Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 2.10.
Olívie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 42.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ten moment, jestli budoucí člověk bude mít návaznost na dění starého věku i po potopě, tedy jestli bude v kolektivně sdílené paměti sdílen poznatek o důvodech úpadku a konce tehdejšího lidstva, jehož jsou následovníci, je nejžhavější v tom všem dění.

Souvisí to se židy, tedy s tím, že oni toto mají největší potenciál udržet. Poslouží v tom ale jako přechodník a zaniknou. Jediný žid, který unese být žid a nezmagoří, je Satan.
Být žid zkrátka znamená umělé spiknutí a podvod, někdo ale třeba nemůže za to, že je žid a snaží se, a to lepší v celém tom hnutí, když už bylo uměle nastaveno jako kasta nějakých řídících živlů, nyní poslouží k převodu vědění ze starého věku do nového. Aby následně jako kasta zanikli.

Úzce to souvisí s odkazem války. Je v tom totiž tento moment - ta válka byla krutá a mnoho lidí trpělo za možnostmi lidských rozměrů. Bez lítosti, beze svědků, byly položeny enormní oběti, životy, není možné to všechno znehodnotit tím, že se lidstvo převoře na prvopočátek, protože všechny ty oběti byly položeny pro cíl, aby lidstvo, jeho vědomí, chápání přežilo, právě i se vším kontextem.

Je v tom obrovský závazek, který může znát jen bojovník. Zkrátka válka obnáší divné závazky z divných situací. Dá se říci, že některé formy utrpení, traumat a rozhodnutí nesmí být zdevalvovány, jinak to vyvolá násobně horší reakci a prokletí do budoucnosti.

Kdyby šlo pouze o planetu a ne o lidstvo, mohlo se vše zrealizovat dočista jinak a bez obětí, mnohem snázeji. Prostě v tom o lidstvo jde. O poznání.

Jenže, to přežije tak těch 20%, nicméně je to výsledek, který se vyplatí. To je zlatý.

Když se to tak vezme - z populace je třeba 50% nevěřících, jakože reálně nevěřících. Kdo má čekat, až prozřou?
Dalších 20% je nábožensky, nebo esotericky zmátlých a myslí si devastující koniny.

Kdo má čekat, až prozřou?
Eony?

Co třeba ten Lobsang Rampa? Jestli má člověk věřit jeho výpovědi, tak se zrodil do poslední generace tradičního výcviku tibetských lámů, aby prošel extrémním výcvikem a poznáním, prošel bestiální světovou válkou, zažil extrémní utrpení, pak dokonce vyměnil tělo, aby o tom napsal report a výsledek?

Jo, posunul několika lidem vědomí, aby zvládli dimenzionální válku, jinak je ta výpověď k hovnu, pro 99% této vypatlané populace.

Podmínky byly splněny, nutné věci byly splněny, lidstvo ať si nasere.


U příspěvku:Dievča na pláži 4
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2023 >

Vrcholem idiocie je, že na debilní otázku Zeanddricha to satanistické hovado neodpovědělo!
idiocie, trpěná idiocie do mdlob
U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V něčem by to ale mělo být jiné. Protože obě ty Potopy mají přece jenom trochu jinou vizáž a události, které ji formovaly.

Co se týká Atlantidy, tak tam jsem vlastními zážitky viděla, že došlo k rozhodnutí zničit tu civilizaci, zevnitř té civilizace. Že bylo rozhodnuto ve smyslu : "když jsme tak strašní, raději ať nejsme", což je princip týkající se i dneška a pořád je v tom jeden a ten samý princip - infiltrace způsobená dekadentními, predátorskými otročími lidskými, nebo plazími rasami. Vždy záleží na vnitřní stabilitě lidské společnosti, která když je vykotlaná, rozhoduje princip autodestrukce, který je v nás, jako lidské rase založen, protože to je vyšší princip.

Lidská rasa je mocná, důstojná a vznešená. Ve zkažené formě je lepší, když není.

Proto došlo ve staré Atlantidě ke spuštění autodestrukčního systému a bůhví, co dalšího se dělo, asi nějaká válka, těžko říci, rozhodně používali zvukové zbraně a technologie - spustilo se velké kataklizma, které přišlo ve známost jako potopa světa.

Tehdy ovšem Galaktická federace neměla takové ponětí o vesmírném viru.
Ten se nikdy plně nevyjevil, něco se o tom vědělo a tušilo, že v planetě je něco hodně hodně divného a zlého a že to pořád dělá problémy - ale naplno se tahle hnusota vyblila a projevila až za starého Egypta, někde před 5 - 6 000 lety.

Od té doby se tak zhruba ví, o co jde.

Chcíplo to před dvěma tisíci lety, ale doteď to degeneruje vše v prostředí tohoto světa.

Planeta a GF jsou vůči tomu imunní, nepotřebují to.
Proto se jich držím. Když jsem s nimi, není vesmírný vir, když se jakkoliv napojuju na lidstvo, je vesmírný vir a problémy.

Hlavním nástrojem toho vesmírného viru je v současnosti degenerativní lidstvo. Jestli jsem jedna součástka vesmírného programu, který tu funguje - říkám - zničit. Pořád to dokolečka natahává problémy a zlo. Spouštím autodestruktivní systém, jak za staré Atlantidy. Než tahle banda prolhaných nácků, kde je těžké posuzovat, kdo je infiltrace a kdo je jen zmatený oploštěnec, což se mi řešit nechce, raději nic a ticho.

Asi k tomu dojde, já to tak vidím, všichni na které spoléhám, to tak vidí.

Prostě lidstvo je hnusný zkažený následek vesmírného viru, které když tu nebude, všem se úžasně uleví.

Zbude pětina, 20%, to je přece hezký, podle planety.

Trochu i pochybuju, že vzniklý člověk bude jakkoliv navazující na dobu, co se tu děje, ale třeba se pletu, třeba se k tomu vážně události nachýlí, že někdo pochopí, co je NWO a GF a že tu byli nějaký náckové atp.

Hned po potopě se uvidí :-D

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Si člověk může představit nějakou svatou entitu, třeba panenku Marii, jak se do tohoto bordelu snese, co by to jako dělalo.
Asi proto tak zhruba se nebude konat ten kontakt a přijde depopulace. Protože hnus a zvrhlost, amorálnost a pokleslost této společnosti je veliká a naděje na zlepšení mizivá. Strašně by se lidstvo stydělo, kdyby mělo být konfrontováno s GF. Tedy, ta lepší část by se styděla, ta horší část by po nich asi házela šutry a smáli by se jim, nevím ... prostě ta debilní reakce společnosti se vysvětluje různě, od nejujetějších teorií, že to nejsou lidi, ale jenom nějaké biorobotické stroje, přes otupělost a zhynotizovanost, já to vysvětluju špatným DNA nenávratně z pravého vývoje svedeného druhu.
Ale od tohoto tvrdého zkaženého materiálu se zkrátka nedá nic čekat.

Planeta chce vytvořit prostředí, kde svaté hodnoty, čisté víly, panenská příroda, čistá duše bude legální a kde doslova nebude po sakrálních hodnotách šlapat stádo dobytka a hazardovat s ní.

Pokud je v plánu devastace lidstva, tak pokud to nebude zábleskem a rychlým umíráním na vakcínu, tak to bude vodou, je to logické:




Nejvíce lidí žije v Evropě a Číně - obojí proočkováno, západ určitě magnetodržákem, Čína nevím, ovšem když globalista zavelí, je to jedno, jestli to je "národní vakcína".

Takže to půjde určitě tímto směrem - bílých mladých je méně a jsou velice silně poškození, Číňani jsou jedináčci, navíc žen je málo.
Indové se usměrňovat ani nedají, tak se uvidí, co z nich zbude.
Stačí, aby se stalo něco s oceánem, nebo se přilížil Měsíc a zafungovaly nějaké slapové síly a je po drtivé většině tzv. vyspělého - tedy zkaženého lidstva.

Furt ty stejné styly a důvody.
Potopa 1, Potopa 2 ...



U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Přičemž myslím si, že vztah k planetě jako živé entitě je vrozený, že se nedá získávat nějak uměle, že by se to jako dalo nacvičit. Je to přístup k hladinám svatého, sakrálního, myslím si, že kdokoliv kdo zrealizuje představu, že stojí ve středu země, už nějakým způsobem navazuje vztah s planetárním vědomím. Nedá se to nijak zprostředkovat, prostě to člověk buď cítí, nebo ne.
Že třeba planeta je daleko důležitější, než člověk, že náš druh bez této planety není nic, prostě mít k planetě, k přírodě, kosmu ten přirozený, takový ten šamanský přístup. Posvátnost přírodního, mít k tomu ochranný vztah, chápat hodnotu přírodního života podle Stvořitele.
Toto člověk v sobě musí mít, toto přírodní srdeční pouto, aby přežil.

Kdo toto nevnímá, technicismus mu přijde fajn atd. , tak ten by měl časem zajít. Je to jediná možnost, protože co si budeme povídat, to, že se tato věc nezdařila, není nějakým nepochopením, to je zkažeností společnosti, cynismem, bezohledností.

A protože příroda a planeta se chce uzdravit, po tom brutálním napadení zvnějšku, tak to udělá bez ohledu na komfortnost bezohledného, od přírody a zdravého rozumu odtrženého lidstva.

Je výhodné udržovat spojení s planetární energií, cítit ji, pomáhat ji. Měly by přijít nápory, které zabijí a zničí ty, kdo nejsou spojeni s posvátnou přírodní silou. Nevím, jestli k tomu postačí jiné nějaké meditační stavy, být ve středu, mít svůj svět atd., třeba ano, opravdu nevím, ale myslím si, že spojení s přírodou, i pomocí psychického propojení s planetárním jádrem člověka předělává k lepšímu. Je to vlastně druh nějaké energie, informace, které se člověk vystavuje, tato inteligence planety, jak ji vnímám, je pozitivní a energická a klade velký důraz na duchovní čistotu.

Jsem si jistá, že chce člověka čistého jak panenskou přírodu.

Teď jak jsou tito lidi, kdyby nějací byli, bráni ve společnosti? Hanba mluvit.
Špína, sliz, vykroucenost, výsměch ... ale planeta nás chce přesně tak čisté, jak to tato společnost trestá.

Takže tam někde jsou ty nároky, co je třeba zvládnout, aby byl člověk pro planetu perspektivní do budoucna.

Jinak, pokud si člověk nevytvoří nějaký vlastní systém myšlení, napojení, které funguje a které ho udrží ve stabilitě a nějakém přátelském, harmonickém prostředí, které je potom základní vnitřní psychické rozpoložení a které mu umožní čistit duši a vracet se ke skutečným hodnotám a přírodnímu a kosmickému nastavení ... tak se utopí v toku společnosti.

Co jsem viděla, jak lidi myslí a komunikují, jak v realitě, tak na internetu, tak z mého pohledu už není možné nikdy dosáhnout jakékoliv pravdy. Vše je rozemleté, veřejný prostor je definitivně plný lhářů na plný úvazek, kteří nedělají nic jiného, než že lžou, překrucují, manipulují a odvádějí od pravdy. Míra manipulací a rozezlených her je tak veliká, hlupáci tak nahicovaní a nikdo s IQ už radši nic neříká, že se veřejná debata jakéhokoliv druhu zbořila do války lží a polopravd a omezených tezí, které tupě míjí jakékoliv jádro.
A nedá se očekávat, že se to ještě někdy změní.
Naopak, bude se to horšit.
Společnost se následně rozpadat a propadat v chaos.

Tak by mělo být důležité udržet sakrální pojetí hodnot a čistotu duše, protože ač se společnost mění na tupá zvířata, co ztrácí inteligenci před očima, je to v pořádku, protože nemají přežít do budoucna. Tam se má dostat pouze zlomek lidstva. A mělo by záležet na sakrálních hodnotách, na přírodním propojení s planetou.

Protože byla ta dimenzionální válka a vyhrála ji GF a ta tuto problematickou společnost nemá na svědomí, "vyfasovala ji" a po zhodnocení prostě rozhodla o redukci obyvatelstva a planeta chce počty lidí setřást a chce člověka čistého, který zná její hodnotu.


U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2023 >




Obroda planety a její uzdravení je nyní v podstatě jediný program, který pokračuje, protože je prvotní a zásadní.
Věc dopadla dobře, GF vyhrála válku nad planetou, do takové míry, že už jsem od válečných akcí a kontaktů s nepřáteli odstřižená, až do takové míry, "že mi nic není", což je v podstatě zázrak, protože to co se mi stalo 2019, jsem přežila díky svému přístupu a GF a protože jsem věděla, že psychiatrie je horší, než smrt a protože jsem naštěstí nebyla zapletená do nějakých sociálních vztahů s lidmi, nikdo mě tedy nezachraňoval, nepřesvědčoval, nevyčítal, nepomlouval, neurážel se a nedělal scény a tedy mi v kritických momentech války zbývalo dost energie, kterou mi nikdo nevytrhal, abych se mohla ubránit a stihla jsem i tak nějak ze zvyku chodit do práce a stíhat nutné, i když mi pracovní výkon spadl asi na polovinu.

Což je zázrak. Tento druh napadení není možné přežít, pokud se věci nezačnou lepšit. Což se mi podařilo, po čtvrt roce jsem našla napojení na Stvořitele, přes likvidační černou díru nekonečna a tehdy se začala situace obracet. S podporou GF a dalších sil, samozřejmě včetně planety, se dařilo nepřátele oslabovat, ničit, věci se začaly zlepšovat, energie byly lepší, přichází mnoho energie z vnějšího vesmíru, aby se uzdravila planeta, ta je stěžejní.

Je to zázrak a jde to - jde se dostat z takového druhu napadení. Otázka je, jestli tento druh napadení se vůbec bude kdy dít jindy, to je nejasné, já si myslím, že dimenzionální válka těch minulých let byla skutečně propojena se zázračným obdobím toho vzestupu, jak je to v Poselství Amenti.

I dnes, když se to mělo dít 2000 - 2022 a je rok 2023 tyto energie vnímám, skrze planetu a propojení, ale je pravda, že to už je něco jiného a je to nepoměrně slabší.
Je to sice stav příjemný a léčivý, nadějný atd., ale už to vůbec není to, co se dělo dříve - všechny ty vzruchy, zázraky, překlápění časoprostoru, úderné nekompromisní zásahy z vyššího spektra kosmu, ale i otevřené útoky temných, všechno to je pryč.

To já si nestěžuju - je to v podstatě šťastný konec, protože už dostat se z takových psychotických stavů je zázrak. Výhra je, že můžu žít dál, bez cejchu z psychiatrie, zničeného mozku a také bez zbytečných naivit o lidech + s tou zkušeností a vědomím, že jsem zažila nejpříšernější napadení, co si umím představit a s GF jsem to dokázala, přežít.
Vím, že jsem od dějů odřízlá i uměle.
GF to stíhá, nepotřebují mě nasazovat, komunikuju už jen s nimi, nikdo mě nenapadá, nepřátele neslyším.

Vše se zastabilizovalo na novém plánu, kde je stěžejní beze zbytku vyléčit planetu a ta se chce prostě vznést, obrodit se, změnit se v ráj, nebo takovou, jakou chce.
Prochází změnou a přežijí ti, které si ona vybere a které chce.
Taky nechce příliš lidí, vlastně nařizuje prudší depopulaci, než co by odvodila GF jako nutné. Zkrátka prochází nějakým procesem, kdy je na člověka kladen nárok, aby se úplně duchovně obrodil a stal se tak čistou a důstojnou bytostí jako je ona.

To znamená smrt pro většinu lidstva, což je asi zjevné.

Co se týká mimozemského kontaktu, tak tam je to zastavené, v plánu se nepokračuje, pouze jsou na nebi objekty Galaktické federace v éterických formách, co je hmotné, je většinou od NWO, vlastně všechno, GF nemá zapotřebí se ukazovat.
Holt, tato věc nedopadla, což kdybych věděla před lety, nezvládla bych dimenzionální válku, teď už si to ale přiznat umím - prostě ne, žádný mimozemský kontakt nebude, to dá rozum.

Lidi nejsou připravení a jsou zkažení a všechny snahy o informování veřejnosti selhaly, protože prostě o to není zájem.

Takže kdo je chce vidět, může je vidět, obecně si myslím, že v těch minulých letech, kdo měl být nakontaktován, byl, kdo má mít jakýkoli kontakt, má ho. Prostě je to pro pár lidí, zatím. Společnost to nezajímá. Což je věc, kterou jsem pochopila až nedávno a dost mě to zarazilo, protože pro mě je tento kontakt s GF zážitek a formativní životní moment.

Protože je to takto, tak to tu zhodnotila nějaká ta vyšší galaktická rada a řekli - ne, žádný kontakt a odlítli. Zkrátka se to odkládá.
Ono to ani jinak nejde. Takže tu zůstala ta standardní GF, jak se o nás stará celou tu dobu a nyní planeta prochází uzdravením, obrozením.

Teď se zkrátka bude dít nějakou dobu tato fáze - uzdravování planety a depopulace a ozdravování společnosti.

Až tu na této planetě bude člověk, který je v plně provázaném srdečním vztahem s planetou, váží si jí, rozumí, že je živá a vyšší druh entity, až pro něj čistota duše bude hodnota atd. ... tak tam někde bude i kontakt s GF.

Alespoň je útěšné, že by to tedy měl být člověk pokročilý, že by měl mít vědění o této době a měl by chápat kontext celé té změny.
Tak to říká GF i planeta, ta ale ne až tak samozřejmě :-)

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Tento pohled se mění časem.

Myslím si, že je třeba narušit ten náhled, že jsme proti západu méněcenní, že patříme k Evropě atd., že cílem je být na západě, že komunismus byl jenom zlo a nic jiného.

Je to dementní.
Už v r. 1989 to byl tragický omyl, ale dejme tomu, že si to způsobili komunisti sami.
Tak důkladně cenzurovali západní realitu, že si tady lidi nakonec mohli myslet nesmysly, mohli si západ romantizovat.
Je fakt, že našinci jsou tupí naivní idioti, se kterými by si západní Draci pohráli a rozvrátili naše země sériemi lží, tak sem nemohli pustit necenzurovanou kulturu. Našinci jsou zvyklí na férové přímé a pravdivé jednání, na všechno by skočili jak na lep a brzy by bylo po nás.

Vše se zrealizovalo až po 1989.

Tragická naivní hloupost starších lidí vedla k nikdy neviděné megakrádeži našeho národního majetku, který není pouze z dob komunismu, to byl majetek a práce předků minimálně za 200 let a došlo k hluboké degeneraci a poškození národní duše, protože mladí jsou hloupá, rozjívená, digitálně závislá, nesexující a nevzdělaná verbež s poškozeným mozkem, s mentalitou méněcenného otroka, kdy se hrbí před západem a obdivuje západ.

Hitler by mrkal, jak je s náma možné zatočit.

Říkám - já už mám k západu pouze opovržení. Nikdy jsem západ ráda neměla, ale potom co předvedli během mého dosavadního života, přeju jim moře, Islám, jadernou bombu, dýmějový mor ... prostě nechci, aby tato hnusná societa ještě existovala na povrchu zemském.
Doufám, že vymřou na očkování od Pfizer a Moderna, že se jejich odporný spratkové utopí v moři, nebo že je vymlátí muslimové.

Koloniální odporná verbež.

Myslím si, že u nás už definitivně skončila doba, kdy bychom se mohli jakkoliv upínat s čistou vírou a jasnou myslí k západu.
Ne, ty je třeba už škrtnout a věnovat se národu a sobě.


Jsem ráda, že 70. léta narazí už s důchody do zdi.

Často to byli právě proameričtí, prokorporátní hajzlové, i když samozřejmě ne všichni, ale rádi buzerovali, rádi se vozili, nenávidím je i jejich děti, bude v pořádku, až uhnaní, psychicky a fyzicky zničení z nacistické práce proti národu, pro západ, zjistí, že od státu nedostanou absolutně vůbec nic, nebo směšnou částku, se kterou nezaplatí ani garsonku. A jejich nevychovaný zadlužený haranti jim nepomůžou, nebyli vychováváni k úctě k rodičům....
:-D

Spravedlivý trest.

Těch je nejvíc, ti oddřeli ten nacistický rozklad naší země, je to jejich práce, ti to drží + ty nadšený protiruský ukřivděný o něco starší - to samý.
Jen ať si užijou to stáří, kdy je umlátí a ukopou někde mlaďoušci, co je odmítají živit.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Kdyby do věcí nevstoupily žádné vyšší vlivy, mimozemšťani, záblesk, kataklizma, tak se dá očekávat jakákoliv čertovina z toho očkování. Když držel magnet na rameni. Umírání, neplodnost, demence, úbytek IQ, snadnější ovladatelnost atd.

Z mladých je očkována 1/4, z 30 - 40 cca 1/3 - 1/2

Tedy mladí se budou ještě blběji množit, nebo budou méně vitální a různě poškození, jakože už tak jsou dost. Nakrmený hovadinami, vychovávaní internetem, ve škole byl bordel, tak se moc nenaučili ... v pracovních poměrech se moc nečapají, protože na takové podmínky nebyli připravováni.

Takže, suma sumárum. Definitivní krach důchodového systému se dá očekávat nejpozději s nástupem generací 70. let do důchodu. Což je 15 let.

Věřit, že i po této době bude fungovat důchodový systém je ujetá bláhovost, vrcholná naivita.
Čistou logikou se dá vydedukovat, že to prostě fungovat nebude. Za desetiletí se nakupí statisíce důchodců, kteří nemají krytí v počtech lidí, kteří na ně odvádějí daně. Přičemž, jeden člověk odvede daně, které nejsou ani jeden důchod někoho jiného.
Taky se dá očekávat, že za dalších 15 let se něco určitě semele.
Zatím třeba 20 let pozoruju moje město, jak schází, umírá, chátrá, mizí. Co bude za dalších 15 let tímto tempem si nechci představovat.

Tak uvidíme.

Myslím si, že se všechny ty chytré projekty od nácků a žiďáků nějak pěkně sejdou s kosmickou vůlí.
Kdyby se tento národ probral, nějak urychleně, pochopili bychom svoji situaci a snažili se zachránit, věřím, že by to šlo. Že by se dala zrekonstruovat naše země podle slovanských pořádků - tedy živit se vlastní prací, řemesly, průmyslem, vývojem, zemědělstvím - za socíku to šlo. Bez vykořisťování.

Za SSSR jsme nemuseli živit západ a nebylo nám neustále vykládáno, že jsme méněcenní.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tak zdá se, že by konečně mohli docházet žoldáci a staré zbraně, tak by se mohl ukončit konflikt na Ukrajině a pak by mohl být od klasické násilné války pokoj.
Však ta ekonomická a psychologická zabila a umučila daleko více lidí.
Kdyby lidem u nás došlo to, co píšu, dalo by se s věcmi hnout. Museli bychom se ale ekonomicky přeorientovat na východ, já myslím, že by to šlo, co by to jako nešlo.
Jde to.

Lidi jsou pitomí, řekli jim teď jste správný hejkálisti debílečkové, když budete hýkat "jupi jupi američka" a "fuj fuj Rusko" Mezi takovými vylízanými idioty vyrůstám celý život.
Ani teď těm zatuhlým mozkům nedochází, že na důchody můžou zapomenout. A dál hýkají jupi jupi američka jupi jupí EU.
Jo, francouzský a belgický a německý důchodkyně vám děkují, vy nebudete mít důchody.
Přesně tak to je.

Ty populační ročníky jsou zajímavé.

Největší populační boom byl 1974 - 1975
V r. 1975 se narodilo 191 776 lidí
Ti se nejvíce množili 2005, ve třiceti - to se narodilo 102 211 lidí

V r. 1985 - 135 881
v r. 2015 - 110 764

V r. 1995 - 96 097
V r. 2022 - 99 834

Tak to vypadá tak, že nejvíce se nerozmnožily ty nejvydatnější ročníky, Husákovy děti.

Tam je to rozdíl o 90 000 na roku, s odstupem třiceti let.
U 80. let je to o 25 000 na roku.
A 90. léta by se podle tohoto měla množit víc, ale pochybuju, já moc mladých s dětmi nevídám, tu porodnost dělají asi starší matky a cikánky.

V r. 1993 byl průměrný věk rodičky 25 let, v r. 2015 30 let, v r. 2022 31, 5 let - přičemž doktoři říkají, že nejzdravější je žena matka kolem 25 let.

Taky jsou v tom umělá oplodnění atd.

Takže - stejně spíše úbytek obyvatelstva.
Nejvíce nerozmnožení jsou 70. léta, zdá se, ale 80. léta jsou hodně podobná - a nás je nejvíc. Jestli v každém ročníku odstupu třiceti let se nerozmnožilo 30 - 70 000 lidí, tak se to prostě na důchodovém systému pozná.

To je hodně lidí.
A nás stát nic nemá, veškerý státní majetek prodal za hubičku cizákům.

Lidi by se měli probrat.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Takových idiotů u nás je, co si myslí, že "málo makáme", "máme se jak prasata v žitě" atd.
A že na západě jsou jako strašně schopný.

Nevím, mě tahle idiocie nebaví už třicet let.

Ty debilové, co toto říkají, si absolutně neuvědomují historický kontext naší země a našeho národa. Jsou to nevzdělaní hlupáci.

Možná že ještě za první republiky měli našinci důvod věřit západní Evropě, poté, co vzniklo straronově plno národů a ty slovanské se osamostnanily a sebeurčily.
Jenže, holt koloniální zbachratělá západní Evropa už nám tehdy dala najevo, co jako chtějí a nikdy s tím ještě nepřestali.

Už je na čase přestat si sypat popel na hlavu za to, že jsme měli za socíku špičkové zdravotnictví, školství, průmysl a zemědělství, že jsme neměli žádné bezdomovce, tedy sociální politiku staletí před západem a těch několik debilních disidentů to prostě nezaplatí, to, co rozkradl západ po r. 1989 z našich zemí.
Stovky let práce našich předků.

Holt, debilní lidi, tak stupidní a nevzdělaní, že člověk žasne.

Takže zbývá skutečně doufat, že budoucnost je východní, že ta rozežraná verbež ze západu nezničí náš národ, naopak se zachráníme příklonností k východu.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




To, jak jsme zvyklí makat, jak nás náckové honí jak nadmutý kozy, totální nasazení jedu jedu, máme za to hovno ... tohle jelo i v 50. letech za sovětského svazu, taky se pracovalo od nevidím do nevidím. Ale bylo to pro nás, za 10 - 15 let se země zvedla, de facto vymizela nejkrutější chudoba, zapomnělo se na hrůzy 1. republiky s drakonickou nezaměstnaností, na druhou světovou válku, bohužel se zapomnělo i na nesmazatelnou a z mého pohledu nezapomenutelnou zradu Francie a Anglie a Itálie, kdy nás hodili náckům.
Bylo dobře, byl materiální dostatek, nejhorší problémy zmizely.
Tak se stalo Pražské jaro.

Národ, který se není schopný poučit ze svých chyb, musí vše absolvovat znovu.
Takže jsme znovu totálně nasazení, znovu rejeme držkou v zemi, ale zisky žádné nevidíme, toto není budovatelství pro naši zemi, ne dřeme jako otroci pro cizáky a sami se ani nemnožíme, protože cizáci nám distribuují depresi a úchylnosti a pořídit si dítě je finanční hazard.
To není jak za komoušů, že dostaneš byt a všechno máš skoro zadarmo.
Ne, nic z toho, makáme na cizáky a až si tím zničíme zdraví, nebudeme mít důchod a naši zemi zabere západ a Islám.

Přitom jsme tak šikovný, tak vzdělaní, tak výkonní - živíme ty západní parchanty, ale to je naše práce a naše životní energie, kdybychom dělali na sebe, tu dobu od 1989, už jsme je předehnali.

Kdo dá zpátky všechen ten zničený průmysl, zničené školství, zničenou špatně obdělávanou půdu atd.?
Vysmáli jsme s našim předkům, kteří zažili ten úchvatný kapitalismus za 1. republiky, povýšenost Germánů, zradu západu a pak vybudovali tuto zemi.
Co jsme to za svoloč?

Že nějaká zkurvená herečka, nějaký vypíčený disidenti kňučí proti Rusku, mě nezajímá.
Doufám, že skončí v dějinách natřený na černo, to byly ty zrůdičky z doby temna.

My musíme dát tuto zemi do pořádku a pod vlastní kontrolu.
Demografický vývoj je jasný - bude nás ubývat, jediné, v co musíme doufat, že západ vychcípá na očkování a přírodní pohromy a že přijde záblesk a zničení zbytečných lidí zastaralého typu.

Že přijde slovanská éra, i když nás ten západní dobytek vyžral až na kost.
Jsme tak schopný a přitom tak blbý!!!!

Jakto, že se necháme takhle zneužívat?
Hanba všem těm hajzlům, co pořád zdůrazňují nějakou méněcennost našeho národa, ať zhebnou.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Opakuju, že princip zbachrovatění spočívá v získání vyššího materiálního standardu, než má většina a uvyknutí na něj, při nerealizaci, nebo vynechání duchovního vzestupu.

Což je stejně velice problematické, aby jedna část světa dimenzionálně duchovně vzestoupila a ta druhá ne, způsobuje to dimenzionální a frekvenční rozkol, který byl reálný během doby před potopou - té Atlantis, kdy Gíza fungovala jako technokratické vyrovnávací centrum pro kooperaci s dávným odkazem Lemurie. To byl odkaz, který byl přímo navázán na vesmírný vir a planetární energie a byl s pomocí technokracie high-tech mimozemšťanů vyrovnáván, aby udržel o něco vznešenější Atlatidu, protože bez toho by to nešlo, pnutí v poli bylo příliš urputné. Ta Atlantida byla křehká jako skleníková kytička.
Stejně se to potom celé zbořilo.

Zkrátka - jakmile jedna část populace získá materiální výhody, duchovně nevzestoupí, tak si zvykne a začne vykořisťovat.
Pak je zbachrovatělý prasečí problém k likvidaci.
Nebo vzestoupí a pak má tendenci stejný materiální blahobyt a výhody zprostředkovávat ostatním, což není možné a musí být brzy udržována uměle.

Proto je výhodné se nedostat do této pozice a pro všechny je vrcholně nutné mít stejně.
Aby nedošlo k této likvidační změně ve vývoji.
To znamená něčeho nemít dost, dostatečně, ale málo.
Jakmile dojde ke změně, že si člověk, či celá společnost na nadstandard zvykne, zbachrovatí, a začne bezohledně vykořisťovat a ještě začne tu vinu krýt pseudohumanismem a bude tím likvidovat zbytek i duševně, nakonec vyvolá zuřivý odpor a vede to k likvidaci té společnosti.

Proto je nutné, aby všichni měli stejně a pak může vzestoupit celá společnost, celoplanetárně.
Což je pro západ tak jako tak likvidační, protože zbachrovatělá společnost duševně neunese materiální sešup dolů, není schopná se přizpůsobit a končí.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Všechny slušný národy vykořisťují sebe a mají zhýralou bohatýrskou královskou, nebo carskou chásku.
Já jsem ideolog, je tak jednoduchý být ideolog, si připadám jak neo - bolševik, nebo něco podobného, vydání téhož, před sto lety, teď ale neo -

To je tak jednoduché, protože to dává smysl.

Slovanské národy vykořisťují sebe, neboť jsme slušné národy, jenže do toho se na nás živí germáni, frantíci, belgičani ... angláni ... amíci .... korejci .... no fuj prostě

Ještěže nejsme bohatí, protože kdyby toto zbachrovatění postihlo nás, tak skončíme.
Jakože ve slovanských národech je této primitivní hrabavosti taky plno, jenže naštěstí nemají to, co západ.
Naštěstí.

Tady jde o to, z toho naštěstí udělat reálně žitou a chápanou hodnotu.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Co má dneska důchodce? Buď štěstí, že se nějak drží v kruhu rodiny, nebo zvládá malý byt, nebo kolikrát nemá, co jíst. A vůbec má problémy.

A to je situace taková, že dnes jsou v důchodu generace 40., 50. a 60. let, které byly ještě často z vícečetné rodiny, měli více sourozenců a protože se zlepšovala zdravotnická péče, často přežili dětský věk, tedy je jich taky hodně. Ty živí vesměs 70. a 80. a nyní 90. léta, + se ještě všelijak živí i sami. 70. atd. léta již skoro všichni přežili dětský věk, nicméně od poloviny 90. let se změnila hexavakcína, přibylo všelijakých mozkových a psychických degenerativních poruch, přibyla digitalizace, internet, mikrovlnné záření a těžce nasazené projekty NWO.

Další ročníky jsou již slabší a jsou často všelijak nepoužitelní. Protože žít prvních 20 let v bezvládí a chaosu ještě nikoho nevztepilo.

Inu ...

Dnes jsou na tom důchodci bledě, protože žijí stylem fifty-fifty. Relativně se to ještě vyrovnává.
Z nových demografických čísel je třeba i započítat rasistické počty, že soc. politika je vyšinutá a podporuje business s bídou.
Tím nechci říct, že by barevní nebyli nějak pracovně výkonní, ale co se týká jejich sociální soudržnosti s bílými, netřeba si dělat iluze, že se přetrhnou.

A z těch je třeba si vzít příklad.
Chytrý jsou.

My se důchodu nedočkáme.

Těch 60 starců z 80. let těch 20 narušených bílých nácků podporovat nebude, vyserou se na nás.
I logicky to nejde - všichni by museli dělat 2x než my, aby uživili nás - starce. A neměli by šanci živit mláďata.
Jestli budou mláďata, tak barevný a ty, tipuju, nebudou mít bílé starce v lásce a nebudou je chtít živit.

Takže .... tady přichází naše doba probuzení.
DŮCHODY NEBUDOU.
A nastupuje cikánská moudrost. Vyserte s na ty korporátní hajzly, přestaňte někde běhat na směny jak kokoti do montovny, pokud to není česká firma, což z 90 a více procent NENÍ.
Je to většinou německá firma, nebo americká, nebo korejská, francouzská, belgická, ....... a všechny tyhle hnusný zasraný kurvy živíme, protože ty daně a zisky jdou jim, nám neplatí nic, protože si to zařídili. Dávají nám hovno a beznaděj a my tady dřeme na nějaký zkurvený belgický, francouzský, německý důchodce.
Je třeba být víc barevný v duši.

Přestaňte na ně dělat.
Založte cokoliv svého, máme jenom sebe, svoje síly, můžeme dát naši zemi do pořádku, protože na to máme ještě 20 - 40 let času, podle věku.
Stejně se nerozmnožíte, protože jste vakcinovaný, narušený, osobnostně rozvrácený .... :-) Tak zachraňte aspoň národ.

Nic jim nedávat, natož svoje životní síly.
Člověk někde dře v nacistickým směnným pracovním režimu a má z toho to, co francouzská kunda za poloviční úvazek.
Co budete dělat, až budete starý?
Až nebudete mít sílu a důchody nebudou?

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Vlastně to ani není nic divného, nebo šokujícího, že Trump je figurka ruských židů.

Když jsem slyšela o Q- Annon poprvé, bylo to od Heclové, tenkrát jsem byla ještě v extrémních stavech a pamatuju si, jak jsem tu teorii napoprvé zuřivě nenáviděla. Že by jako nějaký "hodný miliardáři" z USA byli v něčem přínosní a pozitivní, to je málo pravděpodobné.

To Q-Annon je hovadina, ale že Trump i Putin jsou od ruských židů a že je podporovala GF, nebo ještě nějak podporuje, to je fakt.
Obecně GF podporuje Putina.
To je prostě politika, taková vysokodimenzionální, ale politika.

V USA nemůže vzniknout žádné takové hnutí - protože lidi jsou tam hloupí a zkažení.

U nás taky, ale u nás jsou lidi hloupí a zkažení, protože do nás pořád nonstop jebe západ a sionistický židi, nacisti a podobná verbež.
Nenechají nás vydechnout, furt nás kopou dolů, dělají na našem národě jednu prasárnu za druhou.

I když, na debility si stačíme sami - ona stupidní množírna 70. a 80. let byla socialistická blbost, vlastní, naše. Bez rozmyslu, jen tak, nasekat 2 a více harantů. Však stát se o ně postará.
Ta prázdnota a nesmyslnost zrození, ten prázdný oploštělý svět, ve kterém člověk přišel na svět, se táhne celý život.
Je v pořádku, že jsme se nerozmnožili.

Nás byly na základce 3 narvané třídy, A B C, dneska je tam jedna dvacetičlenná a u toho jedna speciálka s pěti retardy. Požadavky jsou samozřejmě někde úplně jinde.
Důchod je iluze. Je jich málo a ještě je to nevzdělaná verbež, na kterou nikdy nebyly požadavky.

Takže je třeba počkat, až vychcípají zbytečný lidi - o nás, o Slovany, se postará západ a pokud se vyšší síly a GF nepostará o západ, aby vychcípali, tak na světě zvítězili nacisti.

A zbachrovatělá vykořisťovatelská západní societka - ty stupidní zrůdičky, jak trpí pocitem, že jsou víc. Ty země zatížený na humanismus, který způsobují nejhorší lidské utrpení na zemi. Každá kunda v oblečku, co mudřinkuje o lidských právech, parazituje na X lidech, kteří mají doopravdy hlad.
Když se vybije západní Evropa a severní Amerika, radikálně se zvýší životní úroveň na celém světě. Když se všichni budou živit prací, bude dobře.

Je mi líto těch, kteří věří zápdu, protože jsou hloupí.
A nenávidím ty, kteří fandí západu, i když tuší, odkud jde jejich "úspěšnost".

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A když tak nad tím přemýšlím, tak v podstatě můžu poskytnout jedinou útěšnou myšlenku fanouškům Q- Annon, paradoxně.

Protože těm slibovali, že všechny ty nacistický hajzly Deep State poženou k soudu a Trump přijede na saních tažených létajícími sněžnými medvědy, tak hovno, honěj ho po soudech, jeho a Biden i se svými ukrajinskými biopletkami je v klidu.

Tak to se prosimvás děje proto, že je to přesně tak, jak popisuju, asi.

Totiž - moje Galaktická federace spolupracovala ze mě známých politiků s Putinem, Trumpem a Asadem.

Podle V.K. analytika, novináře, jak ho Fialova vláda úplně nenávidí, je to všechno takhle:
Válčí mezi sebou dvě kliky žiďáků. Sionističtí (Británie a USA a západ) a Chasidští (Rusko). Putin je od chasidských žiďáků a Trump podle něj taky.
To mi dává smysl.

A o tom je Q-Annon.
Ze sionistické - klasicky náckovské Drakoniánské perspektivy a podle "demokracie", tedy prolhaného pseudohumanismu přizpůsebeného potřebě vykořisťování národů, který škodí všem ostatním, kromě nich samotných ... tedy z pohledu Deep State v USA a podle "západních hodnot" USA a s tím i EU, je Trump zločinec a vlastizrádce, protože je z ruské kliky žiďáků.

A těm GF v této válce nadržuje.

Ovšem po svém.
GF stojí nad žiďáky, zachází s nimi, když je třeba a když mají oprávnění. Tady podporují i ruské žiďáky, protože táhnou v tomto s Ruskem - proti náckům NWO.

Nicméně, nejsou ruští žiďáci. Podporují Putina i Trumpa, do určité míry, není to absolutní.
Podporují je, protože jsou použitelní pro jejich plán.

Ten je: západ končí, východ začíná.
+ depopulace a přezáření DNA člověka na něco lepšího. A 5D šťastná planeta.

V tomto to může zvednout náladu fanouškům Q-Annon, paradoxně.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Toto vím celou dobu války, GF to ví taky, západ je nepřítel, západ je nacismus, Drakoniánské impérium a jejich tupí otroci. Západ je prostě vykořisťovatelský amorální konglomerát složený ze zbachrovatělých dekadentních povýšených čuňat nakrmených ideologií o své výjimečnosti.
Fuj hnus na blití.
Doufám, že skončí, co nejdřív.

Nás se jako zemi snaží zničit už dlouhodobě, vlastně nás zabili už 1620 a dále pokračují v neustálých invazivních výpadech na východ ve snaze zničit Slovany. 30letá válka, Napoleon, Hitler, teď tohle.
To, jak rozkradli a rozvrátili náš národ po 1989, to je zdá se další Bílá hora, kdy zase sejmou naše počty na polovinu přirozenou depopulací založenou na zhnusení.
Očkováno je nás 75% obyvatelstva, takže jestli nás zbude třetina, je to zázrak, jestli čtvrtina, to je reálnější.

Asi je to i dobře.
Protože, když jsem si porovnávala výčet osob mé generace + těch o něco starších, co mají, nebo nemají děti, dospěla jsem k závěru, že děti mají ti otrlejší, korporátní, prozápadní a zlí. Provýchodní, citliví, všelijak nejistí je nemají.
Takže je žádoucí, aby přišel velký řez, protože jinak náš národ končí.

Časem by tu zbyli jenom zlí prozápadní Češi a cikáni a to by se ještě dalo fandit cikánům, ať to tady ovládnou. Pochopitelně by se sem nasrala ta hnusná pakáž ze západu, včetně muslimů a nějaké "slovanství", "Češi", nebo něco takového, by se za dvě stě let rozplizlo a nebylo by to.
A to by byla škoda.

Taky trochu doufám v naše předurčení, že si nás prostě vyšší síly pohlídají, abychom byli a tu věc zvládli, protože od 1620 to tak vypadá, že existujeme jako národ se slovanskou identitou, jazykem a kulturou jenom a jenom díky zázraku ... protože vnímám, že to jde pouze odsud a nesmí v tom sedět žádná blbá Truda, Jane nebo Žakelína, musí v tom fungovat slovanské DNA, které je jedno z nestarších a nejkvalitněji ukotvených, nese v sobě hřejivou bělošskou podstatu toho lepšího z bělochů, je to velice přírodně, s planetou přirozeně proudící kvalita ducha, reality.
Tak doufám, že dojde k vymření západu na záblesk, očkování a že je zaplaví moře, ať je od těch blbečků už navěky klid. Prostě jsou zkažení.

Viděl někdo někdy nějaké tažení obráceně?
Jako Ruska na západ?
Není to už malilinkato divný?

Podle Rusů západ vyvíjí biologické zbraně na plné ovládnutí východu:

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-moskva-opet-desi-laboratoremi-usa-chystaji-na-ukrajine-superzbran-proti-lidem-zviratum-i-rostlinam-40428432

Prý je to propaganda k zasmání, no já nevím.
To plně odpovídá realitě.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Francouzi od tý jejich slavný revoluce pořád jenom stávkují a myslí si, že jsou s tím roztomilý. Mnoho lidí je obdivuje. Já Frantíky nesnáším, i ty jejich dementní stávky.

Jakto že nějaká francouzská kunda může protestovat, že chce za poloviční úvazek 2x nebo 3x víc, než co u nás bere ženská ve 12 h. směny, nepřetržitého provozu, denní noční?
Já bych tu sprostou píču zkopala a nenapadlo by mě jí obdivovat.

Jenže - my jsme země, která se živí prací, Francie je země, která se živí vykořisťováním.
Na každou takovou zjebanou francouzkou kundu, co si vynucuje vysoký plat za mizerné výkony, připadá 5 chudých žen z chudých rozvojových zemí, co má hlad a maká 10 - 16 hodin denně, nebo 10 Češek, co se nezastaví, na haranty, ani manžela nemají čas a bere polovinu, co ta francouzská píča.

Nenávidím západ.

Stejně jako Anglie - lidi, co se po r. 2004, po uvolnění Schengenského prostoru dostali třeba do Anglie, byli svědky, že Angličani se jich s vážnou tváří třeba ptali, jestli umí jíst příborem.
Taková zkurvená povýšená, od reality odtržená debilní verbež to je.

Už aby nebyli, já je do nového věku rozhodně nechci.
Nový věk bude bez USA a západní Evropy.
Západní Evropa je zbachrovatělá vykořisťovatelská stupidní verbež, nikdo je nepotřebuje, bez nich bude lépe.

Nechápu, jak u nás může být tolik lidí, kteří si myslí, že jsme proti nim méněcenní, že tomu sami věří, že se do takových sraček nechají vmanipulovat.
I kvůli tomuto debilnímu vlezdoprdelskýmu prostředí na západ nemám děti.

Ale nejsem sama - když jsem procházela svoje vrstevníky, jakože už to je konečná, všem je nám cca 40 +, tak děti má maximálně polovina z nich.
A to jedno, maximálně 2, pokud to teda nejsou cikáni, ty na děcka berou prachy, takže je jasný, proč je mají.
Proč bílí nemají děti, nevím.
Já je nemám, protože jsem nechtěla přivádět děti do tak hnusného světa. Protože lezení do prdele na západ, pošlapávání národního odkazu, protože nacismus, protože NWO, protože válka proti NWO, protože nejistota, protože odporný lidi, protože úchylnost, sliz a porno, kam se člověk podívá atd.
Ani si to moc nevyčítám, i když mě to mrzí, chtěla jsem dosáhnout nového věku, mít jistotu, že přivedu dítě do světa, který má smysl.
Ale proč nemají děti ty ostatní, nevím.
Je jich polovina, co nemají děti.

Je nesmysl tedy očekávat důchod.

Já doufám, že zabere to očkování.

Protože náš národ vyhyne, i pod tíhou své debility, kdy se hrbíme před nějakými nevzdělanými rozežranými nulami ze západu, které je potřeba zničit.
No ale nacismus je teď in, nacismus je teď mocinky fajn.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Naše planeta má jakoby nezkaženou ženskou podstatu, je prototyp zdravé ženy, oplývá všemi těmi energiemi, které jsou tvořivé, přírodní, je to něha, tvořivá něžná, nezkalená radost, taková nezkažená dětská - dívčí - ženská podstata. Velice nedotknutelná, která potřebuje čistotu, neposkvrněnost, posvátnou ochranu. Planeta sama je samozřejmě duše vyšší třídy, na tu naštěstí nemá dosah špína, zhýralost a sliz tohoto lidského druhu - na lidi to ale vliv má, ženy pod tíhou tohoto všeho svinstva ztrácí ten čistý kontakt s planetou, která je přírodní, čistá a nezkalená.

Je to ten princip nevinného myšlení - v tomto ohledu mě napadá kupř. problém v sexualizovaném myšlení a jeden díl pořadu "Jak nás vidí svět", kde v české restauraci v australském Sydney cizinci ochutnávají naše jídla a hodnotí je.
Dali jim likérovou špičku:

https://www.stream.cz/jak-nas-vidi-svet/likerova-spicka-zakusek-ktery-se-cizinci-stydi-jist-57343920

Bez ohledu na fakt, jak je špička dobrá, tak se tam někteří cizinci naježili, že nebudou jíst zákusek, který vypadá jak penis.
Za celý svůj život jsem snědla X likérových špiček a nikdy mě nenapadlo, že vypadají jak penis a ani mě nenapadlo, že by to někoho mohlo napadnout.

Výsledek: problém mají cizinci, ti jsou úchylové, ne já.

Co jim v Austrálii cpou do hlavy?
Proč žerou salám, vždyť má taky penisový tvar. Co banány? Rohlíky? Spousta věcí připomíná penis.
Vidět ve všem penis je známka duševní choroby, nebo úchylného myšlení.

Asi tam někde by se dala připodobnit ta linie mezi nevinností a pošpiněností a narušeností.
Tak planeta je nevinná, ta má zdravé myšlení, oproštěné od jakéhokoliv puritánství, rigidnosti, nebo naopak zhýralosti a bezuzdnosti, je prostě čistá, správná, nevinná, má tu energii, kterou milují děti, je "hezká". Je to ta síla, díky které existují čisté přírodní ráje, která tvoří, miluje, nechává žít i zemřít.



Pokud bude planeta nějak měnit svůj povrch, bude to ku prospěchu.
Jednou mi to ukazovala, jakou má v plánu změnu, nebylo to úplně veliké, doopravdy se to týká zejména pobřeží.

Kupř. Francie má za sebou pohnutý příběh v kultickém poli, kdy se její strážný duch, spíš strážkyně, neb je to taky ženská duše, taková svobodomyslná princezna v tom nelepším slova smyslu, od Francie vzdálila.
Viděla jsem, že ji nechal obětovat Macron v satanistickém rituálu. Ona se probudila v těle avatara a chtěla vidět, co s ní garnitura její země udělá. A oni ji obětovali. Navíc její původní duše už byla slabá, plně na konci, bez vitality, zato islám a jeho energie vůči ní tak silná a výsměšná, že se prostě stáhla a vzdálila se.

A vše je naplánováno tak, že musí vyrůst obří dub místo Notre Dame, aby se ta země obrodila, proto ta země potřebuje mnoho vody a to se stane.
Francii zaleje moře, ale potom zase ustoupí.
Už to bude jiná země.

Pokud se třeba víc přiblíží měsíc k zemi, nebo se ještě více zdynamizuje nějaký proces roztávání ledovců atp., může se to stát raz dva.
No a když západní Evropu zaleje moře a voda opadne třeba až za X měsíců, nebo let, tak se jistě stane na dlouhou dobu neobyvatelnou.

I z toho důvodu je třeba si je držet od těla, nevěřit jim nikdy nic a ideálně se od nich osamostatnit i ekonomicky. Možná stihnou umřít na očkování do té doby - Rakušáci to chtěli povinně, tak až vymřou, může se zbytek západní Evropy přestěhovat do Alp. Kdyby jejich elity něco věděly, co ostatním neřeknou, tak první, co budou chtít, je naše území. My jsme pro ně méněcenní, oni se cítí víc.
Nepouštět to sem, ani do hlavy a to je prvotní.
Kor Frantíci, líná verbež nafoukaná.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Myslím si, že nejsem jediná, kdo pociťuje propojení s kolektivním polem a snaží se pracovat ve prospěch celku.

Je to krásný pocit, když to jde. Já jsem takto pracovala během dimenzionální války velice silně nastaveným zuřivým odpalem spravedlivého hněvu a zároveň jsem se snažila pomoci lidstvu jako celku.

Jenže, pomoci lidstvu jako celku jde, tím, že se vybije a zbytek se přezáří na nové DNA.
Trvat na kvantitě v tomto případě nejde.

A protože toto zjištění je dost drsné a způsobuje to zmatek, tak to potom dělá zasekávací se efekt v mysli a neschopnost reálných psychických operací v kolektivním poli, obecně v poli, protože se psychické rozhraní zasekává a zůstává viset v síti bezvýchodnosti pseudohumanismu.

Nejhorší je, být propojená v rámci nějakých synchronizací v pomyslném klubu kamarádů a kamarádek z internetu.

Je to nebezpečný jev.

Zažila jsem to v období, kdy jsem diskutovala u Válkové na jejím Indigovém zpravodaji a částečně se zúčastňovala i jejích synchronizací a musím říci, že jsem byla zapletená do nějaké sítě, která byla právě příliš cukrová a odtržená od reality a vlastně jsem byla odváděná od toho, co mám dělat já.
A když jsem se tam rafla, odházela jsem všechny tyto spirituální vlivy a vyvázala se z té sítě.

A to je pořád dokolečka, po vlnách, vždy se zapletu do nějaké psychické sítě, která mě brzdí.

A realita je taková, že ty naše superschopnosti, co máme, jsou vesměs specifické a každý, kdo má takové hodnoty nastavené, se proto narodil, aby je doslova pronesl do nového věku přes tlupy neuvěřitelných idiotů a zabržděnců a pekelných entit.

Proto není dobré se příliš zaplétat do kolektivního pole lidstva a nechat se tím vyčerpávat a jakkoliv zohledňovat a trpět tolerancí vůči negativním napadením a vůbec těm sítím, které uspávají, zavalují vinou, znejisťují a vyčerpávají.

Je důležité se držet svého, své hodnoty a tu vykonávat čistě.
Já to mám specifické, myslím si, že vícero lidí používá prastarou techniku spojení s nebem a zemí, tedy v mém případě se středem planety při napojení na kosmické proudy.
Planeta žádá, jít s ní, nebrzdit proces, naopak ho povzbudit.

A nezajímat se o počty lidí, co přežijí, nebo ne, nebo co si myslí, nebo ne.
Nedají se polepšit, nedají se změnit, nejde s nimi dělat nic, kdo zdechne, ten zdechne, pomoci se mu nedá, ani tehdy, ani teď, ani potom.

Proto je dobré se soustředit na cíl, svoji hodnotu, svoje skutečné propojení.

Nevázat se na nikoho v mysli, nikdy v mysli nespolupracovat s žádnou entitou, kterou znám z internetu atd.
Brzdí se to, nefunguje to a je to falešné.
Ty synchronizace jsou svým způsobem pěkná hovadina, protože toto se má synchronizovat samo a zezhora.

Je to velice divoký proces a organický, podle kosmického zákona, vědomí Stvořitele, naprosto vynechává a kašle na rigidnost populace a její přiblblé nápady.
Když se partička usmyslí, že bude ten a ten den dělat synchronizaci, tak i toto je zpracováno vyšším plánem a je to na sto procent vzpříčené dimenzionálním tokům, je to svéhlavost bez bezprostředního napojení.
Tam se ty toky mění každý den, každý okamžik.

Vždy, když je něco v plánu, tak dimenze nad tím plánem si s tím pohrají.
Proto to nejde, takto něco reálně uskutečnit. Maximálně se může stát, že se sejde celková jiskra výsledku s vůlí kosmického zákona, ale není to třeba úplně běžné a hlavní výsledek je te, že se lidi navzájem zaseknou, zneschopní a zůstanou viset v síti.

S vlastním napojením, které je bezprostřední a zůstává svým způsobem intimní a jedinečné, když jsou tyto psychické operace autentické, mají mnohem větší sílu, protože jsou vedeny vyšším plánem.

To je stejné, jako taková ta teorie o dědičných královských krvích a dynastiích, které jsou vznešené, nesou Kristovské DNA atd. A mají se do nich rodit nějaké superzázračné bytosti a vyšší duše.
Ne, prostě ne.
Vyšší dimenze a plán všechny tyto obejde obloukem, aby si pak vychytrale někoho probudil za rohem, zaktivoval mu DNA, ten udělá, co má, nikdo se o něm nikdy nedozví a všichni utřou a úkol byl přesto splněn.
Vyšší dimenze nejsou hloupé, jako běžná lidská populace, na to je třeba vždy myslet.




U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Kdyby ta populace nezemřela zábleskem, tak jsou pravděpodobné velké přírodní katastrofy. Někde jsem viděla, že prý ve 30. letech tohoto století budou velké slapové síly, které vyvolá Měsíc. Že tedy hodně stoupne voda.
I tak se očekává stoupání moří.

Tak by všichni ti lepšolidi ze západní Evropy mohli konečně zdechnout, ty naše vzory.
Američku asi zase sejmou hurikány, kdekoliv se může objevit gigantické zemětřesení, nebo vybouchne nějaká mega sopka ... nebo do toho vloží Slunce velkou šlehu.

Prostě tato pitomá civilizace končí.

Velkou pravděpodobnost k přežití mají Slovani, pokud se včas proberou ze své naivity a uznají, že jim doopravdy z prdele nesvítí Slunce, přestože mají delší historii, hlubší kořínek a jsou jen z poloviny očkovaní, dále muslimové, protože je jejich hodně + taktéž a Afrika to samé.

Jižní Ameriku jsem nikdy neřešila, Čínu a Japonsko ráda nemám, a jsou očkovaní, takže ... se tím nestresuju.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Vlastně GF dělá s Aurora Ray to, co je potřeba - tedy udržet náležitou skupinu populace v klidu a dobré naději, která je důležitá.

To je to, že dobrá naděje se strašně vytrácí pod náporem hnusné obludné masy příšer, které jsou nazývány "lidstvo".
Fuj.

Planeta a její duše na mě naléhá, abych víc fungovala, vlastně má na mě požadavek, abych to konečně přestala řešit, lidi a soustředila se na to, co je potřeba - tedy frekvenčně se spojit s ní, být s ní v harmonii a fungovat tak, než jsem fungovala do doby, než jsem šla já bláhová něco sdělovat na veřejnost, kde jsem byla zasypána kamením a betonem, takže kytičky nerostou.

Prostě vysrat se na lidi, sama planeta jich chce maximálně 25%, říká, že víc jich tu už nesnese.

Takže se po nás chce, abychom se soustředili jen na ni, na vzestup, na čisté hodnoty, které vnímáme a které jsou v tak příkrém rozporu s touto hnusnou civilizací bestií, které musíme neustále skrývat, jsou neustále znejisťovány a konfrontací s realitou o lidech za poslední dva roky je veliká část těch, co to jakkoliv táhnou, tak rozčarovaná a vykolejená a zmatená, že nefunguje jak má.
A planeta naléhá, abychom začali fungovat. Abychom naskočili tam, kde jsme vypadli zděšením z hnusné společnosti.

Jenže ta společnost půjde do prdele, nebude, prostě to vychcípá. Jestli zbude těch 25%, bude to až až.

Ale my musíme odvést svoji práci - proto je třeba se spustit s tím skutečným, s tím správným, s hodnotami, které jsou skutečné, vykašlat se na nacismus této společnosti, na jejich dementní omezenost a fungovat jak naivní čtenářka Aurory Ray.

Je to sice těžší bez medových cukrových keců a nevyřčených pravd, ale na druhou stranu, ne každý má v hlavě jen růžovou vatu.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2023 >


Pořád se v tom snažím zorientovat a doopravdy vše vychází nejvíce tak, že už nikdo nic řešit nechce, už se o nic neusiluje a někde v budoucnu se udělá velký řez.

Kupř. Aurora Ray, která taky mluví ve jménu Galaktické federace a moje GF říká, že to skutečně tak je, jakože není falešná, tak ta už dlouhé roky produkuje pořád ty stejné texty, s nějakými duchovními radami a teď to není jiné.
Prý jsou ve stratosféře báječné duchovní bytosti, které jsou tu pro nás, jako duchovní mistři a že prý už už už to bude, sice není jasné co, ale už to bude.

Asi jo, asi GF musí prostě produkovat třeba přes tuto Auroru Ray plejádské žvásty o ničom, které jsou nesmyslné, k ničemu a je to evidentně pro infantilní a naivní lidi.
Kteří si můžou až do záblesku myslet své blbinky a i po záblesku budou asi pěkně otravní se svou dětskou hloupostí, ale asi se do nového věku dostanou i tito infantilové, pro které jsou určeny texty Aurory Ray.

Protože nejsem infantilní, mimozemšťany na nebi vidím a nevím, jestli jde o "duchovní bytosti ve stratosféře", já si to vysvětluju jako odhmotněnou techniku, ale vidím, tak si myslím, že to je realita, když se to dá i vyfotit, tak docela chápu jejich stanovisko.
Zničit.

Protože, i společně s planetou, která je z lidí zhnusená a chce se jich zbavit a nechat jich jen pětinu, dospěli k závěru, který mám denně na očích a trpím tím celý život - a to sice, že tato společnost pošlapala, zhanobila a celkově odmítla sakrální hodnoty, vše dobré, odmítla i mimozemskou spásu a je to prostě hnusný degenerativní odporný dobytek, který je potřeba zlikvidovat.
GF říká, že jakmile k tomuto dojde, k zhanobení a pošlapání sakrálních hodnot a k jejich výsměchu, že ta společnost bude zničena, že v tom nejsou výjimky a tato stupidní společnost to naplnila, tuto podmínku, takže bude zničena.

A myslím si, že toto je daleko víc reálné, než to, že "přiletí mimozemšťané".

Jako jo, přilítli, je jich plné nebe - ale nikdo to nevidí, nikoho to nezajímá, spiritualita je underground, pravda ilegální, sakrální hodnoty v disidentu a společnosti vládne nacismus.

A ty prasata to přijímají bez výhrad, ale proti dobrým věcem, svatým, sakrálním, jo, proti tomu mají pořád něco.

Takže si myslím, že to přijde.
Čím dřív, tím lépe.
Buď ten záblesk, nebo kataklizma.

Protože to na nebi je realita, ať se vědátorům a fašounkům líbí, nebo ne.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2023 > čtenář> 

Dobrá, tak ať se daří :-)

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


To je pravda, už dávno nebojuju na takových úrovních, jak 2019 a 2020 a 2021, poslední rok se vše měnilo a nyní už de facto nebojuju, jenom udržuju určité hladiny a kvality a odbourávám stres z té války.
To je dlouhodobé.

Jinak popisování reálných přístupů GF nepovažuju za mocnářský boj.

Holt je třeba to vidět tak, co by udělali správci s přemnoženou planetou. Je mi i líto lidí, co věří na nějakou přirozenou evoluci, ve skutečnosti je otázka, jak to funguje atd., ale nejvíc ze všeho to vypadá, že je v lidském genu nějaký kus dobytka, který jakoby blokuje jakékoliv vyšší funkce lidské duše a jejího projevu. Já tomu věřím, že pak ta duše nemá šanci s takovým genomem jakkoliv hnout a prostě věří televizi a datluje kraviny a nemá šanci.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2023 > čtenář> 

No díky tedy.
A něco je špatně na těch slovech, či co?

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2023 > čtenář> 


Ano, přesně tak, naše planeta je velice mateřsky podpůrná a zároveň dokáže být démonická a strašidelná, je mocná čarodějka, paní zvířat, taky ji mám personifikovanou jako černošku s laskavými rysy, tuhle se mi velice silně ozvala, aby mi připomněla svoji sílu a moc, abych nepochybovala, protože jsem se právě už točila taky v takových pochybách, jestli ty personifikované bytosti, které považuji za ducha toho a tamtoho, jestli je to skutečné - řekla bych že ano, jsou to mocné inteligence.

Je podpůrná a laskavá, hodně se k ní obracím, nedovolím si něco dělat proti její vůli. Ona nás podporuje v lásce, radosti, uvolnění, abychom odložili strachy atd. Zároveň dokáže být nejstrašnější démon, pro ty, kdo se s ní chtějí dát do křížku.

Jinak já věřím, že se podaří se vrátit na "boží plán" našeho vývoje.
Myslím si, že GF je pravda a pak je logické, aspoň mi to tak připadá a oni to tak říkají, že jestli má velká část obyvatelstva zemřít, tak se tak stane i tou formou záblesku, ač nemusí být jediná, může se semlít ledacos, ale ti, co zbudou, budou upraveni zářením, aby se jim změnila DNA.

Přičemž, GF říká, že má v naší populaci asi 10% lidí, kteří v sobě nesou experimentální DNA, které se musí vyzkoušet v praxi jako má plus a mínus a až se rozhodnou, kterou tu genetickou variantu zvolí, tak nás v nějakém rychloprocesu proberou, "omladí", myslím si, že jsou ochotní zabít rychle a bezbolestně, třeba v tom záblesku, ale třeba budou muset nechat určité procento těch zastaralých, podle kosmického zákona a pro poučení a chápání těch, co se mají změnit.
No nevím, holt uvidíme, veškeré cesty, které by nás rychle a bezpečně zbavily nějakých nepolepšitelných typů lidí, kterých je většina, je laskavost, nic víc, taky se nic takového stát nemusí a budeme se trápit naturálně.
Ani to třeba není o tom, že by ty lidi měli nějak špatné duše, prostě mají omezené zdegenerované DNA, nemůžou za to.
Ale fyzická smrt není duševní smrt.

Já mám nějaké experimentální DNA, třeba mám kvůli tomu schopnost té telepatie, nebo něco lépe chápu, jinak, co se týká té bájné ženy Lilith a potom Evy, myslím si, že stejně jsem prototyp "Eva", ne Lilith.

Co o tomto vím, tak lidstvo žilo nějakou dobu vyrovnaně, potom, co mu bylo změněno DNA a tím se odlišilo od původní populace, což byl takový menší černý mrštný divoký člověk, asi jako pygmejové, ale měl indoevropské rysy. Tím jakoby byl tedy Adam a Lilith. Ale později se něco stalo, jestli do toho někdo zle zasáhl, nebo to nějak vzniklo samo ... mohlo to být obojí, ale doopravdy vznikl problém, že ta Lilith, tedy ten prototyp tehdejší ženy, měla daleko menší chuť na sex, než muž a začala se sexem nemilosrdně kupčit a vydírat muže. A to by samozřejmě rozbilo společnost. Ta Lilith byla více podobná duši země, byla jakoby divočejší a byla více inteligentní, ale rafinovaná a to DNA žen, které z nich dělalo rafinované obchodnice se sexem a ovládly by společnost, nebo vyprovokovaly muže k zlému násilí, bylo nutné řešit.
Tak bylo DNA žen změněno na typ Eva, která je mírnější, má větší chuť na sex a je o něco hloupější.

Zní to bláznivě, ale v podstatě to dává smysl - pro stabilitu populace je nutná stejná, nebo podobná sexuální potřeba, aby vznikla civilizace a fungovala.

Já si myslím, že budoucí člověk bude mít DNA upravené nějak nově, aby se mohl posunout. Muži i ženy.
Mělo by to být k lepšímu a radostnější.



U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.4.2023 > čtenář> 



Ano, ta pásma, dimenze jsou různě mocné, já jsem si vytvořila schéma planeta - mimozemšťani GF - s tím i galaktická inteligence - potom vesmírné síly a nakonec kosmické síly.
Tedy galaxie - vesmír - kosmos.

Jak jsem byla napadená tím NWO a slyšela zlé entity, nejvýraznější byl ten vesmírný vir, tak se začala situace obracet k lepšímu, až když jsem přestoupila hranice vesmíru a začala se obracet na rozměr kosmu, nekonečna, Stvořitele.

A ty inteligence, pokud se mnou nějak mluvily, tak to bylo kratší dobu, takový intenzivní kontakt se nedá udržet příliš dlouho a vnímala jsem je jako hlasy, sympatické, můj mozek si ty identity nějak zlidšťoval, personifikoval taky, takže bych jim přiřadila i nějakou lidskou podobu. Ale je jisté, že to jsou inteligence mnohem větší, než si my umíme představit. A ta lidská podoba, princip personifikace, to dělá mozek, já se s tím neperu, myslím si, že je v pořádku přijmout informaci i od personifikované podoby vyšší inteligence, protože v lidské podobě, kterou mozek vytvoří, je skryta taky informace, o povaze té inteligence. Takže i když chápu, že ty inteligence jsou mnohem větší, než aby byly skutečně nějaká hodná, nebo naopak přísná paní, nebo sympatický vývojář, nevadí mi to, že je tak vnímám.

Hlavně jsem vnímala jejich sílu, vlivy, formativní změny, které dělali, byli jsme jimi jištění. Z vnějšku byl nás vesmír hájen nejmocnějšími silami stvoření.

Zajímalo by mě, jestli někdy bude odhalena pravda o tom, co se dělo.
Kupř. s tím Írákem, jak jsem o něm včera psala, tak jsem si šla v psychice to místo zkontrolovat.
Írák a to místo, odkud jsem byla ovlivňována, jsem dlouho vnímala zahalený černými a velice brutálními silami, tam jela prostě válka. Když jsme začali vyhrávat a časem se začala situace lepšit, tak se v tom místě začaly objevovat i světelné energie, celková kvalita a komfort toho místa se začal měnit k lepšímu a minulý rok se tato záležitost definitivně pozitivně uzavřela s tím, že tam byli probuzeni asyrští strážci, kteří to místo již bezpečně chrání a to zařízení, kultické centrum, či co to je, získalo barvy, světlo, klid a bezpečí a ty asyrské inteligence to tam chrání.

Dlouho jsem se tam nebyla myslí podívat, tak jak jsem o tom včera psala, šla jsem to tam zkontrolovat, jestli je vše pořád v pořádku.

Musela jsem se smát - jak jsem se do toho místa načetla, tak bylo znát, že to tam spí - jak jsem se tam ale objevila, tak se objevila modrá jiskra a celá ta technologie se kvůli mě zapnula a zaktivovala a pak jsem krátce mluvila s těmi asyrskými strážemi, ti mi potvrdili, že je vše v pořádku, že už se tu žádné nepřístojnosti nedějí a že jsou nyní ještě více jištěni kočičí galaktickou armádou, vnímala jsem tam taky jednoho silného kočičího velitele, to jsou inteligence, které do toho místa přirozeně patří.

Jak o tom místu vím, protože jsem odtamtud tehdy byla napadána, tak se tam můžu jít podívat, to zařízení a inteligence, které tam působí, mě zaregistrují a vlídně se mnou pohovoří. Ale prakticky tam nemůžu nic dělat, ani nemám nápad, co bych s tím měla dělat a jsem si jistá, že kdybych dostala nějaký svévolný nápad, že by mě to brzy odstřihlo, že tam není možné vyvádět nějaké blbosti.

Planetu máme plnou takových instalací a lidi mají problém pochopit, že jim přes ionosféru, 5G atd. můžou zlí náckové ovlivňovat myšlení.
Asi to skutečně není věc inteligence, ale vkusu, někdo prostě má rád pavouky a plazy jako domácí zvířata a roztomilí chundeláči mu připadají špatní.

Dřív, když někdo choval plazy, pavouky a po rameni mu lezla krysa, byl obviněn z paktování se s ďáblem, dneska je "zajímavý".
Holt jsou lidi zkažení, velice silně, už jim drtivé většině zmizely vyšší lidské hodnoty, asi mají zavřenou nějakou čakru, srdeční, nebo čelní, že jim chybí základní lidské funkce, asi jo.


U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A je zajímavé, že ten rok 2014 jsem viděla, že byl absolutně nejnáročnější pro centrum proti - NWO odboje, který se děl uvnitř jádra v Íráku, bylo to za pekla těch válek na Blízkém východě kolem ISIL, kde se spojili nejhorší úchylové z nacistů, černé šlechty, blízkovýchodních magorů atd. .... seběhli se kolem nějakých časoprostorových mimozemských, nebo vesmírně dimenzionálních systémů a probořovali se s tím do budoucnosti, což mně se potom promítlo do let 2019, 2020, 2021 - a ten 2014 byl nejhorší ze šňůry let 2012 - 2015, kdy se tam tyto pokusy děly.

Tehdy začala velice otevřená válka na mnoha frontách, ale tady si to v plném rozsahu asi málokdo uvědomoval, ale za oponou začala šílená řežba.

Paradoxní je, jak se to všechno promítá a zacykluje v čase, musím říci, že mi tyto časoprostorové proluky do těch dob už dlouhodobě mizí a slábnou a dnes už jsou výjimečné a chvilkové.
Ale byly doby, kdy jsem žila duševně permanentně ve dvou až třech časoprostorech.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > čtenář> 


Taky z toho mám pocit, že to bylo předem dáno, docela souhlasím s tím pojetím, že byla ujednána drsná a rázná náprava, kdyby něco, protože přesně takový dojem jsem z toho měla.
2019 přišla ta drsná náprava, měla jsem z toho dlouhé roky dojem, že jsem figurka, postavička ve velké Stvořitelově show, velkolepém představení, ve kterém hraju roli a ta role se mi zkrátka děla, bylo použito mé nadání pro určité pohyby mysli a přesvědčení, takže jsem zvládla výkruty toho, co bylo nutné. A i když jsem tušila, že musíme vyhrát, bylo to velice vysilující a za hranicí a musela jsem to oddřít - nicméně ten pocit, že to musí vyjít, ten je tam přítomný.

Stvořitel je takový pojem, který je asi nablblý, ale já to používám jako pojem pro kosmické vědomí, zkrátka beru Stvořitele jako nejvyšší vědomí všeho stvořeného v nekonečnu, věčnosti a bytí a jako Odpůrce Stvořitele chápu Nicotu, vesmírný vir atd.
Používám ten pojem, abych to odlišila od pojmu Bůh, který už v sobě nese křesťanství, stejně jako Alláh islám, už je to zabarvené, nějak kulturně podmíněné. Je to takové zjednodušující schéma, ale zkrátka ty kosmické inteligence, tedy rozměru Stvořitele, pro mě jsou velice reálné a vím, že mají obrovskou formativní sílu.
Jsou to vysokodimenzionální inteligence, vnímám to ve zjednodušujících schématech, asi není možné to vše vnímat naplno :-)

Taky souhlasím, že kdyby naše planeta byla svržena do nižších světů, tak trochu by to mohl zabalit celý náš vesmír, protože jak jsem to viděla, zažila, v naší planetě byl dlouhé miliardy let vesmírný vir a dokonce naše planeta byla vyvinuta jako lapač na ten vir, je něco jako policejní volavka, nebo antivir, zkrátka je projev inteligence našeho vesmíru, je to reakce imunitního systému proti napadení virem.
Proto bylo vrcholně nutné, aby planeta ten vir zničila a naše rasa, jakkoliv je příšerná, tak posloužila jako další ničitel toho viru - ale už jsme z toho dost přehnaně nazáření a je nutné nás zase zlidštit.

Kdyby to planeta nezvládla, tak by imunitní systém vesmíru nenašel odpověď, jak ten vesmírný vir zničit.

Jinak ten pocit vysílení a zhrzení a nulové, nebo naopak agresivní reakce společnosti vůči těmto dějům a práci jsou skutečně obrovské, je to pochopitelně i dílo mířené likvidace.
Ale je jisté, že se ta věc daří, planeta našla způsob, jak zničit vir.
Planeta už je v pořádku - ale lidstvo má problém, což vidím v současnosti hlavně v likvidační duchovní degeneraci vyspělé bohaté části světa, v takovém tom zprasění a zbachratění a v technicismu a populace nechápe nebezpečí techno - okultismu.

U příspěvku:Galaktická federace v reálnějších konturách a mytologickém rámci, jak je znám
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Těžko říci, který scénář se zrealizuje.
NWO, ty zlé síly, proti kterým jsme bojovali, měli v plánu něco jako válku zombies. Zažila jsem, že mi mohli ovládat tělo jako loutce, že by bylo skutečně možné ovládnout všechny jako loutky a tímto ovládnutím, zhypnotizováním, je donutit se mezi sebou vybít drastickými, hrůznými způsoby. Šlo jim o vygenerování co největší duševní bolesti, hrůzy, bestiality. Byla to bytost, které jsem říkala vesmírný vir, jakoby bestie sama, mohla to být nějaká entita spojená s tou umělou inteligencí, určitě to ale bylo čisté zlo.

To byly jejich plány, nechat lidi umlátit mezi sebou nějakou masově vyvolanou hypnozou, psychozou, že by se jim nastřelila hlava spoustou energie, že by se jim spustil amok a oni by se doslova umlátili jak zvířata. Jenže to by bylo, kdyby se jim povedlo vyhrát.

Protože se podařilo oživit a vyčistit různé vlivy v planetě, kultické síly, tak by něco takového snad už nemělo být možné, navíc zlé predátorské rasy byly vyhnány a zničeny.
Zbývá to 5G a HAARP, ale nacisti už taky nemají tak volnou ruku, jako měli dříve, tak doufám, že nic tak hrůzného už nebude možné zrealizovat.
I když věřím, že by to šlo. Nepochybuju o tom. Prostě nervový systém se dá napadnout zářením, vlnami, každému se dá způsobit psychotický amok, kdy ten člověk někoho brutálně zabije.

Ale GF nemá zájem na něčem takovém. Jestli je kupř. jistota, že bude muset jít veliké procento populace pryč, tak oni nemají zájem ty lidi jakkoliv tyranizovat a generovat nějakou hrůzu - pokud je nad nimi zlomena hůl, tak věřím, že zemřou při záblesku, tedy rychle a bezbolestně, popřípadě, jestli přijdou veliké přírodní katastrofy, tak při nich.
Obecně věřím tomu, že GF nemá sebemenší zájem tady generovat nějaké zbytečné utrpení - takže pokud vědí, že je tu ta populace neudržitelná a musí zemřít, tak potom náhle něco spustí, aby ty lidi odstranili co nejrychleji a nejefektivněji.

Protistrana chtěla vygenerovat co nejvíc hrůzy a utrpení.

Uvidí se. NWO lidi skrze zábavní průmysl formátuje na úchylárny, třeba Games of Thrones je asi taková jejich vize budoucnosti.
Je to asi depopulační agenda, která zafungovala i na mě - odmalička musím trpět tyto odporné úchylárny, porno a tyhle vyblitosti jsou naprosto všude, není možné uniknout úchylnosti a slizu a protože nepřeju žádné cítící bytosti, aby zažila to, co já, aby musela zažívat tak odporné prostředí, ve kterém vyrůstá a když jsem si uvědomila, že dnes je to mnohem horší, než když já jsem byla malá, tak jsem si nepořídila dítě, protože prostě nepřivedu dítě do světa řízeného NWO.
Takto se asi zachovalo více vnímavých lidí a množí se jen necitlivý dobytek.

Ve výsledku to povede k úbytku inteligentních a rozvinutých lidí.
Špína veřejného prostoru ale nechává všechny v klidu.

Je otázka, kam se nechá dav nahnat, k jakému jednání. Už nyní je na něm vidět, že je tupý. Myslím si, že nacisti už ve skutečnosti svět neřídí a nevládnou nad ním, ale GF je nechává, protože stejně chystá velký střih a nemá smysl pro ně to tady ještě jakkoliv zachraňovat a snažit se ještě něco odvrátit a druhá věc je ta, že lidi by měli pochopit, že nacisti jsou problém.

Lidstvo budoucnosti by mělo mít zachovanou paměť na minulost, měli by chápat, co se stalo, mělo by to být navazující, nikoliv od samého začátku, znovu od nuly. Takže i přeživší lidi z budoucnosti by měli chápat, že tu byla techno-okultní bestialita od nacistů a obecně NWO, co to bylo.
K tomu je ale potřeba dál nechat běžet nacisty, aby byla šance to pochopit.
Dodneška to drtivá většina lidí nechápe.


  <<< předchozí 
42.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter