došlo k apokalyptickému boji mezi muži a ženami, dost dobře by vznikla nějaká společnost, kde vládnou misandrické ženy a muži by byli vybiti.

Stát se může cokoliv, protože 5G a HAARP a nacisty evidentně nikdo zastavovat nechce, kromě Ruska.
Takže to dál bude mlátit do hlavy, ničit a šponovat nervový systémm, podmínky můžou přituhovat, stačí trocha hladu a blběnkový představy feministky z akademie půjdou rychle pryč a může se spustit reálné peklo na zemi.

Potom se buď vyničíme mezi sebou, nebo přijde Islám a přinese ŘÁD a to je to nejpodstatnější.

Další skvělá varianta je tedy ten záblesk, ale u toho trochu tuším, že nebude 100%, že by jako naráz zmizeli všichni kreténi ze světa.
Obyvatelstvo, které by zbylo, by muselo být dostatečně loajální GF, aby jim takový krok nevyčítali, přeživších by tedy bylo málo.

Takže pokud bude záblesk, zmizí třeba jen nejhorší zátěž, nejhorší satanisti a idioti atd., ale stejně zbude dost idiotů, abychom si jich mohli ještě dostatečně užít a mohli pozorovat a zažít peklo na zemi, které způsobí.

Takže pak se bude třeba společnost rozpadat a začne boj o život, pariarchát půjde úplně do hajzlu i všechny hezké iluze a pokud to nepodchytí Islám, tak budou třeba vznikat komunity - zóny, ale ty by musely být už podchyceny inteligencí Galaktické federace a zřejmě i přímo v kontaktu, jinak z toho bude vždycky jenom divoká, krutá, kulticky vyšinutá hippie vesnička.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



V těch idealismech humanistického střihu se rozbilo vlastně úplně všechno, všechno bylo zneužito a otočeno proti původnímu účelu.
NWO má samozřejmě přehled o tvorovi zvaném člověk, takže mělo vždy náskok a mohlo poškodit všechny naše zájmy, ale druhá věc je, že i kdybychom neměli neustále tyto podvraťáky v patách, tak to DNA na to prostě nemá, na jakýkoliv vzestupný proces.

To je otázka. Třeba co se týká feminismu, nesetkala jsem se v realitě s nějakými snahami vůbec tu věc řešit nějak k podstatě. Setkala jsem se s nenávistí k feminismu, nejčastější je taky ticho a neřešení, nebo hysterické odmítání toho, že kdy existoval nějaký patriarchát, proti kterému je třeba bojovat.

Myslím si, že to odpovídá mému poznání, že muži misogynii nevymysleli, je to prostě dílo plazoidů, a proti feminismu se pasivně a agresivně vymezují, ale nevědomě, protože mužský prostě nemají na nějaké hlubší vhledy, prostě jim na to chybějí buňky.

Jsou naprogramovaní na to být tupí otroci a bojovníci a psychologie a jakékoliv složitější zákruty čehokoliv, co se nedá spočítat, prostě nedávají.
Takže zbývá dusno.

Jenže, ženám to není možné vysvětlit, že misogynie není dílo mužů, protože jsou stejně hloupé, jako muži.
Jenže ženy patriarchální společností reálně trpí, protože jsou slabší, ale zároveň ztratily poslední výhody, které z toho plynuly. Což byl hlavně benefit hmotného zaopatření a času na rodinu.

To už musí zvládat samy, ale muži to nejsou schopní psychologicky pobrat, velice rádi a brzy se zbavili zodpovědnosti, hodili vše na ženu a začali ji nenávidět.
Stali se slabými, zbavili se odpovědnosti i jakékoliv přitažlivosti.
Čímž znásobili nenávist žen vůči sobě, v souvislosti s faktem, že odmítají přiznat negativa misogynského patriarchátu, za který sami odmítají brát zodpovědnost, což mají pravdu, protože to mají na svědomí plazoidi, ale to nikdo nechápe....


Výsledkem je nenávist mezi pohlavími.

K řešení to chce zvýšené IQ i EQ a schopnost jít k jádru věcí a připustit, že věci jsou daleko složitější a fantastičtější, než se kdy myslelo ... čemuž nevěřím, že se stane, protože masa lidí je prostě tupá a jednoduchá - otroci a jejich povolné a tupé Evičky, které vůbec nic nechápou a dají se s nimi hrát obludné hry.

Myslím si, že muži pohodlně hodili odpovědnost na několik političek a protože je pohodlné se schovat za sukni, hážou všechnu odpovědnost na ně. Ty političky jsou vesměs nacistické svině, normální ženské tam nejsou. Kdyby nebyly političky, těch pár humanistickou lží nastřelených slepic, nemohli by se muži za ně schovávat a museli by nést odpovědnost za svoje činy.
Viz. Černochová - jo, je to zlo, ale za ní je nějakej chlápek, který je to skutečné zlo.

Zkrátka, kdyby se ženy vrátily k těm plotnám a věnovaly se svým dětem a muže nechaly, ať se starají, ať se znovu chopí odpovědnosti, zvýšily by svoji prestiž.

Prostě to DNA je tupé a jakkoliv nemá nějakou uvědomělostí cokoliv změnit. Na téma feminismu jsem se setkala jenom s nevyrovnanými reakcemi, protože to dráždí primitivního samečka, který se okamžitě začne osobnostně rozpadat a ze samičky to dělá tupou údernici.

Dokud nebude lidstvo na nějaké úrovni, k čemuž doufám dojde tou redukcí idiotů, tak je feminismus jasná past, která povede k hlubokému rozvratu společnosti.
Je to proti ženám, ženskosti jako takové.

Říká: žena má význam, až když vydělává a je nezávislá.
To je vadné a nemocné - to je pravidlo pro muže, ne pro ženy.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Humanismus a ženská práva spolu souvisí.

Říkám, já vnímám feminismus jako zneužitou obranu žen proti misogynii, kdy jsou definitivně se svou ženskou rolí vědmy a ochránkyně života, ve spojení s planetárními silami vyhnána do ilegality.
Ale misogynii produkovaly plazí rasy, právě aby ženu zbavily duchovní funkce, prostě nechaly vzniknout fenoménu tzv. "čarodějnic".

Jenže "čarodějnice" jsou v ilegalitě dodnes, zato jsou ženy předřené a nucené plnit mužskou i ženskou roli, proto nedělají dobře ani jednu a co se týká vědních oborů, tak vědkyně jako takové jsou jistě některé i lepší, než muži, ale celkově společenský prostor extrémně trpí pod náporem feministického humanismu, tedy výkvětem blbosti nejrůznějších stupidních vyzobaných slepic z nejrůznějších humanistických univerzit, které chtějí svoje debilní myšlenky bez jakékoliv praxe cpát do reality.

Viz. třeba inkluze ve školství.
Nebo obecně Evropská Unie - sbor vylízaných krav z Bruselu nám chce zničit život.
Už jenom číst výplody jejich myslí zvyšuje tlak a to škodí zdraví, jsou tedy páchány škody na obyvatelstvu.

Nebo u nás Černochová jako ministryně obrany - k čemu má takové stvoření sloužit, než ke zlu?
Je výsměch, aby obranu vedla žena - seru na gender, klasická válka byla vždy mužská záležitost, ženská je vždy znak korupce v oboru, v případě vojenství, obrany, policie, armády.

Ženy političky jsou zneužívány k nacistickým cílům pod rouškou slepičího humanismu, tedy, že na ženy si nikdo tolik netroufne, protože zakňučí o lidských právech a demokracii a hned je podškrtnuto, že je správné napadat země na Blízkém východě....


Prostě, kdyby se vrátily pořádky starých časů, ozdravilo by to tuto debilní společnost.
A jsem přesvědčená, že pokud je pravda ta ponurá vize, že na nebi není GF, ale náckové, ač tomu nevěřím, svět plně pohltí Islám, protože to bude jediná záchrana pro naši pseudohumánní degenerativní společnost.

Pokud je pravda, že lidi se nejsou schopní zvednout ze svého středověkého nastavení a jakoukoliv modernizaci mysli nezvládají, což je výrazně vidět na zneužitém feministickém hnutí a šílené politice EU, pak se nedá nic dělat, ale na víc nemáme.
Nejsme schopni přepsat svůj gen, svoje nízké primitivní DNA a naše vědění je naprosto liché.
A pokud je toto bezohledná soutěž, kdo vyhraje, tak nacisti jsou napřed a pak by to znamenalo vítězství technokracie.

No nevím, variant je mnoho, co se může stát.

Já na ten záblesk docela věřím, protože si myslím, že na nebi je GF a ne náckové.
Že to nikdo nevidí, co lítá na nebi, mě překvapuje, ale na druhou stranu mi to dává vizi, že se dá jít dál, proč já bych přežila a chápala, co jsem přežila a chápu, kdyby nebylo možné jít dál.

A fyzickou smrt většiny degenerativní rasy, výměnou za pokrok a další vývoj menšího množství téže rasy beru jako výhru a výhodnou možnost, nikoliv jako prohru.



U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Záblesk by vysvítil ty, co mají špatné DNA a nechal by nový typ lidí, který prochází evoluční změnou, kdy se prudce mění psychické prostředí, intelektuální rozměr společnosti atd.
K lepšímu, tedy do nového věku, do stavu přijetí galaktické reality, rozšířeného, nadimenzovaného způsobu bytí a chápání a možností. K tomu je ale definitivně nutná ustálená základní etika, která je zvnitřnělá, samozřejmá, nezlomná.

V tomto stavu je to zkrátka pro mě pocit, životní pocit, loajalitě GF a planetě, protože znám ten stav splynutí se Stvořitelem, je to stav bez ega a je krásný a hřejivý a uspokojivý a pro Galaktickou federaci je samozřejmý, běžný.
Je to princip pomáhání celku a dobré věci a k tomu se vázající odměna v psychickém prostředí, bytí a žití.

Jenže, pro věšinu lidí je toto nedosažitelné, jsou zatvrdlí v tom svém DNA, nejsou schopní něco měnit, chápat, přijmout.
Žijí v tom svém omezeném světě plným omezených schémátek, s naházenými klacky a non-stop křivdami od NWO, v zajetí manipulací, kterým úpěnlivě věří, nejsou ochotni cokoliv měnit.
A etiku zvnitřnělou nemají, naopak jsou začarovaní v kruzích páchání zla.
Dokonce, to jsem jednou slyšela od té Išy, že při dohodě inkarnace, kterou dost často realizovali archonti, galaktická a vesmírná mafie, ona je tam pojmenovávala nějak jinak, že kdo byl ochotný jít těmto zločincům na ruku a svolit se k páchání zla, má dohodnutou lehkou, pohodlnou a výhodnou inkarnaci a kdo se jim vzepřel a odmítl jejich požadavky, má život nevýhodný a plný bolesti a překážek.
Což odpovídá stavu naší společnosti, kdy amorální a hloupé vrstvy lidí šikanují posměchem a odsuzováním lidi, kteří jsou osobnostně proti nim úplné hvězdy na nebi, ale nedaří se jim v běžném životě tak dobře, protože jdou proti systému NWO.

Takže ve výsledku drtivá většina lidí, hlavně když jsou oočkovaní, jsou jakémukoliv přechodu do nového věku definitivně uzavřeni a doslova pouze překáží a jejich DNA je zatuhlé, studené a "mrtvé", je to prostě jenom taková matrice na humanoidní tělo, ve kterém vyšší duše trpí.

Proto doufám v záblesk, kerý by všechny tyto zbytečné lidi odstranil.

GF, která lítá na nebi, to tak má v plánu, alespoň to tak říká.
Což je chápu, já bych si tento materiál taky nevzala na triko, že s nimi chci nějak pracovat. V takovém počtu a takovém stupni degenerace, která mimochodem není jejich vina, je to masochismus.

No a nebo - bůhví, co lítá na nebi, nic se nikdy nestane, zůstává poučka, že lidi jsou pořád stejní, ve středověku i tady ... a nic se nikdy nestane, žádný zásah zvenčí. NWO a všechny konspirace jsou nesmysl, nic z toho není pravda.

Potom je třeba se vrátit do středověku, začít mlátit děti, trvat na jejich poslušnosti, vrátit tvrdý pariarchát a slepice nahnat zpátky k plotně, protože jsou prostě slepice, zalepit hubu vyšinutým idealistům, co lítají hlavou ve hvězdách, aniž by měli jediný důkaz .... všelijakým debílkům, co nevědí, s jakým pohlavím chtějí šukat, nakázat, že o tom nesmí mluvit .... a vrátit zatuhlé stupidní poměry pro zatuhlé stupidní lidi.

Humanismus je totiž past, je to vidět.
Ničí to chytré, bují debilita.
Zneužívají to svině a potřební to odnášejí.
Nahrává to nejhorší svoloči ve společnosti.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tuhle jsem si uvědomila, jak je všechno už krásně v pořádku. Mám klid, žiju normálně, nic na mě neútočí, když si vzpomenu, mám kontakt s GF. Asi bych si myslela, že se mi to všechno jenom zdálo, na zlé člověk rád a rychle zapomíná, ale podívám se na nebe a jsou tam. Inteligentní éterické objekty a lodě, které patří Galaktické federaci, takže to je pravda, nezdálo se mi to.

Ta válka byla reálná.

Když si vzpomenu, co se všechno divného dělo dřív, od reálných jevů na nebi, podivných lidí, nebo aut, co jsem viděla a divných energií, co z nich šly, až po podivné hnusné vlivy v poli a věci, které se mi děly, tak je klídek a pohoda.

Fakticky až do takové míry, že to všechno přešlo a občas mám pocity, že se mi to všechno jenom zdálo, ale není to tak.

Už je po všem, všechno už se přehnalo.
Lidstvo tedy selhalo, doopravdy až zarážející mírou, holt předpoklady byly přeci jenom optimističtější, míra brutální debilizace je zkrátka větší a účinnější, než by si jeden myslel.
Kupř. lidi, kteří jsou pokřtění, se chudáci často celý život nějak vymezují proti křesťanství a mají sklony s těmi nesmysly polemizovat, místo toho, aby se na to prostě vykašlali a šli dál. Marní svůj čas v marném kolečku, jak to nastavily zlé síly.

Víra společnosti, že se vede sama, že vedení této společnosti je v lidských rukách, je taky neuvěřitelná.
Apatie kolem mimozemšťanů vyrazila dech úplně všem atd., atp., zkrátka je to hrůza.

V tomto ohledu deziluze všech dosáhla vrcholu a sáhli si dále, než si kdy mysleli, že budou muset. V podstatě lidstvo škrtá o hranici celkového zničení, ale zdá se, že tvrdou redukcí obyvatelstva a změnou DNA by se mohlo dosáhnout lepšího člověka, že nebude nutné to tady zrušit úplně.
Což je taky varianta - že by se lidský druh prostě škrtnul, nemusel by existovat, ale toto naštěstí není nutné - když se odstraní prasoidní degenerace, tak ze zbytku by mělo jít udělat civilizaci.

Bez redukce to nepůjde, nějak si neumím představit, jak by se pozvolnými sluníčkářskými vlivy mohl rozpustit satanistický kolos "vědění" této odporné společnosti. Tedy o neškodnosti mikrovlnného záření, o Darwinově teorii, o zákazu mystiky a podobných ptákovinách. Už nemáme čas čekat, až starý despotický zmrdi pustí nový věk. Protože není pro koho, nikdo moudřejší by to po nich nevzal, v lidstvu není potenciál ke změnám, jsou apatičtí.

A GF a inteligentní lidi už to nebaví, je nás málo, ale nebaví.
Prasoidů je příliš.

Uf, doufám v záblesk, doufám.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Toto vypadá logicky - GF si ověřila v realitě, jak co s lidmi funguje, už to nejsou jenom teze, ale tvrdá fakta a vychází to, co bylo jasné už dlouho - že ta fyzická matrice, tělo, DNA, je dlouhodobě na hovno a zničené, že je to degenerace.
Takže by měl proběhnout ten záblesk, který odstraní staré nepotřebné i se všemi těmi univerzitami a tzv. zpotvořeným "věděním", včetně starého pochroumaného lidstva a zemřou i nevhodné genetické experimenty.

Třeba zdechnu taky :-D

Mně je to jedno, jestli umřu při záblesku, nebo ne - já to beru jako válku o planetu, převedení i lidstva do 5D v hmotě.

Ani není divu, že je DNA člověka na vyhození. Po pádu Atlantidy člověk zdegeneroval na skoro zvíře a v dobách mezi 3 - 4 000 př. n. l. ovládly zlé rasy, vesmírný vir a Drakoniáni veskrze celou planetu a GF tu nemohla působit, zato protistrana ano. GF se podařilo prosadit Buddhu, Ježíše Krista a Alláha a pár pokroků, jinak tu ale nemohli nic. Takže DNA šlo 6 000 let ke dnu.

V těle takovýho prasete se těžko dělají zázraky.
To musí pryč.

To už ani nemá šanci se nějak ještě měnit.

Prostě při záblesku pojde to, co nepatří do nového věku a ten zbytek, co přežije, bude transformován kosmickými vlivy a uměle, zářením a všemi těmi vědami Galaktické federace.

Zkrátka jsme museli vyhrát boj o planetu v tom vzestupném období, kdy to bylo zásadní a kdy byla největší šance, což se podařilo.
No ale člověk jako druh je prostě dlouhá vleklá tragédie takže verze XX.0 už to snad spasí.

Hlavně planeta není už zatížená tím vesmírným virem, tak je tu předpoklad, že by to konečně mohlo vyjít.
Já nevím kterýho kokota kdy napadlo tady něco začít měnit s DNA, ale tohle vyřešit, to je na eony...


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Což se mi i ulevilo, že mám i exotické DNA, ne jen exotickou duši.
Doktoři by asi žádnou změnu nenašli, protože podle GF jsou schopní doopravdy číst jen 20 - 30% DNA.

Být exot mezi domorodými dementy, fuj už mě to nebaví.

Já si myslím, že kdyby měli vyhrát domorodí dementi, že už jsem dávno mrtvá, můj život by přece neměl smysl.

Tak to mě naplňuje optimismem, že se dočkám smrti domorodových dementů a vznikne nový typ člověka.
Zářením, evolucí, a ten člověk už si nebude myslet žádný z těch kundovin, co si myslí teď - třeba že 5G je zdravé, mimozemšťani nejsou atd.
Ani si nebudou myslet žádné z těch na hlavu postavených debilních náboženství.

Zkrátka to bude pokrokový člověk, ne to dementní svinstvo, jako teď.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.4.2023 >



Myslím si, že ta teorie, že jsou lidi, kteří byli očkováni, změnění, že je to pravda. Asi jsem se změnila i já, v průběhu let, dříve jsem byla mladší a plná optimismu a aspoň nějaké víry v lidi, byla jsem ochotná něco dělat pro společnost, někteří lidé mi připadali i nadějní .... dnes už ne, vidím jenom plastové zatuhlé figury, kterým přeju smrt, aby přestali obtěžovat tento svět svou demencí a pro tuto společnost nechci dělat už vůbec nic, protože jsem v ně ztratila víru.

Prý jsem jedna z 10% lidí, kteří mají experimentální DNA. To hodně vysvětluje. Nerozumím si se ženami, ani s muži, vůbec s lidmi. Ženy mi připadají jako stupidní kyselé vyzobané slepice s omezeným myšlením a muži jako omezení primitivové bez jakýchkoliv vyšších spirituálních funkcí. Tedy z 98%, samozřejmě jsou nějaké výjimky, je jich málo, ale o nějakých mužích jsem schopná říct - jo, to je plnohodnotný člověk, stejně jako sem tam i některá žena mi připadá, že má v hlavě i něco jiného, než kvovající slepičku.

To by odpovídalo - mám experimentální DNA. Prostě mimozemšťani udělali X sérií a možností, jak změnit lidské DNA, kterým směrem a jakými zásahy by se to mohlo změnit a nyní studují, jak ty jednotlivé návrhy fungují v praxi.

Až vyhodnotí, které DNA je nejlepší úprava, tak to plošně budou realizovat.

A ten starý typ člověka konečně zmizí - tedy to hnusné, tupé, agresivní debilní zvíře bez soucitu.
Ta oočkovaná plastelína, co chodí v ulicích.

Holt, není možné, aby nyní přistáli mimozemšťani, stejně k tomu nic nesměřuje - i ta debilní ezo-ufo scéna nepozná pravou výpověď od Andrejky, porno ochechule jim přijde fajn, s takovým odpadem se GF ani bavit nebude - a jestli tohle má být ta špička, ti, co to táhnou, kontaktní událost, tak potěš koště.

NWO je nezajímá, hlavně že jsou vegan.

Takže na mimozemšťany se může zapomenout.
Zkrátka vyhubí původní lidstvo, protože ho nikdo nemá rád a GF ho na maso nechce a nasadí nový typ člověka, podle toho, která genetická změna se z těch 10% lidí s experimentálním DNA ujala nejlépe a která vypadá dobře.

Bude se měnit Adam i Eva.

Jedna taková genetická výměna byla třeba Lilith versus Eva, kdy Lilith měla divočejší podstatu, byla akčnější, ale vznikl velký nepoměr mezi sexuální potřebou ženy a muže, což by vedlo k rozkolu společnosti a znemožnilo by to vývoj.
Tak byla vyrobena Eva, jako tupá a povolná.

Končí Eva, v něčem se vrací Lilith a mužský - ty jsou potřeba vyměnit úplně.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4.2023 > Mirdad> 

Běžte psát tyto vaše výblitky bez jakéhokoliv smyslu jinam, děkuji. Se soucitem se zbytečnými a opilými muži jsem už skončila a když neumíte napsat ani větu, která dává sebemenší smysl, tak běžte do prdele a neotravujte můj prostor.
Já nikomu nikde nekrkám a takový dobytek odmítám tolerovat. Když se mi něco nelíbí, řeknu jasně co. Zeanddrich ví, co se mi nelíbí - to není ukrknutí. Když se neumíte chovat jako člověk, táhněte v jasnou řiť.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Mimozemšťan, se kterým se bavím nejvíc, taky nejí maso, prostě na něj nemá chuť, je zvyklý na jiné věci, které má radši. Jenže, to neznamená, že žádná pozitivní mimozemská rasa nejí maso. Jí, zvláště bojové jednotky jedí maso a protože v bojových jednotkách GF je hodně kočičích lidí a ti více jedí maso, tak jedí maso.

Ovšem - oni mají maso ze zásad jakéhosi loveckého způsobu, nebo spíš planetárních přebytků. Dejme tomu, že na nějaké planetě dojde volným působením přírodních zákonů k tomu, že se nějaký druh zvířat přemnožil a stejně je jasné, že pojde. Tak ho naloví na maso.

Což je mimochodem náš případ - taky jsme přemnožený druh a vysoce debilní, což reptiliánům, kteří pojídání našeho druhu nepovažují za eticky závadné, přišlo trochu nefér, že GF jim takovou hostinu nechce dopřát ...

No prostě, GF nemá eticky závadné maso.
Je to něco jako správa X planet, přičemž ty planety, pokud jsou tak bujné a bohaté, jako naše planeta, jsou ponechávány jako ráje a proto je lidská populace na takových planetách vždy korigována, v případě vyspělých civilizací dobrovolně a uvědoměle.

Ono množit se do zblbnutí dělají zvířátka. Než pojdou. Takže když už mají pojít, tak si něco odloví GF.

S lidma toto nerealizují.

Jinak je pravda, že etický kolos chovu dobytka je příliš velká zátěž pro civilizaci, nicméně naše situace vyžaduje, abychom se tohoto nyní právě nezvdávali, protože jinak nebudeme mít energii na řešení problémů. Když jsme ve válce, musíme mít maso.

Samozřejmě, že cílem je se zvednout, do možností, kde můžeme fungovat buď jako lovci bez etických výčitek a bez koloběhu "dobytčího" přístupu v karmě, kdy zotročujeme a jsme zotročováni, případně, úplně přejít na plnohodnotný, pestrý, čistý, netoxický a snadno dostupný rejstřík rostlinné stravy.

Ale být v městském bytě na vegan jogurtu s chemickým pocitem v břísku a zmatkem a slabostí v duši je cesta do zkázy.

A když je vidět, jak Auroran, ale i ten Suenee někdy až agresivně tlačí na vegetariánství, nebo veganství, řekla bych, že je to společně s CO2 mánií NWO agenda na co největší zotročení a oslabení lidské bytosti.

Nevím o nikom, kdo šel do pekla za to, že jedl maso.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


To je asi zase vegan group.

Já sice chápu ty zákony, že my když chováme dobytek a příliš ty zvířata trápíme, že se nám pak děje to samé ... ale taky chápu, že když je válka a potřebuješ energii i k myšlení, že kapusta je sice super, ale já chci přežít ... a v chemtrailovým světě, kde se mají žrát cvrčkové, mi biodiverzita z kravského hnoje bude prostě chybět a já chci normální život.

A až na světě nebudou debilové a NWO, ale 15 - 37 % lidstva, volná energie a myšlení, ne dračí, ale lidské - tak se odtoxikuje svět a zvýší se biodiverzita všeho, i rostlin, které budou mít jinou, než skleníkovou, nebo chem-trail GMO kvalitu.

Takže proto se z veganství nehroutím a nemyslím si, že by se ti, co nejedí maso, měli jakkoliv vyvyšovat a vytvářet dojem, že "vegan" je mimozemská myšlenka.
Ne, není.
GF mi nikdy nezakazovala maso a co píšu o tom veganství, oni říkají taky.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A tomu výsledku 15 - 37 %, předpokládanému, tedy kolik lidí má přežít a tzv. "přejít do nového věku" odpovídá i jednání té esoterické scény.

Všechno toto je výslednice, jak se kosmický zákon promítá do reality planety a reality lidstva.
Protože o planetu se odehrála válka mezi Galaktickou federací a Drakoniánským impériem, planeta tedy plně patří Galaktické federaci, protože ta vyhrála.

Lidstvo jakoby patří jenom sobě, ale protože je tupé a zdegenerované a Galaktická federace nemá důvody a ani nijak velké možnosti tu masu zatuhlých jakkoliv spasovat, zachraňovat, tak zkrátka dojde k depopulaci, přičemž nejzábavnější a nejfantastičtější vize je solární záblesk, který by to všechno pěkně za krátkou dobu zrealizoval.

Že by teď přistáli mimozemšťani a došlo k odhalení, tedy vize ze starších dob této války, inu, to nevypadá reálně.

Protože je nikdo nevidí a nikdo nechápe, že 5G je problém atd., prostě k tomu nemáme potenciál a je třeba odstranit zbytečné lidi.

:-)

Co mám dělat, než se hezky usmívat, už aspoň nemám dojem, že můj život je jakkoliv závislý na inteligenci, nebo tuposti toho davu, kostky už jsou dávno vrženy.
Už nemá smysl se snažit zachránit si život tím, že jako lidstvo se nějak probere, nebo něco takového.

Neprobere, něco ho probere a pořádně probere.

A pak, až na tomto světě budou jenom lidi schopní chápat základní problematiku techno - okultismu, nebezpečí psychotronických virů, až se o tomto bude veřejně vědět a nebude se lhát o významu psychického prostředí člověka a mystického propojení s kosmem, ba se i nebude lhát o existenci mimozemských civilizací, které jsou dosud viditelné právě jen v éterické formě většinou, právě proto, že 15 - 37% přežije a zbytek ne a není třeba, aby se lidi umlátili v davové psychoze.

Můžou umřít elegantnějšími metodami, třeba se dočkají unikátní smrti, že je vysvítí záblesk a nebo ... jsou mrtví už dávno, protože se z nich ve skutečnosti vyklubal vetřelec a GF je už dávno uklidila někam jinam. A tady jsou jenom jejich hologramy.

No a protože zdá se, že tomuto scénáři se už nejde úplně vyhnout, tak se nikdo nesnaží mít pragmatický tah na bránu, myslet na všechny ty, co položili život a dělat, co je třeba.
Tak všichni akorát shání prachy a snaží se vytřískat co nejvíc. Třeba jedině tak se dá nahlížet na počiny Sueneeho, který při všech těch akcích jakoby na podporu mimozemské otázky lživě uhýbá tam a tu a támhle, až je z toho prolhaný business.
Nebo se mu prošel jeho mozek k Aurímu?

Prostě potřebuje prachy od naivních fanynek Křešovky, aby jel zase nastube. Jenže k čemu to je? Tak jo, je tu další dokument, co si můžeme pustit, super.

No ale realita trpí, reální mimozemšťané trpí. Protože Alex a Suenee se snaží vytvářet dojem cukrové učesané reality, jak jsme skvělí a mimozemšťani jsou tu jen k tomu, abychom na sebe mávali, to proto, že se musíme totiž ještě spirituálně vyvinout a víc cítit tu lásku .... no a hlavně nejíst zvířátka, to je všechno co musíš.

No ale realita je o něčem jiném.

Základní podmínka přežití lidstva je pochopení techno - okultní reality, třeba toto. Umět oddělit zlo a dobro. Pochopit, co je NWO atp.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.4.2023 >


Naštěstí vím, že sama planeta má střízlivý odhad, kolik lidí strpí. Veškeré reálné varianty vývoje mluví o 15 - 37,5 % procenta přeživších, kteří se na této planetě udrží jako lidský druh.

Protože se evolučně vyvine do nové vyšší formy bytí. Ovšem, nikoliv technokraticky, protože to skutečná Galaktická federace, která reálně okupuje nebe a planetu nedovolí. Což je dobře, kvůli tomu jsme vedli válku.
Všechny ty kecy Eleny Danaan o tom, jak bude za dvacet let krásně, jsou možná docela reálně pravda.
Ale, ona vysvětluje to kolem faktu, že je na zemi krásně, protože tady není lidstvo, nebo jen ve velmi velmi omezeneném počtu tím způsobem, že lidstvo se odebralo do rájů Alfa Centauri a Jupiterní důlní společnosti.
Já to vysvětluju tak, že chcípnou, při záblesku, pod mořem, na vakcínu, jejich děti do posledního kolene taky, protože mít tak debilní geny neunesou, pokud to není technokratickými metodami transhumanismu podporováno.

Což Galaktická federace nepodporuje.

A náckové a technokracie a 4D rasy se tu drží ještě kvůli tomu, že probíhá poslední oddělování 4D a 5D, tedy se dořešují všechny poslední záležitosti, kdo koho podrazil, za koho kopal, jak se z toho může vyvléknout a jak si na poslední chvíli zlepšit aspoň vizáž ... než se to celé roztrhne, špatní půjdou do černé díry, dobří půjdou evolučně vpřed, což znamená přijmout galaktickou realitu no a zbytek ...

říkám zdechne, ale pokud se chtějí doopravdy trápit, můžou s nacistickými mimozemšťany odlétnout do jakéhokoliv ráje, který jim naslibovali.
Zdůrazňuju, že většinou je to koncetrák, ovšem bez hřejivé duše této planety.

To jen tak, kdyby někomu přistálo ufíčko a tam lákal blonďák...

V psycho poli lidstva se to projevuje všelijak, jiskrami do hlavy, prozřením, náckové jsou nuceni dělat věci POUČNĚ, aby i idioti s IQ 95+ měli šanci.

Magorie.

Jsem ráda, že si konečně nemusím lámat hlavu s lidstvem.
Zredukuje se na 15 - 37,5 % původní populace.
Časem a mnohými způsoby, které prostě nevymyslíš.
Ale já chci záblesk.
To už by bylo fakt úmorný, kdyby nebyl ani záblesk.
Ten by shodil aspoň elektrotechniku.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Lidstvo je přemnožený dobytek, je dost blbé, aby se dalo pěstovat i na maso. Je to podobné praseti.

Tupě a debilně se množit, to jim jde, naštěstí už je antikoncepce a zmizelo toto prokletí, přivádět na svět spratky, haranty, i když nechceš.

Já se strašně musím smát té nedávné hysterii těch supr maminek, jak se mohly posrat, že jsem schopná nenávidět haranty.

Asi mají jiné DNA, jich se netýkají všechny ty ženy, jak zabíjely novorozeňata, přivazovaly a bily haranty u stolu, prodávaly děti, aby se jich zbavily.
"Maminka" je vyživovaný zromantizovaný fenomén od 19. století.
Ale v ženách je zlé, kruté DNA, jako vůbec v týhle rase.
Já si to aspoň umím přiznat, já bych byla schopná zabít dítě. Proč ne. Zabít, ne mučit, to je rozdíl.

Dneska už se ty zbytečný zkurvený haranti do týhle špinavý rasy už rodit nemusí, protože existuje antikoncepce.

Lidí je jak sraček, doslova. To není dobrý. Lidi jsou všude, ta odporná rasa je všude.
Množí se idioti, těch je nejvíc, dlouhodobě. Chytří lidé se nemnoží, nebo jenom snobi, prostě s IQ, ale bez svědomí.

Eště vypatlanější mišmaš dementíčků a snobských zmrdů prosím, je jich potřeba ještě víc.
Umím si představit galaktický obchod s lidským masem, doslova - tak stupidní blbá rasa musí těm Dráčkům, jak se s nima chtějí mazlit všechny ty piče, jako fakt velice výhodný jateční produkt.

U příspěvku:Ad T.a F., hovězí maso (modifikovaná verze)
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4.2023 >

I ta modifikace je sprostá, protože cpát NWO CO2 agendu do huby mimozemšťanům je prostě sprostota. "Slušná" satanistická NWO nehoráznost, sprostota a výsměch.
Až si s nimi budete telepaticky povídat, uvidíte je na nebi a oni budou tohle říkat, prosím.
Jinak to ale vtipný není.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Oprava, Jeruzalém je 754 m. n. m., s něčím jsem si to spletla, asi s Vatikánem ... nebo Bruselem.

To je fuk, jak skončí židi. Mě už nezajímají.

Stejně, kdyby přišel záblesk, pak budou všichni lidi šťastní, bez ohledu na to, kolik jich zbylo.

Ptala jsem se GF, kolik by jich tu na planetě bylo, kdyby tu byli oni a říkali, že 200 milionů. Že by na planetě bylo zkrátka maximálně 200 milionů mimozemšťanů GF.

Asi mají velký ego, nebo víc rozumu.

NWO straší půl miliardou, GF říká, že třetina ... já bych to kolikrát zrušila všechno.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4.2023 >



Celkově se od začátku v některých faktech liším od všeho ostatního na internetu. Co se týká mimozemšťanů. Satan je podle mě integrální funkce vesmíru, Jehova je špatný bůh od galaktické mafie, nacisti i židi jsou stejná hnusná verbež atd. ... jako neříkám, že se má vyvraždit Německo nebo Judea, nebo gen ... ne, to je v pohodě, to se zařídí samo, jejich debilitou. Německo sežere Islám a moře a Židi budou taky asi v prdeli, protože na jejich jobovky už nebude nikdo zvědavý a Jeruzalém je 150 m n. m.

Takže já jsem v klidu, v tomto, ani netrpím nějakou pseudohumánní posedlostí, že to stádo, co jsem viděla, může dopadnout dobře, protože jsem se pohybovala ve větším davu lidí ve městě, viděla ten tupý hutný dobytek bez světla vědomí ve tváři ... to oočkované tupé zvíře se zatuhlostí, která v současných potřebách 5D Galaktické federace, která je teď vlastník planety, malilinkatoo překáží a jakoby se nehodí do celkové vize a konceptu, nemůže dopadnout dobře.

Ten záblesk, to by bylo supr.

Když je to taková tragédie, tak není divu, kam se co ubírá. To nám to šlo, to 2020, to byla euforie ... no jo, ale kosmický zákon viděl - jojo, vy hyperúspěšný idioti, vy nadšený vládci vesmíru, vy chytráčkové naivní z Galaktické federace, jo kdybyste věděli, co je tohle za matroš... a zvolili Bidena, půlka lidstva se oočkovala, potom vyhlásili válku Rusku a náš český prostor ve věci mimozemských záležitosí ovládla Andrejka.

Protože jsou prostě lidi takový, přesně takový, jaký je znám. Na nic. Ne moc zajímavý, málo ochotný chápat, s příšerným kulturním vkusem a názory, zatuhlý a zpomalený. Já jsem tady kvůli planetě, že ji jako s GF potřebujeme dostat pod kontrolu.
Ten zatuhlý matroš malinko překáží.

Navíc Andrejka, to je ale takový lakmusový papírek.
Hnusná ochechule, co hrála v pornu, prolhaná a manipulativní, provokativní a falešná, usyčená jedovatá a zlá ... co má ráda Američku, Elona Muska a zpropagovala Rourana.
Tedy samozřejmě pro ty, co chápou realitu.
Na chlapy Andrejka funguje vždycky, proto dali dimenzionální válku řešit ženám.

Suenee, ač téměř nemá testosteron, se s ní svolil jít. Však stejně má špatný vkus už dlouhodobě. Stevena Greera a jeho fenomenální počin Hidden reality jsem četla o 8 let dříve, než jsem viděla Suenee a co mám říct, než že jsem ráda, že jsem pochopila, o čem ten chlápek mluví a to co Suenee doposud zřejmě úplně nepochopil, jinak by si nepovídal s Andrejkou.
Navíc, ta Alex je tak sladká, až je to divný a vykecává se s mimozemšťany, kteří jsou něco jako fenomén tzv. "Galaktická rada", tedy strašně moudrý, ale nepomůžou a oba se Suenee mají příšerný vkus, protože jsou schopný mucinkovat nějaký malý divný podezřelý šedivý plecháčky z nějakých mexických hor, kteří jsou podle nich a nějaký ženský, co tam žije a pouští si je do kuchyně, úžasňoučký a vůbec - muc muci puci.
Fuj.
Prasata.
V něčem jsem rasistka - nesnáším ty šedivé mimozemšťany s černýma čočkovitýma očima a podvědomě nevěřím nikomu, kdo se jim zašťiťuje, jakkoliv.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.4.2023 > Tommo> 

To si myslí všichni lidi, co mají svědomí a jsou zvyklí zkrátka myslet jinak, společnost je neustále zahlcuje pocity viny, přičemž špatně se chová společnost.
A co se týká ezo-bahna kolem mimozemšťanů, tak to sleduju od 2020, kdy jsem začala hledat informace na internetu o mimozemšťanech.
Tehdy mi pomohl Roško, Válková a Poselství Amenti a Chvátal, těmi jeho pořady o tajných časoprostorových a psychotronických projektech.

Zbytek je na hovno.
U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně to dospěje do stavu, kdy se náckové vyjeví a budou vládnout.
Vše je závislé na veřejném mínění.

Fakt mě už nezajímá, jestli je někdo od NWO, nebo má v sobě nějaký program proti GF.
Ta demence veřejného prostoru je příliš veliká.
Já nemám koho poslouchat s nějakou nadějí, všichni melou jenom nějaký prázdný laciný sračky a lži.

Je mi na blití z neschopnosti a podvratnosti lidí.

Kupř. nepochopím, jakto, že nikdo nevidí mimozemšťany na nebi, nikdo o tom nemluví, když já jsem schopná to i vyfotit a myslím si, že hlavně na zataženém, nebo jednolitém nebi jsou zkrátka nepřehlédnutelní. Jakto, že je nevidí žádný z těch mimozemských zvěstovatelů?

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Úplně slyším, jak si nějaká kunda určitě říká - jo, ona trpí, to proto, že je ta ještěrka zlá, od těch Annunaků, to je vono, proto trpí, proto nadává... protože my, ty světla, teď jdeme do ráje a ona do píči.

úplně to slyším.
Taková banda vylízaných kund postavená proti několika lidem s mozkem je prostě devastační převaha.

Jenže ty kundy to dotáhnou Dráčkům do chřtánu.

Já jsem přesvědčená, že NWO ve své staré, devastující podobě, už neexistuje.
Je třeba, aby těch několik lidí, co nemají v hlavě nasráno, se přestali bát a začali mluvit, říkat pravdu.
Je nutné vyhecovat nácky do boje, ať se ukážou, ať se vyjeví, už nejsou tak silní, jako dřív.

2011 byl děsivý rok, NWO mělo děsivé možnosti, dlouho, až 2020 se to doopravdy zlomilo.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Kupř. chemtrails - Ted Gunderson, jakožto osoba s vysokým sociálním kreditem, kdy šéfoval úseku FBI, natočil v r. 2011 video, kde potvrdil chemtrails, jejich zločinnost a škodlivost, dokonce pojmenoval základny, odkud jsou tyto projekty řízeny.
Samozřejmě, zemřel ten rok - byl starý, ano, možná to věděl, proto to řekl, nebo už mu to bylo jedno.
Ale výroky těchto staříků dělí od jejich smrti většinou jen pár měsíců.

Kdo o tom věděl na českém internetu?

No ale pak vylezl Aurí a řekl, že chemtrails už nejsou.

No a to je celý.
X lidí je mrtvých, ale Aurí řekl.

A Andrejku vyhodili kvůli mimozemšťanům, chudinka malinká, nebožátko nevinná.
Tak s ní bude dělat Suenee rozhovor.

Kdo tohle nemá vidět jako podvratné akce NWO?
Já jim to tedy už nežeru, jde tu o hodně, než aby mohli takový bez mozku bez přemýšlení mlátit hubou za prachy a lidi jako já to odnášeli, platili životem.
Už mám těch mrdek dost. Já nikoho z nich nikdy nekontaktovala a netoužím dělat rozhovory, to není o tom, že bych byla jakkoliv zhrzená jako pop star ... mě sere, že tihle kriplové svým jednáním dokazují, jak takovou výpověď, co dělám ignorují, nerespektují a mají ji u prdele. Já už se slušněji chovat nemůžu, byl by to hřích.

A žádná kunda ať si mě neplete s yútuberkou, nebo léčitelkou.
Nepotřebuju vaše peníze ani rozumy.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já totiž dělám výpověď o nejzávažnějším problému této doby a nezapadám do toho ryze konzumního přístupu, který v těchto otázkách nastolilo NWO.

90% ezo-ufo komunity jsou zdá se nastrčené figury, které schválně ignorují podstatné reality a vše stáčí do usměvavé podbízivé lži, kde se skutečné reality nediskutují. Jede business, vybírají se penízky na další lživé projekty, kdy zase ale záhadně hoši a děvčata na konferenci nepochopili, oč tu běží a popovídali si o Plejáďanech.
Jasně.
A fanoušci a fanynky? Ty těkají z jedné persony unuděně na druhou, konzumně si vybírají a srovnávají podle různých lží, unuděně přematlají placičku někam jinam, aby se někde vyjádřily se zvednutým obočím ... nuly, co by neměly mít právo se v něčem přehrabovat. Měly by dostat facku a nějakou konspirační četbu.
Koho zajímá pravda, mrtví?

Nikoho, hlavně že hezky sype business.

Kdo má věřit tomu, že potřebují ještě pět konferencí?

Nebe je plný mimozemšťanů. Nikdo je nevidí, nikoho nezajímají.
Zajímá je jůtub.

Ať jdou do píči, nechtějí to řešit, nezajímá je to.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


To, jak je ta esoterická scéna svázaná a nemluví, to už je na jejich triko. A já, to, že nenatáčím videa a nedávám svoji osobu stupidní veřejnosti všanc, protože na tom ani nijak nevydělávám, ze mě nedělá nějaký menší cíl pro NWO. Naopak, já jim vadím fest. Proto ani nepěstuju debilní fanouškovskou základnu, kde si pak každá vylízaná kunda myslí, že má právo mě usměrňovat. Když doprdele ani nepochopila, o čem mluvím.
A já si nemůžu dovolit dělat nějaká videa se svým ksichtem, protože nejsem vůdce, nemám na to vlohy a ani si nemyslím, že bych já měla být vůdce.

To je na těch blbečkách, jak vysílají veřejně a buď už mají taky zmáklý mozek od NWO, nebo jsou od NWO. Kolik času podle těch idiotů jako ještě máme?

Máme ho fůru ve skutečnosti, protože my - strážci - jsme NWO už porazili. Teď se tady pěstují náckové, aby ještě neutekli proboha. Teď musí hlídat lidi a držet je v mezích - jsou mrtvolně bledý ty kurvy. Akorát Serafíni jsou teď nebezpečný, ale to je pro nábožensky zpracované, hystericky klero osoby, takže já jsem z toho venku.
Z nebezpečnosti stupně 10 je vše asi na 3.

Jenže, GF vyhrála válku o planetu a chce planetu podle sebe co nejvíc podle kosmického zákona. Lidstvo se svým směřováním ale čím dál více nachyluje k vývoji 4D nacistům podřízených ras, což jsou pro GF nepřátelské rasy.
Narůstá konflikt mezi GF a lidstvem.

Ta demence veřejného prostoru se nedá už vůbec nijak považovat za nějakou hloupost, nebo nedovyvinutost.
Je to proti GF. Vždycky, prostě dělaj pro NWO.
Kdo mi jim má tu pomatenost a inteligenční nedostatečnost žrát?

Už byla pravda X krát protlačena - mnoho lidí zemřelo, pravda je venku, jakto, že nikoho nezajímá ani to, co napsal Greer už v r. 2006?

Takže zbývá nějaký proces, kdy se nechá lidstvo v soft verzi toho, co jsem odžila já, ať se konfrontuje s nácky.
Náckové mají práva na ovládací tlačítka do vašeho mozku.
Podle kosmického zákona.
Tato planeta patří 5D Galaktické federaci, lidstvo se ale směřuje do 4D Drakoniánského impéria a narůstá konflikt.

A je třeba, aby 15% lidí chápalo, co to je NWO, proč je 5G a HAARP špatný a co je Galaktická federace.
Která notabene non-stop lítá na nebi.
Jakto, že to nikdo z těch ezo chytráků nevidí?

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Přeju, aby se ty útoky NWO stupňovaly, bude nutné nějak vyprovokovat nácky, aby zintenzivnili aktivity.

Protože já, když jsem přežila, jsem jedna a nikdo mi nevěří.

A čím dál víc mi dochází, podle keců Grunwalda, nebo podle Sueneeho, který je ochotný vysílat s porno ochechulí Křešovou, že jsou to všechno jenom prázdný stupidní idioti, vylízaný paka, který tomu, co píšu, nevěří.

Já nevím, ty debílkové si teda asi fakt mysleli, že teď je to teda takový úžasňoučký a ty lidi takový báječný, že nás teda ty mimozemšťani úplně milujou a že teda bude stačit trošilinku bejt sluníčkovější a všechno bude dobrý?

To si dělaj prdel ne?
Oni uvažujou, že možná jednou něco hrozí.

To fakt myslí vážně?
Asi jo, prostě jo, prostě je to dementní naivní hloupá verbež. GF se tady musí angažovat JENOM kvůli 5G, HAARP a tzv. "bestii", jinak by bylo přirozené naši rasu obletět obloukem.


Že jsou nejlepší lidi už postřílený těma zbraněma, který možná jednou podle ezo chytráčků budou a moje výpověď je zázrak, protože aspoň jedna mohla říct, co se stalo, ne to nechápou tyhle mrdky.

15% lidí musí pochopit, co se stalo a co se děje, jinak NWO nikdy nesvrhneme.

Začala bych těma ezo chcípáčkama a jejich harantama, který si pro tento báječňoučký svět pořídili, pulsama do hlavy, psychotronické viry, dezintegrační vlny, nonstop teror atp. mrdky zasraný.

Já už jsem na tyhle kousky alergická čím dál víc. Na jednu stranu by se dalo říct - teda ten Jaroušek Grunwald, to je ale hrdina, že to takhle naznačuje.... jenže mě to otevírá kudlu v kapse, protože ten chcípák ignoruje realitu, lže a pomáhá tím NWO. Všichni ty mrtvý si to nezaslouží, aby po nich rajtoval nějakej chcípáček Grunwald, těma svýma zkurvenýma lžima.

Stejný ten přizdisráč Suenee - ať radši drží hubu, než aby pořád dokolečka lhal a bagatelizoval realitu. To už je lepší ticho, než okleštěná pravda, tedy lež. Stejně má v hlavě nasráno, když chce vysílat s Křešovou a některé ty pořady podle toho vypadají. Takový fanoušek Greera nečetl jeho knížku Skrytá realita?

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Stejně tuto moji výzvu nikdo neposlechne, nikdo tomu totiž nevěří.

Hlavně mužský, jejich stupidní ega nedokážou přijmout, že tohle se stalo ženský a ta to vydržela, přežila a GF ji podporuje.
To mužský mozek nevydrží, prostě hrdina musí být chlap.
Jenže NWO útočilo vesměs na ženy, na inteligentní, spirituálně vyvinuté, s pronikavým myšlením.
Ty NWO nenávidí a chce je zničit.

Jenže, kdy tohle dojde mužským?
Vždyť ty "technicky nadaný" nemehla nedokážou pochopit, že "pole" má vliv na psychhiku a že mírně radioaktivní a mikrovlnné pole není nic zdravýho .... chtít po nich, aby pochopili, že se k tomu vztahují i světy zlých entit, to už je na ně moc.

Mužský nedokážou přiznat, že jsou mimo, že ženy musí být větší hrdinky, než oni.
Umí se jenom houpat na nervech, dělat dementní vtipy a oslizlý rádoby humor, jinak jsou k hovnu.

Je to tragédie, protože realita je to, co popisuju a všichni dementi na mě útočí, protože se jim to buď nelíbí, že je to pravda, nebo jsou od NWO.

No ale je to pravda.

A protože já jsem to musela vydržet, přežít a sdělit a pak se mi všichni jenom vysmáli a sadisticky do mě najížděli a vůbec si ta zasraná nechápající verbež mého počinu nevážila, tak CHCI, aby měli možnost to zažít na vlastní kůži.

Protože já už mám těch blábolistů, jako je ten Grunwald, nebo Suenee, který jenom promarnili čas kecy o hovně a nikdy nepomohli ničemu, co by doopravdy pomohlo, mám jich plný zuby a přeju jim, ať to zažijí oni, ideálně ať to odskáčou jejich děti.

Já už mám těch vyhejkanejch idiotů plný zuby, protože mě odmítli a já pro tyhle ksindly už odmítám být v pozici blázna a přeju jim NWO.

15% populace musí pochopit, že nejsem blázen, že mám na slabý nervy už prostě právo, protože nejhorší zranění mi udělali lidi, ne NWO, ale lidi, tou svou demencí a tím, jak odmítají pochopit pravdu, takže já potřebovala nějakou spíš podporu a ne aby se po mě všichni vozili. A ta verbež, která tady blběnkovala kolem Křešový, moje hlavní téma ignorovala, 5G a jeho nebezpečí nechápou a určitě mi ty dementi psali sem z chytrýho mobilu, protože jsou prostě hloupí, tak ty mi taky nedodali. Pak na mě spáchali atentát, protože jsou to zlí lidi, nebo napíchlí ze 4D.

Ať jde NWO esoterická scéna do hajzlu, i s Andrejkou pochopitelně, přeju těm zkurvencům peklo, ať trpí.
Protože dokud se tohle nestane všem těm posměváčkům, tak nikdy nebude dosaženo cíle 15% lidí, kteří chápou tento svět, chápou, co se děje, chtějí svrhnout NWO nacismus a jsou otevření Galaktické federaci.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A je v tom takový paradox, že nejvíc jsou v této válce ohroženi ti opatrní, kteří pouze diplomaticky naznačují.

Protože ti, kdo do toho řežou, jsou většinou už znalí této války, vědí o ní, a to, že žijí, je projev vyšší ochrany.
V mém případě Galaktické federace.
Takže paradoxně, ač píšu věci, které si jiný dovolit zdánlivě nemůže, je to proto, že mám urgentní zkušenost a válku jsem těm šmejdům od NWO vyhlásila už dávno. Víme o sobě na nejroztočenějších obrátkách dimenzionální války už dávno.
A nebojím se díky ochraně Galaktické federace.

Ale člověk, který do něčeho jakoby opatrně reje, dokonce dává třeba všanc svojí rodinu, kdy se prostě snaží nějakým naléháním na soucit vytvořit dojem, že takhle je to v pořádku a pojedeme dál a vytvoříme bezpečný svět ... je buď naivní blb, který se NWO hodí svou blbostí a nějakým způsobem zkaženosti, což třeba Grunwald splňuje tou naivitou zdánlivou a povrchností ... pak mu dají pokoj, nebo se i zdánlivě opatrnými inteligentními poznámkami znelíbí a pak je zastrašen, buď přímými, nebo těmito MK Ultra 5G HAARP manipulacemi, které notabene mají silný mytologicko-náboženský charakter, kdy se snaží působit pomocí posvátného, manipulací, nebo zastrašením.

Nebo jsou mu těmito metodami vyvolány konflikty v rodině. Zelenka by řekl přisedlík, já bych třeba řekla, že vlnka do mozku.

Tato opatrnost a naznačování veřejného ezo prostoru už ve skutečnosti začíná být pro tyto kecálisty dost nebezpečná. Jakmile přelezou linku, kde se nebude možné už dál culit a dělat blbého, může se spustit drsná válka.

Proto by všichni tito chytráci měli nabrat přímý, pragmatický tah na bránu - pomoct reálné Galaktické federaci, ať sedne na zem.
Je třeba vyzývat k pozorování, k vlastní racionální komunikaci s reálnými objekty na nebi ve stylu CE-5.
(Neplést s uměle vyvolávaným channelingem odtrženým od reality a reálného pozorování)
Steven Greer je jediná velká osobnost USA. Ten psal o tom, o čem Jarda naznačuje, už v r. 2006.



Tím, že bude ezo prostor dělat blbečky, co nechápou, si nepomůžeme.
Je třeba přestat brečet kolem Andrejky a chtít vědět, co je na nebi a jestli nám reálně pomůžou.

Hlavně - GF tvrdí, že potřebuje 15% lidí, kteří chápou situaci.

Je třeba přestat dělat malé podvraťácké NWO vyjebávky.
Třeba zobrazovat mimozemšťany jako šedé mimozemšťany s černýma čočkovatýma očima.
I Suenee zrovna tyto šedé propaguje.
Ale GF je plná krasavců a krasotinek.
Na ty je třeba se připravit.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

https://youtu.be/CKDfF-WAeKo?t=1911
Teď jsem si rozklikla novou Křešovou u Grunwalda na půl hodině a vím, že ten cíl se domluvit proběhne asi trochu jinak, než takto, že musí existovat vyšší plán pro naše země, jinak jsme dost v hajzlu.

Chudinka Andrejka, Andrejku vyhodili kvůli mimozemšťanům ... určitě ne kvůli pornu, nebo Rouranovi, ale kvůli mimozemšťanům.
Třeba nelže baba, lidi jsou primitivní idioti, těm nevadí porno ani Rouran, těm vadí mimozemšťani.
Chudinka Andrejka.
Spravedlivý trest - jen kvůli tomu, že jsou lidi vylízaní idioti, se ona mohla ujmout jako galaktická zprávařka.

Pak ale Grunwald perlí:

"...ne jenom, že se ti bude zakazovat jinak jednat, to je krok jedna, takovýto že jdeš do tý hmoty, ale už i jinak myslet ... a zatím teda že se budeš nějak vyjadřovat nahlas, ale vem si, že to bude v rámci umělé inteligence, nebo něčeho takového pokutováno, nebo perzekuováno v rámci tý ještě neprojevený formy, že skutečně by mohl být nějaký přístroj do budoucna, kterej když budeš špatně myslet jenom, že se ti bude v hlavě pohybovat něco, co se nelíbí, tak už za to rovnou přijde trest, dostaneme obojky a šok, že tě napadne, že svoboda by byla fajn, nebo kam jdou ty daně, a nebo že by ses nechtěla podílet na tadytom a na tom, jak funguje ten systém a hned "prd" a dostaneš pecku, aby sis to hned rozmyslela .... jo, může to být vzdálená budoucnost, ale může to být budoucnost.""

Ať se Jarda probere do reality.
Tohle, co popisuje, sofistikovaným způsobem běží už minimálně 20 let.
Za tu dobu odstříleli lidí - a stačilo i za neprojevené myšlenky.

Já to znám, jakmile jsem dosahovala vysokofrekvenčních dimenzionálních vizí a řešila hlubinné koncepty a šlo mi to, něco na mě duplo, znejisťovalo mě to, začala jsem se bát, pak mě strašili před spaním, byla jsem v sále, kde mi říkali, že jestli se na ně podívám, zabijou mě.
Takhle sofistikovaně zastrašují, zúzkostňují a jako zvířátko je člověk stylem lehkého nepříjemného dupnutí cvičen, že takto ne.
A to jsem měla tříleté období, kdy jsem nic nepsala na internet a spořádaně chodila do práce.

Když jsme mezi sebou sundali masky a přestali si hrát na blbý, strhla se prudká dimenzionální válka, o které píšu.

To běží už dávno, já nevím, co si pořád kdo chce nalhávat.
Jakmile se NWO podaří z veřejného prostoru a z lidské populace sofistikovanými metodami ujařmit, nebo odstranit ty nejlepší lidi s nejpronikavějším myšlením, zbytek blbečků se dá těmito metodami ujařmit bezpečně, bez obojku.

Ať se Jarda probere, to, že o tomto doposud neví, pokud jenom nedělá blbého, je známka jen toho, že doposud neměl pronikavé myšlení, které vadí NWO.


  <<< předchozí 
43.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter