Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 1.10.
Igor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 26.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.8.2023 > Tommo> 


Ahoj, je úžasné, že vše zvládáte tak, jak má rodina žít. Při určitém uskrovnění a rozumném hospodaření se dá přežít a vychovat děti. Myslím si, že naše slovanské prostředí v masovém měřítku nikdy nerealizovalo západní vzory sociální struktury společnosti, proto u nás ženy mají dva úvazky, údajně jsme na tom tak, že české ženy odpracují týdně nejvíce hodin ze všech žen Evropy, ovšem pak je čeká další směna doma a to už nikdo nezohledňuje.
Protože západní fifleny z vyšších vrstev, které někde odpracují svých strašných 6 - 10 hodin denně, pokud vůbec pracují, mají chůvy a uklízečky. Česká žena ne, to si nemůže dovolit ani omylem a hlavně, toto není naše tradice, protože nejsme parazitní vykořisťovatelský stát.
Jsme Slovani a v naší kultuře je zvykem, že se žena stará o děti a rodinu a zajišťuje běh jejích denodenních potřeb a v rámci svých sil navíc pomáhá s podnikáním, či další prací manžela a celkové rodiny.
Ne, že si paninka ze zločinecké země odkroutí svých denních 8 hodin zla, dostane za to nehorázné prachy a mezitím se o její dítě stará konejšivá ruka barevné chůvy. Zřejmě je za tím prvotně DNA zlo inklinující k nacismu schované v určitých genetických typech lidské rasy, jinak si to vysvětlit neumím. Strohé orlí nosy a úzké rty některých typů bílé populace prostě nikdy nezklamou. Citovost a srdíčko v nich, na to nikdo nezapomene.

Takže české ženy běží o závod, jsou hnané jak hubené kozy na porážku, makají nejvíc v Evropě, řezané jsou možná taky nejvíc v Evropě a ještě jsou hvězdy mezinárodní porno-scény. Prostě "česká žena" je fenomén mezi otroky.
To nikomu z toho feministického prostředí nevadí, takže vrať se patriarcháte vrať.

Tzn. jakmile se upevní pozice Ruska, slovanských zemí k němu přináležejících a stabilizují se muslimové a Afrika, vznikne stabilní ekonomika založená na národních obchodech, přijde restart a začne se poctivě znovu ve všem, bez západu. USA myslím si vymře na debilitu a očkování, Evropa vymře na debilitu, očkování, muslimské nepokoje a zvedající se moře.
Západ skončí a znovu vznikne pevninská kultura navazující na východní védskou tradici a tam patří i normální fungování lidské společnosti, kde je žena ta, která rodí děti, stará se o ně a o rodinu a to je její prvotní poslání. Bagristku může dělat jedině tehdy, když to jakkoliv nepoškozuje tělesné a duševní zdraví její, jejích dětí a její rodiny.

No a protože se toto nerespektuje a ženy jsou hnány jak kozy na porážku, tak je zbytečně moc byrokracie a společnost je málo efektivní a také mužské platy jsou nízké. Takže místo toho, aby ubylo 80% byrokracie a zbytečných pracovních pozic, které okupují ženy a muži dostali důstojné platy, za které mohou uživit rodinu, tak žijeme tyto schizofrenní situace, kdy si normální lidská rodina musí vybrat buď nacistické semletí, nebo finanční odsunutí do slabších vod.
Ale pořád se vyplatí finanční odsunutí do slabších vod, protože harmonická rodina, kde je lidské prostředí, kde není uhnaná ploštělá matka, kde se vaří a jí spolu, kde se členové rodiny znají a umí spolu mluvit, je nejcennější vklad pro vyrůstající děti. Ty vyrůstají jen omezenou dobu a pokud nefunguje rodina, vzniknou z nich jenom oploštělé náckovské nicky, jak je chce NWO.

Já děti nemám, to víš, holt jsem dost "na hlavu padlá", mám svoje světy, svoje vjemy, svoje galaktické známosti a nikdy jsem se za žádnou cenu nechtěla stát svobodnou matkou a ani jsem si fyzicky netroufala zvládat denně dvě směny, tak jsem dopadla bezdětná, takže nejsem žádný kvalifikovaný poradce na výchovu dětí.

Z vícero stran už jsem zaznemanala, že alternativa dost často musí držet svoje děti mezi dvěma propagandami, tedy rodina má svoji ideologickou pravdu, systém má svoji ideologickou pravdu a jeden den děti ve škole poslouchají A a druhou část dne doma poslouchají B.
Nevím, jak je to prospěšné, podle vlastního dětství si myslím, že dítě chce primárně zapadnout do kolektivu a ideologie rodičů příliš nefungují, ač se v pozdějším zralém věku určitě objeví jako základ. Ale - dítě si vždy myslí, jakmile se u něj rozvině abstraktní myšlení a přejde do puberty, že jeho rodiče jsou pitomí a nemožní a nejsou pokrokoví, protože ono přece ví, kde je pravda.
Je to tak, tak si myslím, že se vyplatí hlavně nějaká základní harmonie v rodině, kvalitně strávený čas, láska, podpora, důvěra, vzor daný životem samotným. Stejně dítě se protočí během dospívání v mnoha ideologiích a vždy bude reagovat na aktuální společnost a žít si svoje boje a ideologie rodičů přijde na scénu až později, ač v podloží přirozeně vždy je.
Ale je nutné taky říci, že čím prudší rozkol mezi rodinou a společností, tím vyšší tlaky jsou v hlavě dítěte.

Zdá se, že patriarchát je cestou, i proto, že ho známe. Má svoje úskalí - kupř. v patriarchátu jsou mužské oběti domácího násilí absolutní oběti, protože se od nich očekává, že oni vládnou a nechat si vládnout ženou je hanba. Být muslim se čtyřmi manželkami vyžaduje být "macho", protože nebýt znamená dost drsnou likvidaci. Nebo musí mít 4 hodné pokorné manželky, které respektují jeho roli a nechají ho trochu vydechnout. Jistě, pro vyspělého člověka je to hovadina, stejně je vše závislé na lásce mezi partnery, ale holt, máme v sobě zvířecí DNA, které je tak dokonale naučené a chod přírody nás znovu a znovu formuje do patriarchálního fungování, které můžeme časem překonat technickým vývojem a láskyplnými vztahy a spirituální evolucí. Ale v tomto stavu, kde jsme, se to nedaří, feminismus je dle mých zážitků dopředu nasazená léčka Drakoniánů, jejich nástroj na zničení společnosti.

Muži budou skutečně muži, až ženy budou skutečně ženy. Patriarchát to z nás udělá. Muži uvidí křehkost žen a převezmou víc odpovědnosti, logicky tím stoupnou v očích žen, ženy budou zase více závislí na mužích a přestanou si na muže tak otevírat pusu a přestanou se rozvádět kvůli banálním nevěrám atd.
Pokud chceme žít, musíme uznat, že některé záležitosti lidského rodu nemůžeme překonat úporným idealismem a úředním nařízením.
Zatím ze všeho vidím, že kvůli feminismu se akorát zdevalvovala úloha žen a z mužů se udělali nepřátelé žen, to prostě není dobrá cesta.
V tomto věřím na naše orangutaní DNA, které knížkou jen tak nepřečůráme.




U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Bylo by zajímavé zjistit a třeba se toho dočkáme, jestli těch 20% lidí potřebuje patriarchát, nebo feminismus, nebo nic z toho.
Já si myslím, že důležité je zachovat rodinnou strukturu společnosti, tzn. že rodina je základ, ale k tomu patří i nějaký harmonický vývoj a ne dva normované kusy, které se vystresované a ve velké míře násilí, psychického, nebo fyzického, snaží uspokojit matriální potřeby a nároky svých malých nacifikovaných spotřebitelských potomků.

Mužskost a ženskost je vlastně docela luxus, popravdě jakoby patří vyšším kastám, ti dole musí být normovaní na co nejvíc bezpohlavní, protože jsou otroci.

To je celé o tom, jestli jsou na prvním místě peníze a zisk, nebo prospěch společnosti. Kdyby to byl prospěch společnosti, tak se ženy nebudou vyhánět na dvanáctihodinové směny a děti nebudou od dvou let strkány do školky, aby ve výsledku rodina žila stylem, že se nezná, nevaří, protože všichni jedí v práci, nebo ve škole, maximálně si namažou společně rohlík, každý čumí do svého i-phone a když se náhodou sejdou někde na dovolené, zjistí, že o sobě nic moc nevědí a žijí vedle sebe formálně, že vztahy nefungují.
To je prostě tím, že žena nemůže být doopravdy to jádro rodiny, která je lepí a organizuje zevnitř, ale je vystrčená do pozice druhého dělníka, unifikované bytosti na zvyšování příjmu elit, kdy ji zbude parazitní výsměch na skrovnou obživu rodiny a jakmile vypadne jeden z těch dvou dělníků, rodina se finančně boří. Muž málokdy zvládne uživit rodinu, přitom však je trh již tak zařízen, že musí být zaměstnána většina žen, které však nemohou doopravdy dělat mužské profese, proto bytní administrativa a nesmyslnost počínání. Je to děs, ve výsledku se rozpadá funkční vzorec žití, protože muž je v něčem často dost natvrdlý, nebo bezohledný tvor a jaksi si neuvědomuje, že žena má na něj kolikrát extrémní vztek, když ji nepomáhá a vyžaduje servis.
Je to debilní, nepomáhá to nikomu, vede to jenom k oploštění vztahů a definitivnímu potření ženské role ve společnosti, která je v rodině, protože ta tvoří její jádro a místo toho je žena vyháněna do nesmyslné a zbytečně časově náročné práce a společnost parchantí a muž ztrácí vážnost a úctu.

Proto je nakonec pro všechny prospěšnější patriarchát a proto je do budoucna platná civilizační deska sestávající ze Slovanů, Muslimů a Afriky a to je vesměs tradičně patriarchální struktura.
Je svým způsobem neštěstí, jak byly progresivní sociálně-společenské proudy z Evropy brutálně zneužity. Přinejlepším je za tím omezenost a idiocie, nebo neuvědomování si některých vztahů mezi národy, kdy třeba severní vikingské, přirozeně žensky emancipované národy nutí svoji vůli jižním národům, ale spíše jde o zlý úmysl a řízenou melu od NWO.
Ale s transgender výblitky a nasazováním žen do zkorumpovaných ministerstev atd. ... nařizování povinných kvót, atd., to už jsou pro společnost vyloženě destruktivní tahy.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Když padne EU, padne celý jeden kolos lží a je lepší žít v pravdě, třeba ne tak šlechetné, ale vědět, kde je pravda, než ve světě přiblblých lží a nepravd.
Proto když padne "emancipace" a zřejmě pod vlivem sílícího vlivu Islámu se vrátí patriarchát a ženy budou zase bez práv, se zlobit nebudu.
Bude to lepší, než žít v těch odporných hnusných humanistických lžích "evropských hodnot".

Stejně - mužský jsou nenávistní k ženám, stačí si rozkliknout jakoukoliv diskuzi na internetu v mainstreamových médiích, která se jakkoliv týká žen, násilí na ženách, sexuálního násilí, ženských práv. Je to tam černé na bílém - muži nenávidí ženy, nemají je rádi, nechtějí žádná jejich práva, je to prostě banda stupidních debilních orangutanů.

Tak na co si tu hrajeme?

Společnost není vyspělá, aby mohla formou nějakých uvědomělých idealismů překonat svou zátěž. Ne, bude nám lépe v primitivní nízké pravdě. Když bude patriarchát, orangutani budou spokojení a ubude domácího násilí a celkové nenávisti k ženám.

Evropská unie může pindat ty svoje nesmysly o tom, jak moc je člověk důležitý a jak jsou důležitá lidská práva a lidský život. Jsou to lži a nesmysly.
EU jsou nějaké lidské životy absolutně u prdele (viz. Ukrajina), vykořisťuje národní potenciál, lidský i hmotný mnoha národů, (třeba Francie v severní Africe), svými dementními tezemi rozkládá společnost (potetovaný mnohobarevně vlasatý idioti, co nevědí, jestli jsou holčička, nebo chlapeček)

EU je prostě prohnilý hnus, hnusných prolhaných hodnot, které ničí společnost, nejsou pravdivé, jsou pokrytecké, mají dvojí metr.
Prakticky je to tak, že Francie, Německo, Holandsko, Belgie a Velká Británie byli vždy odporný napudrovaný pudlové, co rádi vykořisťovali jiné, prakticky je to odporná hnusná prolhaná pakáž a nacismus je jejich jediná a poseldní ideologie, ničeho dalšího už nejsou schopni.
Všechny humanitní ideály - lidská práva, ženská práva - jsou jenom záminka pro špinavou ekonomiku a ničení společnosti.

Uleví se nám, když nebudeme muset být korektní, když nebudeme muset být rovnoprávní. Já kupř. tu projevovanou nenávist v médiích, v diskuzích, ze strany mužů vůči ženám, beru vážně. To přece není normální, aby bylo na internetu tolik misogynie a nenávisti k feminismu, kdyby to nebyla pravda. Přece tam nekřičí pět nějakých vyšahaných pomatenců, když je zbytek mužské populace v pořádku.
Ne, nejsou v pořádku, musí to být veliký masový jev - muži nenávidí feminismus a ženy.

No, tak ať všechny tyhle dementní humanismy padnou na držku a vrátí se patriarchát, když je společnost na tom takhle špatně.
Ženy se vrátí k těm plotnám, sníží se jim úvazky, mužským se zvýší platy a počet odpracovaných hodin a budou zase živitelé rodin. Co se změní, že přijde domů víc utahaný, ale zase tam bude mít ženu, která měla čas mu uvařit a uklidit a bude mít dost energie mu i podržet.

Pro orangutany je to super, bezpečnější svět.

A až jednou budeme chtít nějakou důstojnost a kvalitní život pro všechny, tak prosím, ale musí to jít zevnitř společnosti, ne že si zase nějaký naondulovaný nudící se paničky vzpomenou s nějakou kokotinou.

Na tadesco jsem objevila tento článek:
https://tadesco.org/ke-konci-casu-museji-lidem-rici-pravdu/

tm píše:
"Denacifikace se bude muset udělat po celé EU, ať se to lidem či bio-robotům líbí či nikoliv. Vzpomeňte na slova bývalého prezidenta Ruska Medveděva, který vám prozradil, že mezi skutečnými lidmi je 800 % reptilů a bio-robotů, a pouze 200 % jsou skutečné lidské bytosti. Podle rezonance poznáte je. Většina skutečných lidí se nenechala očkovat!!!!! "

Těžko říci, co se přesně bude dít, já si myslím, že EU zahubí islám a stoupající moře, ale zaujalo mě to, co říká Medvěděv. Asi to mělo být 80 a 20% a ne 800 a 200%, ale ten poměr sedí i s tím, co vím já, co mi říká GF a co tvrdí planeta.

Těch 20% je číslo, které se objevuje z vícero stran, zdá se. A bylo by logické, že zrovna tato populace je neočkovaná a půjde dál.

Já už taky nevěřím tomu, že v tělech lidí jsou lidské duše. Nedokážu považovat za člověka někoho, kdo měl informace, že na rameni po očkování drží magnet a šel si to nechat píchnout. To není člověk, buď je to úplně prosté hovado, nebo ten dobytek, nebo apatický čumil, ale není to člověk. A ta nacistická hysterie, co se tu předvedla s rusko-ukrajinským konfliktem, to taky nejsou lidi, kdo tohle dělají.
Ta teze je asi pravda, prostě lidí je 20%, víc ne.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Že se ženská emancipace nedaří ve své podstatě, protože k tomu není vůle zevnitř společnosti, je vidět taky na političkách. Jsou tvrdé, zlé, jsem přesvědčená, že mnohé z nich jsou Drakoniánky, nemají ženské hodnoty a neprosazují ženské hodnoty, jdou na ruku tvrdému misogynnímu drakoniánskému nadnárodnímu globalismu a ženské hodnoty jsou ve skutečnosti naprosto upozaďovány a ještě se může říct, že je "rovnoprávnost".

Přitom jak asi může hodnota ženské jako bytosti stoupnout, když se zachází jako s hadrem s muži?
To je o otázce hodnoty člověka jako bytosti bez ohledu na pohlaví.

Přijmout ženské hodnoty do společnosti, aby byla rovnoprávná, by znamenalo celkové změkčení společnosti a přeorientování priorit na prospěch společnosti a co její nejlepší kondici a spravedlivost a přirozený rytmus života, přijetí spirituality a prohloubení vztahů ke krajině a přírodě. A vytlačení technokratických tendencí.

Jenže to se neděje, děje se křivácká nervy ničícíc hra, kdy syčící zmije političky prosazují globalistické úchylárny a ještě kvičí s genderovými kravinami, tím lezou na nervy všem a zvyšují nenávist ve společnosti a gradaci misogynie. A ve výsledku jede tvrdý nechutný nadnárodní misogynní drakoniánský korporátní nacismus. A bují chaos a války.

Je to podvod, celá emancipace.

Přitom věřím, že až padne EU a obecně vize vůdcovství západu, padnou i genderové nesmysly. Rusko na to není zvědavé, u muslimů je o strach tohle zkoušet a v Africe by člověk dostal jedině přes držku.
Takže padne uječené na hlavu padlé uskupení EU a je konec emancipace.

Ale paradoxně, nebo spíš by to mělo být logické, jakmile společnost spadne na patriarchální strukturu, která je stabilní, ta potřeba emancipace nejen jednotlivých pohlaví a jejich role, ale i celková hodnota člověka bude diskutována, je to věc, která se nás evolučně již týká a jistě se věci budou vyvíjet, nemyslím si, že tato rasa zůstane v patriarchátu až do konce časů.

Jsou země, kam emancipace nezavála a ženy a děti tam pracují 12 i 16 hodin denně, zle se zachází s ženami i s muži.
K nám emancipace sice zavála, ale zle se zachází se ženami i s muži.

Emancipaci si západní drakoniánci asi představují tak, že když už teda vymlátili mladé a invalidní a důchodcovské Ukrajince, tak by mohly i Ukrajinky.

Je to prostě podvod, celé.

Souvisí to zřejmě s velkým překopáním dějin, světonázoru a vůbec ponětí a pojetí společnosti v polovině 19. století, kdy se k tomu váže "konspirační teorie" o Tartárii a jejím násilném konci.
Myslím si, že něco na tom stoprocentně je. Mocipáni třeba věděli, že nyní jde vývoj tak rychle, že mají poslední možnost postaru zplundrovat, vybít, vyvraždit, vypálit a zamazat v dějinách nepohodlné názory, skupiny lidí, druhů vědění, etnik a národů, které obývaly euro-asii, tak to udělali a ještě se k tomu stalo nějaké kataklizma, které zdevastovalo Sibiř a zaneslo severní poloukouli blátivými povodněmi.
Při této příležitosti se zřejmě zlikvidovaly poslední nepohodlné vzpomínky a svědci časů minulých a přišla velká reforma v podobě jezuitské vědy a pojetí dějin, kdy se zakládaly ty akademie a sepisovaly dějiny. A rozvíjel se průmysl se spoustou sirotků, kde není nijak vysvětleno, odkud přišli a proč je jich tolik a kde jsou jejich rodiče.

Prostě obrovský reset a přepis společnosti, kdy se příležitostní pamětníci starých časů označili za idioty (napadá mě kupř. pohádky o Kocourkově) a pravdu měl vždy nějaký jezuitský škraloup. Inkvizice byla nahrazena psychiatrií, byl zaveden feminismus, prostě vše se přetočilo a brzy se na staré zapomnělo.

Je to teorie, ale myslím si, že na ní něco je a podle této teorie je právě spolupráce Slovanů a muslimských národů dost přirozená.
A nyní je to taková protiváha proti západu taky.
A západ po nás pořád jde.
Takže něco na tom určitě bude.


U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ženská emancipace ve smyslu nějakého uvědomělého hnutí se odehrála stejně jenom v bělošské rase a od začátku byla problematická, protože nebyla společností přijímaná, byla odmítaná, neprobíhalo to tak, jak má.
Tedy tak, že díky nějakým technickým vynálezům už ženy nemusí trávit tolik času prací v domácnosti a že tedy by mohly zastat více odborné a kvalifikované práce a výzkumu a tvorby, aniž by to poškozovalo rodinu a že je to společensky přínosné a ženám je to přáno.

Ne, prvotní feminismus vznikl jako reakce na brutální nesmyslnou misogynii a ta se zatvrdila ještě víc, muži to extrémně odmítali, v ženách vznikla silná misandrie a musely se stát ocelovým parním válcem a ztratit ženskost.
Potom se ženská emancipace prosadila právě na rovině misandrie, kdy vznikla válka, po 1. světové válce ženská práva šla nahoru, protože ve společnosti nebyli muži a hodně práce musely zvládat ženy.
Muži ale ženskou emancipaci nikdy nepřijali, začali nenávidět ženy a tento proces se už nikdy nezastavil.

Je to celé hra Drakoniánů, tato společnost ve skutečnosti ještě nikdy nedostála evolučního vývoje, kdy by doopravdy chtěla emancipovat ženy a vytvořit rovnoprávnou společnost.
Je to projekt Drakoniánů, kdy vědí, že nekonečnými smyčkami bezvýchodnosti a nenávisti vytvoří podhoubí pro spoustu extrémně zlých válek, pro vznik nenávisti mezi pohlavími a rozpad rodiny a ztrátu plodnosti a naplnění vize technokracie.

Galaktická federace mi říká, že ve skutečnosti je míra domácího násilí daleko brutálnější a četnější v bělošské rase, oproti muslimům. Těžko říci, ověřit si to nemůžu, ale může to tak být, protože muži běloši jsou vyšinutí, frustrovaní, často pijí a fetují a je v nich zakořeněn jakýsi pocit křivdy kvůli ženské emancipaci, kdežto v muslimských společnostech ženy mužům v tomto ohledu na nervy nelezou a udržují svůj dlouhodobý společenský kánon.
V muslimských společnostech jsou třeba nešvary typu ženská obřízka, což GF taky považuje za špatný středověký přežitek, ale jinak jsou prostě zastánci patriarchátu. Asi mají pravdu, ženská emancipace se totiž může zdařit až tehdy, kdy to muži budou chtít. A ti to nechtějí a celá ženská emancipae přinesla daleko víc špatných, než dobrých věcí, protože v dobrém slova smyslu neslouží nikomu, jenom byly ženy intenzivněji zapojeny do nesmyslně pojaté ekonomiky, která neslouží lidem, ani přírodě. Generuje nesmyslné zisky pro pár nějakých jedinců a vůbec není jasné, jestli všechny ty produkty, které dřou ženy na dvanáctkách, najdou doopravdy uplatnění na této planetě a nebo jsou ty výrobky vyváženy někam jinam, na jiné planety a trhy galaktickou mafií.

Prostě, pro lidi to dobré není. Společnost se může stát rovnoprávnou, až lidi budou chtít a budou to tak vnímat a k tomu musí být nejdříve evolučně vyspělí.

Navíc, západ, jako nositel ženské emancipace, definitivně selhal rozumově i eticky. Já tedy po cíleném demokratickém vyvraždění Ukrajiny a podpoře umírání Ukrajinců ze strany západu z nich už jenom zvracím, s těmi jejich Bideny, biolaborkami, válečnou mašinérií už z nich jenom bleju.
Cítím k nim nekonečný odpor a opovržení.
A EU s těmi jejími genderovými úchylárnami už je taky za hranou zdravého rozumu. Existují dvě pohlaví a heterosexualita a homosexualita. Nic víc. Není to žádný genderový stereotyp a kdo chce toto tvrzení zpochybňovat, měl by být vysmíván.
Ať jdou genderoví specialisté do hajzlu.
Na pojem "genderový předsudek" už začínám být taky alergická. Některé základní rysy ženské a mužské povahy jsou dané a není to předsudek.
Moc je v tomto světě v mužských rukách i kvůli tomu, že ženy neprahnou po moci. A není to předsudek a stereotyp. Když jsem zkoumala vlastní uvažování, tak jsem zjistila, že ač jsem během dimenzionální války byla bojová pohotovost a zacházela s nejmocnějšími kultickými centry a dimenzionálními technologiemi a rvala se se o ně, abychom my, naše strana, měli moc nad těmito realitami, tak když jsem to vybojovala, tak já netoužím ty záležitosti ovládat, vládnout, mít moc. K mému blahému vědomí stačí vědomí, že nyní je to v dobrých rukách, že to má Galaktická federace. Nebo stejně tak bych to s klidným svědomím předala skupině doopravdy ušlechtilých mužů. Já prostě netoužím vládnout, to je dost jakože mužská záliba.
Je toto genderový předsudek?

Už mám těch vykotlaných debilit plné zuby, padne západ, padne emanacipace, stejně jsou ženy a jejich práva jenom záminka pro páchání zla.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8.2023 >



Jinak v dimenzionálním poli planety se neustále prohlubují změny, které povedou k převedení světa do jiných, stabilních civilizačních hodnot.
Není to však střih evropského bělošského myšlení, protože je to doopravdy civilizační a stabilizační změna.

Ve všem hraje roli mnoho věcí, kupř. problém s ženskou emancipací a pariarchátem de facto ukazuje, že naše DNA, struktura chování a dědičných vzorců znemožňuje dosáhnout reálného cíle skutečně rovnoprávné společnosti, naopak celý ten proces vede k čím dál větší bezpohlavnosti, otupování ženskosti a mužskosti a nyní ve výsledku znejisťění genderových rolí a hlavně, velice se vyostřuje nenávist žen k mužům a mužů k ženám.
Misogynie i misandrie jsou projevy škráblého myšlení, napadení zlými silami, jsou to pocity, emoce, energie, které zneužívají Drakoniáni a ti tyto principy do společnosti neustále cpou skrze teror svých poddaných.

Ovšem misandrie, tedy nenávist k mužům, vede u plošného množství žen ke generování myšlenek, vizí a energií, které mají za cíl zničit, oslabit mužskou nadvládu, což se nakonec zvrtne ve válečné stavy, kde umírají ve velkém hlavně muži a naplňují tuto vizi, čarovný program v poli.
A misogynie, tedy nenávist k ženám, vyvolává v plošném množství frustrovaných mužů ve výsledku oploštělou technokracii a kyborgizující směr vývoje společnosti, protože jejich touha je potom nahradit ženu strojem a vyřešit problém rozmnožování technicky.
Takže když muži nenávidí ženy a ženy nenávidí muže, je ve výsledku ve světě válka a technokracie.

Přičemž, ženská emancipace nefunguje, mizí dobré vztahy a erotická jiskra a stabilní společnost. Přičemž, stabilní společnost se dá zařídit patriarchátem, který je uznaný, není zpochybňovaný a nemá v sobě žádné prvky misogynie, tedy není ovládaný Drakoniány.
Což je v podstatě hlavní tah základní změny, kterou chce Galaktická federace zařídit, v podstatě se přestanou vymýšlet další genderové úchylárny a vykotlanosti a vše se vrátí blíže k přírodnímu řádu, přičemž jak jsem vyzvídala, tak to nemá znamenat nějaké rázné utnutí vzdělávání a pracovního uplatnění žen, spíš odnětí zápřahu z nich a přeložení ho na muže, tím se vytvoří stabilnější společnost, protože ženy se budou moci více vráti k přirozenému založení, kdy chtějí věnovat čas rodině.
Já tomu věřím, protože mi to připadá logické, doopravdy pozoruju neurózu této společnosti a myslím si, že návrat k patriarchátu, který bude společensky uznaný a sdílený jako hodnota, která se nebude už jakkoliv násilím nikam převracet a který bude fungovat jako výchozí bod pro další evoluci společnosti, bude pro drtivou většinu společnosti prospěšný.
Protože emancipace je sice hezká myšlenka, ale drtivá většina mužů ji instinktivně odmítá a jakmile cítí ženu jako ohrožení, jako soka a konkurenta, začne se rozvíjet spirála nenávisti, která ve výsledku vede ke zničení společnosti a dalším faktem, který je nepopiratelný, je ten, že většina žen, když se cítí plně nezávislé, se dokáže chovat nesnesitelně a mnohé zákony, které mají ženám pomoci, kupř. o domácím násilí, jsou velice zneužívány.
Prostě společnost na to nemá a společnost se boří.

Takže Galaktická federace chce zavést plošně uznávaný patriarchát, který by však neměl duševně zabít emancipované Evropanky, ale také se nedá říct, že by to jakkoliv vyhovovalo feministickým vizím. Idea je taková, že se má společnost zastabilizovat na tom, co funguje a kde nehrozí další rozpad civlizace, což je patriarchát bez misogynie, přičemž když byli poraženi Drakoniáni a tato společnost se má zvednout, myslím si, že to půjde.

No a s tím souvisí i celkový "etnický šok" pro evropské a vůbec bělošské populace, že doopravdy svět nebude tancovat podle nich a budoucí svět je v podstatě položen hlavně na linii Slovani - Islám - Afrika, se vším všudy, právěže i s patriarchátem, který je pro tyto civilizace přirozený.
To je budoucí svět, to budou dominantní síly budoucího světa. Přes patriarchát a ekonomickou i vědeckou spolupráci těchto celků, bez vykotlaností, bez vykořisťování, bez misogynie a EU úchyláren.
Takový civilizační prvotní zrod společnosti.

Před časem jsem psala, že jádro země přijalo kvality sibiřského, slovanského kultu, že vnímám z planety přesně tuto hlubinnou klidnou sílu. Planetu jako takovou, její duši, vnímám na našem civilizačním povrchu jako patronku černošské Afriky. A nyní do tohoto svého jádra už naplno přijala i kvality kultických vlivů zemí Islámu, takže nyní vnímám z planety, jejího srdce, jádra, pevně položenou civilizační desku, která sestává ze slovanských, islámských a afrických sil.

To je základ, to je budoucnost. A od tohoto rozpoložení se bude rozvíjet další vývoj, jakože si nemyslím, že by na tom ženy měly ostrouhat. Musíme si uvědomit, že máme svoje funkce a musíme spolupracovat. Ani si nemyslím, že se ženy nebudou moci věnovat vědám atd. Věřím, že to půjde, ale že se musíme kousek vrátit a uzdravit se, abychom mohli jít skutečně dál.

A v tom, jak planeta přijala energie "euro-asia" spolku, tedy spojení slovanů a muslimů, v návaznosti na východnější védské společnosti, tak jsem ráda, protože za tuto civilizační desku jsem celou dobu bojovala a teď se napevno stabilizovala v dimenzionálním lidském, civilizačním prostředí planety a ta ji, jako patronka Afriky podporuje.

Pochopitelně, že někdo ve východní Asii, nebo v Jižní Americe může mít úplně jiné vjemy, které se týkají jeho zemí a jejich kultů. To jsou pro mě dost vzdálené oblasti a příliš s nimi nepracuju, píšu o tom, co je aktuální pro tuto oblast, kde žijeme.
U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2023 > Tommo> 


Já mám na tento server svoji teorii, která samozřejmě bude všem připadat ulítlá, ale myslím si, že servery tohoto typu, tedy umělecké, pro volně tvořící autory, byly od začátku speciálně hlídané NWO a snažili se skrze tyto servery a tlupy nasazených trolů, o kterých nikdo tehdy nevěděl a tento fenomén byl hodně neznámý, duševně rozložit, zničit a znechutit, uhasnout duši, zešílet, nebo dohnat k sebevraždě co nejvíc lidí, protože zrovna umlěci jsou ta sorta lidí, co NWO zle hlídá. Ten trol, co tu řádí, tu řádil už před dlouhými roky. Už tehdy tento veřejný internetový prostor čpěl jakýmsi divným archaickým zlem. Je to prostě trol od NWO a tito jsou nesetřesitelní, jsou chráněni jimi samotnými, kteří když ovládají veškeré instituce lidské společnosti, vzniká aktuální bezpráví.

Sleduju činnost toho trola nejvíce pochopitelně od konce r. 2020, kdy jsem tu začala pod touto identitou psát tento příběh a musím říct, že dělá všechno proto, aby dokonale všechno zmátl, kradl identity, obřími grafikami ničil díla ostatních, pod ukradenými identitami vystupoval, všechny anonymně deptal atd., až se mu podařilo dokonale zmást situaci a ve skutečnosti je až šokující pozorovat debilitu ostatních, jak svůj hněv neustále směřují do nesprávných cílů. Křesťani jsou zdá se idioti už od narození, zkrátka inteligencí nevládnou a pokrytecká morálka jim blokuje myšlení a ryzí svědomí.
Je to odraz tuposti lidské rasy, přesně tak, je to přesně ten fraktál, co se děje s celou společností. Malá nízká zlá svině, která se neštítí všech v lidské společnosti zapovězených svinských metod způsobí chaos, bezpráví, hněv, války v celé společnosti a vždycky to odnesou nevinní a těm sviním se nic nestane, protože jsou lidi tupí a lhostejní a pokrytečtí idioti.

"Odvádí tvou pozornost a má s toho evidentní radost."

To máš pravdu, jsou za tím církevní nekromanské organizované útoky, já vím, že tenhle slovák je jejich kůň, možná o tom třeba neví, ale jeho virtuální útoky zde se vždy kryjí s okultními útoky, potřebují mě vytočit, dezintegrovat, pak mi nastěhují do hlavy svoje hnusy, zlé energie a tím mi blokují kontakty a zacházení s planetárním jádrem a pravidelně to přichází v době, kdy mi to jde a jdeme nahoru a všechno je čisté a já si řeknu - "jo, to se nekromanům nebude líbit a zase něco spustí". Jsou v tom dobří, ten slovenský úchyl od církve na piku dokáže vždycky napsat takovou úchylnou debilitu, že mě s tím fakt vytočí. Už je to Xtá vlna a pořád se učím. Jenže nejhorší je, že tyhle zlé entity mají svůj odraz v reálné lidské společnosti, takže existují skupiny lidí, které rezonují s tím slovákem a to je právě ta práce, umět se od těchto lidí odsekat, od jejich mínění a celkově se od nich odreagovat, přejít na tu novou civilizační rovinu. Je to ten proces velkého obrození, myslím si, že to souvisí se zabitou pamětí té Tartárie, že to je hlavní motiv.

Galaktická federace tě také zdraví, já myslím, že máš pravdu, že ne každý člověk musí mít hned tento typ otevřeného kontaktu jako já a přesto frekvenčně ladí s novými energiemi, galaktickou érou, což si myslím, že jsi takový typ člověka.
Máš pravdu, že to všechno bolí, jenže to je právě to, že musíme udělat ten evoluční krok přestupu do jiných způsobů uvažování a nejvíc podle mě bolí se vyvázat ze všech těch předpokladů a vsunutých vzorců myšlení, kterými jsme jako civilizace zavaleni a přiznat si míru podvodů na nás páchaných, je to tak, že člověk začne věřit ve svůj rozum, ve svoje vjemy, ale ty jsou příkře proti tlaku společnosti. A ty nové poznatky si musí pěstovat a s nimi i sebevědomí, uvědomnění si a nejvíc bolí ten protitlak standardizované společnosti a mechanismy v ní, které brání přesně těmto evolučním změnám.
Je to tak, že to začne nějakou excitací, až euforiemi a končí to kolikrát depresemi a pocitem vyčerpání, jenže musíme jít dál a ve výsledku to tu dobrou změnu přinese. Jen je třeba se smířit se zátěžovostí celé věci, že to jde na dlouhé roky a vše je závislé na tom, jak kdo vyhrává, jak se daří odstraňovat těžké vlivy atd.

"Na rozhraní bdění a spánku se dá cestovat, spojit, ale být i napaden."

Ano, mám docela čerstvý zážitek, který ač je strašidelný, je pro mě nový, protože jsem konečně viděla potvoru, která způsobuje paralýzu a napadení. Už se mi to stalo Xkrát, že jsem ležela ve spánku a najednou jsem měla pocit, že mi někdo manipuluje s peřinou, sahá na mě, nějak mě ohrožuje, já ho ale nevidím a nemůžu se hnout a pak se probudím a nebo zase usnu. Tak teď jsem ve snu byla v domě, najednou mě něco napadlo, já se začala točit ve vzduchu, pak jsem se ocitla v posteli a slyšela jsem, jak na mě mluví mimozemšťan, co mě má na starosti a nějak to řeší, že se něco stalo a pak jsem měla přesně ten pocit, že mi někdo odhrnuje peřinu a sahá na mě, něco ohrožujícího a já jsem se v tom snu ohlédla a konečně jsem to viděla!
Byl to asi nějaký démon, mělo to jakoby rohy, ale spíš hmyzí, byla to taková divná toporná až pitorekní bytost a byla obklopena oranžovo-červenou, pekelnou aurou. A divoce a vztekle mi hrabala do žeber.


Něco podobného, jen to mělo hubené tělo, žádné svaly, ani brnění, ale podobný typ, hmyzové podstaty. Musela to být nějaká astrální obluda.
Ohnala jsem se po tom i fyzicky rukou a tím jsem se probudila, pak už jsem to stvoření neviděla.

Díky ti za tvůj opis té věci s černou dírou, nějak tak to je, když jsem byla v těchto šílených stavech, tak mě nejvíc mučil pocit nějaké hereze, že toto se nesmí dělat atd., že skončím v zatracení, byly to vody, do kterých bych samovolně nikdy nešla, ale Galaktická federace mě podporovala a časem se ukázalo, že jsem nedělala nic špatně, ale mučil mě jeden z ětch principů této společnosti, kdy zakázala zacházení s magickými realitami v nás prospěch, kdy démonizovala vitální a bojové síly vesmíru, které ale fungují v náš prospěch a v případě napadení je v pořádku s nimi zacházet. Ale málokdo se odváží sáhnout po silách, které doopravdy pomáhají, protože jsou démonizované náboženským programováním a běžná esoterika o tomto nijak nemluví, pro esoteriku tyto síly nejsou, takže to pro mě bylo zcela nové a ze začátku jsem se neměla čeho chytit.

No a čumilové - vypadá to tak, že je v lidském osazenstvu hodně bytostí z jiných planet, souhvězdí, galaxií, možná i vesmírů a oni sem přišli pro zvláštní zkušenost, aniž by si kladli přímo za úkol zvládnutí toho evolučního kroku lidstva, nejsou v tom nijak angažovaní. Nemají tudíž v sobě žádnou burcující aktivitu, která by je nutila měnit směr této společnosti, jsou dost apatičtí, příliš nezasahují a tvoří málo aktivní, dost plachou a neprojevující se a mlčící část společnosti. Která tu zažívá zvláštní zkušenost, kterou potřebuje pro svoji rasu na jiné planetě, či potřebují vědomou zkušenost pro nějaké procesy v jejich galaxiích atd. Může to být i prosté zažití apokalypticky rozebrané duševně rozvrácené společnosti, kde selhávají normální principy života, technokracie, šílené nápady, nacismus. Možná, že někteří z nich taky přežijí, nejsou negativní, ani pozitivní, doslova žijí divnou zkušenost, kterou potřebují získat a neangažují se přímo a necítí takovou potřebu.

To je záležitost natvrdo asi jen 20% lidí, kteří tedy mají skutečně lidské duše pro tuto evoluci připravené a budou i další inkarnační náplní této rasy v budoucnosti.


U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2023 > čtenář> 

Jasně, napíšeš další chorobomyslnou hovadinu slovensky, abys jednoznačně dokázal, že "kretenstvo" má po očkování ještě vyšinutější styl myšlení.
Vymiz piko z církve.

U příspěvku:Olovrant 29
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2023 > čtenář> 

No přesně a když má k tomu ještě 3 - 4 dávky, je to fakt k nevydržení. Měli dost informací, měli. Neposlouchali to a tady máme následky.

U příspěvku:Olovrant 29
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.8.2023 >

Já nevím, nešlo by nějak udat? Jako hanobení národa, rasy, nebo něco takovýho?

Mi to přijde horší sdělení, než že je Galaktická federace dobrá v sexu.

Mělo by to být zaznamenáno pro Policii a chocholouška!

U příspěvku:Ev. EU v Afr257, A4,n, .07 08 23, 01.
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.8.2023 >

Však tá diabolska stvóra vyhnala aj toho Zeanddricha z totému, všák né asi?

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V dimenzionálním poli u sebe vnímám hlavně nutnost již odhodit všechny odsudečné a nenávistné postoje této společnosti, to je právě to oddělování dvou rovin.

Už je jasné, že do nového věku s pokročilou evolucí, prohloubením chápání, přijetím spirituality, Galaktickou federací a pochopení galaktických souvislostí, včetně složitější fyziky a dimenzionálních vztahů mezi jednotlivými druhy "polí" (třeba jak má civilizační pole a pohyby mas lidstva vlivy na planetární pole a počasí a další vývoj souvislostí), prostě tam neprojdou všichni.
Všichni na to nemají, to je evidentní.

A protože už dál není možné udržovat tyto dvě roviny pohromadě, musí si jít každý po svém a to máme právě v rukách my, ti co chceme evoluci. Protože je tedy nutné přestat zohledňovat postoje masové hloupé společnosti a přestat se tím brzdit. Oni naše postoje nezohledňují a ignorují a útočí na nás a nikdy s tím nepřestanou. My jsme tím deprimovaní a vracení nesmyslně zpátky, kvůli menším a vývojově nižším bytostem, které se jen instinktivně brání, protože podvědomě chápou, že takový přerod společnosti nesnesou a zemřou.

Ovšem my je nemůžeme brát sebou a planetární pole a příchozí vlivy z vesmíru nutí člověka jít dál, odhodit všechny tyto brzdy a útoky, doslova přestoupit a začít uvažovat a vnímat na vyšších rovinách a přestat se nechat deprimovat všmi těmito starými a zlými vlivy.

V dimenzionálním prožívání to znamená plně přestoupit na tu rovinu civilizace, planetárního jádra a sil v něm, kde se odehrávají všechny vzestupné proudy. Tedy dovolit si brát si ty energie a zabudovat je do sebe, v mysli se odizolovat od hlupáků většinové populace a přestat zohledňovat jejich názory, které celý tento proces zabíjejí. Ovšem oni nemají na nový věk, proto budou vždy proti tomu.

Jenže když to člověk neudělá, bude pořád zaházený těžkými nepřátelskými svazujícícmi silami.

Většina těch, co mají na evoluci, je zaházená naprosto iracionálními pocity viny, protože mají etiku, svědomí a inteligenci. A ti, co jsou pozadu a mají nějaké zvířecí duše, dělají zlo a nemají vůbec žádné výčitky svědomí, naopak mají pocit, že mají urvat, co dokážou.

A je třeba vyházet ty pocity viny, emancipovat svou mysl a duši a dovolit si plně a nerušeně prožívat ty vzestupné proudy z vesmíru, kdy je ten proces usměrňován a řízen Galaktickou federací, abychom dosáhli lepší evoluce, odstranili zlé stopy DNA, zlá traumata a dokázali přijímat nové síly a informace a tím dokázali zvednout svoji frekvenční úroveň.

Ty dvě roviny se budou vzdalovat, děje se to již nějakou dobu. Já jsem v r. 2021 ke konci musela přijmout vizi depopulace a začala jsem vědomě pracovat pouze s částí informačního pole lidstva, pouze s částí populace, zbytek vnímám jako nepříjemný brzdící tlak. Ten proces se neustále rozvíjí dále a nyní si člověk musí již definitivně vybrat, kam půjde, čemu bude věřit a nesmí dbát na ideu celistvého společenského konsensu, propojení a spojení celku, prostě to nejde.
Jedna část půjde pryč a je jasné, že když vyhrála GF, tak pryč půjdou ti, co chtějí zmařit vzestupný proces planety a evoluční vývoj lidstva.

Je to přirozené, přijde to, procesy zvenku i zevnitř. Když jsou lidi vedeni k bezpohlavnosti a zmařenosti, perverzi, násilí, digitální závislosti, jsou bezdětní, proces depopulace je nastartován i tímto, dále očkování, nemoce, přírodní pohromy, nedostatek, solární záblesky atd.
To přijde tak, jako tak.

Vše staré zemře, to, co nemá přístup do sfér a frekvencí nového věku a vývoje této planety a civilizace na ní.

Ta Galaktická federace fakt nehodlá odlétnout kvůli impotentním mužům, nějak se jim do toho nechce.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je to dáno principem, že temnota násilím nechce pustit světlo, tak jako parazit nechce pustit svoji oběť.

Ten bláznivý slovenský anonym, který předvádí neuvěřitelný šokující středověk, je zástupce starého věku, toho, co končí, co přestává. Snaží se úplně bizarně uplatnit nějaké principy starého věku, kdy si přeje, aby vyjasňování, uzdravování a napravování sexuálních otázek, nebo prozkoumávání hlubin parapsychologie a technického teroru NWO bylo trestné. Aby zkrátka bylo o takových věcech zakázáno mluvit, aby kdokoliv, kdo s tím začne, byl okamžitě zničen usmrcením, nebo zničením mozku na psychiatrii, či jakýmkoliv jiným způsobem byl izolován od populace, kde jsou jedinci, kteří myslí stejně a s tímto si nepřejí být jakkoliv konfrontováni.

Tedy, středověk, hluboký mentální středověk.
Myslím si, že tyto záchvaty šílenství způsobují u tohoto slovenského anonyma, který miluje křesťany, USA a židy drogy. Protože se již mnohokráte přiznal, že bere pervitin.
V podobě jeho pseudonymů jako Ián Heroický, Drogy a iné, Klerik z Atmosféry a podobných, ke kterým stoprocentně patří, to si pamatuji od jeho výlevu někdy v roce 2021, kdy pod těmito pseudonymy v jeden večer odpublikoval nějaké své výkřiky a mě sjel anonymní nenávistnou kanonádou o tom, jak jsem lidská zrůda atd. Je to jeden a ten samý člověk a ten bere pervitin a dle svých slov byl "diakonom" v Liptovském Mikuláši a má dva červené diplomy.
Takže to musí být zfetovaný nekromanský hrůzič ve stylu albína z DaVinciho kódu. Pořádný psychopat a vychýlené hovado.

No ale dokonale reprezentuje to, co musí zemřít, tedy staré vyšinuté středověké zahovněné hodnoty starého věku, které vypěstovalo za své hrůzovlády NWO, jenž mělo historicky jinou zkratku a název, pochopitelně.

Tato temnota za žádnou cenu nechce evoluční růst a začínám si myslet, že když má tento magor pocit, že by mělo být trestné, že jsou hezký džinové z Galaktické federace docela dobrý v posteli a obecně muži cosi říkající o mimozemšťanech typu Galaktická federace tvrdí, že mimozemšťí velitelé nemají pohlavní orgány a rozmnožují se vizualizací světelného roje, tak si začínám myslet, že je v tom všem jeden velký a zásadní problém.

Mužská žárlivost a pocit méněcennosti proti fešáckým magickým krásným a mladým bohům z Galaktické federace, kteří nemají vůbec žádný problém se svou sexuální identitou, ani s obranou planety.

Co já s tím nadělám nebohá, no nic no, nenadělám nic, musím počkat, co se bude dále dít s dimenzionálním polem.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 >



Na tomto webu řádí jakýsi slovenský anonym, který je podle mě od NWO, má přesně ten styl uvažování, který jsme museli zvrátit během dimenzionální války.
Mě nesnáší, což se nedivím, protože má v hlavě formát NWO, tedy jakési šokující malosti, vykloubenosti a odchýlenosti od čehokoliv normálního.

Toto např. sepsal o mě, v nenávisti nad tím, že jsem jeho favoritovi Mister NS negativně hodnotila jeho pokus naházet na juliána, dalšího autora tohoto webu, zálibu ve znásilňování, ač pro to nemá sebemenší podklady a naopak tento autor Mister NS se prezentuje kolikrát dost podivnými významy skrze špatné fotografie:



" Čtenář - 8.8. > čtenář> Čo chcete od tej, ktorá káže vodu a pije víno ??????
Napríklad:

> PřilítliMimozemšťani>


Už to, že mám "sex" s nějakými vyššími inteligencemi, je hrozné tabu v této společnosti, protože je křesťanská a tam přece nešukala ani maminka Ježíše Krista.
V šamanistické společnosti je to asi pochopitelná normální záležitost, že "sex" jakožto forma spojení je prostě součást života a když žiju duševně s Galaktickou federací, tak jaksi se vším všudy.

Čtenář - 8.8. > čtenář> Všetko, čo napísala, musí byť dôkladne archivované pre políciu a ďalšie trestné zložky

Čtenář - 8.8. > čtenář> A tiež pre chobomyseln ý ústav

Čtenář - 8.8. > čtenář> Napriklad napísala aj toto:

NWO se stále snaží uchvátit co nejvíc, vesměs jde o takové zatvrzelé zešílelé šmejdy, kteří se nejsou schopni a ochotni ještě nějak vychýlit ze svého destruktivního kurzu a všelijaké kusy odporného vesmírného odpadu.

Ještě pořád fungují, ale už bez těch okultních vrstev, bez mimozemské pomoci a bez dimenzionálních entit. Funguje bezvěrecký materiální odpad, náckové, v nějakých laborkách.

Při běžném denním prožívání už dejme tomu nezažívám nějaké útoky, oproti minulosti, vnímám akorát věčný vyčerpávající a stresující a zneklidňující vliv 5G, ale žádné přímé cílené útoky.
Nejvíc útoků vnímám před spaním, na rozhraní bdění a spánku.

Kupř. nedávno jsem slyšela jakoby z polštáře prdnutí, doslova jako když by někdo měl zadek v mém polštáři a tam si prdnul.
Prakticky za to nemůže můj polštář, ani nemám v polštáři něčí prdel. Ale člověk uslyší z polštáře do ucha prdnutí a pak debilní chichot.
Normálně by si člověk řekl - strašidla.
Ale strašidla zas takové kousky nedělají, tohle je NWO.
Člověk má v sobě takových nanotechnologií, že není nic snadnějšího, (když se prodávají ochranné spreje na kola proti krádeži s neviditelně malými nanočipy), aby to člověk někde vypil, vdechnul a ta malá srajda se člověku někde usadila na sluchovém nervu. A pak - stačí kosmologicky tupé hovado, které si myslí, že toto si může dovolit, protože nevěří na žádné vyšší síly a "hůř než zlí duchové a peklo dohromady fenomén" je na světě.

Spojení špíny a nízkosti lidské ubohosti a idiocie a vyspělé technologie.
Opice se zápalnými granáty.

Protože se mi to nestalo poprvé, tak jsem se nelekla a vydala se ty výtečníky stopovat myslí. Opět - jak psal tommo, přesně, laborka, starší design, tam opět příslovečný mrtvolný strach, že tam jsem a dívám se na ně, jeden vyzval toho, co prděl, který byl v nějaké speciální kóji, nebo zařízení, ať z toho okamžitě vyleze a pak ho nasměroval do nějakého světelného zařízení, vypadalo to jako komora plná světla, ať se v tom schová, že se mi tím ztratí z dohledu.
Usnula jsem, toto se mi děje hlavně před spaním.

Dřív se mi to dělo i v bdělém stavu a navnímala jsem nějaká prostředí a technologie, které k tomu byly používané, všelijaké rámy, zařízení, holografické projektory atd.

Prostě jsou to laborky a v těch laborkách je umístěný nepřiznaný, nebo klidně i přiznaný technologický arsenál. A ty laborky obsluhují odporné špinavé, kosmologicky nechápavé, tupé, zavržené, zatvrzelé odporné nízké bytosti.

"""



Takže tomu chorobnému myšlení vadí, že vůbec popisuju, co se mi stalo a děje a kvůli mé nechuti a opovržení vůči křesťanství a používání vulgarit (když mám čest s takovým materiálem...) mě chce ideálně úplně vymazat z povrchu zemského, zavřít do blázince, kdyby to bylo možné, sehnal by otýpku na podpal hranice atd.
A na to, jak jsem kontroverzní a jak by se mohl chytat výživnějších kousků, mu vadí zrovna toto, z hlediska práva nevinnost a čirá studánka.

No, ale to je realita, takto to probíhá, jak to popisuju.

A ta válka se vedla přesně proti takovým vychýlenostem, jako je třeba tento slovenský vyšahaný anonym, třeba je to normální nekroman na piku, ale zrovna tato podivná hovada se snaží roztáhnout svůj vliv do naší civilizace, takové podivné úchylné obskurní, hůř než středověké přístupy.

Musela jsem se takto vyrovnávat třeba se skupinami otroků NWO, kteří byli ze strany NWO uneseni, byli vysazeni na jedné planetě, ale jenom muži, byla jim vymazána paměť na ženy, na existenci druhého pohlaví a byly s nimi vedeny hrůzné experimenty, kdy jim bylo vštěpěno, že ženy nejsou a jedinou existencí je muž a jejich sexualita byla převedena na homosexuální. Staly se z nich takové divné tupé muly, které jsou potom nasazovány v dimenzionálních válkách jako palice těžké demence, protože když jsou konfrontováni s čarující ženou zacházející s dimenzionálními technologiemi, je to největší podraz v jejich životě a oni nenávidí ženy, protože to v sobě mají hluboko potlačené a vymazanou paměť a bojí se jich, jak jsou pochroumaní.

A s takovými divnými existencemi jsem byla konfrontována a musela jsem s nimi mluvit, nebo poslouchat jejich demence. Je to na úrovni toho slovenského anonymu, taková krutá, úplně vychýlená demence.

To si tu pěstovali Drakoniáni, aby skrze otravování těchto podivných existencí znemožňovali normální psychické rozhraní a společenské usnesení, aby neustále narušovali cokoliv zdravého, vývojově přínosného atd.

Naštěstí už se s touto krutou demencí setkávám už jenom na internetu, už mi to nehučí do hlavy.
Je to tak šokující nízká demence, až to člověka dezintegruje, protože to je jako když high-tech mluví s vagonem bahna.

Zdá se, že ten vývoj dále, dimenzionální, je prostě jen pro omezený počet lidí. To chce mít pro toto cit, vlnu v sobě, která to chytá. Galaktická federace je vzestupný, duchovně evoluční moment ve vývoji lidstva. Kdo to nechápe a je vagon bláta, s tím to nehne, to člověk musí být vcelkově někde jinde, mít pro to již ten evoluční stupeň.

Proto věřím, že toto dopadne dobře, ale lidstvo bude silně zredukováno, až na těch 20%, i když to samozřejmě může dopadnout i lépe.
Společnost je v tomto bizarní, to, co píšu, asi nechápe úplně nikdo, ale některé podněty jsou přístupné prostě jen těm, kde se mají za co chytat. Po ostatních to sklouzne, nechápou to od A do Z a ještě mě za to chtějí perzekuovat.

U příspěvku:Darčeková girl 02
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 > čtenář> 


Hele to musí být stejně nějaký vypatlaný hovada, když je uráží produktivní autoři a nemají problém s tím anonymním šikanérským koncernem, co udává za nelásku k židům.
Dobře, že odtáhli, takovou havěť tu julián, ani já nechceme a my dva jsme jediný, kdo tu něco produkují. Pak ještě Vrut, ale tomu je všechno evidentně u prdele. A Ernest se k ničemu nikdy nevyjádřil, takže na něj se neodvolávej.



U příspěvku:Vraj víkendová zábava Juliánovej partii
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 > čtenář> 


Já když vidím, co uráží takový dementní slepičí křesťanský mozeček, kupř. že mám telepatický sex s mimozemšťany, nebo co nejpravdivěji, jak dokážu, popisuju útoky, které se vůči mě odehrávají a jak je řeším , ...

to je šokující, toto vidět a číst, i pro mě.

Naštěstí nejsou na světě jenom tyhle nestvůrky od křesťanů.

Jo, to litium musí zůstat v zemi, jinak už nás nic neochrání, já to žrát nebudu, já to užívám externě.

U příspěvku:Vraj víkendová zábava Juliánovej partii
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2023 > čtenář> 


Jo, taky si to myslím. Že je to hra nějakého dementíčka, co tu ztratil svoji anonymní linku a je to jeho nový projekt, plodit co nejvíc šokující a nejvíc urážlivé debility.

U příspěvku:Darčeková girl 02
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2023 > čtenář> 

Opět se ptám, mohla bych znát ty desítky lidí a kdeže se "dievčata" sdružují a stěžují si na mě?
Jediné děvče, které tady do toho anonymního hnusu za poslední roky vkročilo, jsem já. A od anonymních ubožáckých chcípáků a udavačů od křesťanů jsem si užila svoje.
U příspěvku:Vraj víkendová zábava Juliánovej partii
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2023 > čtenář> 

Co to je za debilní otázku debilního pervezního úchyla? Ne, nezávidím, zřejmě se jedná o snímek z nějakého porna, protože někoho vzrušuje znásilnění, ta scéna jasně odkazuje na znásilnění. Je to trestný čin, mimochodem, ty demente. A ne, není to příjemné, je to traumatický zážitek, ze kterého se duše kolikrát dostává stovky let.
Takže ne, nezávidím.
Ale vadí mi, když nějaký odporný slizký zmrd uveřejňuje fotky znásilnění a snaží se takový zločin házet na někoho, kdo s tím nemá nic společného.
Opět se bavím s anonymním debilem, takže neočekávám reakce hodné člověka, ale nedá mi to.

U příspěvku:Darčeková girl 02
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2023 > čtenář> 

s tím si taky lámu hlavu, jak je možné, že je tolik anonymních perverzních úchylů
U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Energie ženského spravedlivého hněvu byla v této době hojně zneužitá, nebo byly o to takové pokusy. V principu to funguje tak, že ženský spravedlivý hněv planeta registruje a vyhodnocuje ho jako projev závažného porušení stability společnosti a otevírá pole pro další vesmírné a kosmické síly, aby tuto disbalanci napravily. Jenže, když žena nenávidí muže a velice často je šílenství vyvolané nespravedlivými drakoniánskými pravidly, které v lidské společnosti nemají co dělat a ty jsou misogynní, takže to vede k misandrii, tedy u ženy k nenávisti k mužům a ona čaruje s touto silou spravedlivého hněvu přes planetární systémy, tak otevírá pole války. Protože ve válkách umírají muži a když je načarována nenávist k mužům, vzniká válka.

Protože ve skutečnosti nejsme schopni žít v nepatriarchální s rovnoprávné společnosti, kdy by skutečná rovná vláda zohledňovala mužské i ženské postoje, včetně metafyzických, tak neustále vzniká neuróza z nefunkční a drobící se společnosti a ostří se rozbroje mezi muži a ženami.

A protože islám je obrovský misogynní strašák, v médiích nafouklý až kam to šlo a zároveň to paradoxně poskytlo nejvíc misogynním mužům možnost se zle vyjadřovat na internetu, kryjíc se nenávistí k islámu, vzbudilo to extrémní výboje ženského spravedlivého hněvu, který měl být nasměrován proti muslimským zemím.

Galaktická federace musí se všemi těmito poryvy energií pracovat, ve skutečnosti chápeme velký kulový, naše věda je směšná, rozhodují daleko živější a přítomnější vlivy, než by si vědec myslel.
Tyto kultické pohyby lidské mysli mají obrovský dopad, protože vytváří nové a nové příležitosti v dimenzionálním poli, vše je vyvoláno frustrací z nepochopení souvislostí.

To, že naše společnost nesmí vyjít z patriarchálních kolejí, je zdá se pravdivá záležitost. Mezi patriarchátem a drakoniánskými principy je rozdíl a rozzuřená misandrická žena spadá pod vlivy Drakoniánů. Vysvobození z těchto kolejí patriarchátu umožňuje pouze spirituální evoluční vzestup do vysokofrekvenčnějších světů, rozšíření vědomí, chápání.

Galaktická federace žije stylem lásky. Jejich ženy jsou rozmazlené princezny a jejich muži, ač jsou v něčem daleko jemnější, mají stále mužskou jiskru, oni žijí tak, že svoje vztahy kultivují.

Matriachální systémy jsou na naší planetě ojedinělé a velký matriachát ještě nikdo neviděl. Je to dáno přirozenými elementy, muž je silnější, průbojnější, odolnější, mocichtivější a jakmile se ztratí základní psychologické rozhraní patriarchální společnosti, že muž je zodpovědný za dítě a za rodinu, tak se společnost boří na ženy samoživitelky, nepodchycené, mnohokráte i finančně strádající děti, jedináčky, společnost blbne, debilní, rozkládá se, bují patologie.
A to se děje v naší společnosti a je to jenom jeden z problémů.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jenže vzhledem k tomu, jak je celá tato věc složitá, se o tom dost dobře ani nedá mluvit. Celá ta spleť dimenzionálních technologií + existence mimozemských technologií, které jsou zaměřené hodně na člověka a na udržování poměrů ve světě, jsou nebezpečné a dostaly se do rukou NWO. Historicky, už dříve. Přičemž, nejhorší situace nastaly v druhé polovině 20. století a hlavně po roce 2000, kdy vše nejvíce gradovalo v letech 2010 - 2020.

Ve skutečnosti Galaktická federace ví, že na tomto světě je nutné udržet patriarchát, protože to je jediný funkční model pro člověka, který funguje. Zároveň ale do všeho dlouhodobě zasahovali Drakoniáni a reptiliáni, ti měli svoje sekty a otroky a ti se ve skutečnosti potloukali podzemními systémy už dlouhá tisíciletí. Tam jsou technologie, které umožňují plně ovládnout člověka a telepatickým napojením a dalším ovládnutím těla a mysli ho usměrnit. Protože se dříve velice často stávalo a dnes tato situace graduje, že nějaká ženská zešílela z debilní misogynní Drakoniány vedené struktury a začala čarovat, což se přenášelo do dimenzionálních systémů a dříve toho okamžitě zneužili Drakoniáni a jiná havěť a pomocí těchto technologií ji brzo sprovodili ze světa. Ovšem přitom to jsou technologie Galaktické federace, které to měly kvůli tomu, že když se toto stalo, oni tu ženu ovládli a nahradili ji nefunkční mužskou autoritu a psychologicky ji usměrnili tak, aby nečarovala proti mužům. V tomto systému je totiž velice snadné začít nenávidět muže, situace je ale daleko složitější, muži za drakoniánský misogynismus nemůžou a když to ta žena neví, čaruje proti mužům, proti patriarchátu, volá destruktivní síly a tím se vytváří v dimenzionálním poli prostor pro Drakoniánské machinace. Přičemž, muži jsou velice naivní a o těchto realitách netuší, nemají přístup ke specifickým planetárním systémům, jako ženy a absolutně netuší, co se vůbec děje.
Přitom, tento ženský hněv je velice výkonný v dimenzionálním poli a planeta tyto energie řeší. Takže aby se neděly zbytečné šílenosti, měla Galaktická federace tyto systémy, přímo třeba na kontrolu zešílelých čarodějnic, které byly ve své podstatě udělané jako lyrická pohádka na uklidněnou, ale když se to dostalo do pařátů NWO, stal se z toho epický horor končící společenskými a lidskými tragédiemi a následně válkami.

V Galaktické federaci je na toto samozřejmě i specializace, zvládat genderové požadavky lidstva planety země je pro profíky a musím se smát, když nějaký banana tvrdí, že velitelé flotil nemají pohlavní orgány. To jsem viděla jedině u NWO, že tam nějaký velitelé měli uřízlé pohlavní orgány, oni žijí ve stylu Game of thrones, u Galaktické federace všichni mají svoje pohlavní orgány a vědí, co se s nimi běžně dělá. Dokonce mužští specialisti na planetu zemi a poměry zdejšího lidstva dokážou velice pobouřit a rozzuřit mnohé ženské z Galaktické federace a to jenom tím, že jim co nejklidněji vysvětlí, jak se tu chovat, jaké jsou šance a co je třeba splnit a neporušovat. Je to o nervy, ale je to nutné. Pokud se tato společnost vymkne základním patriarchálním pravidlům, začíná se nemilosrdně bořit a jediný způsob, jak se z tohoto dostat, je zvětšení lidské schopnosti soucitu, empatie, inteligence, paměti, délky dožití, ... atd.

Což je velice napínavý proces.

Takže lidi žijí pod mikrovlnkou a datlují, příroda se pomalu smaží, náckové vyvádí šílený věci, celý svět šílí a pomalu se mění, Slunce šlehá ... to bude dobrý, to určitě všichni dopadneme v EU ráji :-)

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


No a pak se budeme vyvíjet dobře, evolučně vpřed, budeme muset spirituálně zvednout ten hluboký propad, který se stal po pádu Atlantidy, ze zvířat, které žijí stylem predátoři a kořist, se stát zase lidskou společností, která se stará o všechny členy a kde je rozvoj a duchovní evoluce hodnotou, kde je ctnost a inteligence brána jako dobrá vlastnost.

Pak se nám bude průběžně čistit a zdokonalovat DNA, takže každá další generace by se měla rodit méně neurotická, měly by rozbujet vědy o zvuku, mělo by se zvuku začít využívat k léčbě a evoluci a takto časem dospějeme k důstojné společnosti.

Pokud se tak ale nestane a na zemi má zůstat plný počet tohoto nekvalitního obyvatelstva, čemuž nevěřím, ale kdyby se to tak mělo dít, tak svět pohltí Islám, jakožto nejdokonalejší forma civlizačního řádu a pořádku, který je plně přizpůsoben primitivnímu lidskému DNA současnosti, tedy s kamenným a neměnným řádem udržuje společnost v patriarchálním kruhovém magickém a hierarchickém uspořádání a je zatím nejspolehlivější a nejstabilnější formou, která se nejméně pere s nízkým DNA a nejvíce vyhovuje polozvířecí geneticky poškozené společnosti. Což je celosvětové, kdyby sem přišel reálně Islám, tak chlapečci nás bránit nebudou, pár dnů budou dělat, že se jim to nelíbí a pak si jejich nízké DNA rychle zvykne a bude se mu to líbit.

Ukazuje se, v naší společnosti, že ženská emancipace je ve skutečnosti nemožná, že je to idealismus, který narušuje mužské DNA, muži jsou pak neschopní a nezodpovědní, nestarají se o své děti, nenávidí ženy, ženy nejsou schopny využít možností důstojně, ale zneužívají svoje nová práva proti mužům a nenávidí muže, kteří jsou slabší a slabší.
Je za tím misogynie aplikovaná Drakoniány, jejich nenávist k ženám se aplikovala do lidské společnosti.
Ale naše společnost je schopná fungovat pouze na patriarchálních základech, kvůli nízké evoluční úrovni, ovšem do patriarchátu nepatří nenávist k ženám, to je ten problém.

Takže jsou 3 možnosti, co může být:

Nový věk s Galaktickou federací, konec světa s jadernou válkou, nebo postupné ovládnutí světa islámem, což je však přes to všechno dost nereálná verze, protože 5G, HAARP, jaderné zbraně atd. to prakticky neumožňují.
Ale kdyby tyto technologie nebyly na světě, dopadlo by to tak.



U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Galaktická federace říká, že se každý den pořád ještě probírají lidi, o které oni stojí. Tedy, pokud chtějí zachovat 20% lidstva, což je zřejmě ve skutečnosti 100% lidstva, protože lidské duše přináležející skutečně této rase tvoří pouze pětinu z celku, tak se ještě musí nějakou dobu počkat.
Potom evoluční proudy informací a energií, které pracují skrze planetu, stále oslovují více a více lidí a ti se tzv. probouzejí, tedy opouštějí rámec blbečka v krabičce a vylézají do širšího prostoru chápání souvislostí, přičemž současný člověk, s přiměřenými požadavky na jeho evoluci by měl být otevřený chápání jemnohmotných souvislostí, kosmických, mystických zákonů a reálií, měl by být schopen pochopit vesmír jako živou soustavu inteligencí a svoji vědu přizpůsobit spirituálnímu poznání a sladit tak etiku.

To, že většina debílečků matlá po placičce, nechápe ani primitivně jednoduchou škodlivost 5G a nechápou fakt, že neviditelná pole, magnetická, osobní, planetární, jsou touto technologií narušována a že to má vliv na duši, tělo, mozek .... že si myslí, že nic po smrti není atd.
No to je děs, primitivní hovádka, ale prostě to tak je, na této planetě se vyřádili šediváci a jiná verbež, takže po nich prostě zbyla jenom degenerativní stupidní společnost, určená k plnému ovládání.
A s tím už se nedá nic dělat, protože už se do toho inkarnovaly méněcenné, slabé duše, kolikrát zvířecí, které nedosahují lidských frekvenčních evolučních úrovní.

No a tento nekvalitní materiál intenzivně dusí všechno, co naopak už ty podmínky splňuje, ale je ho menšina - tedy lidstvo, pouhá pětina skutečného obyvatelstva, tedy ti, co mají doopravdy lidskou duši s potenciálem k novému věku.
Ale protože žijí v těžce idiotském, hloupém, pekelném světě, kde vládne ukrutná debilita a ještě se tlačí na to, aby byla ještě debilnější, tak jsou zahlceni a zmateni, znejistěni a nechápou.
A zřejmě jsou jim vytvářeny podněty, kdy musí na vlastní oči sledovat ukrutnou debilitu a jsou tak hrubě ponižováni čím dál dementnějšími požadavky na chování a zároveň se neustále probíjejí ty kosmické proudy informací a energií, že se stále tito lidé z tohoto dostávají do šoků, krizí a přehodnocování hodnot, vizí a postojů.

A pak, až bude tato pětina obyvatelstva připravená na celostní změnu a bude chtít změnu a bude ji urážet ten hnusný materiál kolem nich, který trvá na bezvěrství, nebo náboženských úchylárnách a blokuje jakýkoliv pokrok a hraje do karet NWO, tak tehdy může Galaktická federace spustit nějaký ten kvantový skok, nebo solární záblesk, který vymaže 80% lidstva, nebo alespoň výrazně přispěje k urychlení jejich odchodu z tohoto světa, aby nepřekáželi svou hnusnou odpudivou zaostalostí.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nejvíc solidní je Steven Greer, ten celou věc pojímá důstojně. Bojuje na politické úrovni, je reprezentativní, udělal největší pokrok v celé věci.

Já mám typicky šamanistické, plnohodnotné napojení na Galaktickou federaci, což je rámováno užitím technologií a vím moc dobře, jak neúrosně se zločinecké struktury NWO pojistily, aby za žádnou cenu nemohla Galaktická federace vejít ve známost.

To, že jsem přežila válku a začala se veřejně vyjadřovat, se NWO nelíbilo a anonymním nízkým smetištěm a nelidským psychickým digitálním týráním se mě pokusili sejmout, no nezadařilo se jim. Proto vím moc dobře, že Křešová, Rouran, Narin a banana a všelijaká tato hovada jsou nasazeni, aby zdiskreditovali jakékoliv sdělení.

Bohužel, ukazuje se neuvěřitelná demence populace, její duchovní nevyvinutost, neochota cokoliv chápat, vše je pečlivě rozděleno na debilní esoteričky s IQ rozsahem 75 - 90, dále politickou alternativu, která ignoruje exopolitiku, osobní rozvoj s vyhýbáním se šamanistickým realitám atd.
Neexistuje syntéza a ochota doopravdy chápat mimo romantické přiblblé rámce náboženství.

To je potom těžký no. NWO si nasadilo armády škodičů a nanynky žerou jejich hovna a posílají penízky.
Obyčejná veřejnost nic nechápe, o Galaktické federaci nic neví, vévodí Aštar Šeran, jako zástupná figura všeho a všech, dále potom samozřejmě vše drtí šediváci, zlé horory Hollywoodu atd.
Peklo, hnus, společnost ovládaná čistým zlem a nevědomostí.

Z tohoto nejde udělat nový věk, přitom tady už nikdo není zvědavý na nic jiného, než na nový věk.

Takže se teď rýsuje jako reálná možnost ten dimenzionální skok nahoru, kvantový skok, zřejmě s pomocí solárních záblesků.
Je to jediná možnost, jak jít nahoru.

Jinak samozřejmě už je jasná padající křivka, davy hloupých dementů matlajících po placičce, kteří berou Galaktickou federaci jako výplod šílených bláznů, když má NWO tu techniku, co má a jediná možnost, jak setřást obrovský kolos globalistického zločinu je spojení s Galaktickou federací ... prostě neřešitelná věc.

Proto upřímně a ráda věřím v možnost zabít 80% těch rozjívených debilů, co nechápou vůbec nic a pomocí nějaké velkolepě pojaté očisty skrze prudký skok do nových frekvencí se od všeho obrodit.

Připadám si jak člověk mezi zvířaty a zřejmě to tak je. Už mě nebaví hloubat nad tím, proč jsem jediná, kdo má nějaké emoce, vjemy, vize a cítění pro evoluční vzestup. Protože jsem člověk a ti ostatní jsou zvířata, tak to je. Za 2 roky zvířata ten duchovní vývoj nemají šanci jakkoliv dohnat.
Zřejmě se jen čeká na plnohodnotné přeladění všech, kteří mají přejít do nové doby, aby to unesli, až se to bude dít.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Zatím to tak holt vypadá, že to je přesně takto, alespoň to tak chápu.
De facto probíhá Armageddon, tedy konec věků a časů, doba, kdy se na této planetě stane něco převratného, obrovského, de facto se zřejmě jedná o obrození lidstva, kdy se znovu spojí s galaktickými mimozemšťany, které tu tradičně vystupovali v rolích hodných džinů, pohádkových čarodějek a vlídných bohů a setřeseme vesmírný globalistický zločin, prostě zástupce těch, co nenávidí lidskost a nectí postoj, že je zájmem všech společnost zlepšovat.
Obnovíme si paměť, otřepeme se z hnusné choroby, staneme se dokonale imunní vůči těm parazitickým hnusným silám NWO. A nadále již budeme udržovat dokonale lidskou společnost ve zdravé formě, při plném vědomí a stoprocentní informovanosti, s jasnými vědomostmi a aktivním spojením s Galaktickou federací.

Tzn. pověstné Království boží, případně muslimská obdoba Ideální chalifát po události Svaté války.
To je jedno a to samé, ta stejná událost.

No jo, ono to přijde, já tomu věřím.

Jenže realita je přece jenom jiná, než v těch naducaných růžovoučkých proroctvích. Galaktická federace kupř. není plná cukroušů s lobotomií, kteří nás neustále milují, neustále nic nedělají, neustále posílají už dlouhé roky stejně hloupé infantilní zprávičky atd.
Ne, jsou tam velice inteligentní lidi, kteří sice vůči lidstvu mají nějakou shovívavost, ale jenom vůči lidstvu. Ne vůči tomu odpadu, který je v tělech lidí a nemá to lidskou duši.

Takže stejně jako já vyhodnocují kritický práh debility (netrklo je, že na rameni drží magnet??? → nechť zdechnou) a některá forma demence jim už taky nepřipadá roztomilá. Takže jim nepřipadá roztomilé, jak věda lže a davy dementíčků věří, že 5G je zdravé. To prostě vyhodnotí jako odpad, co má být zničen a já jim fandím, co by tu taky bylo za mimozemšťany, kdyby byli infantilní milovníci úplných vypatlaných dementů?
Analyzují tuto rasu a jasně to separují, na ty, co budou a nebudou žít.
Armagedonnem pokud vím taky nemají projít všichni. Mají být jasně rozděleni. Do nových, šťastných, vyřešených časů mají projít jenom ti, co jsou toho hodni.

No a já si myslím, že dnešní člověk má přestat věřit na svý náboženský a materialistický píčovinky a hezky zvládnout základy technookultismu, jinak je v hajzlu. Bez pomoci Galaktické federace ho rozfláká každý vagabund s létajícím talířem a když se lidstvo vzpírá Galaktické federaci a ještě ohrožuje planetu, je třeba ty debílky sejmout.

Já mám z reakcí této populace už těžké trauma, nikdy bych nečekala takovou vypatlanou debilitu, rozjívenost, nezodpovědnost a absolutní důvěřivost v nejhorší ksindly.

Nejdřív svině Křešová zblbla všechny český nány, že Galaktická federace preferuje USA a Elona Muska, pak přitáhla Rourana a na toho se nabalili další idioti, všichni velitelé flotily.
Je to urážející to vidět, slyšet, poslouchat, teď jsem zahlédla na FB, jak si z toho někteří dělají srandu, což se jinak nedá:

https://www.youtube.com/watch?v=QCr2fRTdOSU

okolo 59. minuty, hovoří nějaký "banán"
"Narin je jedno velký egoistický hovado z rodu Arkturus, je to láska, já jsem ho měl velmi rád. Je to manipulátor, to víme všichni, ten člověk to umí a dostal na starost velitelství té největší flotily, Arkturus, nicméně v tuhle chvíli si myslím, že už velitelem není. Ještě před nějakou chvílí byl, ale jeho síla slábne. Může to potvrdit jeho bratr, který má teď flotilu na starost, já jsem byl na jeho flotile, mluvil jsem s jeho bratrem, měl jsem možnost se setkat s jeho posádkou. Velitelé nemají žádné pohlavní orgány."

Já nevím, podle mě je tohle jasně akce NWO, resp. tajných služeb, stejně jako kdysi dávno s Aštarem Šeranem, prostě zaplatili bandu totálních hovad a trotlů, aby ze sebe dělali blázny, kecali totální nesmysly a tím definitivně zdiskreditovali jakékoliv poselství typu toho, co dělám já.

Protože já jsem za tuhle věc doopravdy obětovala život, jsem v kontaktu, celý život je to pro mě téma č. 1, jsem hodně zdevastovaná po té hrozné válce, přesto je nulový zájem o to, co říkám a úspěch mají tyhle podvratné kriminální živly, které si ze všeho dělají prdel a jsou placený za to, aby sesmolili co nejhorší blitky.

Ale Galaktická federace je přesto všechno realita.

A když vidí, jak dementně se chovají český lidi, tak už to zabalili, staré plány jsou fuč, už od Čechů nikdo nechce, aby dělali nějakou cestu do nového věku, protože je evidentní, že na to nemají, celá věc se přesunula do vyšší politiky a plánuje se cílená likvidace 80% lidstva.

Ale říkám, já už se s tím nehádám, takhle je to v pořádku.
Já bych taky nechtěla zachraňovat infantilní vypatlané blondýnky, co věří takovýmto sračkám.
Pokud má kdy být na této planetě nový věk, vyspělá společnost a vysoká civilizační úroveň, je v pořádku, když tento materiál pojde.

U příspěvku:Darčeková girl 02
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


s tím slovenským nekromanem od církve jste tu fakt jedničky s hvězdičkou
U příspěvku:Darčeková girl 02
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 >


Odkud vlastně máte ty fotky?

Buď je někde stahujete, nebo jsou tedy vaše.

Jestli jsou vaše, tak se očividně pohybujete v porno průmyslu.

A vůbec, demence, debilita, osočování jiných, házení špíny na jiné a vytáčení špatnostmi, špinavostmi, děvkami, znásilněním...
hovado špinavý.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


S Afrikou a Čínou a Amerikou by bylo samozřejmě nanejvýše výhodné, kdyby Rusko začalo jednoznačně vyhrávat na poli Evropy, podpořilo Afriku, Američka to vzdala a šla se šavličkovat s Čínou přes Tchai-wan, na Euro-asijské pevnině by se rozhostilo národní hospodářství a mír a pak by se zvedlo moře, zaplavilo by to západní Evropu a pobřeží celého světa, rázem by ubylo 60% lidí, pak by byl sluneční záblesk a hned by bylo líp.

Bylo by to hezké.
Ale vzhledem k idiocii toho dobytka a apatii 30% vesmírných čumilů se dá očekávat méně hladký průběh.

Galaktické federaci však jde přirozeně o přežití 20% lidstva, když tu máme dělení na 40% dobytka, 30% vesmírných čumilů, 20% lidstva, o které jde a 10% zlé infiltrace, kterou je třeba vyhladit.
Dobytek chce zpátky svoje těla, stáda a pastviny a dostane je, vesmírní čumilové chtějí nějakou zvláštní zkušenost a dostanou ji, lidstvo chce přežít a evolučně se vyvíjet a stane se tak, zlé infiltrace chtějí zničení a budou zničeny.
A Armageddon proběhne podle plánu.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Takže dělení do dvou frekvenčních rovin je nejspravedlivější způsob, jak obyvatelstvo rozdělit na ty, co budou žít a na ty, co zemřou.
Těch, co bude žít, má být kolem 20% a ti by také měli začít spadat pod chráněnou zónu před 5G. Galaktická federace takto chrání přírodu, protože kdyby ji nechránili, už je daleko víc zdevastovaná. A protože my, lidi, co nenávidíme 5G a nemáme chytré telefony a vůbec nic "chytrého" (tedy bezdrátového) ve své domácnosti, snažíme se těmto odpornostem vyhnout, co to jde, eliminovat elektrosmog atd., tak by nás Galaktická federace taky měla začít chránit, jak tu přírodu a odklánět od nás 5G vlivy.

Ty jsou trhačské a útočné, neustále to rve energii, ohrožuje to rovnováhu, způsobuje to energetický "podtlak" (nevím, jak jinak to popsat), pořád to stresuje a napíná organismus a znemožňuje to mít přirozené vlny v mozku, tedy to způsobuje deprese, tlaky do hlavy, únavu.
Když se chce člověk naladit na civilizační planetární kultickou desku, musí jít silově přes tohle 5G, musí to překonat, aby se kultická energie stala silnější.

No a protože jsme rukojmí všech těch dementních zrůd, které nechápou škodlivost a katastrofální následky toho hnusného 5G a nemáme jakkoliv v dohledné době třeba 10ti let šanci, že nás někdo pochopí a tu technologii odstraní a přestane terorizovat celý svět, tak se GF rozhodla, že bude chránit svoje lidi, tedy lidi, kteří jsou připojení na planetární civilizační desku, bude chránit, stejně jako přírodu, odkláněním 5G.
Protože prý jsme v situaci, že když to neudělají, tak nás 5G umlátí a nebudeme mít šanci a my musíme mít energii k dalšímu duchovnímu rozvoji a evoluci, na což musíme mít sílu, protože musíme dále frekvenčně stoupat, cílem je být na frekvenčním rozhraní, že nám nebude způsobovat jakýkoliv strach, diskomfort přímý civilizační kontakt s Galaktickou federací, až nám to bude připadat normální.

Tak uvidíme, já doufám, že jo, protože to bude velká úleva.

Doopravdy odmítám považovat za člověka běžného konzumenta, který má všechno chytré, kromě sebe. Chytrý telefon, chytré hodinky, chytré brejle, chytrou ledničku, chytrou klimatizaci ....
Co to je za divný druh opice?
Člověk to není, člověk totiž se projevuje inteligencí a zodpovědností a tato opice ji evidentně nemá.
To je jedno, že ta opice je třeba DrSc nebo Ing PhD - ať je z humanitních, nebo technických oborů, je to jenom stupidní hloupá opice, co nechápe škodlivost mikrovlnného záření.

Ty opice ohrožují náš život, nás brutální menšiny, která bude buď zachráněna Galaktickou federací, nebo zhebneme a na této planetě opic zvítězí čisté zlo a technokracie.
Protože tato planeta je doopravdy chytrá a ušlechtilá a ta populace je odporná a degenerativní a příšerně zaostalá (doopravdy máme ještě zapotřebí křesťanství, nebo materialistický ateismus????), tak si myslím, že vzhledem k možnostem Galaktické federace se to dá vyřešit tak, jak mi říkají.

Tzn. už to prý mají rozdělené, už vědí, kdo je kdo, svých 20% lidí si zaopatří, aby nezemřeli při slunečních pulsech, nebo je odkloní, stejně jako přírodu od škodlivých vlivů 5G a časem to nějakými způsoby prostě dopadne tak, že na světě zbudou jenom lidi a opice a dobytek v lidských tělech zemřou.

Jak to bude v reálné politice, to se taky uvidí. Američka se asi prý vysere na ukrofašisty, protože jim začíná hořet Afrika, kdy se v Nigeru rozhodli setřást globalistické parazity, takže budeme číst strašně moc o terorismu a nebo se prý chtějí dát Amíčci do boje s Čínou přes Tchai-wan.
Takže po zkušenostech se zpravodajstvím je třeba připočíst, že pravda je vždycky přesně obráceně, jak to píšou, ale už by ty konflikty měly být dále. Třeba se jim nepodaří rozválčit celou Afriku.
Rusko tedy bude mít volnou ruku, zpacifikuje Ukrajinu a my, pokud budeme mít rozum, se ještě před giga vlnou z Afriky pokusíme přidat k Rusku a znovu postavit Železnou oponu.

No, ale jak víme, společnost spočívá z 80% z odpadu, který chce vždy všechno zlé a špatné a udělat obráceně, než co je potřeba. Takže dopadneme taky špatně, časem pod nohama milionů černošků. To protože vyznáváme ty správné západní hodnoty.

Politicky tedy není útěcha, technologicky není útěcha.
Populace je degenerativní odporný odpad a jediné, co je tedy snad možné, že si nás, zhruba 20% lidstva, odseká od zbytku určeného k likvidaci Galaktická federace.

Je to jediná schůdná cesta do budoucna, vzhledem k reálným kvalitám lidské rasy.

Já vím, že oproti prolhaným sdělením Aštara Šerana a jiných cukroušků z Plejád je to drsné sdělení, ale cukroušky ještě nikdo nikdy neviděl a jejich debilní sdělení nedávají vůbec žádný smysl, přinášejí jenom peníze nějaké vychcané svini. A u nás je minimum lidí s mozkem, kteří dokážou pochopit Galaktickou federaci, to nám ukázala Andrejka. Myslím si, že drtivá většina těch, co něco chápou a budou zachráněni, nejsou "starseeds od Andrejky". Na tyhle odporný proamerický svině mám jedině vztek.

U příspěvku:Dvě roviny
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Říkám dobytek, protože jsem přesvědčená, že v tom je dobytek. Doslova, že se do lidských těl inkarnovala vybitá stáda volně žijícího dobytka, pro který to je inkarnačně výhodné, protože nejen, že dosáhne zajímavé duchovní zkušenosti, tak taky ve výsledku dostane zpátky své pastviny a těla volně žijícího dobytka.
Také mě k tomu vede, že se chovají jako dobytek. Jednají stádně, poslouchají první kus stáda, nepoužívají vlastní myšlení, matlají po placičce, zajímají je vesměs nízké a přízemní záležitosti, nejsou schopni pochopit jakoukoliv abstraktní záležitost a také vyjevují neuvěřitelnou debilitu, kdy vyznávají vyložené nesmysly, protože si to tak přečetli v mainstreamu a tak jsou vedeni. Také jich je hodně označkovaná, jak dobytek, tetováním a očkováním, mají účesy a podoby, že se to nejvíc chtějí podobat nějakému zvířeti s hřívou, nebo rohy.
Doslova nemám vůbec žádnou víru v duševní potenciál této masy lidí.

Jenže jich je hodně a jsou hybná síla společnosti, což je zkrátka nebezpečné a musí pryč.

A to proto, že situace to tak vyžaduje.

Jsme v technokratickém kurzu s 5G a očkováním a zatajovanými technologickými možnostmi, kdy je neustále ve světě vyvolávána válka, nepokoje a nedostatek, nespravedlivost, křivda, aby nebyl jakkoliv klid pro duchovní vývoj, rozkoukání se a ustálení stabilní evolučně vpřed směřující společnosti.
Tento kurz byl tak nebezpečný, že Galaktická federace musela v této době planetu dostat pod kontrolu a s ní veškeré technologické dimenzionální celky, které tu jsou, aby dokázala tento kurz zvrátit a nepřišli o celou planetu.
Proto proběhla dimenzionální válka.
Ta dopadla ve prospěch Galaktické federace.

Stále tu ale běží kurz technokracie a hegemonie západu, což je vyloženě destruktivní a vyloženě zločinný kurz, který chtějí udržet nejhorší globalistické nadnárodní korporátní struktury.
Potřebují země s tzv. "demokracií", kde národy nejsou spravovány vlastními vůdci, ale v té zemi jede bezpráví a gigantický zločin a ztráta duchovní i materiální suverenity.

Proto pořád valí 5G, oblbují davy pitomců, podsouvají jim stále víc zvrhlé vykotlané ideály, které jsou nacistické, nelidské a technokratické.

No a není už možnost se vracet, už je celý ten proces nakopnutý a planetární energie se osvobodily od technokratického dimenzionálního zatížení ze zlých světů, které byly uplatňovány zlými mimozemšťany a dimenzionálními entitami ze zlých kyborg světů.

Do planety směřují silné proudy vesmírných energií a planeta je schopná je přijímat, proto dimenzionálně stoupá. A lidstvo s ní, tedy ti, kdo se drží planetární kultické desky a ne drnčidla 5G, tzn. žijí i v reálném světě, ne jen virtuálním, co nejvíc se vyhýbají elektrosmogu a jsou v harmonii s přírodními a přirozenými kultickými vřídly energií, jsou tedy na civilizační rovině.

Už existuje jen cesta vpřed a v situaci, kdy je lidstvo vybaveno technologiemi, které si vynalezlo, protože se kamarádíčkovala s ohavnými příšerami a zároveň tu do všeho jebe 5G, které non-stop spaluje přírodu, tak je cesta jen jedna jediná.

Vítězství ducha, otevření nových dimenzí chápání a zacházení s časoprostorem, ustálení civilizace, která chce žít v míru a stabilizovat se, spolupracovat a řešit problémy. Umět jasně rozeznat zlo a zlé machinace atd.

To je pro vyšší duše a ne pro stádo dobytka.

Stádo dobytka nesundá 5G. Jen vnější zásah sundá 5G. Pak budou stáda zase stáda a tady zbudou jen vyšší duše.

Jestli přijde nějaká solární energie, nebo vůbec nějaký proud energie, že to bude silné, tak je právě důležité být otevřený, ideálně ladit s planetou, jinak to funguje asi jako zabiják. A kdo jede s drnčidlem 5G jak kus dobytka, s čumákem zabořeným do placičky, magnetická krev a ještě si to dají na noc pod polštář, aniž by kdy přemýšleli o něčem neviditelném a abstraktním a smyslu života atd., tak ty to sejme.



  <<< předchozí 
26.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter