Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 2.10.
Olívie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 41.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tak to třeba plošně dopadne - vždyť ty esoterické sračky, co se denně lejou, to není nic nosného.

Nejsme schopní překlenout tuto duchovní krizi bez mimozemských civilizací, kteří mají přístupy k naší historii, genomu i struktuře myšlení.

K čemu je jako Bůh? Tak se budu na něco napojovat, na něco. Většina lidí ani nedokáže rozlišovat, že Bůh patří doopravdy jenom ke křesťanství, protože hned kousek vedle je Alláh.
A ne, není to to stejné.

Mě tyto zpomalenosti nebaví.

Meditace - jo, hezká věc, kdyby nebylo mikrovlnné záření. Já nevím, já se pod 5G mlátičkou nedokážu harmonicky někam vznášet meditací.
Jde mi to jen vlastními způsoby.

Jinak samozřejmě, prakticky celé duchovno spočívá jen v tréninku mentálních schopností a záměru proč, případně ten osobnostní seberozvoj.
Ostatní jsou jenom blafy a kecy.

Já si hlavně představuju exaktně dokázanou duchovnost, ve smyslu ne, jak se to bere teď, že si každý může vymyslet nějakou debilní ideologii plavoucí na vodě, ale tak, že pokud je reinkarnace realita, musí se to dokázat.

Pravdu zná dnes nejvíc MK Ultra, protože ti si dovolili dělat nehumánní experimenty, aby dokonale zmapovali psychickou mapu tvora zvaného "člověk".

Žádná duchovní alternativa vůči tomuto není, protože vše je buď zastaralé, tisícileté a nefunkční, jsou to evidentní blafy, nebo je to experimentální a nepotvrzené.

A jakékoliv snahy o jakoukoliv pravdivou a uznanou cestu jsou mařeny.
Ze strany NWO, ale za nadšeného hýkání davu.

Viz. experiment GF 2021
Podmínky jasnější, než facka.
Tenhle den od tolika hodin bude mimosmyslové vysílání o určitém obsahu, který bude později sdělen a účastníci experimentu si můžou ověřit, jestli vnímali dobře.

Ze strany mimozemských civilizací GF, tedy od naprosto nezávislého zdroje.

No a co lidi? Vylezla jedna šamanka a na ní navázaný kolos idiotů a pak to pro jistotu ještě zašlapala Křešová.

A dav?
Ten takovou tragédii ani není schopný poznat!
Vždyť už zítra bude kolektivní meditace s tím a tamtím blbečkem a to je přece úplně stejný a je to bezpečný, ták.

Idioti.

Prostě .... tady je marný se rozčilovat.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nebo se třeba šíleně pletu, jsem posedlá a duchovnost a duše je něco, co stejně nechci, vždy mě to nudilo, nebavilo atd.

Tedy něco s tím Bohem, nudnými meditacemi a tyto sračky.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ve skutečnosti mě to naznačování "práce v utajení" vytáčí a mává mi to červeným hadrem před ksichtem.

Kdyby mluvili ti, co doopravdy vědí, nemusím být já, ani Křešová.

Já neměla informace a neměla jsem ve svém stavu čas po někom lozit, doprošovat se, nechat se ponižovat, potřebovala jsem informace HNED a K VĚCI.

Ale ty informace nejsou a protože nejsou, tak jsem sama začala psát, abych tak odpornou situaci změnila.

Začala jsem psát k věci, konkrétně, typ informací a druhu myšlení, které jsem postrádala.

A i ta debilní Křešová by nevylezla, kdyby byl informační prostor nabouchaný kvalitními informacemi. Ale to nebyl, tak vylezla, protože byla obrovská informační díra a ona ji prostě zaplácla, sice kravinama Elenky Danaan, ale zaplácla.

A co je populaci platný, že je spousta nějakých utajenců?
Je jim to k hovnu.

Proto nevěřím na utajené, měli X tisíc let na to, aby byli utajení a důležití.

Myslím si, že pravda je taková, že ve skutečnosti nikdo nic neví a jen sdílíme kolektivní nesmysly.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V podstatě to celé vidím jako tu informační válku.
A nevěřím na utajování.
Věřím ve sdílenou, prokázanou informaci a myslím si, že tam je stěžejní kámen.

A že jen a jen kvůli tomu existuje internet, že je to podle kosmického zákona.

Jinak internet mají lidi jenom kvůli mimozemšťanům, sami by byli možná u pevné linky. Stejně vždy, když se lidstvo chtělo rozsvítit, vyvinulo volnou energii, ale pak bylo následně zničeno a vzpomínka zamazána.

Takže to je stěžejní - ven s informacemi.

Práce v utajení jistě mohou být, ale popravdě když je někdo v utajení, tak tedy o něm nemá nikdo vědět.

Utajených je dost, je málo těch, co hodlají něco udělat pro změnu.
A tam je internet největší potenciál, protože jde o informace.

Ale říkám - už je rozhodnuto a tomu všemu odpovídal průběh vzestupného období.
Lidstvo bude zničeno, protože je degenerativní a blbé.
A zůstane pročištěné jádro zhruba 20% + co se dalšího zdaří.


U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vlastně je to největší problém - poznání.

Myslím si, že jestli někdo pracuje nějak lstivě v utajení, tak nevím, jaké k tomu dá důvody a co ho k tomu vede.

Já jsem fungovala v utajení v pozici bojového mága, kdy jsem byla naprosto vytržená z našeho světa do divokých dimenzionálních realit a nikdo to o mě nevěděl a nic jsem nikam nepsala, asi rok a půl. Protože jsem byla plně pohlcená těmi realitami a neměla jsem také žádnou jistotu.
Když jsme začali intenzivně vyhrávat a věci začaly dávat smysl a byla jsem zorientovaná v problému, šla jsem to psát na veřejnost.

Jsem si jistá, že tato věc s GF je a má být veřejná a taky jsem si byla jistá, že nemám žádné "klasiky" toho, co jsem zažila, tedy žádné autority, že toto mi nikdo nemůže ani posvětit, ani vyvrátit, že k tomuto nejsou žádné zdroje a informace, vše staré je prostě staré a nefunkční a toto je nové a experimentální.

To, že nikde nejsou další výpovědi tohoto typu, přisuzuju faktu, že kdo měl kontakt s mimozemšťany, zůstal uvízlý ve velice rozsáhlé síti podrazů, protože i při tomto mém kontaktu jsem musela 2/3 kontaktu zavrhnout, ty entity rozpoznat jako zlé.
Byly to různé bytosti, lidské, mimozemské, prostě podvraťáci, úchylové.
A že jich nikdy není málo.


A pokud někdo funguje nějak na vlastní triko lstivě v utajení jako mág, šaman, alchymista, nevímco, bez napojení na GF, tak nevím, co v tom znamená, protože toto jde dokonale mimo mě, nezajímá mě to, jediné, co mě zajímá, aby nikdo nečaroval nad mou osobou, protože takové se snažím zabít.


Takže ve výsledku všichni zůstali ve zmatku, ztratili se v tom a nic nikde řečeno a napsáno není. Co by dávalo smysl pro všechny.
Jenže jsou v tom extrémní rozdíly, ve schopnostech chápání.

Je to prostě symptom toho, že jsem zvyklá fungovat o levely náročněji a výše, než se sluší a patří na tuto těžce pitomou společnost a zkrátka došlo k tomu, že společnost je strašlivě blbá a zaostalá (viz. naše situace, kdy byl FAKT, že magnet drží po očkování na ruce označen za FAKE a místo pronásledování tohoto bulvárního megazločinu se pronásleduje strejc, co rozhořčeně napsal něco nenávistného vůči Ukrajincům) Proto se nikdo další neukázal, v otázkách mimozemského kontaktu, zůstalo ticho, tma, nevědomost a chaos a alternativní scéna se pomalu a jistě rozkládá a už to nic nezastaví.

To bylo vidět na Křešové - protože nějakou dobu byly podmínky, že takovou prasárnu si nikdo nedovolil, proto jsem to chápala tak, že je to hlídané a vyšší síly žádný takový hovado ven nepustí.
Ale pak se stala Křešová a už tam to bylo v hajzlu. Prostě vyšší síly to pustily, vyšší kosmický zákon umožnil idiotům srát se do věcí.

Protože, by byly uměle udržovány podmínky, čisté a sakrální, do kterých nesmí přijít dobytek, ale lidi jsou dobytek.
Takže by to ve výsledku bylo k ničemu a zavládl by ještě větší chaos, protože by alternativa zůstala odtržená od dobytčí reality.
A nechápala by, proč se nedaří.

Teď můžeme chápat a vidět, proč se nedaří.


U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Možná se ale pletu a jsme v hlubokém středověku a žádné poznání a vědění veřejné být nemá.
Nevím, už je mi to jedno, ani nevěřím, že někdo skutečně má nějaké duchovní poznání.

Jsou to všechno blafy a nesmysly, nevěřím v lidské poznání, nikdy jsem nenarazila na nic, co by mělo hlavu a patu a dalo by se to nazvat věděním.

Nějaké staré zeblité spisy mě nezajímají.

Jsem přesvědčená, že skutečné vědění o naší rase, klíče od našeho genomu, struktury mysli atd. má GF.
My nemáme nic, jen zmatek a prolhané legendy.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.4.2023 > Architekt> 


To je dost otázka, ta neznámost a neinformování veřejnosti. Myslím si, že současnost, i ze strany té GF, velí jít s informacemi ven, že tu prostě byla ta snaha o odhalení, o prolomení veřejného poznání, tedy, že právě skončila ta éra utajení.

Že tato věc, co se stala, kdy nacisti s mimozemskými technologiemi v rukách napadali lidi, měla vyjít ven. Že to lidstvo má za úkol pochopit.
Proto se informuje o NWO i o GF.

Aspoň mi to tak přijde.

Jenže, lidstvo je tupý blbý dobytek s omezeným myšlením, proto se nechytá, nezajímá ho to. A na to konto bude zničeno.

Protože je úkol lidstva přejít do nového paradigma a chápání a pokud to nezvládne, tak končí, resp. bude zničeno a zůstanou jen ti, co to chápou a jsou v souladu s božím plánem a to i inteligenčně.

Nechápu, co je za problém pochopopit, že je možné technicky skrze 5G ovlivňovat mysl.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.4.2023 > Architekt> 

V USA je skoro nemožné být nějak lidský. Já si myslím, že Steven Greer se taky musel nějak podřídit, myslím si, že ruské klice židů, kteří jsou v USA jediná životaschopná alternativa ... ale pořád je to nejblíže GF, i té jejich šílené Q-Annon vizi. Greer v Q-Annon nejede, ale taky sází více na Trumpa a snaží se tam prosadit nějaké vládní přijetí UFO. Což vidím spíš už jako zoufalství zajeté cesty, už taky není nejmladší a je v nějakých kolejích, které nemůže opustit.
V USA nemůže být čistý člověk.
Tedy, může, ale nemůže si dovolit nějakou naivitu, jako my.

V USA bych na internetu nepřežila.

USA ženy jsou militantní trans-mutantky, nic ženského v nich už není.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nebo toto:

Policie zahájila 70 trestních řízení o údajných dezinformacích, hlavně kvůli Ukrajině:

https://www.novinky.cz/clanek/krimi-policie-zahajila-kvuli-dezinformacim-73-trestnich-stihani-40429736#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=tCJwCWCirnS-202304251835&dop_id=40429736&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=abtest224_input_redesign_combo_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

z článku:

"V souvislosti s ruskou agresí vůči Ukrajině policie podle svého prezidenta zaznamenala nárůst nenávistných projevů vůči Ukrajincům a schvalování ruských zločinů na Ukrajině.
„K dnešnímu dni zahájeno sedm desítek trestních stíhání z tohoto důvodu,“ uvedl Vondrášek."



70 trestních řízení kvůli konfliktu na Ukrajině!!! Budou honit nějaký rozhořčený strejce, co se nedostatečně obratně vyjádřili.

To je na blití.

Kolik zkurvených nácků napsalo nelidské výblitky kvůli tomu jejich RuSSku?
Ti nic?
To je v pohodě?

A takhle už to běží od 2014 nejméně.

Na té Ukrajině je tak nechutný konflikt, tak strašná rozdmýchaná nenávist.

Kupř. toto video z aeronetu:

https://rumble.com/v2fcsie-okujc-zbry-ukrajinsk-hldky-kter-spustila-palbu-na-auto-s-muslimskou-enou-a-.html

(článek z aeronetu)
https://aeronet.news/video-sokujici-nahravka-sikanovani-muslimske-ukrajinky-s-ditetem-v-aute-kterou-zastavila-rozzurena-ukrajinska-vojenska-hlidka-neni-podvrhem-a-jde-o-prave-video-ceska-media-naletela/


To video je o tom, jak rozzuřená ukrajinská hlídka armády zastaví ženu s dítetem v autě, ta žena je muslimka, která mluví rusky, prý je ukrajinka. A ten voják je rozzuřený, že nějak ohrozila jeho lidi a protože ona mluví rusky, začne na ni řvát a pak ji zle vyhrožuje a pak ji rozmlátí boční okno v autě.

Co chci říct, že to video dokumentuje zoufalství celé té situace. Ukrajinci a jejich armáda nepříčetně a zoufale nenávidí Rusy, ta strašná zoufalost je slyšet z hlasu toho vojáka. Nikomu nezáleží na jejich životě, jsou v děsivém ohrožení, tak si to vyleje na ženskou, co není s nimi dostatečně loajální, mluví rusky, ohrožuje je na životě.

Já lituju všechny ty lidi tam.

Ta sprostota, kterou s námi hrají nějaké nacistické infitrované Maytry a támhle na východě umírají nevinný lidi, Rusové, Ukrajinci.

Hanba.

A tady v Čechách za to budou honit nějaký dřeva, co se blbě vyjádřily na FB, opět ty stejný svině, infiltrovaný Maytry.


Kdo požene k soudu ty skutečný nacistický chcípáky?
Oni chtějí honit za dezinformace po soudech?

Kdo je zažaluje za tyhle články?
Tisíckrát nebezpečnější, než nejvíc rozhorlený proruský dědek, nebo obecný pivař na netu?

https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/435654-po-ockovani-drzi-na-tele-magnety-tvrdi-maily-policie-vse-vysvetlila
https://manipulatori.cz/analyza-kompilace-videi-lidi-kterym-magnet-drzi-na-miste-vpichu-po-covid-vakcine/
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/famy-za-casu-ockovani-magnety-na-ruce-a-tajne-heslo-156463
https://napravoumiru.afp.com/vakciny-proti-covid-19-nezpusobi-ze-se-ke-kuzi-prilepi-magnet
https://plus.rozhlas.cz/zadne-mikrocipy-autismus-nebo-magnety-nic-z-toho-vakciny-proti-covidu-19-8525252


Aha, tak prý hoax.

Jenže nejenom já jsem to viděla na vlastní oči. Držely magnety, pětikačky, desetikačky, sestry v nemocnicích s tím běhaly celou směnu a držely jim magnetky na pazouře a všichni to viděli ...

To, že to některým nezapálilo jako RED ALERT, je jejich problém a ani kdyby se ty svině, ty infiltrovaný zrůdy, co napsaly ty články, dotáhly k soudu a po právu se jim prostřelila držka, jim už to život nezachrání.

Na blití lidstvo.






U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.4.2023 >



Pseudohumanismus je zkáza tohoto světa. Lidi jsou tak strašlivě dementní, že se s nimi dá sehrát jakékoliv obludné divadlo. Mělo mi to být jasné už v mládí, ale nebylo.

Ve škole nám lili do hlavy všechny ty světový války a holocausty, jak to bylo strašný a jak se to proboha mohlo stát .... no stejně jako dneska, protože ty lidi jsou dneska ještě debilnější, než tenkrát.
Tenkrát lidi měli ještě zbytky zdravého rozumu a instinkt, dneska nemají už ani to. Jsou to jenom tupý hnusný idioti, kteří nepochopí sebemenší manipulaci. Zbraně o generace dál a lidský rozum je zdegenerovaný, taky o generace.

Co se s takovou hnusnou cháskou dá proboha ještě sehrát?
Cokoliv, absolutně cokoliv.

Bylo to vidět už na válkách na Blízkém východě. Odporný zločinný USA si vypěstovalo X teroristických organizací, které potom rozvrátily země v občanských válkách, do kterých USA přilévalo olej jak do ohně, jak potřebovalo, hlavně aby ty války nepřestaly.

Co naše pseudohumanistická verbež?
No ňu ňu uprchlíci, hodná Američka a zlí zlí teroristi.
Na blití, ty odporný vygumovaný svině doopravdy neznají a nechápou skutečnou humanitu.
Ta velela zastřelit kundolízu i Bushe a zakázat USA. S tímto názorem jsem byla zpražena na vejšce jedním neschopným idiotem v roli učitele, že si prý Kundolízy váží. Tehdy jsem to spolkla, dneska bych mu prostřelila držku. Tohle už je na občanskou válku, já tenhle odpad mezi lidma odmítám tolerovat.

Jenže.... pro pseudohumánní dobytek ze západní Evropy a bohužel i z našich zemí je tohle nemyslitelné, oni nejsou humánní, oni jsou pseudohumánní dobytek. Navíc, se dá čekat, že muslimové pro ně nejsou hodnotný lidi.

Já se tak strašně stydím, že se naši zemi někdo snaží cpát na západ, do těch napudrovanejch proklatejch sraček pseudohumánního dobytka, který vyžírá a terorizuje celý svět a koupe ho v krvi.

Co Ukrajina? Komu na tý zemi záleží?
Vždyť ta zkurvená Amerika použila totožný recept na Ukrajinu, tu stejnou sračku, se kterou už zničili půlku světa a rozvrátili národy, na který přišly, za nadšenýho hejkání pseudohumánního dobytka z tzv. "vyspělých zemí".
Co se dělo na Ukrajině, na tom východu, tak o tom naše pseudohumánní mediální plačky ani nepíply.
Jakože masakry, zrůdnosti, to snad nebyli ani lidi, jenom nějaký přeprogramovaný unesený chlapi, bez mozku, naprogramovaný na zvířata ... ale vraždili Rusy a to Amíčkům a našemu pseudohumánnímu dobytku nevadí. Jsou případy, že se někdo probral na Majdanu, jak vykřikuje protivládní hesla a nevěděl, jak se tam dostal a proč tam je....
Na Ukrajině se teď prokecl prý nějaký šmejd, že verbují západní Ukrajince, protože tam chtějí udělat místo Polákům.

Takový zlo, takový sračky a naše pseudohumánní hovada tu budou kníkat kvůli jedný holčičce s prostřelenou hlavou.

Ať to pojde, tenhle zkurvenej odpad.
Když jim nedošlo, co jsou Američani s Blízkým východem, když hodili Ukrajinu do ohně, když posvětili tuhle prasáru posíláním zbraní, tak příště to budeme my, Třeba Češi, kdo budou prohlášený za nedemokratický teroristy a budeme vybitý a naše pseudohumánní slečinky a páníčkové to umožní, podškrábnou.

Hnus, odpor, nechutný, na blití.

Proto doufám v jakoukoliv akci, která vybije tohle odporný lidstvo.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A v tomto mám radost, že stihnou brutálně trpět i ty generace, jak si myslely, že stihnou utéct, jako ve smyslu "po nás potopa, ať si to užijou dětičky" .... ne ne, budou trpět staříci, tak jak nikdy nedomysleli, protože to přijde do deseti let, spíš do pěti.

Buď zdechnou na očkování bez pomoci, nebo se dočkají horší smrti, když jim zešílelí parchanti, kteří naprosto odkopli ty jejich dementní pseudohumanismy, vezmou poslední iluze o lidství.

Aneb, o pseudohumanismu jsem nedávno viděla sérii propagandistických žvástů, možná i z dílny Saši Švamberka.

Bylo to něco ve stylu : Rusové zastřelili šestiletou holčičku a pokud se prokáže video s podřezáváním zajatců, jsou Rusové zařaditelní k teroristům Islámského státu.

Já nevím, o čem si ty pseudohumanstický kundy z fakult a dementní novináři myslí, že je válka, kterou tak nadšeně hicovali.

Ale ta je o nenávisti, o čistce.

Logika války je tato: zbav svůj národ a území, které dobýváš špíny.
Tedy, nasaď ty, co nechceš živit a jsou problematičtí a z území, které dobýváš, vybij nenapravitelné nepřátele.

Vždy se to dělalo, nasazovali se trestanci a vybíjelo se systematicky. Dokud nebyly střelné zbraně, podřezávalo se. Evidentně, když nejsou kulky, podřezává se i dnes.

Je to nejlepší způsob, jak zemřít ve válce.
Podříznutí, nebo kulka do hlavy.

Pseudohumanistická kunda z fakulty bude brečet, ale pro tu šestiletou, které beztak zemře celá rodina, je to to nejhumánnější řešení. Jestli tyhle kundy nechtějí brečet, ať příště laskavě nedmýchají tak odporný konflikt.

Tečka vy svině.


U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Alternativa se totiž chová jak dítě - když nemůže na skutečného agresora, útočí "v rodině". Tedy v alternativě, tam, kde má jistou možnost, že otázky a námitky budou vyslyšeny. Svým způsobem se tak chovám taky, ale myslím si, že mířím přesněji a mám opodstatnění k takovým útokům. Prostě to vidím.

No ale celkově? Toto je asi poslední tah, označit všechny za ilumináty a allatru. A nechat všechny se sežrat mezi sebou.

V tomto je cíleno na facebookový konzumentský dav.
To je neštěstí. Lozící ztracenci na FB, co nikdy nezkusili nic produkovat a realizovat sami, jsou díky přemíře dobrých i falešně alternativních zdrojů zvyklí povýšeně a hloupě odsuzovat a posuzovat, podle svého částečně vykolejeného rozumu, konzumentsky, pro zábavu. Jsou jich tisíce. Když se nasměrují proti tomu a tamtomu, budou dělat bordel na sociálních sítích, až zničí úplně všechno.
Všichni samozřejmě starseeds v tranformaci.

Ať jde tento dav do řitě.

Je to jen materiál, nic víc.

Řekla bych, že hlavní proud lidstva je tupé debilní zvíře a vychcípá a přežije jako báze 20% + co se podaří získat navíc prozřením.
Víc ne.

Alternativa je stejně tupá, jako veřejnost, je naivní a sází na NWO, že jim jako v něčem pomůže, nebo uvolní cestu. To je bláhovost, to je jako čekat od žida, že ti chce finančně pomoct.

NWO se určitě projeví, už všechno žhaví.
Nemá smysl čekat, až zombies něco dojde. Bude hůř a taková potopa by se náramně hodila.

Sejmulo by to pobřeží Číny a Ameriky a taky by to zlikvidovalo západní Evropu. Ideálně by se to mohlo smísit i s přepětím, v poli technologií 5G a zábleskem vyvolaným mimozemšťany.

Aneb chcípni Maytro Švamberku a spol. a dementní lidstvo.
Ono to přijde.
Buď rychle a elegantně, nebo pomalu a naturálně.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Kde by asi byla veřejná debata, kdyby v tom nefigurovali tito infiltrovaní chcípáci?
Tady budeme honit Staňka a Greera a co tyhle špinavý kurvy?
Ty nic, těm zaplatíme poplatky a poděkujeme jim?

A i tahle držka je malá ryba, jen ubožák na očích.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


a jako třešnička na dortu ... Alex Švamberk
(aneb ... proč se nikdo nesměje ----)











Když TOHLE lidi tolerují, i magnet držící na hnátě a na spaní si dávají pod polštář I-phone... inu, ještěže je Měsíc vlastně velká kulovitá technologie.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Na tomhle se mi líbí, že můžu zneužívat propagandistické obrázky NWO proti nim.


obr. 0 seriál IT crowd

obr. 1 ilustrace k údajné "fake news", že na ruce drží magety

obr. 2 google obrázek pojmu nacismus ukrajina

obr. 3 google obrázek pojmu george w bush nato samovolně vypadlý s kundou lízou

obr. 4 propagační materiál k 5G

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 >


Poslední problémy 25ti let, co se dějí na této planetě, se dají vyjádřit tímto:










U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Další verze toho, co se děe a vysoce pravděpodobná je následující:

Suenee je Husákovo dítě, spíš bejby, jeho rozkoukávající se období, vysoce formativní, jsou 80. léta (tou dobou se někde rodím a už ho lituju, protože proti mým formativním 90. létům prostě ostouhal ...) a následně se ujímá a definitivně se realizuje v 90. letech a následně nultých letech.

A tam je všechno špatně. Jakákoliv všeobjímající organizace je dopředu nastrčený šmejd od NWO, který počítá s hlavní válkou, o které tehdy nadšeně nalezivší nemají ponětí...

A to je válka proti vesmírnému viru, NWO, nacisticko - židovského - úchyloCIAmohamedánů a brzo odpadnuvší Číny hnusu .... ze strany GF, planety a "Boha", "Alláha", či jakéhokoliv duchovního konceptu stranivšímu čistoty v člověku a jeho ducha.

Takže ač chtěli, nebo nechtěli, předchozí generace, počínaje 70. léty, Suenee ... se zamotali do sítě těchto nastrčených duchovních organizací.

A upozorňuju, že je vysoce nebezpečné někoho natírat načeno !jen tak", jako to dělá nejmenovaný zdroj na FB.

Který sám podléhá Q-Annon agendě a nemusí být až tak špatný, ale...

Je to nebezpečné.

V tomto v případě tohoto zdroje, kerý přisuzuje osobnosti hnutí Allatra, dnes Tvořivé společnosti, je třeba vzít v potaz, že nemá důkazy o nějakém spiknutí.

To spiknutí je vysoce reálné, ale je na pozadí - to znamená, že spočívá ze hry bytostí, lidských, nebo mimozemských, nebo dimenzionálních, kteří hrají tu hru.

Kdokoliv ze jmenovaných v údajných výčtech "Allatry", nebo "Iluminátů" může být stejně tak reálný podvraťák, jako reálná oběť.

Kupř. manželé Rašínovi, kteří se nechali vyučit o exopolitice od Dr. Sally, co si mám o tom všem myslet?
Jejich server exopolitika.cz sestává ze zpráv z velké části pravdivých a velké části šílených infromací, protože věřit nějaké Renatě, že má zprávy od blond velitele Ptaaha je Ptaakovina. Stejně tak se v něčem její bizarní útržkovité zprávy setkávají s realitou. Ovšem aktivity manželů Rašínových, kdy oslovují naši vládu s šílenými ptákovinami, které jsou vědecky nepotvrzené a hlavně - je s nimi oslovována strana NWO, tedy je s nimi hrána JEJICH HRA, je ve výsledku dehonestující a zesměšňující pro celou mimozemskou otázku a otázku války GF versus NWO.

A kdo je viník?

Dr. Salla škola exopolitiky, nikoliv manželé Rašínovi.

A to manželé Rašínovi nejsou ani na seznamu.

Ten seznam je divný.
Není tam Dr. Salla, Elena Danaan, ASK, Grunwald atp.

Takže ....

snažím se nastínit, jak je tato věc složitá a nic není tak jednoduché, jak se zdá.

Já uznávám V.K. obecně Svobodný Vysílač, Chvátala, jinak mám o všech tunu pochybností a už nemám energii sledovat ani V.K. ani Chvátala, mám všeho dost.

Myslím si, že Peková je třeba zblblá, ale ve své podstatě nevinná, Greer je indiánský zázrak, Staněk hodnej a chytrej dědouš, Koller ještě naštěstí nedostal židovský infarkt ... Suenee nemám chuť věšet atp.

Jestli si o někom myslí,m, že je podvraťák, tak Křešová (která je možná v roli kurvy, co se obětovala), a všeho, co je na ni nelepené, včetně Tichého .... a Grunwalda.

A to zase Q-Annon FB výčet Allatry dokonale ignoruje.

Přesto věřím, že se vše sejde v nějakém pochopení reality, protože v tom je zákon, že když je lidstvo blbé, alternativa může být chytřejší jen o kousek.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2023 > čtenář> 


Jo, já vím, taky jsem na to narazila. + Zelenka a Šofrová

V podstatě s tím člověkem musím souhlasit, že většina z nich produkuje v podstatě nějakým způsobem pokřivené, nedostatečné vidění, které ve výsledku škodí. Ale jinak je třeba tyto informace brát s rezervou.

Co tak vím, tak Peková je v Allatře, nyní Tvořivé společnosti, nevím, co ji k tomu vedlo, ale ta se k tomu přiznala. Staněk pro ně akorát jednou natočil nějaké video a když zjistil, co tak zhruba jsou, tak s tím myslím přestal, takže třeba natřít Staňka načerno je myslím si už nespravedlivé, navíc ten člověk myslím si nedělá žádné zlo, tím, co říká.

Dušek mě jako duchovní taky odpuzuje, jako herec je dobrý.
Lukavec a Beran a pár dalších asi ani neznám, ... nevím, jestli má nějaké důkazy, že jsou nějaké spiknutí, byl by to veliký průlom, ale já bych řekla, že důkazy nemá.

A nemusí to být právě všechno jenom Allatra.

U mnoha lidí to může být druh posedlosti zlou velkou entitou, která obsedá veřejně a uhlazeně působící lidi. To je asi Baudyš, Zelenka, nevím, jak ty další, ale i třeba ten Suenee. Baudyš je divně perverzní a jednou se začal ve vysílání ujetě divně chechtat, ten je posedlý, tam je to asi tutovka. Suenee může být posedlý něčím egyptským, třeba nelže a vše je přesně tak, jak říká. Prostě odmalička chytrý chlapeček, co vede s něčím diskuze, pak ho nadchli mimozemšťani a Gíza, Steven Greer, potom manželé Rašínovi, kteří prošli exopolitickou školou Dr. Sally (mě poser....!!!!!) .... no a tak se veze na falešné NWO koleji, aniž by si to uvědomoval a nepřijde mu na tom nic divný, instinkty a intuice mu nefunguje, tak ho přitáhne i Křešová.

To je jednoduchý.

Nebo Brožová, Chaun atd. - jsou to podivné figurky, tam vidím hlavně business, úplatnost.

Ono nic z toho není trestný, co dělají.
Sice marní čas, dělají zlo, jak ty politické osobnosti, to nevím, ale trestné to není a vůbec za tím nemusí být síť typu Allatra, nebo NWO.

Funguje v tom síť zla na pozadí.

A ta podezření, jak metá ten chlápek, jsou v něčem intuitivně pravdivá. Ano, všichni dotyční dělají svým způsobem zlo, že buď záměrně, nebo vlastním nepochopením uspávají veřejnost.
Někdo více, někdo jenom stopově.

Je v tom business, ego, mlácení hubou, zoufalství, strach z reality, posedlost, stačí malý úkrok a je to tam a ty zlé síly s tím pracují, jako síť. Proto to může vyvolávat dojem, že jsou síť.
Ale ten chlápek to nijak nedokazuje, pouze to tvrdí.

A sám je Q-Annon, takže těmito natíráními načerno může udělat ještě větší zlo.

Podle mě je společnost prostě pitomá, strašně hloupá, lidi jsou vážně idioti - měli jsme možnost dva roky to pozorovat v živém přenosu, očkování, nacismus ... nic, to stádo má v hlavě nasráno.
Proto nemůže být ta ezo-ufo scéna zázračná.

Přežili jen ti, co se nechali vychovat. Brožovka prý spolupracuje se seznamem.cz, tak kdo co chce? Od toho člověka se nedá čekat nic. NWO ty lidi nemuselo nasadit, ty lidi to můžou všechno dělat z vlastní vůle, kdy si myslí, že dělají dobro, nemusí být v žádné síti. Třeba Brožová není duchovní, ale je dobrá obchodnice a protože je na prachy, tak udělala hodně zla, ale přesto nemusí být jakkoliv Allatra.
NWO se všema strašně zametlo, ty nehoráznosti, lži, manipulace, lidi na to nestačí, já to viděla na tomto serveru, i když je to před očima, není to skryté, ty manipulace nikdo nechápe. Je to za spektrem lidského chápání, průměrného idiota.

A to, co jsem musela pochopit a realizovat já, to je za spektrem představivosti normálního digitálního proroka a ezo vůdce.

Prostě lidi na to nestačí, tak je i esoterická a politická alternativní scéna zmanipulovaná, oslabená. Přežijí jen ti, ve veřejném prostoru, co se nechají ujařmit, ža plácají škodlivé hovadiny a tupé nesmysly, které odvádějí od cíle. Zbytek je nemilosrdně zničen, nebo se udrží na okraji, když se ubrání, jako já.

NWO ovládá veřejný prostor, nepustí pravdu ven.
A umožňují, vyžadují a chtějí to lidi, protože jsou prostě hloupí.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2023 >



Z celého toho kolosu problémů, který tu byl, zbylo 5G a náckovsko - židovská garnitura. Jinak nechci tvrdit, že celé NWO spočívalo kulturně hlavně jen v náccích a židech, jely v tom vesměs všechny kultury celého světa, další velká základna NWO byla v muslimech spolupracujících se CIA, tedy ve věčném koloběhu "teroristických organizací", nebyli to jen nacisti a židi, je v tom zapleteno mnoho klik nejrůznějších zájmových skupin.

No, ale ta garnitura, co zůstala u 5G jako u své poslední zbraně, co jim zbyla, má základnu ve vesměs shnilém západu.

Zůstává 5G, jako ovladač mysli, GF to může nějakým způsobem mírnit, odklánět, ale není v jejich zájmu tu technologii, ovladač mysli, velice primitivní, úporný, plošný, ale ovladač mysli, vypnout.
Protože lidi musí něco pochopit. Je skutečně možné, že třeba v polovině lidstva dlí přežvykující dobytek, nemá smysl od nich něco čekat.
Další to nejsou schopní pochopit, protože se toho bojí, připadá jim to nemožné a celkově jsou jejich duševní rozhledy malé, než aby byli schopni toto přijmout, pochopit, vyřešit a přejít do galaktické éry rozvoje.

Tak to prostě je.

Lidstvo musí pochopit problém, který ho svírá - a to jsou nácko-židovské grupy satanistů, strukury, které tu zbyly, odřízlé od svého nejvrchnějšího vedení. Což ve své podstatě jakoby úplně nejde, je plně odříznout, protože jsou zkažení a nezmění se, nedá se od nich čekat nějaká otočka k dobru, či něco takového.
Jsou to izolované ostrůvky vesmírného viru, které má poslední technologii, co jim zbyla a to je 5G a HAARP atd.

No a to lidstvo musí pochopit a vyřešit.
Prý dost lidí spí s mobilem pod polštářem. Co od těch lidí kdo může chtít? Oni si dají na spaní pod hlavu mikrovlnku, prý aby slyšeli budík.

Říkám, to je marný. Pro mě byla formativní zkušenost zjištění, že lidi na vlastní oči vidí, že po očkování drží magnet na rameni a jdou na další dávku, nebo i první dávku.
To je pro mě konečná, co se týká nějakého dalšího rozvoje této rasy, to už jsme v hajzlu dávno, očkuje se od třicátých let, rozum a instinkt se šel projít, brzo se prý vrátí.


Takže aby se ten zbytek ujal, co se u určitých jevů, energií, okolností, realit a souvislostí zhrozil, musí se mu pomoci, neb je jak kytička v záhonku, který svírá tvrdý, úporný a houževnatý plevel a nemůže růst. Což je třeba polovina obyvatelstva s třemi dávkami s duší přežvykujícího tura.

Tak pojdou.

Já si říkám, jestli GF plánuje tuhle čistku, možností mají určitě dost. Záblesk, potopa.

Třeba při předpokladu, že Měsíc je technologie, která se dá navádět a přemisťovat a není to přirozený objekt, tak se dá potopa udělat raz dva. Jestli GF potřebuje lidi více spjaté s přírodou a vidí degeneraci moderního člověka žijícího v megapoli, ozářeného mikrovlnkou, denně ubíjeného programy běžícími technologií 5G, tak se dá třeba říct, že když udělají rychlou potopu, která zdevastuje pobřeží, mají hned půlku práce hotovou...

No nic.

Čemu opravdu už nevěřím, že se v blízké době stane kontaktní událost s mimozemskými rasami GF, protože o to není zájem a ani nevěřím, že se to dál bude nějak prodlužovat, protože předpoklad, že se tady něco za deset let významně posune, je minimální.

Ty chvíle už proběhly, posunulo se to sem, do nikam.


U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je to sice depresivní, ale mně to dává smysl.

Ta válka a událost byla reálná a co jsem zažila, bylo plně odpovídající realitě, toho zla bylo extrémní množství.

Nejdříve na nejmenších pozicích byli náckové.
Rozjívení náckové.



Toto je historická fotka, která zobrazuje nácky během bojích ve Varšavském ghettu při židovském povstání 1943. Je na nich vidět právě ta rozjívenost, to je symptom vyhrávajících v převaze. Jsou rozjívení a veselí, nemají pocit ohrožení, navíc jsou nakrmení ideologií, kdy věří, že jejich oběti jsou zlo.

No ... tak teď jde o to si domyslet, že v současnosti náckové bez flinty, zato s tlačítkem do hlavy přes systémy 5G, CERN, HAARP atp., s psychotronickými programy, stejně rozjívení a se stejným pocitem neporazitelnosti někoho takto tyranizují na dálku, když Vůdce řekne, že tato, nebo tamten je zlo a oni mají právo toho člověka duševně utýrat.

Tak to je, tedy tak to bylo, domnívám se, že jsou poraženi.
A nad světem vládne GF.
O to šlo, tyto porazit.

Tento druh převahy v těch dotyčných otevře doopravdy brány zla, samozřejmě že to nebyli jen náckové. Byli v tom i ty žiďáci, samozřejmě ne všichni, prostě ta jejich černá šlechta, kteří mají tu rasu - židy - na oběti. Proto považuju židy za problematické, protože to je doopravdy speciální rasa, kterou si tu vyšlechtili nějací galaktičtí mafiáni a oni se chovají stylem, že za všechno to zlo, co dělají, položí oběť - jejich lidi. Holocaust je přesně tento rituál, je to na blití a potřeba to skončit.
Protože vyhrála GF a tyto nácky atp, porazila, popsala jsem to už mnohokrát, o co jde, ten kolos NWO svým způsobem sahal až ke Stvořiteli, jakoby nejhorší sígr i dobrotivec je Stvořitel - kosmické vědomí, ... tak proto si myslím, že dojde k obrodě planety i populace a věřím v dobrý konec, v tom smyslu, že dojde k obrodě ducha a zároveň zůstane rasa zachována a nakonec dojde i ke kontaktu s GF.

Protože se podaří přejít do obrozené doby od všeho toho svinstva.

Jenže, teď to ještě nebude.
Veřejný prostor je plně pod kontrolou NWO. Věřím, že některé počiny byly protlačeny skrze GF, třeba Steven Greer, toho považovat za ilumináta mi přijde přestřelené, mnoho těchto osob nemusí být iluminát, nebo Allatra, ale pod tlakem veřejného působení musí příliš diplomaticky manévrovat, až se mohou jevit jako protistrana.

Nebo mohou být naivní, nějak věří v systém.

Ale, bohužel je to tak, že to byla reálná válka, nelítostná, nemilosrdná. NWO nikdy nebude dělat nic pro GF, aby jim pomohla.
Jejich největší tah, co udělali, je právě plné osídlení té esoterické a exopolitické scény, kdy mají buď vyloženě nasazené figury (Elena Danaan, Ismael Peres), nebo mají lidi plně zmanipulované systémem "blázen versus věda", kam třeba spadá ten Steven Greer a nebo Suenee, který je ale uhranutý Gíza inteligencí a i jeho logo odkazuje k nebezpečným vlivům z Egypta.
Tedy, to říkám já, je to můj dojem.

Ale prostě - není to tak, že všichni jsou ilumináti a Allatra, ale je v tom mnoho vlivů té sociální diktatury kolem mimozemských civilizací, kdy to, co předvádím já, je za hranou normální únosnosti, kdy jsem již ve sféře "blázen" a kdybych chtěla založit třeba YT kanál typu Suenee, neunesla bych to, protože lidi by mi nedali podporu, zato NWO by po mě šlo brutálně.

NWO ovládá veřejné mínění, GF ovládla hlavně planetární systémy, porazila to NWO v mimozemských a dalších dmenzionálních sférách.
Ale lidstvo je na tom duchovně špatně, není čas na jejich záchranu a myslím si, že přijde depopulace, krize, duchovní krize, rozpad hodnot, společnosti, nemoci, problémy, přírodní katastrofy atd. ... a mezitím se bude společnost měnit.

A duchovní jádro si zřejmě zachovají komunity, které přirozeně vzniknou a budou v kontaktu s GF, snad i reálném.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2023 > ma.ni.> 

Jo, díky za upřesnění zdroje.

Nevím, já už těmto věcem nevěřím, dřív jsem tomu věřila, v r. 2020 jsem doopravdy získala pocit, že je mnoho lidí na stejné vlně, že mnoho lidí je ve spojení s mimozemskými rasami a vypovídají zhruba stejné věci.

Byl to jenom pocit, rozplynulo se to, už si to nemyslím.

Nevím, co se mi přesně stalo, v kontaktu s nějakou mimozemskou rasou jsem, protože je vidím na nebi a dá se to i vyfotit a telepatický signál jednoznačně souvisí s těmi objekty.

Ale už si nemyslím, že je to nějaká plošná akce, spíš mi to tehdy tak připadalo a dnes už žádným těmto zdrojům nevěřím.

Tento mi připadá složitý, nesmyslně složitý, je to načančaná kravina plná rádoby vědeckých pojmů, ale nedává to sebemenší smysl.
Proto v tom vidím pohádky od CIA. A nikomu, kdo si říká duhový dráček, nehodlám věřit vůbec nijak.

Myslela jsem si, že i a českém internetu bude více výpovědí, když jsem začínala tady, předpokládala jsem, že ty lidi vylezou, ale byl to omyl.

Už jsem se s tím smířila, že z tohoto nic nebude, že z kontaktu sešlo, je nerealizovatelný, kvůli děsivému duševnímu a duchovnímu stavu populace.
Jsem smířená, že už žádý dobrý obrat neřijde a přijde depopulace, předtím se rozpadne společnost, duchovně, eticky, morálně.

Až vyrostou ty haranti, co se narodili nedávno, teprve začne peklo na zemi.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Co jsem v tomto zažila, tak když jsem hledala informace, v podstatě mi pomohlo málo zdrojů.

Ale nějakou osu to má, něco reálného v tom všem je. Jenže ta reálná osa nějakých událostí, které se odehrávají právě přes ta kultická centra, mocenská centra - kde jedno je i v naší národní kotlině "Bohemie", dále přes mimozemské inteligence - je toho fůra.

I tady mi někdo pod díla spamuje s nějakým kontaktem na Ilumináty - vždyť je to tak jednoduché, upsat se.

Je skutečně náročné prosadit ven nějakou pravdu a to hlavně proto, že o ni není zájem.
Ve všem je spousta falše, cukru, pseudohumanismu, nebo rádoby akčnosti, přiznám se, že jsem z toho všeho extrémně znechucená a v poslední době nic nesleduju, nikomu nevěřím.

Je to ztráta času.

Kdyby mluvili skutečně jen lidi, co jsou v kontaktu s mimozemšťany, jakože je i vidí na nebi, bylo by všeho nepoměrně méně, ale ta informace by dávala smysl.

Tady musí být postup následující - zlegitimizovat mimosmyslové vnímání, dokázat jeho věrohodnost. Na toto byl nejvíce zaměřený projekt GF na podzim 2021, který oznámil Chvátal a ten je zdá se v dané věci nejlépe informován, nebo je nejblíže pravdě, jak to tak vnímám. No ale ten projekt byl velice aktivně zneškodněn českou alternativou.

Tak je to se vším.
A tyto manipulace nikdo nevidí, nikoho to nepálí, nerozrušuje, koneckonců na tomto webu je to vidět černé na bílém, že NWO nikoho nepobuřuje a nikdo proti němu nezasáhne.

Vládne apatie, ustájenost, prostě v populaci není zdravý zájem, není tam jiskra, která by vyhledávala pravdu, měla zájem o mimozemské věci, je to mrtvá hmota. Falešná alternativa tento stav velice zdatně udržuje.

Protože ty debilní mrtvé blafy nikoho nevzrušují. A neláká to lidi, neiniciuje to nic.

Ale to je jedno s druhým - tato falešná alternativa by nemohla být, kdyby lidi měli zájem a o věci se starali. Ale to se neděje.
Prostě je to dnes utopie, ten kontakt s GF.

Je potřeba vyřešit lidstvo.
Protože logika věcí je taková: GF vyhrála a zabila nácky a další verbež, která nachystala pro lidstvo obludnou popravdu ducha a chtěla zotročit planetu a lidstvo kompletně. Na zemi si toho ale nikdo nevšiml a už tomu zpětně neuvěří.
V pozemských povrchových podmínkách jednoznačně ovládá veškerou informovanost NWO a nemá zájem pustit lidstvo a GF k sobě. Ale ani lidstvo nechce poznat GF, prostě je to nezajímá. Jsou plně pohlceni konzumem, nebo naopak tolik trpí, že na vyšší rozměry nemají energii. Většina lidstva je zdegenerovaná a nezabírá na spirituální podněty a pokud je mimozemská otázka pro ně jakkoliv reálná, nepředstavují si žádná dobrá božstva, ale zlá monstra, nebo cokoliv nelidského. Případně očekávají náboženské představení.
Nikdo z nich si nespojuje mimozemšťany s planetou, když už mimozemšťani, tak hlavně vztah k technice.

To je většina. Malé procento nějakých aktivně zajímajících se je tak plně pohlceno škodlivou produkcí NWO ve veřejném prostoru, že pravda zaniká a už se ztratila šance, že se jakkoliv zachrání.
Na pořadu dne je duchovní rozpad společnosti, dezintegrace a pád.

Protitlaky jsou příliš silné a není jakkoliv rozumné snažit se změnit degenerativní masu, která je mrtvá a nereaguje jakkoliv použitelným způsobem.

Takže se dá čekat ledacos, další z možností, jak může lidstvo pojít, vedle záblesku, potopy, přírodních katastrof obecně, na naásledky očkování a změn magnetického pole, přepětí mikrovlnných technologií atd., atd., je třeba vznik nemocí rezistentních vůči běžným antibiotikům atd. Prostě .... cestička se vždycky najde a za sto let tu může být krásný klid a harmonie.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.4.2023 > ma.ni.> 

Ahoj ma.ni, co to je za zdroj? Je to velice složité, má to vlastní systémy chápání a názvů, v něčem to tou složitostí připomíná i Amenti.

Louskám to, louskám, taky mě napadá, je to jak staré, je to aktuální?

Třeba věci dva roky staré by tomu třeba odpovídaly, ale tyhle věci se někdy neustále přemílají dokola, i když je to už třeba vyřešené.

K tomu Íráku se třeba vztahuje tato pasáž:

"Bylo odhaleno, že NAA plánovala vytlačit událost singularity prostřednictvím 10th Stargate Networkjsou ozbrojeni zkaženou temnou hmotou Černého slunce, aby donutili do umělé časové vlny dodávat obrovské množství nasbíraných smyček. Poté dále použijte íránsko-iráckou bránu 10D k vysévání dalšího kola hybridních klonovaných druhů AI do nejopuštěnějších oblastí planety, které terraformovali záměrným hromadným ničením a bombardováním, aby vytvořili extrémně nízkofrekvenční sestupné uzly s extrémně poškozenými mřížky. Toto poškození sítě z opakovaného úmyslného bombardování dokládá to, co se stalo kdysi krásnému městu Basra v Iráku. Starověký sumerský domov byl kdysi naplněn posvátnými křišťálovými vodami bohyní Triple Solar Sapphire Blue Ma'ah, které obývaly 10. síť hvězdných bran planety před útoky Sumersko-egyptské invaze vedené Satany"

Myslím si, že na Blízkém východě jsou skutečně mocné brány, centra, kultická místa a v Íráku jsem vnímala jako nejsilněji proudící právě energii černé díry nekonečna, že tam byla nejúdernější a také se odtud děly nejkrutější akty války.
Blízký východ musel být v minulosti stižen nějakou katastrofou, to je takový sdílený fakt, jsou i nějaké vědecké důkazy, mohlo jít o jaderný, nebo podobně závažný konflikt a je to jedno z nejstarších, i historicky doložených center civilizace.

Jsou tam silná místa a je to takové mocenské centrum.

To místo, ve kterém jsem byla angažovaná, je dnes klidné a ty operace s časoprostorem, kdy se náckové a žiďáci a vůbec dobytek, či pekelné bytosti v lidských podobách z toho místa tehdy dobývali do budoucnosti a snažili se ji negativně ovlivňovat, již vyhasly a již se to neděje.
Tam proběhly kruté boje a nakonec se to místo zacelilo, uzdravilo a nyní jsou tam strážné asyrské inteligence a bezpečnostně je hlídá armáda GF, která často spočívá z kočičích mimozemšťanů a tyto inteligence se k Blízkému východu taky mohutně vážou, aspoň mi to tak přijde.

Ale pochopitelně nemám přehled o celém Blízkém východu, spíš z toho všeho mám dojem, že se ta věc zatáhla a tyto boje, co dříve, už se nedějí, alespoň já z toho nic neprožívám, což jsem ráda.
Myslím si, že tyto věci byly ukončeny.

Ale samozřejmě nemůžu vědět všechno, jestli někde někdo svádí boj o 10. bránu, je to možné, ale jde to dokonale mimo mě.

Co asi skutečně probíhá, je rozdělení lidi na ty, co podléhají nějaké té umělé inteligenci, nebo duchovnímu úpadku, myslím si, že kdo zůstal po covid magorii a událostech na Ukrajině a tvrdé naci propagandě a cenzuře v klidu a se společností stále jde v klidu v jednom proudu, že si s ním nemám co říct a považuju jeho duševní rozhraní za devastačně zaostalé a nezachranitelné.

A naopak, pokud byla válka vyhrána, planetu chrání GF a je schopná držet nácky v poučných mezích a planeta se obrozuje, léčí a hodlá se definitivně přenést do vyšších světů, zaléčit a máme se zbavit archaické "archontské" zátěže té vesmírné umělé inteligence, nebo vesmírného viru, ... tak ti, co jsou z hlediska toho vyššího plánu vybráni pro budoucnost, jsou nuceni se duchovně, i jinak vyvíjet, nově chápat a přijímat.

"Vesmírní Christos Rainbow Dragon Kings" ... no nevím, intuitivně tomu už podle názvu nevěřím, Krist a Dráčky s duhou ... ne, to nedávám.
Jde o to, kdo toto produkuje.

Pokud je to jedinec, co tomu všemu věří a prožívá to, stylem jako já a píše o tom, tak má v hlavě asi docela napínavou síť své vlastní struktury toho, co se děje.

No, ale pochybuju, toto je podle mě spíš z kuchařky CIA. Je to něco jako "Cosmic Agency", tam taky pořád dokolečka produkují fascinující informace, prý že od reálných mimozemšťanů a není to channeling ... já těmto zdrojům nevěřím.

Je to takové nejasné, kdo to produkuje a proč a myslím si, že v tomto ohledu se vyplatí brát vážně a v potaz právě jenom tzv. "blázny" s reálným kontaktem a událostí, která je vytrhla z normálního života. V případě tohoto zdroje je to příliš složité sdělení, hodně smyček, vztahů atd., i když je mnohé v tom sdělení zajímavé, nebo zčásti pravda, nebo se s tím dá souhlasit, připadá mi to spíš neautentické, nějak uměle vytvořené a je třeba si od toho dát spíš odstup.

Protože to vypadá tak, že reálný kontext můžou poskytnout jen šamani, ale to musí vzniknout touha je spojit a srovnat jejich výpovědi a jakkoliv reálně dokázat mimosmyslový kontakt a jeho smysl a to se neděje.

Protože jsou všichni proti tomu, systém je proti tomu. Jednotlivci, šamani jsou izolováni, ignorováni, terorizováni a zabíjeni, ale je dost dobře možné, že skutečné informace a kontexty mohou dát lidem jenom oni, protože právěže víc jak 99% té "exopolitiky" jsou řízené akce NWO.

Už nás vodí za nos dost dlouho, už utratili všechen čas.
Už není čas.

Koho má bavit to, co se děje?
Samozřejmě je to řízená propaganda, jistě, já o většině těch vyjmenovaných, jako o falešné propagandě, ani nevím, i Steven Greer je třeba něčím podezřelý... ono je to těžké.
Ale dá se říci, že celkově je zájem vodit dokolečka, promarnit veškerý čas a znemožnit kontakt s GF.
Což se jim monumentálně daří, protože "táhnou za jeden provaz". Jsou ty teze, že jsou všichni Allatra atd., nevím, je jisté, že ta kombinace sprostoty, šokující neinformovanosti, téměř nulové zodpovědnosti jako u Rourana třeba, takové to vykašlání se na zásady starých časů v těchto věcech ... vypadá to jako záměrné maření věci a třeba to tak je.

Nebo třeba když Suenee pořád nějak doufá, že z USA konečně potvrdí a "dovolí" mimozemšťany ... to přece nemůže být tak blbej ne?
Ti toto zaboha nechtějí, celý Elisondo, nebo jiný bude dělat napínavé divadýlko, aby marnili čas a jakoby se něco dělo.
A stejně - vždyť to nikoho nezajímá a lidi mají jalové představy, proč tu mimozemšťani jsou a o co tu jde.


U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Což je úplně šílený, nechci vědět, kolik lidí přede mnou tu sebevraždu spáchalo, protože neměli digitální foťák, ale kolem sebe jenom prolhaný malý svině ochotný vždycky lhát, ve svůj vlastní prospěch a pošlapat pravdu v každý moment svého života. Protože bylo zavedeno, že mimozemšťani a to téma se prostě pronásleduje.

Mě zachránil digitální foťák. Malý ubohý svině si můžou lhát, jak chtějí.
Buďto to fakt nevidí, protože spektrum vnímání mají omezenější, než primitivní digitální technika a potom je dobré si klást otázku, jestli tak debilní tvor s tak mizerným DNA musí běhat pod Sluncem a nebo jsou prostě prolhaný svině, co ani nezaostřily zrak a už dopředu vědí, "že je to blbost". A pak platí to stejné, proč takové tvory držet naživu?

Od té doby, co jsem byla svědkem, že lidi, kteří viděli držet magnet na rameni, šli na další dávku "vakcíny", nebo dokonce na první dávku, protože "museli na dovolenou", nemám o lidech iluze a jsem si jistá, že už nemá smysl čekat, až prozřou.
Nemají čím prozřít.
Evidentně jsou tak tupí, jak si nikdo nikdy nedokázal představit. Já se s takovými existencemi odmítám považovat za jeden a ten stejný živočišný druh.

Myslím si, že ve skutečnosti je to tak, že jak se lidstvo nepřiměřeně množí a ničí ostatní živočišné druhy, vybíjí kusy zvířat i druhy zvířat, že jich už velké procento druhů zmizelo, tak se děje to, že se ty zvířata a jejich duše rodí do lidských těl.
Kupř. Američani vybili půl miliardy bizonů..
Teď jsou ty zvířata Američani.
Myslím si to, protože to dává smysl.

Jenom tupý blbý zvíře se bude v tomto světě potácet s přiblblým výrazem, nechápat sebemenší pojmy končící na -ismus, vynechávat jakýkoliv dějinný kontext, nemít inteligenci, ani instinkty, ale o to více se chtít množit a metat spratky do tohoto obludného světa.
Jsou to zvířata, tupý zvířata.

Jakmile se omezí lidská rasa na kusy a zvýší se biodiverzita zvířat a zvýšíá jejich kusy, ty duše nebudou muset být člověk a opět se budou přiměřeně svému vývoji prohánět někde po čtyřech na pastvě. A nebudou překážet v naší rase.

Myslím si, že náckové už vyhrát nemůžou.

Protože tu válku prohráli.
Náckové vyhejkaný rozjívený, s vyvinutou náckovskou technologií, nebo mimozemskou technologií, jak si mohli hrát na Boha a napadat mimosmyslově přímo do hlavy, způsobovat schizofrenii, dohánět k sebevraždě ... mysleli si, že jsou neporazitelní, chovali se tak, byli si jistí, že ně na není, že mají v rukách neporazitelnou zbraň.
GF jim dala stopku, bylo mi ctí ty hnusný zrůdy upéct v pekle.

Je fajn, že jsou poraženi, že už nic nemůžou, dokonce to vypadá tak, že to nikdy nebyla pravda, že si vymýšlím.... a já už nepotřebuju, aby to pochopili lidi.
Už nepotřebuju pochopení a uznání od něčeho, co bude v příštím životě přežvýkavec.

Ale věřím, že až bude lidstvo zredukováno, tak se pravda osvětlí, protože jsem si jistá, že lidstvo má pochopit techno-okultní reality.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Všechno to, co popisuju jsou optimistické vize toho, jak se svět může vyvíjet, jak to mám i od GF, co se případně bude dít. Vše má za konečný cíl obrozenou planetu a spirituálně vyléčené lidstvo, kde je zachováno základní vědění.

To "vědění" spočívá hlavně ve spirituálních pravdách a poznání.
Přičemž, tento bod vývoje tohoto našeho druhu, je z mého pohledu naprosto stěžejní a fatální.
Pokud se podaří zjistit pravdu, spirituální reality, rozšířit chápání a vědomí a vrátit a ukotvit se na cestě vývoje "podle Boha", tedy podle duchovně prosperujícího a přirozenou evoluci podporujícího vývoje, pak je vyhráno.

No, jenže ono to moc nevypadá.
To je na tom to děsivé.

Naopak to vypadá přesně tak, že společnost se definitivně duchovně zhroutí a vyhraje nacismus.

Není jasné spirituální vědomí a poznání. Z mého pohledu nám můžou takové spirituální vědění ozřejmit mimozemské civlizace GF, protože máme jejich DNA a oni jsou naši opatrovníci, v tom smyslu, že hlídají tu linii "božského vývoje". Ale toto lidstvo není schopné se s nimi bavit a vydalo se cestou falešného technokratického, bezvěreckého, od Stvořitele odchýleného vývoje.
V žádném případě bych se nechtěla do takové společnosti rodit. To musí být tupá bolestivá věc, ještě horší než to, co teď žiju.
I v této společnosti je vyšší duch zakázán a vše "za oponou", za fyzickými smysly, je prudce pronásledováno a jsou házeny klacky pod nohy ve velkém, hlavně aby se to nepodařilo, dokázat, že na těch realitách něco je.

Je to nesnesitelné, dusivé a příšerné a všichni neustále dělají vše pro to, aby se na tom nic nezměnilo.
Neexistuje žádné jasné a potvrzené spirituální poznání.

Všechno jsou to jenom ujeté víry - křesťanství, islám, z mého pohledu blafy a nechápu, jak tomu někdo může věřit. Ono taky nejde o víru a spirit, ale o společenský řád, který naplňuje už jen islám. Křesťanství už nedělá společenský řád, zbyly jenom ty příšerný blafy.
Exaktně nepotvrzené.
Takže ty milardy věřících si myslí, že žijí jeden život a po nich může být klidně potopa, protože oni půjdou do nebe, nebo do ráje ... to proto, že plnili náboženské úkony a o společnost a její vývoj a budoucnost se nestarali, protože nevěřili, že se jich to doopravdy týká.

Východní lidi věří v reinkarnaci, ale nemyslím si, že to má na jejich zodpovědnost vůči budoucnosti nějaký zásadní vliv. Když už tomu věří, mají tendence uchovávat standard společnosti a určité její kvality, kolikrát i v tom negativním smyslu.
A proti brutálním metodám nacistů, komunistů, NWO obecně, nadnárodního trhačskému globalismu jsou bezmocní.

Materialističtí ateisté žijí podle svých zásad, mnoho ze spektra etiky a duchovnosti a spirituálních přesahů prostě ignorují a natírají na černo a označují jako patologii a jako nemožnou, exaktně nedokázanou věc.
V budoucnost sebe na této planetě v jiném těle nevěří, proto nemají k budoucnosti také žádný reálný vztah.

Výsledkem je, že drtivá většina lidstva žije a uvažuje stylem "po nás potopa".
A o exaktní spirituální poznání jeví zájem jen minimum lidí.

Ani ty tetky, co se transformují, ani třeba ten Zelenka, ty to taky nepálí.
Má Zelenka dokázaný ty přisedlíky? To, že něco slyší a prožívá, to můžu říct taky, kdybych měla méně sebereflexe a netoužila po pravdě, tak taky můžu takhle blafat? Kdo mi dokáže, že žádný přisedlíky vidím, nebo nevidím, slyším, nebo neslyším a že si bába nevsugerovala, že už je to dobrý?

Na tu údajnou transformaci je tuna napsaných keců, ale děje se něco reálně?

Ne.

Společnost duchovně stangnuje a je třeba si přiznat, že ze spirituality víme totální hovno, není poznání, nejsou důkazy, jsou akorát bizarní situace, kdy já vidím mimozemšťany na nebi, vidím to já a foťák, nikdo jinej a nikoho to nezajímá.
Bez foťáku už bych byla v hrobečku, ten jediný nelhal.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Vlastně je to hezká představa, já se k ní bez okolků upínám - představuju si, jak každý pátý přežije, na zbytek kašlu a je mi fajn.
Je to zatím nejoptimističtější a nejútěšnější vidění, co jsem kdy měla.

V podstatě jde o zachování základního duchovního jádra člověka, které musí být neměnné, trvalé a nezpochybnitelně cenné. A to je právě vnitřní duchovní čistota duše. Napojení na přírodu, na zemi, být jak dítě, pravdivost, upřímnost, spojení s vyšším duchem i přírodou. Je to kód, který obnovuje a zachraňuje život. Sama mám tyto vlastnosti víc, než ostatní a stejně tak bolestně to umím říct, když se mi nelíbí reakce ostatních. Super schopnosti, které otevírají grál, tajné komnaty Amenti, dimenzionální technologie. Spojení s kosmem a planetou je okamžik čisté nevinnosti a jakoby naivní otevřenosti a víry.
Ta "naivita" je ve skutečnosti pravda, ale tato společnost tuto víru ubíjí, systematicky.

A to i náboženstvím.

Bohužel, tato společnost je tak příšerně zmatená, že už začíná ztrácet spojení s touto nevinností.

Stupně brutální manipulace se roztáčí naplno.
Já tou manipulací taky prošla - jako mladé mi přišla hezká třeba myšlenka globálně komunikujícího světa, konce studené války, věřila jsem, že všechny tyto věci se změní skrze řešení civilizačních východisek ve fair-play. I mě chytila myšlenka genderu a feminismu. Myslím si, že to bylo prostředím a mým dětským naivním myšlením. Pak se to změnilo 2001, při útoku na WTC v N.Y., kdy mi bylo 17, protože s tou věcí se mi něco stalo, najednou jsem měla podlomené zdraví a tak nějak jsem čula divnou věc, sympatizovala spíš s Bin Ládinem a taky už jsem byla starší a o věcech více přemýšlela, stala jsem se spíš provýchodním a pro-socialisticky smýšlející osobou. Ale pořád jsem byla naivní jak necky a taky by mě nenapadlo, že dalajláma, na jehož přednášky roznáším letáčky, je pěkná kurva od NWO. Pak mě napadlo NWO, to já netušila, duše nevinná, že to je NWO. Něco jsem o tom tušila, ale víc to pochopila až 2012, kdy jsem si přečetla Stevena Greera - Utajovaná realita, stejně mě nenapadlo, že po mě dávno jdou. To mi vysvětlili až 2015 mimozemšťani z GF. A v r. 2019 jsem dobrovolně narukovala do války proti NWO.

Což se zdařilo.

Takže výsledek je totálka zmatené lidstvo, které nechápe, co se stalo, ale mise se zdařila, jenže lidstvo když nepochopí, o co šlo a o co jde, tak je mu to vítězství prd platné a pojde a druh se vypleje jak záhonek, nebo prořeže jak zestárlý strom.

A tam někde, ty malé nadějné výhonky, hezky pojedou podle božího plánu, ideálně i s pochopením toho, co se stalo.

Což kolektivně nejde - já vidím fakt ten plevel a přestárlé křoví, je to absolutně všude.

Tuhle jsem viděla na FB diskuzi, kde nějaký Q.Annon hodnotí lidi, jestli jsou, nebo nejsou Allatra. Nemůžu říct, že bych se s ním chtěla hádat. Třeba Šofrová špatný, Brožová špatný, Zelenka špatný, Suenee špatný ... já v podstatě souhlasím, že dělají tak nějak vesměs zlo, ale nevím, jestli jsou rovnou Allatra, nicméně taky jsem si odvykla ještě doufat v něčí jalovou blbost, protože to je jediné, co by je omlouvalo. Rozhodně jejich debilní nápadná nechápavost je podezřelá u všech. Jde evidentně o neochotu pracovat s informacemi mimo NWO povolené limity - tedy to nahrává NWO.

Ale ta diskuze je třeba i o tomto - parafrázuju: "no ale to přece zlé síly nedělají, že vystupují veřejně", "to dělají zlé síly, že někoho hodnotí a kritizují", "vždyť s Avou a Alžbětou jsme začínaly", (asi se tranformovat předpokládám .... ), "Andrejce věřím, je taková čistá duše, snad mě nezklame"

To je matroš, to je peklo, proto se nic nehýbe a ani nepohne - prostě lidi jsou dokonale zamotaní v manipulacích a pravdu nedokáže většina přijmout.


U příspěvku:Dievča na pláži 4
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.4.2023 > čtenář> 

Ano, to proto, že je tak reálná osoba s city, jak to vypadá.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zrovna na tom Lobsangu Rampovi je přesně vidět, jak tyto věco chodí. Co vím, tak Rampa byl člověk od GF, tedy inkarnace z GF, se super úkolem, který zvládnul.
Vždy, když chce GF na zemi reálně něco změnit, musí se inkarnovat a všechno to oddřít.

Tak Rampa byl prý od nich. Ten jeho životní příběh je krutý a po tom, co všechno přežil a podařilo se mu, co se mu podařilo, tak 14. Dalajláma, ikona havloidního dobytka, ho odmítl, řekl, že jde o podvod.
Takový extrémní výkon a takový odporný iuminátský prase to všechno zašlape.
14. dalajláma je od NWO, to je chronicky známé - takže dělá pro zlo, není tedy divu, že zašlapal Rampu.

A tak to chodí se vším - někdo dokáže extrémní výkon, že je hanba to realizovat, aby to nějaký hovado levně shodilo a zašlapalo.

A to se děje už od Ježíše Krista a mám obavy, že dementní lidstvo, co se staví prdelí a vzpírá se čemukoliv dobrému, si na tento komfort zvyklo. Že vždycky někdo přijde, zažije extrémní utrpení, podaří se mu zázraky, udělá pro tuto debilní chásku zvanou lidstvo první poslední ... lidstvo se jenom otráveně převalí a nic z toho.

Prostě nemá smysl házet zrno tam, kde je beton, protože to prostě nevzklíčí.

Tak doufám, že tyto extrémně bolestivé mise plné utrpení ze strany GF už nikdy nebudou, že už to nikdo z nás nebude muset absolvovat. Protože absolvovat něco tak strašného kvůli lidstvu je ponižující a hlavně, nesmyslné.
Věřím, že se to všechno dělo se stupňující tendencí do těchto dob, protože bylo to vzestupné období a šlo o všechno bylo nutné vytvořit podmínky pro to, aby se to dalo zvládnout.

Což se podařilo a dál už není nutné žádné takové aktivity dělat. Kvůli lidstvu určitě ne.
Takže už by se neměli objevovat nějací noví idioti jako jsem já. I když moje utrpení je samozřejmě směšné proti tomu, co musel zvládnout Rampa, tak ten princip znám - že člověk přežije tak strašný věci a nakonec je ta nejhorší bolest skandalizace, nezájem a zájem špinavých osob kvůli špinavým cílům, výsměch a osočení z podvodu.
Je to horší, než ta válka.

Tak očekávám, že časem bude populace zredukována na těch 20%. GF chce, abychom žili všichni stylem jako na vesnici - aby neexistovala velkoměsta, megapole, jako dnes.
Jak jinak máme mít vztah k přírodě? Proto musíme žít v úzkém sepětí s přírodou, pěstovat si sami potraviny, žít v blízkém propojení s planetární energií, jedině tak se nám obnoví zdravý rozum.

Časem by jinak stejně vznikla tendence redukovat obyvatelstvo - třeba by docházelo i k selekcím, kdo si vůbec smí pořídit dítě. Jenže, jak je vidět na této společnosti, vedlo by to k nacifikaci - podle nějakého sociálního kreditu, který by logicky měli ty nejhorší osoby, které jdou s režimem a nemají svědomí, by se časem třeba směly množit jenom nacisticky smýšlející osoby.
To je konec. Takový odpad na tuto planetu nepatří.
Proto bude lidstvo vybito.

U příspěvku:Planeta, její duše a Galaktická federace
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ten moment, jestli budoucí člověk bude mít návaznost na dění starého věku i po potopě, tedy jestli bude v kolektivně sdílené paměti sdílen poznatek o důvodech úpadku a konce tehdejšího lidstva, jehož jsou následovníci, je nejžhavější v tom všem dění.

Souvisí to se židy, tedy s tím, že oni toto mají největší potenciál udržet. Poslouží v tom ale jako přechodník a zaniknou. Jediný žid, který unese být žid a nezmagoří, je Satan.
Být žid zkrátka znamená umělé spiknutí a podvod, někdo ale třeba nemůže za to, že je žid a snaží se, a to lepší v celém tom hnutí, když už bylo uměle nastaveno jako kasta nějakých řídících živlů, nyní poslouží k převodu vědění ze starého věku do nového. Aby následně jako kasta zanikli.

Úzce to souvisí s odkazem války. Je v tom totiž tento moment - ta válka byla krutá a mnoho lidí trpělo za možnostmi lidských rozměrů. Bez lítosti, beze svědků, byly položeny enormní oběti, životy, není možné to všechno znehodnotit tím, že se lidstvo převoře na prvopočátek, protože všechny ty oběti byly položeny pro cíl, aby lidstvo, jeho vědomí, chápání přežilo, právě i se vším kontextem.

Je v tom obrovský závazek, který může znát jen bojovník. Zkrátka válka obnáší divné závazky z divných situací. Dá se říci, že některé formy utrpení, traumat a rozhodnutí nesmí být zdevalvovány, jinak to vyvolá násobně horší reakci a prokletí do budoucnosti.

Kdyby šlo pouze o planetu a ne o lidstvo, mohlo se vše zrealizovat dočista jinak a bez obětí, mnohem snázeji. Prostě v tom o lidstvo jde. O poznání.

Jenže, to přežije tak těch 20%, nicméně je to výsledek, který se vyplatí. To je zlatý.

Když se to tak vezme - z populace je třeba 50% nevěřících, jakože reálně nevěřících. Kdo má čekat, až prozřou?
Dalších 20% je nábožensky, nebo esotericky zmátlých a myslí si devastující koniny.

Kdo má čekat, až prozřou?
Eony?

Co třeba ten Lobsang Rampa? Jestli má člověk věřit jeho výpovědi, tak se zrodil do poslední generace tradičního výcviku tibetských lámů, aby prošel extrémním výcvikem a poznáním, prošel bestiální světovou válkou, zažil extrémní utrpení, pak dokonce vyměnil tělo, aby o tom napsal report a výsledek?

Jo, posunul několika lidem vědomí, aby zvládli dimenzionální válku, jinak je ta výpověď k hovnu, pro 99% této vypatlané populace.

Podmínky byly splněny, nutné věci byly splněny, lidstvo ať si nasere.


U příspěvku:Dievča na pláži 4
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2023 >

Vrcholem idiocie je, že na debilní otázku Zeanddricha to satanistické hovado neodpovědělo!
idiocie, trpěná idiocie do mdlob
  <<< předchozí 
41.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter