Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti NWO dnešních dnů
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 15.5.2022 (11:25:00)



Armádní arsenál, kterým oplývá NWO, je již dávno v oblasti, kterou nazýváme sci-fi.
Je to nepřiznané veřejnosti, ač naprosto neznámé to není. Spadá to do oblasti „konspiračních teorií“.
Jde o technologie, které pracují s elektro-magnetickými poli. Jde o technologie, které je schopen
vyvinout člověk, když dostane k dispozici mimozemské technologie, aby si je prozkoumal a podle
nich, dle svého pochopení, vyvinul technologie na své rozumové úrovni.

Jde o systém různých zařízení, vysílačů, které kooperují s atmosférou, ionosférou, s 5G atd.
Jedním z chronicky známých obřích projektů tohoto typu byl třeba HAARP.
5G je samozřejmě součást tohoto terorizačního systému, který je namířen proti lidem.

Více informací se dá najít všude možně, o reverzním inženýrství se rozepsal např. Steven Greer,
ve své poslední knize „Mimozemšťané“, v českém překladu z r. 2019.
Další informace z čerstvé doby, z dnešních dnů, poskytuje mladý inženýr např. v těchto dvou
videích, kde krásně vysvětluje pro a proti technicistního šílenství dneška:


https://odysee.com/@STOP5G:9/Uvod-do-5G-Prvni-cast#f
https://odysee.com/@STOP5G:9/Uvod-do-5G-Druha-cast#6


Autor má stránky stop5G, kde má i seznamy nejrůznějších, velice zajímavých patentů, které vlastní
utajené vlády a zločinné armádní projekty, jen nás o tom moc neinformují. Pak by nás s tím totiž
nemohli terorizovat.

Třeba tady:
https://stop5g.cz/seznam-patentu-kontrola-a-zmena-mysleni-chytra-sit-o-vas-bez-vas/


Utajená technologie, kterou oplývají teroristické vlády, které ovládají ty „normální“ vlády, oplývají
možnostmi, kdy jsou schopné vyvolávat zvuky v domácnosti, dokážou u člověka vyvolat změny
nálad a myšlení, dále komukoliv do hlavy nainstalovat jakýkoliv destruktivní obsah, jakékoliv
šílenství, nebo mu tam poslat volty elektřiny, vyvolat na dálku rakovinu atp.

Co já jsem si s tímto už užila.
Dokud je člověk naivní a duchovně založený a věří tomu, že jsou to duchové, je samozřejmě
v nevýhodě. Poprvé mi celá věc přišla divná, když jsem kdysi, to už je hodně let dozadu, najednou
z čista jasna slyšela techno, tu hudbu, ve svém pokoji. Pořádný DJ set nejtvrdšího techna. Nic jsem
puštěné neměla a lámala jsem si hlavu, jak je tohle možné.
Tehdy jsem byla ještě naivní a křehká květina, o NWO jsem měla jen mlhavé ponětí.

Další zajímavý zážitek, co se mi děl, byla podivná veverka, která musela běhat nad stropem,
ač se tam neměla jak dostat a na střeše nic vidět nebylo. Kromě běžného nápadného lupání
v nábytku, dutých zvuků, imitujících duchy, se mi taky stalo, že jsem slyšela spadnout něco velice
těžkého na střechu, byla to velká rána. Tehdy jsem už byla poučenější a řekla si, že jsou to
halucinace. Když se ten stejný zvuk ozval vzápětí z dálky a mnohem slabší, byla jsem si tím jistá,
že to je umělý zvuk puštěný do hlavy.

O celé válce proti NWO jsem se již rozepsala. Galaktická federace mi celou dobu pochopitelně
vydatně pomáhala a nakonec mě zachránila, když se rozhodli mě tito odporní zločinci zabít,
zničit, dovést k sebevraždě, či do blázince.
Tehdy byli spojeni i s negativními mimozemskými společnostmi, měli k dispozici vyloženě
mimozemský high-tech a k tomu všemu ještě dimenzionální technologie za hranicí naší lidské
představivosti a rozumových kapacit.

Během války došlo k jejich poražení a odzbrojení a nyní mají NWO opět již „jen“ tento svůj
armádní arsenál, získaný reverzním inženýrstvím a utajeným výzkumem.

V minulých dnech se pod mým dílem rozvinula diskuze několika lidí, která se výsledku potvrdila,
že Galaktická federace není žádný výmysl a že se mnohé naše duševní zážitky a poznatky
v mnohém shodují.
Proto na nás NWO zaútočilo a asi nejen já a „Astearra“ jsme se dočkali elektrických útoků před
spaním do hlavy. Křešovka s Elonem Muskem jako spásou, to jim nevadí, to má NWO rádo,
ale parta idealistických lidí s mimozemšťany, co si povídají o autentických vjemech, jo, to jim vadí.
To totiž dokazuje, že GF je realita a že netrpíme šílenstvím.
Galaktická federace nás chrání, NWO se to velice nelíbí, že se nás někdo zastane.
V současnosti má NWO proti Galaktické federaci naprosto směšnou výbavu.

Včera, kvůli tomu, co tu píšu, jsem se před spaním samozřejmě dočkala otevřené bitky s NWO,
kdy už jsme si na nic nehráli. Dělala jsem si z nich srandu a deptala je, oni se ve mně snažili vyvolat
strach, což jim nešlo, chvíli jsme se hádali a pak nějaká kreatura, s divným pitorekním zlomeným
hlasem, kterým se projevovali zlomení polní maršálci po 1. světové, pronesla „...takových keců už
jsme slyšeli“ a šťouchla mě do hlavy jakoby z polštáře do ucha. Kdyby člověk nevěděl, že je to
NWO a jejich elektro-magnetická hračka, uvěřil by na zlé nekromany a černé mágy.
Okultní černomagické složky má NWO pochopitelně taky, ale toto byla bitka s nějakou armádní
základnou, toto s okultismem nemělo nic společného.
Vzápětí jsem slyšela smrt a konec této kreatuy. Protože Galaktická federace je docela kosí a zabíjí.
Jejich útoky otáčí přímo proti nim.

Ještě chvilku jsem se s nimi hádala a pak blaženě usnula. Probudila jsem se dobře vyspalá do
růžova. NWO zkrátka prohrává, tak to je.
Strašit můžou, ale arsenál jim ubývá a GF hlídá tento svět.






Poznámky k tomuto příspěvku
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.5.2022 > DELTA 2> 

Já si myslím, že populaci musí předpřipravit armáda a to, o čem mluvíš, se událo v minulých letech, jen ty svědectví nejsou.
Je možné, že ty lidi už jsou mrtví, nebo tomu přestali věřit, komplikací bylo extrémně moc.

V armádě o tom musí vědět, ne že ne.
Dělají z nás debily.


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 17.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Přesně na tohle jsem dneska ráno myslela a rozčilovala jsem se kvůli tomu i v práci. Kde jsou kurňa ty warrioři naši???!!! Zalezlí v děrách, koukají na hokej, fotbal či co? Dneska zpráva, že nějaký čech byl nalezen v masovém hrobě u Kyjeva. To se našlo dobrovolníků odhodlaných nandat to Putinovi a bránit demokracii v Ukrajině, za tohle tam jdou někteří bojovat, za skryté pohnutky elit, které jsou v bezpečí? A kde byli naši chlapi poslední dva roky? Zastávali se svých dětí, bojovali za ně, aby zabránili šikaně svých dětí? Na Ukrajinu chlapi jdou se zbraní v ruce, ale své děti nechají šikanovat. Jistě by se nějací našli, ale bude jich jak šafránu, většinou šly do toho boje matky. Škoda, že jsou tak slabí. Ale tohle v nich musíme probudit my ženský proboha. Je to naše povinnost! Muž se stává mužem vedle ženy a stejně to funguje naopak. Je nutný balanc a vyrovnanost, jeden bez druhého neni zcela funkční. Rovnost neni pro mě. Ne fakt nechci kopat studnu, ne fakt nechci skládat uhlí, ne fakt nechci ovládat jeřáb, nechci aby mi chlap kecal do kojení, nechci aby pletl, háčkova nebo šil. Chci mít vedle sebe muže, který ví co to znamená být mužem.
<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 17.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já vim, že GF je. Viděla jsem je, bylo jimi poseté nebe doslova. Nejsi jediná ze sorty, ale jako jedna z mála o tom mluvíš. Možná ani někteří lidé nechápou, že jsou v kontaktu. Možná to přikládají své fantazii, nebo živým snům apod.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.5.2022 > Kikimora> 

S mužsko-ženskými vztahy je to docela tragédie, NWO pracovalo na rozložení naší společnosti X desítek let. Nejdřív drakoniánský misogynismus vedl k feminismu, který nebyl přijat a ženy docílily akorát svého extrémního přetížení a nenávisti ze strany mužů. Ti byli všelijakými programy typu "najdi si milenku, jsi lovec", dovedeni k rozkladu rodin, kde jim přetížené ženy nestačily dělat zázemí, pak byli vedeni k tomu, aby se učili vařit a stali se domácími pipinami, hlavně ať neumí opravit trubky od záchodu.
Takže se válíme v rozkladu.

Ale to není jen o chlapech, divím se, že ta svědectví chybí. Nechce se mi moc věřit tomu, co mi vykládá GF, že jsem jedna z mála na celém světě, kdo se vůbec probořil do takových hloubek věci, že většina kontaktovaných zůstala na pohádkovějších, fantastičtějších rovinách, při kterých si nepřipouštěli armádní rozměr věci a pokusy s časoprostorem a ti odpadli, protože věc přestala dávat smysl, se všemi těmi vyjebávkami od NWO.

Nevím, svědectví je málo, což je velká škoda. Armáda mlčí. Přitom musí o GF vědět. Jenže zase - individuální státní armáda konkrétního státu si nemůže nic dovolit.

24.5. prý podle nějakého cestovatele v čase přiletí mimozemšťani a armáda po nich začne střílet a vypukne dimenzionální válka.
To dost pochybuju, doufám, že je to hovadina, protože to se stalo před třemi lety, skoro na den přesně.
Že se prostě spletl.

Nevím, kde je řešení.
Ono nejde jenom o nějakou logistiku, jak to udělat. Jde doslova i o spirituální stav lidí. Kolik lidí, co to čte, se tomu směje a má ty informace na háku? Dokud jim paprsek smrti nesejme dítě, budou v klidu.
O tom to je, že lidi si musí uvědomit, že tyto hrůzné reality jsou pravda.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 17.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jo tahle problematika je šílená, ona totiž dělá fakt strašně moc. Hodně teď my holky a ženy řešíme co se vlastně s chlapama stalo. Máme taky své a myslím si že hodně z nás se cítí ublížených a neumí se s tím nějak popasovat, je to strašně spletité. Málokdo si umí vybrat opravdovou ženu či opravdového muže, protože dnešní společnost je bohužel v tomto ohledu zvrácená. Lidé hledají definici vztahu a chování se k partnerovi, kterých je mnoho, pak zjistí, že to vlastně tak úplně nefunguje.

Všude jsou různí vztahoví poradci, kteří jsou i sami často ve sra*kách, takže ty rady nejsou bůh ví co. Pak když ani doma nevidíte jak má zdravý vztah fungovat, no tak na sociálních sítích to horko těžko zjistíte. Kamarád byl u takového "love coache" který mu dával rady opravdu nad zlato. Jako například aby se zeptal holky na velikost její nohy, že prej je to vtipné. Na konci toho výživného workshopu vytáhl tento expert na vztahy telefon a šel "swipovat" na Tinder a vylezlo z něj, že nikoho nemá a ani dlouho neměl. Na tom by nebylo nic špatného, ale v jeho případě mu to úplně v jeho kariéře moc nepřispělo.

Další problém je i dnešní tlak na vzhled, sociální sítě jsou jeden velký podvrh. Doufám, že nás bude víc mladých, kteří od toho opustíme a zvolíme si zdravé vztahy jak s ostatními tak sami se sebou.
Bohužel se nám v mladé generaci rozjel nešvar psychických problémů, no někdy jenom to dokáže otevřít oči v tom, že se na to máte prostě vykašlat, a hlavně, obklopit se lidmi, kteří vás podpoří ve vlastní přirozenosti a ne póze.

No myslím si, že se v tom bohužel budeme muset ještě vymáchat. Otázka je kam až to zajde? Lidi za poslední leta dostávají servírováno na stříbrném podnose a stejně hodně z nich chce žít ve vymyšleném světě. A jak to vnímají ti nahoře? Jestli chtějí aby se probudili všichni no tak to potěš koště, to totiž nikdy není možné, aspon dle mého názoru.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.5.2022 > Astearra> 

No, GF má v plánu "zahnat" ženy zpátky ke své roli. Tedy ne nijak radikálně, jakože by zakázali ženám vědu a vzdělání atd., ale rámcově. Ne kvůli tomu, že by byli vyznavači nějakého drsného patriarchátu, ale kvůli tomu, že se musíme usadit, dostat zpátky k funkčnímu jádru naší společnosti, ozdravit se a teprve od zdravého základu dál odvíjet další vývoj, který by po takových 100 letech naprosto ztratil jakýkoliv nádech jakéhokoliv "-archátu". Není to o tom, že muži, nebo ženy jsou mizerní. Svoji polaritu odvíjíme od druhého pohlaví. Když muži nejsou muži, ženy nemohou být ženy a naopak.
Genderový plán ražení EU vede k rozkladu společnosti.

Jinak, co se týká toho "probuzení", tak to má hodně významů, někdo to bere jako nějakou Nirvánu a přechod ducha do vyšších dimenzí, někdo to bere jako otevření očí, že náš systém je naprosto špatně.

Já jsem přesvědčená, že ten plán, že se probudí hodně lidí a zburcují společnost, svým způsobem selhal, protože když si vezmu třeba ty Příznaky Tranformace, tak se tedy doplazili ke 100 000 odběratelů, ale co to je za lidi?
Oni už jsou odvážní tím, že tedy mají ke svému profilu připnuté PT, to už se řadí mezi ezo.máničky a jsou napůl diskreditovaní.
Ale většina z nich jsou asi ezoterické ženy, které si nějakými armádními projekty nelámou hlavu. A jsou vesrkze naivní.

Těch, co mají větší ponětí, je málo.

Na druhou stranu je dimenzionální válka vyhraná, tajné organizace spadající pod plán NWO mají zlámané hračky, tajné technologie jsou na konci, planetu hlídá GF.
Jen lidi absolutně nic nechápou.

Pořád se vyznává pánbíčkářství, nebo materialismus, nebo ezoterická naivita, která je zavržená, jako hloupost. Pořád máme kamenný systém.
Doufám, že dojde k iniciaci nějakých utajených starseeds ve vědách a v armádních složkách, kteří prosadí větší povědomí.
Já jsem jaksi už na konci svých možností, to, co jsem prožila, spadá v naší kamenné společnosti do psychopatie. Můžu podat svědectví, což dělám, ale s armádou a masami natvrdlých lidí nehnu.
Jsem netrpělivá, snad se něco vyvrbí.

Jakmile sedne GF na zem a začne se spřízněnými komunitami rozvíjet novou společnost, tak se brzy "probudí", nebo spíš ozdraví celá společnost.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 17.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Třeba brzy zase bude oznámení o kontaktu, jako ohlásil Chvátal. Určitě něco bude. Ohledně starseed si myslim, že ve velké ezo komunitě nejsou. Podle mne to budou trochu introverti mezi neprobuzenymi, aby naplnili svůj úkol. Budou i mezi buřiči. Podle mne spíš budou probouzet lidi svym chováním, než pochlebováním v ezo spolcích. Jestli tam nějací jsou, tak brzy z těchto komunit odejdou. Oni poznají, že tohle pro ně nemá smysl.
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 18.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem přesvědčená, že ten plán, že se probudí hodně lidí a zburcují společnost, svým způsobem selhal - to stoprocentně, tato cesta je již zavřená.

Na druhou stranu je dimenzionální válka vyhraná, tajné organizace spadající pod plán NWO mají zlámané hračky, tajné technologie jsou na konci, planetu hlídá GF. - já jsem v regresi viděla, že probíhají souboje na dimenzionální úrovni, kterou tady nevidíme a i když probíhají nejspíš normálně,něco se před nedávnem změnilo. Možná to může být nějaká časová trhlina, kterou mi můj kontakt ukázal, pochopila jsem to ve smyslu prolínání časových linek a světů. Pokud je moje informace správná, ti nahoře (všichni) se spustili do akce. Prý není problém v tom, že by bylo málo probuzených, ale jde o sled událostí, proto ta masírka strachem oni si to potřebovali pojistit, protože jsme opravdu vyhrávali. Souhlasím, že v současné situaci to bez pomoci seshora nepůjde. Týká se to totiž všech ne jenom nás tady na zemi. Viděla jsem i určitou skupinu "lidí" kteří sem cíleně aplikují archontské principy. Vyloženě nějaký nějspíše tajný spolek, který si to vyloženě vydržuje a má to jako poslání, jsou s nimi v konaktu, nicméně jsou to i tak "přidržtašky" ale kdo ví, třeba jsem viděla bludy :D

Ale těm blábolům typu Křešové, Aurorana, Avy a dalších ezo sluníčkářů, kteří pořád jenom melou dokola to samé - jak se to ze dne na den změní, jak už systém padl a bla bla bla se fakt směju. Dle mého názoru to takhle prostě nefunguje a ani fungovat nemůže.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Kikimora> 

Já vidím jako docela typického starseed toho inženýra, na kterého odkazuju v článku, jak natáčí informační videa a vede ty stránky stop5G. Má takovou tu typickou energii i záměr. Já jsem dle svého příběhu inkarnace z GF, tudíž taky starseed, z 80. let, úderná mise, ze kterých prý mnoho nepřežilo. Hodně starseeds je prý v zemědělství a v dalších vědních oborech, což se dá pochopit, když se člověk podívá na naše prázdná pole a zkorumpovanou vědu... že mají a budou mít fůru práce. Být starseed není nic lehkého, buď je to extrémní mise za hranicí normálního rozumu, nebo je to fůra trpělivé práce. Hlavním znakem těch lidí je, že mají upřímný zájem pomoci společnosti. Ten mají na prvním místě.

Ono je to i jedno - jsem, nejsem starseed. Je to jen hodně zprofanované slovo. Je to "mise". Extrémní. Myslím si, že naprostá většina žen, co diskutuje na eso-webech a prohlašuje se za starseed, není starseed, že jsou tu třeba taky na misi, ale méně extrémní. Že tíhnou k duchovnu atp. To neznamená, že jsou zbytečné, to ne, ale být starseed není nic lehkého, znamená to být upsaná do extrémní mise a zvládat extrémní věci a dělat nadlidské kousky.
Já ty paní nechci dehonestovat, ale mít děcka, materialistického manžela a nějaké intuitivní tendence k spiritualismu, to není být starseed.
Hlavně, opravdu je to fuk. Je to hlavně hodně zprofanované slovo a prakticky je to člověku platné jak mrtvému zimník :-)

Nevím, co přesně bude, jak se zrealizuje kontakt, je plno paranoidních verzí. Nejdřív byl výhled na 2022 pozitivní, teď se zase objevují zprávy, že to bude negativní. Jenže když znám psycho-operace NWO, tak je spíš ta verze o zlých mimozemšťanech 2022 jejich prácička.
I s Auroranem a Křešovkou a Elenou mi to přijde jako snaha nalepit se na skutečnou událost s GF, aby mohli díky zmatenosti lidí získat nějakou důveryhodnost a s tou dělat zmatek a škody a rozvrat i bezprostředně po tom, co GF případně sedne na povrch země oficiálně.
Nevím, co bude, ale jsem přesvědčená, že falešnou invazi už NWO udělat nemůže.

Celkově to vypadá tak, že nepřátelské síly jsou extrémně oslabené, GF vyhrála dimenzionální válku a už je nic neohrozí. Ale lidi jsou extrémně paranoidní, topí se v hromadě dezinformací, všeobecně je zmatek. Pokud už je to doopravdy už o dost klidnější, vzbudit nějaké odborníky starseeds ve vědě, či armádě, sdělovacích prostředcích, aby byla veřejnost obšírněji informována, by neměl být problém.
NWO ale samozřejmě bude pořád dělat vyjebávky, vždy překvapí. I když už jsou jen sestřelení šmejdi bez dimenzionálních možností.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Astearra> 

Vida, díky za vhled. Ano, něco takového, přesně. S tím mým optimismem to myslím tak, že proti minulosti je to všechno už hodně na konci, všechny ty boje. Že už se vlastně chytají a likvidují poslední ty zbytky vesmírného viru, tady tradičně nazývani arcidémoni, či podobně.

Jde o to, dostat je naprosto pryč.
Už se ani nebojuje jako dřív, spíš jde o to, zlomit poslední zbytky strachu a zničit poslední toxiny a pak vše prozářit čistým vědomím. Něco s časem se dělo taky, když začala ta ukrajinská magorie, bylo to doopravdy, jak se propadnout do paralelní reality, teď už jsme zpátky v něčem pro nás běžnějším.
Je to znát i na veřejném prostoru, kde už zmizela ta vyloženě fašistická agitka, už se objevují i kritické hlasy proti tomuto šílenství, co tu běsnilo.

Ty skupiny, tajné spolky, já mám velice čerstvý zážitek, zdál se mi sen, že mě honí nějaký zločinec, pak mě přepadl v domově, s tím že "zničit holku kvůli církev". Sen dopadl dobře, já vyvázla.
Pak jsem měla vhled, už při vědomí, do toho, čemu se říká "černá mše". To dělají církevní papaláši, dají si tam nějakého paňácu, co se má stát nějakým významným hodnostářem a "zasvětí ho".
Dělají rituál, při kterém vyvolávají nějaké děsivě blbé obludy z nižších dimenzí. Točilo se jim tam něco temného uprostřed sálu, plnohodnotně se to rozpínalo do všech směrů a suverénně vyřvávalo, že je bůh. Pak si mě to všimlo, začalo se to stydět a začalo to nadávat, že nemůže pokračovat, protože je tu nadřazená bytost. Tím myslel mě. Tak jsem jim řekla, že jsem tu na studijním pobytu a ať se nenechají rušit.... Pak jsem ještě viděla, jak jsou někde v podzemí jakoby dvě komory, ze kterých to všechno jde, v každé komoře naprosto egoistická bytost bez vnitřní integrace, které ani nemůžou být obě pohromadě, protože by se zabily. GF a vyšší síly je uzavřely tak, že samy sebe ty bytosti sežerou.
Pak jsem chvilku v tm prostředí válčila, no nakonec se to všechno muselo prosvítit kosmickým vědomím, to už ani není o bojích, spíš zlikvidovat poslední zbytky "starých známých", vesmírného viru a prosvítit světlem.

Takže zase církev si přisadila. Oni to pořád vyvolávají a podporují.

Takže boje a akce stále probíhají, pořád se něco řeší. Toto na mě dělá dojem, že už jsou to doutnající zbytky průšvihu.

Informovanost veřejnosti je ale minimální, co se děje, mezi kým a proč. Tak si myslím, že nějaká informační příprava bude nutná, k tomu, aby přistáli GF. Myslím si, že to musí být lidi s větší důvěryhodností, někdo významnější.




<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 18.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Podle Dolores Canon by tady měla být už třetí vlna starseed. Ty první to údajně vůbec nedávali a bylo tam i hodně sebevražd. Ten ze stop5G tomu popisu taky odpovídá, a je jich mnohem víc. Třeba projekt Prolibertat, Otevři svou mysl, projekt Modrý Jelen, já osobně bych tam zařadila i Dr. Hnízdila apod. A je dobře, že jsou i na postech, ze kterých mohou podněcovat lidi k přemýšlení. Podle mne jich opravdu bude spousta mezi "obyčejnými" lidmi. Není menších bojovníků. No musim říct, že na další pokus o kontakt se těšim. Doufam, že přijde brzy. Výhled v tuto chvíli pro mě není podstatný, stejně to budu posuzovat až v tu danou chvíli. Do té doby se věci stejně 100x změní :-)
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 18.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Taky mi to přišlo jako takový zbytkáč. Že začala "čistka" (bože jak já to slovo nesnáším)v GF. Ona totiž byla infiltrovaná fakt dlouho, protože ty temnacky principy zacaly fungovat pred valkou na Vega a tahly se od te doby a bohuzel v tom jeli i na Plejádách, kde se zajel systém "vyvolených" kteří budou určovat co se bude dít dál. Byla to opravdu velmi mazaně vymyšlená past.

Zajímavé. Já jsem to viděla, jakoby vyloženě ty archonty inkubovali v nějakých vejcích, které tedy spíše vypadaly jako ty "věci" v Matrixu, kde byla uložena těla do spánku. Ale nešlo to opravdu fyzicky,jde sem cpát jenom to "vědomí". Dle mých informací archonti ztratí jakoukoliv sílu, když přijdou o moc. Ukázalo se mi to v takovémto přirovnání: Velký archont sleduje planetu pod jeho nadvládou, planeta se najednou začíná měnit, transformovat až úplně přemení jakýsi svůj naprogramovaný kód podle kterého vznikla. (Připouštěje, že vesmír je opravdu naprogramovaný). Viděla jsem to jako když chceš vytvořit objekty ve 3D programu jako např. Rhinoceros.

Jakmile změnila svoji podstatu i když vypadala stejně ale "kód" byl jiný, ztratil nad ní moc a ona se vymanila z jeho vlády. Tím zaniklo i jeho vědomí na té planetě.

Co se týče konstrukce vesmíru, ukázalo se mi jak se dechem celý hodil do pohybu, že dech dal život tomu "programu". Dokonce jsou asi i bytosti, které kontrolují "kódy" hvězd a planet a umí je i "opravit". I portály mají své načasování a cestování mezi galaxiemi má také nejspíš nějaký řád. Já bych je asi nazývala architekty, oni ví o tomto vesmíru, je to projekt i to co se tady děje apod.. na denní chleba pro ně a pro nás boj :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Kikimora> 

Jo, přesně, těch lidí je, každý dělá, co může, na co je dobrý. Taky si přeju, aby se kontakt s GF zdařil, aby byl na pořadu dne, ideálně letos. Snad jo, myslím si, že čekat dalších 10 let není potřeba.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Astearra> 

Čistka v GF běží už nějakou dobu, taky jsem to viděla, skutečně přes Plejády, tam se infiltrovali temní nějakým skokem v čase a v této válce podrazili Gf strašně nohy a málem zhatili celou akci. Je zajímavé, že jak se vracela v posledních týdnech ta časová linie k normálu, tak se objevili zase někteří z těch šmejdů, které jsem dlouho neslyšela. GF už naštěstí o těch infiltracích vědí nějakou dobu.
Oni jsou už izolovaní, ti nepřátelé a čekají na odvoz někam mimo naší galaxii, jsou vlastně pochytaní. Ale ještě podléhají vyššímu kosmo-plánu, ve smyslu, že se celá věc musí dotočit tak, jak má.

Taky jsme se včera rvali s tou technologií na Měsíci, aspoň jsem to prožívala, s tou suverenitou kosmického vědomí, které má neomezenou moc, se zdá podařilo tu technologii opět výrazně oslabit.
Proto na to konto asi začali zase církevní papaláši s černými mšemi, aby udrželi ty zlé síly. Ale nepovedlo se jim to, přesně, jsou inkubovaní, zavření.

Je zajímavá ta kosmovize, co máš, tak nějak to určitě je, třeba ta vnitřní změna planety.
Děsy jsou už natolik pod kontrolou, že je zdá se právě fáze prosvětlení, prosvícení, změna toho kódu. Pořád to prožívám jako boj mezi tělem a virem. Až vyloučíme poslední toxiny a izolujeme je, nastartuje se ozdravný proces a celý organismus začne prosperovat, léčit se a stane se vůči chorobě imunní.
Takže nyní se prozařuje světlem a léčí veškerá ta spoušť, co zbyla, nejhorší boje už máme za sebou.

Supervědomí jakýchsi "architektů" vesmíru určitě existují a aktivně tady zasahují, zatímco my jsme ve stresu, oni jsou v klidu a nadhledu, přesně :-)


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 18.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Vidíš to je zajímavé, o tom jsem nevěděla. Já to vím pouze okrajově, protože mě tam ten partner, který se o mě staral, bral na schůze, kde tedy byli spíše muži a chtěli něco uskutečnit. Nevím co, ale světelné to zrovna nebylo. Díky tomu, že mě na ty schůze bral, se jejich plán, aspoň v té době, neuskutečnil protože se báli našich schopností.
Já jsem tedy byla tak psychicky mimo, že jsem se vůbec nezapojovala a ani nevím o čem mluvili, ale můj partner asi věděl, že stačí pouze moje přítomnost. Myslím si tedy, že mě tam bral i kvůli tomu abych nebyla sama, abychom byli co nejvíce spolu, právě kvůli těm mým stavům. Dostala jsem i nějaký ochranný talisman na krk od Felinů, jestli jsem ho měla na sobě při schůzi mohlo je vyděsit i to. Kort když jsi říkala, že jsou nejúdernější armádní jednotka.

Co je vlastně na měsíci za technologie? Já nad tím teď hrozně přemýšlím, kde je vlastně pravda. Měsíc je strašně důležitý, váže se k odlivu a přílivu, jsou s ním spojeny ženy a všechny cykly. Tak si říkám, jaký to má asi vliv na planetu tady, když ho tam dolujou, nebo co to dělají :D

To určitě ano, archy tady fakt vidět nechci! :D

Jojo je to zároveň i smutný, ale tak co už. Mimochodem psala jsem ti do zpráv, přišlo ti to?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Astearra> 

Promiň, ta zpráva mi utekla, přečtu si jí a odpovím.

Tvé vyprávění je zajímavé, ta skupina, kterou jsem později začala brát jako nepřátelskou, měla taky temné ladění, takoví mazaní, intrikáni, hazardéři, zároveň hodně hráli na citečky. Jejich příběh byl tak složitý, že dokázali oblbnout GF na bázi jejich soucitu. Přitom to byla skupina organizovaná archonty, vesmírným virem, což je existence, která má špatný základ jako takový. V rámci galaxie to bylo řízené z vesmírných rozměrů zla. Protože GF neměla tehdy dostatečné ponětí, že jde o vesmírný vir, byli dost zmatení a nejistí, s čím přesně mají tu čest.

Náš přínos, který jsme v tom měly a máme, je právě kosmická hodnota nevinnosti, protože to byla kosmická válka a tam rozhoduje kosmický zákon. Museli hodně oblbovat a balancovat, aby bylo zlo přijato dobrovolně, aby byl vytvořený nárok na páchání zla skrze výčitky svědomí, nejistotu atp. Snažili se dosáhnout bodu psychického zlomení.

Ani se nedá úplně říct, že to byli vyloženě zkorumpovaní mimozemšťani, byla to organizace vesmírného viru. To je zlo, co nateče všude, nemá zábrany.

Měsíc jsem nikdy neřešila, ale v poslední době se pro mě stal aktuální. Je tam jakási technologie, která je archontská a bezprostředně jako jakýsi vyděračský systém kontroluje zemi. Nachází se v ní archontské vědomí. Tzn. vědomí toho vesmírného viru. Slábne a dále je oslabováno, právě v procesu sílení, obnovy, uzdravování. Země by zdá se byla klidně i bez měsíce.
Jak se říká, všechno zlé je pro něco dobré, tak třeba měsíc splní roli a v budoucnu budeme bez něj, kdo ví :-)




<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Astearra> 

Měsíc je starodávný sférický plavidlo/loď.
Celý je to jedna velká technologie.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 18.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> Update!! Elena vydala video, kde říká, že Auroran je podvodník, aby si ho zablkovali, že mají teď infiltrovanou skupinu že se o ně bojí. Píše jim, že ho mají zablokovat, nebo bude muset odejít (asi od Andrey) :-) To je zvrat, co? Temnota se mele mezi sebou, nebo co? :-)
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Takže ho naprogramovali tak aby šel ruku v ruce s horoskopem, přílivem a odlivem a odpovídal cyklickým ženám? Neznáš nějaký dobrý vide nebo články o něm? Mě to hrozně zajímá
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2022 > Kikimora> 

Ju a kde? To bych se taky podívala :-)
Elena si pochopitelně nenechá špinit prestiž, Auroran přistál Křešovce od kosmického zákona, aby ji zdiskreditoval. Je to takové paradoxní zlo ve zlu. Křešovka je pitomá.
Už jsem konečně odpověděla na zprávu, utekla mi dolů, tak jsem ji přehlédla.

<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

Pecka .... jestli je to od Eleny :)

Nemáš náhodou odkaz na to video?
Nemůžu to nikde najít.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Astearra> 

Zkusím něco najít, ale je to už víc jak 10 let, co jsem se o měsíc takto zajímal.

Povětšinou to bylo v materiálech zabývajícími se více tématy.

Vpodstatě sem byl dotažen někdy po válce na Tiamatu a Maldeku.
Uvnitř v interiérech se prý dodnes nachází těla jeho "obyvatel". Na povrchu si zřídily základny snad všechny rasy co existují. Je to taková "antarktida" .... nepatří nikomu a zároveň všem. Fungujou tam vedle sebe jak temní, tak ti ve světle. Je tam jakási dohoda o neútočení a dodržujou jí i ty největší svině.

Používá/l se podobně jako Black Knight .... pro kontrolu mysli a vysílaní frekvencí ovlivňujících "nálady" obyvatel Gaie.

Co se odlivu a přílivu týče ... ty by měly být uměle vytvořeny. Dokonce jsem slyšel to samé i o ženských cyklech. Ale po tomto tématu jsem už nijak dál nepátral. Možná proto, že sem chlap :D ale přišlo mi to zajímavý. Snad jsem pak i někde jednou ... mimochodem ... slyšel i něco "potvrzujícího" (co se cyklů týče), ale to už bych kecal ... je to dávno.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Astearra> 

Znáš Coreyho Gooda?
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Aha to je zajímavý. Akorát mi nepřijde moc uvěřitelné, že by to tam dodržovali i největší svině a pokud ano tak to možná bude něco za něco, že si navzájem přihmuřují oči.

Navazuji tím na tématiku obchodu s těly.Nevím jestli je to pravda ale vzhledem k tomu co se děje tady, nevidím důvod proč by se to nemohlo dít i někde jinde.

Každopádně dobré téma na přemýšlení, díky za info :)
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2>  Hele video od Eleny je jen pro lidi ze skupiny Andrey, ale skupina "hvězdná semínka, Karlovarsko - Starseeds Carlsbad Region, Oraa Nataru Shari" je otevřená, tam se můžete podívat a někdo i to video nahrál a vložil. Jsem ještě v jedné skupině a tam lidi pobíhávají jak dezorientovaný slepice. Je to fakt docela sranda :)
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Astearra> 
Každý tam má svoje zájmy. Zřejmě natolik důležité, že jim to za to stojí.

Věřit nemusíš :)
Jestli Tě to opravdu zajímá, tak si o tom něco určitě najdeš.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

Hmhm. Škoda. Ňák to nedávám ten FagBook.

Nachází mi to jen skupinu Andrey. Video nikde nevidim.

Kdybych se k tomu dostal, tak bych ho mohl nahrát a hodit třeba na uloz.to, nebo tak.

Odkaz seslat nejde .... kterej by mě kicknul přímo k tomu videu?
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Tak veřím nevěřím, na tom nesejde. Jak říkáš určitě tam má každý své zájmy a Coreyho Gooda znám, ale ještě jsem nezkoukla celé jeho dokumenty Above Majestic
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2>  Astearra> Ohledně obchodu s těly nebo genetických manipulací s nimi, na SVCS studio Morava jsou uvolněny 2 velmi zajímavé regrese. První se jmenuje "množírna" a druhá "pohár krve". Stojí za to si to poslechnout.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> až přijdu domu, hodim sem link
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Astearra> 
Above Majestic a Cosmic Secret jsou docela dobrý no.

Každý má něco kolem dvou hodin.
Ale tam on moc prostoru nemá a je to spíš takový obecný.

Ty starší texty ve kterejch popisuje svojí službu v SSP, 20 and back .... tam je hromada zajímavejcj věcí, který potvrdili moje vlastní zkušenosti.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Obojí jsem viděla, taky to beru spíš jako nějaký komplexnější souhrn informací, které více méně sedí.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > Kikimora> 

Jojo, je to spíš takovej vstup pro "začátečníky".
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 16.5.2022 > Ahoj, moc děkuji za další tvůj příspěvěk. Jdu se podívat na ty odkazy. Mimochodem Suenee pozval do Prahy na 5.mezinárodní konferenci S.Greera, Nicka Popea a Giorgio Tsoukalose. I S.Greer vyprávěl, jak měl problémy s publikováním informací a jak kolem něj začali "náhodně" umírat lidi. Sueneemu se překlad se mu povedl si myslim.
------------------
PS: My se přece z těch hajzlíků neposereme, ne? :-) Já se jim už směju.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.5.2022 > Kikimora> 

Steven Greer podal jedno z nejzávažnějších svědectvích i o tom, o čem píšu v článku. Jeho knížka "Hidden truth", Utajovaná pravda, obsahuje jeho vyprávění i o tom, jak se ho taky pokusili zabít nějakou takovou zbraní, že zničehonic mu bylo strašně zle, válel se po zemi, nemohl nic a na pozadí právě viděl nějakou osobu, která to dělá. Byl jeden z prvních, kteří o tomto hrůzném fenoménu vůbec podali kompaktnější svědectví.

To, co jsme tu způsobili, že se naše poznatky a zážitky mnohdy shodují, to je to, čemu toto NWO ze všech sil chce zabránit. Kdyby nezabíjeli kohokoliv, kdo mluví, už je celá věc dávno venku. Jim je jedno, že tahle slečna je nevinná lilie, dovolila si sdělit poznatky z regrese a já ji potvrdila, že moje zážitky jsou podobné. Tak to ne, to příliš dokazuje, že ta GF je asi pravda a dokonce, že nejsme psychiatrické případy.
Tak to rychle je zabijte paprskem smrti, rychle rychle, nebo je spoň k smrti vyděste, ať už si nic netroufnou.
Ať si veřejnost dál myslí, že nic takového není a že jsou jen šílené.

Vyhlásila jsem těm sviním válku.
Je to ale naprosto bizarní psychedelická záležitost. Tvrdé jádro těchto potvor, které jsou v těch posledních technologiích, armádních a ještě to nějak doznívá s technologií na Měsíci, oni sice vypadají jako lidi, mají snad nějaké ty mutace - ale co mi říkala GF, vždy bylo záhadou, co to je duchovně. Protože to neodpovídalo vůbec žádné rase v naší Galaxii. Nakonec se ukazuje, že jsou to v podstatě toxiny z vesmírného viru, to je jejich skutečná podstata.

Teď už vyhrát nemůžou, musíme se postupem detoxikovat, aby se konečně přestali zabíjet lidi za šíření pravdy. Aby tyto zrůdnosti byly veřejné a konečně se to zastavilo, zakázalo.



<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 26.5.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.5.2022 >

Heslo "nech si to pro sebe" nyní získává pro NWO v povrchových army bunkříkách se všemi těmi elektro výboji a psychovlnami naprosto NOVÝ ROZMÉR.

GF jim to obrací do sebe.

Takže pro všechny, na které to takto NWO zkouší. Nebojte se, strach je v tomto jediný nepřítel.


<reagovat 
 čtenář Martin - 19.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Zdravím, tedka deset dní, mě to otravuje přes messenger, mám důkazy v podobě fotoscanu
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.12.2022 > čtenář> 


Jo, všelijaké robotické programy, různě chytré, běží i přes veškerý internet a jeho pohyb.
Myslím si, že je to plošné a když se někdo vymyká, tak za tím může být i reálně nasazená konkrétní osoba.
Vždy z těch akcí čpí teror a nacismus.

<reagovat 
Čtenář - 28.12.2023 > Preboha, to ste tu všetci drbnutí?
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 19.5.2022 > > 

Těla sou jedna z nejcennějších obchodních komodit. Jak mrtvá, tak i živá.
Obchoduje se s nimi na různejch otrokářskech "trzích". Jeden byl snad u saturnu.

Emery smith docela dobře popisoval, jak pracoval na tělech různejch mimozemců a jejich jednotlivejch částech. Tajný vesmírný programy směňovali lidi za mimozemce.

Meli tam prej jednou i kočičáka (který vpodstatě "nejde" zabít).
Dělal na něm s vysokejma bílejma.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 19.5.2022 > DELTA 2> Je to odporný, obchod s těly nebo živými bytostmi. Ta regrese potvrzuje, to co tvrdíš i ty.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter